Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 136 van de 162 [ 4042 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 162  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen van Don Cremello du Bois

 
Profiel   

Ik had het ook op social media gezien Marjolein! Erg leuk om weer wat van hem te horen, hopelijk staat hij in 2020 weer wat meer in de picture *\o/*

Wat leuk weer eens iets over Kriebel te lezen. Super dat hij het zo goed doet.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 11:11 



 
Profiel   

Ik had het voorbij zien komen op insta, heel gaaf! Leuk dattie straks weer meer in de ring te zien is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 11:56 



 
Profiel   

**\O/** ik ga het gezien. Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 19:02 



 
Profiel   

Lang geleden dat ik hier wat geplaatst heb, maar wat goed zeg!

Heb laatst ook een filmpje gekregen van mijn verkochte nakomeling van DC, is nu 2,5 jaar en fantastisch uitgegroeid. Jammergenoeg niet mijn filmpje, dus kan hem ook niet plaatsen. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 20:21 



 
Profiel   

Ook niet via pb O:)
Ben niet nieuwsgierig verder :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 20:56 



 
Profiel   

Echt geweldig marjolein, kan niet wachten tot die wat meer in de spotlight komt!

En wat een knapperd die kriebel!

Ik ben vandaag weer bij mijn schat wezen kijken, wat is die behoorlijk groot, achter hem aan rent een arabo haflinger, en is 2 dagen jonger!

https://youtu.be/-XlIZDBoIn0

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 21:22 



 
Profiel   

M'n kleintje groeit als kool <3 .

Ze waren heel tevreden over hem, hij doet het ontzettend goed. De hoefsmid was geweest en hij had zich voorbeeldig gedragen en verder in omgang ook heel fijn. Toch leuk om te horen.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 13:00 



 
Profiel   

Zo te zien heeft hij het vrouwtje wel gemist :D !

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 13:44 



 
Profiel   

Ja hij kwam meteen knuffelen, zo leuk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 17:37 



 
Profiel   

Ik had het ook voorbij zien komen Marjolein! Wat onwijs leuk!

Dieuwke, hij is echt al aan de maat zeg!

Ik heb gister éindelijk een familie foto kunnen maken. Wel in de regen met rot weer en vieze paarden zo uit stal getrokken, maar eindelijk is ie er.

Links Kriebels 25 jarige moeder, waarmee ik nu de ORUN basissport doe. Daarnaast zijn 1,5 jarige halfzusje (zelfde moeder). Dan kriebel zelf, half verstopt achter mijn 6 jarige KWPN'er waardoor de rest dwergjes lijken :=
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 00:51 



 
Profiel   

Leuke familiefoto! En wat leuk dat Kriebels bejaarde moeder nog volop mee doet :) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 10:51 



 
Profiel   

Lieve foto’s Dieuwke! Hij lijkt aardig aan de maat!

Leuke groepsfoto Myrthee_ Wat fijn dat Liby het nog steeds zo goed doet op haar oude dag. Vind je KWPN merrie ook erg knap.

Hoe gaat het met jouw knappe kerel LDRD? Al met de voorbereidingen bezig voor de hengstenkeuring?

Ik was gister even bij Auryn, ze is zo leuk! <3


Meer mensen met een palomino die dit herkennen?
[ img ]

Haar eyeliner verdwijnt -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 10:39 



 
Profiel   

Haha wat lief allemaal weer, en Dieuwke gefeliciteerd met je verjaardag!

Wat lijkt Auryn op max kwa karakter ook zo'n charmeur en knuffelvot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 12:20 



 
Profiel   

Ja hij groeit lekker, ik ben 1.78 ter vergelijking :))

Wat een mooie groepsfoto Myrthe! Leuk ook zo met die gelijke halsters :))

Hoe gaat het met de voorbereidingen voor de HK LDRD?

Knappe Auryn! Die van mij heeft z'n eyeliner nog maar die is ook nog wat jonger natuurlijk

Bedankt Jill! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 17:34 



 
Profiel   

Auryn doet het ook nog steeds goed zie ik :) . Het knuffelgehalte van de DC's is behoorlijk groot :D .

Tsja en Dock, die doet het goed....als ruin :+ .

Lang verhaal maar kort:
het besef begon te groeien dat als hij hengst zou blijven hij toch echt verkocht zou gaan worden. We hebben ook merries thuis en uiteindelijk is het bij ons op stal te lastig een hengst. Maar van het idee om hem te moeten verkopen kreeg ik het een beetje spaans benauwd :o .
Daar kwam nog bij dat ik me ook niet helemaal oké voelde bij het toekomstperspectief dat hij als hengst tegemoet zou gaan. Als het nou een hele stoere zelfverzekerde jongen zou zijn kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, maar ik zag deze zachtaardige knuffelkont niet zijn leven min of meer alleen slijten in een toch wat zakelijke wereld.
Nog eens goed overlegd thuis en toen toch op de valreep besloten om een andere weg in te slaan en dus de veearts maar gebeld :D .
Inmiddels is hij goed hersteld en zijn de hormonen aardig aan het wegebben.

Volgend voorjaar maar zadelmak maken en daarna mag hij tot 2021 lekker terug de wei op met vrienden en vriedinnen. Dan zoeken we tegen die tijd wel een leuke ambitieuze amazone die hem in de sport wil gaan uitbrengen. Moet lukken, want wie wil er nou niet met zo'n fijn dier aan de slag zou je zeggen :D .
En dat voelt een stuk beter. Verheug me er ook op om in het voorjaar met hem aan de slag te gaan :j .

Z'n eyeliner heeft hij gelukkig nog wel :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 19:03 



 
Profiel   

Heel verstandig! Ook precies wat ik voor Danomar in gedachten heb :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 19:54 



 
Profiel   

Vind het wel jammer hoor, want ik vind dat hij écht wel iets aan de pony fokkerij had kunnen toevoegen. In die zin vind ik het wel zonde. Had er zelf ook graag een veulen van gewild.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 19:59 



 
Profiel   

Jammer zeg, maar begrijp je keuze wel. Zo’n leukerd wil je natuurlijk niet verkopen en een hengst houden is wel een dingetje... Ik ben erg benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-19 20:24 



 
Profiel   

Hihi ja ik kon het verhaal al na dat je me het verteld had.


Vandaag weer bij mijn kleintje gaan kijken, ik wil hem volgendjaar oktober laten castreren.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-19 15:12 



 
Profiel   

Vandaag met sunshine de 1e indoor marathon gereden. Ze was erg braaf en vond het super leuk. Lekker laten kijken. 2e rondjes zefs stukjes in galop.
Inmiddels 3 dressuurwedstrijden in de L dressuur mennen gereden en al 7 winstpunten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-19 22:49 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-19 22:52 



 
Profiel   

janneke584 schreef
Vandaag met sunshine de 1e indoor marathon gereden. Ze was erg braaf en vond het super leuk. Lekker laten kijken. 2e rondjes zefs stukjes in galop.
Inmiddels 3 dressuurwedstrijden in de L dressuur mennen gereden en al 7 winstpunten :D


Wat goed !!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-19 22:59 



 
Profiel   

Wat leuk die sunshine ik vind mennen ook geweldig.


En kijk mijn Max dan wat een reus, ik schrok zelf toen ik die foto zag :wow:

Mijn merrie is 155 cm en ik 160 cm :=




[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-20 23:30 



 
Profiel   

Jeetje, hij is écht goed aan de maat zeg :j . Ziet er verder ook prima uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 12:12 



 
Profiel   

Hij is wel hartstikke lief, en flink aan het ruien zijn die van jullie ook zo aan het ruien?

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 12:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 136 van de 162 [ 4042 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 162  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen