Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 135 van de 162 [ 4042 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 162  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen van Don Cremello du Bois

 
Profiel   

Gestemd ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 17:38 



 
Profiel   

Zaterdag naar de opfok.... :(


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 21:44 



 
Profiel   

Hij heeft niks tekort gehad zo te zien Laylah, wat is ie al groot! Succes zaterdag!

Die van mij staat sinds begin deze maand weer binnen, mooi lang weideseizoen gehad.

Al weer 1,5 jaar oud, de tijd vliegt! En tegelijkertijd gaat het zo langzaam, paardloos zijn bevalt me maar matig. Kan niet wachten om met haar aan de gang te gaan! Maar geduld is een schone zaak...

Mijn fluffy ijsbeer met haar moeders halster om <3
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 23:09 



 
Profiel   

Succes zaterdag! Hij gaat zich er vast goed vermaken :j

Auryn ziet er goed uit! Echt al een dame. Kan me voorstellen dat je haar snel thuis wilt hebben, ik heb ook al de neiging om de mijne weer op te halen terwijl ik nog een heb staan :')

Was gister even babyfoto's aan het kijken <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-19 06:37 



 
Profiel   

Wat een mooierd hoor.

Ja Dieuwke gaat zo snel dan kan je het je bijna niet meer herinneren hoe ze waren he?

Ik heb een vraag, doen jullie ook iets op de uier zodat het minder pijn doet als de uier moet slinken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 08:03 



 
Profiel   

Bizar hoe snel ze groeien in een half jaar tijd he Dieuwke. Danomar was wel een moppie hoor <3

Even een paar dagen geen (merrie)brok geven en eventueel even afspuiten als er veel spanning op staat Laylah. En beweging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 10:09 



 
Profiel   

Dankjewel, ja die van mij staat al terug op gewoon voer, dus dan krijgt ze voor het idee een beetje, ze heeft al een klein uiertje dus hoop dat die snel weg is

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 10:42 



 
Profiel   

Vandaag is het zo ver...... Heb bijna niks geslapen vannacht ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 08:00 



 
Profiel   

Succes vandaag! Het valt niet mee, maar hij gaat zich vast heel goed vermaken :(:)

Moet ie ver weg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 09:34 



 
Profiel   

Ongeveer 30 km rijden, met de trailer 3 kwartier van mij en met de auto half uurtje, hij komt in Lanaken te staan in Belgiƫ.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 09:42 



 
Profiel   

Oh dat is nog wel te overzien. Hoe is het gegaan vandaag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 20:17 



 
Profiel   

Het ging heel goed, de merrie was heel erg boos die trapte de stal in elkaar en Max stond binnen een minuut op de trailer echt ongelofelijk, wat een brave beesten ook, hij staat in een stal naast een hengstje en merrie van de zelfde leeftijd, ze gingen meteen aan elkaar snuffelen

Hier de foto:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 20:25 



 
Profiel   

Auryn is alvast in kerstsfeer om jullie een fijne december maand vol gezelligheid te wensen {:) <|-

[ img ]

Het was nog best een uitdaging een foto te maken zo tussen de nieuwsgierige opfokmaatjes :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 21:26 



 
Profiel   

Ooohhh wat schattig!!!!! Mag ik vragen of je die op internet kan bestellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 22:17 



 
Profiel   

Haha wat een toffe foto! Ik ga zaterdag weer bij m'n kerel kijken, dan ben ik bijna 6 weken niet geweest :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 22:30 



 
Profiel   

Dieuwke wel foto's he!

Ik ben gister nog geweest, ik had hem zo erg gemist al na een week hihi.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 23:03 



 
Profiel   

Laylah2002 schreef
Ooohhh wat schattig!!!!! Mag ik vragen of je die op internet kan bestellen?


Ik heb de muts vorig jaar bij Epplejeck gekocht, maar er zijn vast meer webwinkels die hem verkopen.

Gaat goed met je knul zo te zien Laylah!

Leuk om weer even langs te gaan Dieuwke! Hopelijk zit het weer een beetje mee.

Ik probeer ook elke 4 a 6 weken langs te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 23:13 



 
Profiel   

Ik ben veel te lang afwezig geweest. Alle kleine veulentjes zijn inmiddels alweer groot!
Wat zijn ze allemaal knap aan het worden zeg.

Met mijn Kriebeltje gaat het onwijs goed. Meneer is inmiddels een spierbonkje van 4. Is in het afgelopen jaar letterlijk 5 boommaten breder geworden. En inmiddels bijna startklaar. Deze winter wil ik Kriebel voor het eerst in de B gaan starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 12:30 



 
Profiel   

Gaat snel zeg! Heb je een recente foto van hem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 12:57 



 
Profiel   

Hier met zijn moeder en grote kleine zus. Qua belichting niet heel goed gezien zijn bouw er niet uit ziet zo. [ img ]

En dit is hoe hij is als paard. Lief, schattig en geinteresseerd.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 13:09 



 
Profiel   

[ img ]

hebben jullie al gezien dan Don Cremello du Bois na 3 jaar niet meer op concours geweest, nu met een gelegenheidsruiter meteen 1e werd in de Z2 dressuur pony's ?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 09:09 



 
Profiel   

marjolein88 schreef
[ Afbeelding ]

hebben jullie al gezien dan Don Cremello du Bois na 3 jaar niet meer op concours geweest, nu met een gelegenheidsruiter meteen 1e werd in de Z2 dressuur pony's ?!


Jaaa, zag ik op jouw social media. Wat goed zeg! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 09:11 



 
Profiel   

Wat een ontzettend fijn dier is dat toch! Zou vaker in de ring te zien moeten zijn :j .

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 09:22 



 
Profiel   

LDRD schreef
Wat een ontzettend fijn dier is dat toch! Zou vaker in de ring te zien moeten zijn :j .


Dat gaat wel weer gebeuren ! Ben hem nu klaar aan het maken voor de PSG bij de paarden !

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 09:24 



 
Profiel   

marjolein88 schreef
LDRD schreef
Wat een ontzettend fijn dier is dat toch! Zou vaker in de ring te zien moeten zijn :j .


Dat gaat wel weer gebeuren ! Ben hem nu klaar aan het maken voor de PSG bij de paarden !


Wat tof! Kom zeker een keer kijken als je hem gaat starten :j .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 09:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 135 van de 162 [ 4042 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 162  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen