Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 159 van de 162 [ 4042 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen van Don Cremello du Bois

 
Profiel   

Wat leuk om te lezen. Sinds 3 maanden zijn wij in het bezit van een nakomeling van DC. Onze Houston is 9 jaar 1.54 en de pony van mijn dochtertje van 11. Kan alleen maar zeggen dat hij een fantastische pony is met een geweldig karakter. Ze wil graag allround met hem gaan rijden en heeft haar 1e dressuurwedstrijd gereden en maar liefs 3 winstpunten naar binnen gesleept. Springen en eventing gaat zijn hartje sneller van kloppen en heeft hij het meeste plezier in. Vd zomer gaan we dan ook kijken voor cross lessen aangezien mijn dochter dit heel graag wil gaan doen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 08:06 



 
Profiel   

Ik ben weinig actief geweest, ik zal weer eens iets plaatsen, ondertussen zijn we alweer bezig met max inrijden! Na 1x erop ging het al zo goed dat die al los kon, hij is super braaf alleen nog veel met zijn hoofd gooien, denk nog veel onbalans
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-22 16:26 



 
Profiel   

Wat braaf van Max Laylah!

Welkom Mirel! Klinkt als een super pony! Heb je ook foto’s?

Auryn staat nu een weekje in training en zal binnenkort onder het zadel zijn. Volgens mij gaat ze geen moeilijke aan haar krijgen, als ik niet in verwachting was geweest was ik er zelf op gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-22 19:05 



 
Profiel   

Hier wat foto's van Houston [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-22 20:14 



 
Profiel   

Hier wat foto's van Houston [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-22 20:15 



 
Profiel   

Wat een knapperd! Ik blijf het een prachtig kleurtje vinden, zo’n cremello <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-22 22:19 



 
Profiel   

Binau schreef
Auryn staat nu een weekje in training en zal binnenkort onder het zadel zijn. Volgens mij gaat ze geen moeilijke aan haar krijgen, als ik niet in verwachting was geweest was ik er zelf op gegaan.


Inmiddels 2 weken in training en al een paar keer opgezeten. Super braaf!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-22 10:32 



 
Profiel   

Heb je een idee hoe groot ze nu is? Daan is vorige week gemeten op 1.55m, viel me alles mee :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-22 10:40 



 
Profiel   

Binau schreef
Binau schreef
Auryn staat nu een weekje in training en zal binnenkort onder het zadel zijn. Volgens mij gaat ze geen moeilijke aan haar krijgen, als ik niet in verwachting was geweest was ik er zelf op gegaan.


Inmiddels 2 weken in training en al een paar keer opgezeten. Super braaf!
[ [url=m/NL7BeY.png]Afbeelding[/url] ]


Wat een prachtige ruime draf! En zo fijn dat ze braaf is.
Ons jongetje wordt volgende maand alweer 2 <3
Ik heb hem deze week gemeten op 1m43 dus die gaat een mooie grote d/ kleine e worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-22 11:50 



 
Profiel   

Dieuwke_ schreef
Heb je een idee hoe groot ze nu is? Daan is vorige week gemeten op 1.55m, viel me alles mee :))


Mooi maatje toch? Wordt hij nou 2 of 3 dit jaar?

Auryn is 1.57, afgelopen 1,5 jaar is er amper wat bijgekomen jammer genoeg. Ik was graag met haar naar de keuring gegaan dit jaar, maar ze kan pas voor het ster-predikaat in aanmerking komen vanaf 1.60 -O- Dus dan vind ik het de moeite niet. Wie weet haalt ze het ooit nog, we gaan het zien. Voor mij in elk geval een prima maatje om mee te rijden straks en daar gaat het uiteindelijk om :D

Die van jou ook al weer bijna 2 Loe_loe! Wat gaat de tijd toch hard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-22 14:25 



 
Profiel   

Daan wordt 3 dit jaar indd. Hij gaat nog een zomer het land op in de opfok en dan in oktober naar huis.

Het kan nog best, die van Kelly is ook nog wel redelijk gegroeid toen hij aan het werk ging. Het zijn volgens mij echte laatbloeiers. Dus wie weet hoeveel Auryn er nog bij krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-22 14:36 



 
Profiel   

Leuk nieuws dat Don Cremello nu ook bij het NRPS goedgekeurd is. Kon haast ook niet anders natuurlijk!

Maya heeft haar eerste tripje in de vrachtwagen erop zitten. Samen met moeders als support. Blijft een geweldige pony, zo stoer en lief. Gaf geen kik op de wagen. Als ze weer helemaal in zomerteneu is zal ik weer eens een recente foto maken.

[ img ]

Hoe gaat het met jullie pony's/paarden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-22 21:38 



 
Profiel   

Wat knap! Maya is zo leuk, toverbal

Daan is vandaag officieel 3 jaar oud, mijlpaaltje *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 08:25 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met Daan! Wel een mijlpaal inderdaad

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 11:14 



 
Profiel   

Sunshine wordt iedere zomer donkerder en is in de winter bijna wit. Inmiddels M1 dressuur, aangespannen mogen we allang M dressuur starten maar blijven nog even in de L en loopt ze sgmw.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 11:42 



 
Profiel   

Zo, wat een verschil met de laatste foto die je hier gepost hebt Janneke! Ze ziet er goed uit, wat leuk dat jullie aangespannen zo goed bezig zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 14:04 



 
Profiel   

En afgelopen winter was ze nog lichter qua kleur dan de foto van vorig jaar maart :+
Heb je een foto van die van jouw hoe die er nu uit ziet? Wat zijn je plannen nu hij 3 is? Al beleren of nog een jaar op het land?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 14:50 



 
Profiel   

Kun je nagaan, wat een verschil in kleur dan!

Geen recente foto, morgen ga ik weer naar hem toe en dan zal ik even een nieuwe foto maken.

Hij gaat nu eerst nog een halfjaar in de opfok achter de dijk. Per 1 oktober komen ze dan weer naar de boerderij en dan haal ik hem naar huis. En dan even kijken hoe hij er bij loopt, als ie er aan toe is wordt ie beleerd en anders pakken we hem op als ie 4 jaar wordt. Het is echt nog wat een schrielkip, dus onder het zadel vind ik nu nog wat te vroeg. Misschien eerst ook wel voor de wagen. Het is allemaal nog onzeker :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 17:21 



 
Profiel   



Onze 2 jarige merrie in de wei met jaarlingen :D


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-22 18:11 



 
Profiel   

Zo die is ook leuk opgegroeid zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-22 19:59 



 
Profiel   

Ziet er goed uit Gimmick! Lekker drafje ook!

Even een still uit een filmpje van Daan, ze gaan deze week het land achter de dijk weer op. Ik ben echt heel blij met hoe hij zich ontwikkeld. Heb wel echt zin om hem een keer flink te wassen :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-22 20:28 



 
Profiel   

Gister geboren uit mijn 1e zelfgefokte rujpaardbaby Imagine. (2013, ster, So You Know * Corotino)

Een donkere palomino merrie <3 <3 <3. Ze lijkt wel zalmkleurig heel bijzonder!

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-22 07:20 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Ze is prachtig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-22 08:25 



 
Profiel   

Proficiat, wat een mooi kind! Hoe gaat ze heten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-22 09:08 



 
Profiel   

Loe_Loe schreef
Proficiat, wat een mooi kind! Hoe gaat ze heten?



Merci! Ze heet Yoko Ono HW <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-22 10:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 159 van de 162 [ 4042 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen