Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 156 van de 162 [ 4042 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 162  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen van Don Cremello du Bois

 
Profiel   

Suzanne, waauw wat doet Ember het goed! Wat braaf dat je dochter er al op kan op die leeftijd!

Binau, wat goed! Gefeliciteerd!

Flyfly, haha wat een pretletter.

Mijn Dory kan inmiddels haar voetjes bijna geven. Ze krijgt steeds meer balans en is inmiddels ook 'onder het zadel'. Eind deze maand breng ik haar weg om te insemineren. Al ben ik nog niet helemaal uit de hengstenkeuze.
[ img ]

Kriebel gaat onwijs goed, al is hij inmiddels een beetje aan het puberen.

Ik twijfel inmiddels ook of ik mijn Dallas (uit kriebels moeder) laat dekken door Don Cremello, aangezien het haar eerste veulen wordt en ze zelf op het moment nog niet zo groot is (1.60 +-). Dus op de een of andere manier voelt een paard hengst als to much op het moment.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 16:22 



 
Profiel   

Wat een snoetie heeft Dory :+:

Naast mijn dochter rijdt er ook een kleine volwassen dame op Ember, om een beetje te helpen met doorrijden. Ik ben zelf helaas te groot en te zwaar. Maar hij doet het braaf inderdaad

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 16:46 



 
Profiel   

❤❤Dory, ik vind haar altijd zo'n lieve blik hebben! Wat fijn dat ze vooruit gaat. Heb je wel al een aantal hengsten om uit te kiezen of nog helemaal niks?

Ik wil Mistral dit jaar ook weer laten dekken maar ben er ook nog niet helemaal uit qua hengstenkeuze...

Maya heeft zich ondertussen ontpopt tot professioneel zonaanbidder ☀️
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 20:47 



 
Profiel   

Hee ben toch wel benieuwd of er zwarte merries zijn die valk kleurige veulens hebben gekregen.

Of weet iemand of hij hetro of homozygoot is voor augoutie ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 18:14 



 
Profiel   

Wauw wat zijn ze allemaal knap, en wat leuk dat enkele gedekt worden, hier is mijn kerel nog eens, volgende maand al 2 wat vliegt die tijd toch hé?
Hij word steeds donkerder, ik denk dat die sooty draagt.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 22:25 



 
Profiel   

Onze Duncan is vandaag jarig! Wat is z’n eerst jaar toch snel voorbij...
[ img ]

En zoveel mooie DC kinders komen er voorbij <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 11:16 



 
Profiel   

Wat zijn ze knap allemaal! <3

Daan wordt alweer 2 over 10 dagen, dan zal ik ook weer eens gaan kijken. Ze gaan weer bijna de wei op met z'n allen. Ben benieuwd of ie dan ook weer een groeispurt krijgt. De eerste keer dat ze met de hele kudde het land op gingen vloog ie de hoogte in

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 14:25 



 
Profiel   

Hier nog eens wat foto's van max met zijn zus van cassanova en zijn moeder.[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 10:10 



 
Profiel   

Leuke kleur krijgt ie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 15:25 



 
Profiel   

Janinevv schreef
Hee ben toch wel benieuwd of er zwarte merries zijn die valk kleurige veulens hebben gekregen.

Of weet iemand of hij hetro of homozygoot is voor augoutie ?


Mijn zwarte merrie kreeg een valk van DC :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 18:39 



 
Profiel   

[ img ]
Hoi iedereen, wat zijn het toch leukies allemaal!
Hier moeten we nog een maandje geduld hebben. Ze komen nu dichter bij huis te staan, ik heb een camera aangeschaft... Spannend hoor!
We twijfelen om haar dit jaar weer te insemineren, omdat mijn Friese merrie ook geïnsemineerd wordt. Alleen jammer dat hier echt geen leuke ponyhengsten staan! Eerst dit veulen maar afwachten, daarna zien we verder...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 22:56 



 
Profiel   

Spannend! In Canada helemaal niets? Ik weet dat er wel wat hengsten daar heen geïmporteerd zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 11:24 



 
Profiel   

Moddermonster :))

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 15:23 



 
Profiel   

Hoi allen! Ik vroeg me af of er hier iemand tussen zit die een ranke Welsh pony (mijne is 1.44) heeft gedekt met Don Cremello. Ik zou graag een veulen fokken met wat meer body en wat rijtypischer dan de merrie. Zij is wel luxe, wat ik graag nog wel zou terug zien in het veulen. Iemand hier ervaring mee? (Of kan een beetje voorspellen hoe het veulen zal worden?) :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 11:50 



 
Profiel   

Sunneva schreef
Hoi allen! Ik vroeg me af of er hier iemand tussen zit die een ranke Welsh pony (mijne is 1.44) heeft gedekt met Don Cremello. Ik zou graag een veulen fokken met wat meer body en wat rijtypischer dan de merrie. Zij is wel luxe, wat ik graag nog wel zou terug zien in het veulen. Iemand hier ervaring mee? (Of kan een beetje voorspellen hoe het veulen zal worden?) :)


Ik heb een Welsh x DC kruizing. Weet niet hoe de moeder was, die ken ik niet. Maar deze merrie is ook vrij rank nog (net drie). Wel luxe genoeg met een mooi chique koppie er op en voldoende lengte in het lijf. Alleen nog niet veel body dus. Maar dat kan nog komen. Mijn Kriebel is tussen 3,5 en 4 jaar oud zeker 4 boommaten breder geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 10:12 



 
Profiel   

Myrthee_ schreef
Sunneva schreef
Hoi allen! Ik vroeg me af of er hier iemand tussen zit die een ranke Welsh pony (mijne is 1.44) heeft gedekt met Don Cremello. Ik zou graag een veulen fokken met wat meer body en wat rijtypischer dan de merrie. Zij is wel luxe, wat ik graag nog wel zou terug zien in het veulen. Iemand hier ervaring mee? (Of kan een beetje voorspellen hoe het veulen zal worden?) :)


Ik heb een Welsh x DC kruizing. Weet niet hoe de moeder was, die ken ik niet. Maar deze merrie is ook vrij rank nog (net drie). Wel luxe genoeg met een mooi chique koppie er op en voldoende lengte in het lijf. Alleen nog niet veel body dus. Maar dat kan nog komen. Mijn Kriebel is tussen 3,5 en 4 jaar oud zeker 4 boommaten breder geworden.


Bedankt voor het antwoord! Mijn merrietje is zelf ook pas net drie dus ik hoop eigenlijk dat zij ook nog wat breder wordt ;)
Het mag alleen allemaal net wat meer maat en formaat voor het veulentje.
Heb je een foto van je jonge merrie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 12:58 



 
Profiel   

Hiep hiep hoera, Max is 2 jaar!


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 14:31 



 
Profiel   

Sunneva schreef
Bedankt voor het antwoord! Mijn merrietje is zelf ook pas net drie dus ik hoop eigenlijk dat zij ook nog wat breder wordt ;)
Het mag alleen allemaal net wat meer maat en formaat voor het veulentje.
Heb je een foto van je jonge merrie?


Van enkele weken geleden wel hoor. Ze is echt nog een soort van gratenpakhuis waar nog wat vulling in moet. Moet veel meer spier op.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 15:09 



 
Profiel   

Wat een schatje! <3 Ik zie wat je bedoelt, ik denk ook dat zij nog wel wat zal kunnen uitzwaren.
Dit is mijn merrie (slechte foto, ik heb haar pas net ;) )
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 18:28 



 
Profiel   

gefeliciteerd! wat een prachtige donkere palomino

myrthe wat een lekker koppie, ziet er heerlijk vertrouwd uit.

mooie merrie sunneve!

Mijn delano heeft een ruitertje van 7 jaar momenteel, Hij doet het allemaal erg braaf. Het klikt goed tussen de 2.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 18:21 



 
Profiel   

Hier voor de grap eens het zadel opgelegd [ img ]

En nog gewoon wat leuke foto's
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 21:31 



 
Profiel   

Dank je wel! braaf beestje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 21:47 



 
Profiel   

Leuke merrie Sunneve, en leuk dat je DC overweegt :)

Super mooie foto’s Laylah, met dat zadel op lijkt hij al zo volwassen.

Wat braaf van Delano met zo’n jong ruitertje!

En zelfs met modder is hij nog knap Dieuwke! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 22:02 



 
Profiel   

Auryn is vandaag 3 geworden! *\o/*
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 10:19 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Wat een plaatje is ze toch!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 11:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 156 van de 162 [ 4042 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 162  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen