Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 160 van de 162 [ 4042 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen van Don Cremello du Bois

 
Profiel   

Wat een leukerd! Gefeliciteerd!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-22 12:00 



 
Profiel   

Die droogt goed op Gimmick! Ze is snel geschimmeld zeg.

Danomar wordt ook al een hele vent! Knap dier! :D Dat willen wassen is heel herkenbaar :')

Gefeliciteerd Zighenya! Extra bijzonder zo uit je eerst zelf gefokte merrie! Mooi veulentje <3 En leuk, weer een pony-paard erbij! :D

Auryn gaat zo goed op haar trainingsplekje!
[ img ]

Ik ben inmiddels bevallen van een prachtige dochter. Ik moet het nog even rustig aan doen, maar ik zie er zo naar uit om met mijn puppypaard aan de slag te gaan **\O/**

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-22 18:08 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je dochtertje Evita! En Auryn ziet er echt fantastisch uit, ik hoop dat Daan volgend jaar net zo knap is <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-22 18:45 



 
Profiel   

Wow Auryn! Zo knap onder het zadel! Snap dat je daarmee aan de slag wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-22 19:29 



 
Profiel   

Wij hopen volgend jaar ook een Don cremello nakomeling in de wei te hebben lopen :D
Morgen wordt mijn merrie geïnsemineerd *\o/*
Zag haar gisteren goed hengstig, vandaag al een ei van 5 cm, hopen dat we nog op tijd zijn _/-\o_

De merrie is een vos KWPN merrie van Oscar.
Ik wil het veulen echt voor mijzelf houden als het een merrie is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 18:53 



 
Profiel   

Bedankt Dieuwke en Liv! Ik sta inderdaad te trappelen :D

Danomar gaat het ook geweldig doen, daar ben ik 100% van overtuigd ;)

Welkom Bo-San, hopelijk pakt het meteen en heb je volgend jaar een mooi palominootje bij je merrie lopen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 20:09 



 
Profiel   

Wat is die Aurin knap! :wow:

Bo_San, leuk hopelijk volgend jaar mooie veulenfoto’s van jouw toekomstige beep!
Voor mij was het een droom om eens in mn leven een veulentje te fokken en dan voor eigen gebruik.
Onze Duncan is intussen 2 jaar 1 maand:


[ img ]

Mr. Ongeduld staat intussen hier alweer een 20 min. vast voor een poetsbeurt. Met glansspray *\o/* En hij krijgt appeltjes lijkt het wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 20:45 



 
Profiel   

Dank jullie
Ja ik hoop ook dat het pakt, s'avonds een mooi ei van 5 cm, de ochtend erna geïnsemineerd, ei was al gesprongen smorgens dus hopen dat we niet te laat waren, was nog wel zacht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-22 09:41 



 
Profiel   

Heb al heel lang niet meer gereageerd of gelezen, maar wilde dit even met jullie delen.. Gisteravond een veulentje van DC! Smokey black merrietje en ze is werkelijk prachtig <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 14:32 



 
Profiel   

Proficiat! Mooi diertje hoor <3
Was je erbij bij de bevalling?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 14:41 



 
Profiel   

Knap dier Loe_Loe, lekkere slungel nog, maar dat is niet zo gek op die leeftijd :D

Gefeliciteerd KellyJ! Ze is inderdaad prachtig! Hoe gaat het met haar grote broer Romanov?

Auryn is voor het eerst mee geweest naar een oefenparcours, wederom super braaf! Ze mist nog wat balans, maar zo lang is ze nog niet onder het zadel.


Ennnn, ons eerste rondje is een feit :D Alleen nog maar uitgestapt, maar toch *\o/* Naar dat moment heb ik 4 jaar uitgekeken!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 16:21 



 
Profiel   

Vandaag voor dat het heet werd max even gelongeerd, wat is hij knap aan het worden, na het werken even lekker gedoucht <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 13:58 



 
Profiel   

Mijlpaaltje, Daan is vanmiddag vanuit de opfok thuis gekomen <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 15:04 



 
Profiel   

Zeker een mijlpaal Dieuwke! Leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 20:06 



 
Profiel   

Leuk Diewke! Wat zijn je plannen nu? Meer foto's zou ook leuk zijn :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 11:19 



 
Profiel   

Hij staat nu op de trainingsstal, eerst weer even de basisdingen leren en uiteindelijk gaan ze hem daar ook beleren en misschien in het voorjaar een keer mee op wedstrijd. En dan kijken hoe hij nog groeit en hoe het met m'n eigen gezondheid gaat. Maar zoals hij er nu bij staat wil ik hem wel graag houden en zelf lekker mee aan de slag O:)

Hij loopt er nog niet op zijn charmanst bij, maar als ie in de loop van de week wat gesetteld is dan gaan we hem even grondig onder handen nemen. Tot nu toe laat ie alles wel heel braaf over zich heen komen, dus daar ben ik blij mee

[ img ]

Hoe gaat het met Auryn Evita?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 15:55 



 
Profiel   

Wat is die knap geworden dieuwke.

Wij zijn ook weer een stuk verder 1e keer in enkelspan!
https://youtube.com/shorts/KOOgUG0U37A?feature=share

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-22 15:40 



 
Profiel   

Wat super braaf Laylah! Heerlijk dat hij zo nuchter is!

Ik zag die foto al op je Instagram Dieuwke, hij is echt heeeel knap geworden! Al zo af ook. Benieuwd hoe hij het straks onder het zadel gaat doen en leuk dat je hem wilt houden!

Ik heb eigenlijk weinig knap beeldmateriaal van Auryn, maar ze gaat goed! (Meestal :Y) ) erg braaf onder het zadel. Ik hoop dat mijn vriend binnenkort een keertje mee naar stal wil om wat knappe rijfoto’s te maken O:)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-22 14:09 



 
Profiel   

Wat leuk Jill! Doet ie het braaf? Ik heb er ook nog aan gedacht om Daan eerst voor de wagen te zetten, maar toch (nog) maar niet gedaan :))

Wat een mooi uitzicht zo Evita! Zou leuk zijn indd, wat beeldmateriaal van jullie samen :D

Hier zijn we inmiddels 2 weken verder en Daan went rustig aan het leven op en om stal. Hij is echt heel braaf gelukkig. Sinds gister heeft ie een hoofdstel en bitje en hij gaat dagelijks eventjes mee de longeercirkel in om stemhulpen te leren. Dat begrijpt ie nog niet helemaal :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-22 15:17 



 
Profiel   

wat een leuke berichten zeg !
Er zijn wel meer don Cremello's die goed in de mensport lopen !

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-22 22:12 



 
Profiel   

[ img ]

Caya is ondertussen gepromoveerd tot bixiepony :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-22 21:29 



 
Profiel   

Ohh snel nieuwe foto's van auryn dan!

Dieuwke hij is heel braaf, moet nog wat kracht krijgen hij is niet heel voorwaarts maar misschien komt dat nog, hij bevriest wel wat als hij iets eng vind, eerst zelf proberen lukt het niet loop ik even een klein stukje mee.
Volgendjaar is de nakomeling van cassanova aan de beurt, die is wat pittiger dus dat compenseert zich mooi.

Wat gaaf he marjolein <3

Wat een knappe pony is Caya

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-22 11:59 



 
Profiel   

Oh dat bevriezen herken ik wel een beetje. Daan blijft ook staan als ie iets eng vindt, m'n merrie doet dat ook. Persoonlijk hou ik daar wel van, ik ben wat een schijtluis met paarden die aan de kletter gaan :')

Wat ziet Caya er goed uit zeg, in haar wedstrijdtenue!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-22 18:41 



 
Profiel   

Ja ik vind het ook niet erg hoor, op dat gebied is hij best dapper en vaak loopt hij ook gewoon door ook al vind die het spannend

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-22 18:44 



 
Profiel   

Dat stilstaan bij een schrikreactie herken ik ook wel!

Ik moet zelf wel weer wennen aan zo’n jonkie onder het zadel, ze schrikt van dingen waar je in eerst instantie helemaal niet aan denkt. Zo waren we van de week aan het galopperen, tikken de touwtjes van mijn vest tegen m’n cap aan. Toen gingen we wel even hard, haha. Gelukkig is ze makkelijk weer terug te rijden en blijft ze niet doordenderen.

[ img ]

Wat ziet Caya er goed uit Christel! Braaf een bixieproefje lopen <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-22 15:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 160 van de 162 [ 4042 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen