Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 9 [ 207 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nafok Bojengel (Uptown x Gribaldi)

 
Profiel   

[ img ]

Dan maar kletsen over karakter.
Er zijn blijkbaar meer mensen die verstand hebben. :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-14 17:35 



 
Profiel   

Ik denk dat jij veel dingen hoort omdat je ze wil horen en dat stoort me verschrikkelijk aan je. Ik heb nooit iemand kwaad horen spreken over hem en ik heb met heel veel mensen contact over diverse hengsten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-14 17:38 



 
Profiel   

Anoeska27 schreef
Ik denk dat jij veel dingen hoort omdat je ze wil horen en dat stoort me verschrikkelijk aan je. Ik heb nooit iemand kwaad horen spreken over hem en ik heb met heel veel mensen contact over diverse hengsten.


Je was er niet bij..toen hij de hengstencompetitie moest lopen.. |(
Loefen brak hem nog tot de grond af in Deurne.
Dus wat is wijsheid ??

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-14 18:04 



 
Profiel   

Maar Loeffen is toch niet iedereen? Ik had ook een behoorlijke klacht lopen tegen hem die nu na ruim 2 jaar eindelijk netjes opgelost wordt. En ook ik heb heel erg negatief gedaan over "het KWPN" terwijl ik eigenlijk 1 persoon bedoelde. Dus ik snap je best, maar ik stoor me er wel aan. Zoals anderen zich vast ook aan mijn uitspraken gestoord hebben.

En wat bij deze hengst denk ik ook meespeelt is de communicatie door de eigenaar (of zijn het eigenaren?). Die zegt en beloofd dingen die niet blijken te kloppen of waar de amazone iig geen weet van heeft. En hoewel ik de hengst nog steeds erg veelbelovend vind, zakt hij hierdoor wel steeds verder naar onderen op mijn lijstje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-14 18:18 



 
Profiel   

Anoeska27 schreef
En hoewel ik de hengst nog steeds erg veelbelovend vind, zakt hij hierdoor wel steeds verder naar onderen op mijn lijstje.


Niet bij mij.
Ik wil weer terug dekken, maar het kan haast niet beter worden..
We hebben een 3 jarige "danser".

Voor kracht en beweging... ;)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-14 19:37 



 
Profiel   

ceasario schreef



Wild Card-hengst Glamour Boy (Bojengel x Jazz) ging voor 58.000 euro naar de President Stables.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-14 20:26 



 
Profiel   

ceasario schreef
Anoeska27 schreef
En hoewel ik de hengst nog steeds erg veelbelovend vind, zakt hij hierdoor wel steeds verder naar onderen op mijn lijstje.


Niet bij mij.
Ik wil weer terug dekken, maar het kan haast niet beter worden..
We hebben een 3 jarige "danser".

Voor kracht en beweging... ;)

Als ik hem op mijn KWPNer zou kunnen gebruiken dan zou het geen probleem zijn. Maar ik wil hem voor mijn andere merrie gebruiken en daarvoor moet hij Duits gekeurd zijn anders krijg ik er geen Duits papier bij. De eigenaar zei eerst dat hij in Duitsland voorgesteld zou worden zodra hij Lichte Tour zou lopen. De amazone wist daar echter niets vanaf. Nu loopt hij al een tijdje succesvol in de sport en als ik nu vraag wanneer hij in Duitsland voorgesteld wordt krijg ik gewoon geen reactie terug. En dat is heel jammer. Stellen ze hem niet in Duitsland voor, dan is dat ook prima. Maar laat het me gewoon even weten als ik er meerdere malen om vraag...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-14 20:48 



 
Profiel   

Anoeska27 schreef
[Stellen ze hem niet in Duitsland voor, dan is dat ook prima. Maar laat het me gewoon even weten als ik er meerdere malen om vraag...


Ik weet dat hij niet in duitsland voorgesteld wordt..
Er zijn andere plannen nl. sport op de eerste plaats en eventeel verkoop en is de sport zo belangrijk, dekken is meer dan een nevenfunktie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-14 22:13 



 
Profiel   

Daar kan toch gewoon eerlijk antwoord op gegeven worden? Dan houdt het voor mij op, mijn andere merrie kan/wil ik niet met hem dekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-14 22:21 



 
Profiel   

ceasario schreef
Dees schreef
[
Bojengel is succesvol dit jaar!


Als ik moet kiezen: deze...Komt meer tot dragen..
Uit de Jazz te loperig.




[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-14 17:47 



 
Profiel   

Whisperke schreef
Hier nog eens iets over die van mij..

Ik heb haar laatst eens laten vrijspringen en dat ging haar nog goed af..


Met deze zijn we aan het longeerwerk begonnen .
Verder blijft ze nog flink groeien en zadelmak maken wordt pas in het najaar.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-14 14:41 



 
Profiel   

Heeft iemand enig idee waarom hij vandaag niet in Ermelo aan de start komt? Hij was wel geselecteerd voor de kampioenschappen dacht ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-14 11:39 



 
Profiel   

Mijn knappe Bojengel kind vandaag!!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-14 20:45 



 
Profiel   

Heeft het prima gedaan.
Ik herken er er Uptown in.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-14 13:01 



 
Profiel   

Ceasario klopt ze lijkt indd heel veel op Uptown..
Ook volgens mij in het lopen.. maar ik kan enkel een filmpje vinden van hem als 3 jarige..

Die van mij onder het zadel.. Inmiddels loopt ze los en is ze 6 keer nu onder het zadel geweest..
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-14 18:25 



 
Profiel   

Wat is ze stoer onder het zadel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-14 19:25 



 
Profiel   

Wat een knappe Bojengels hebben jullie.. Ben zelf weinig bekend met de hengst maar hoop komende week definitief eigenaar te worden van een 3 jarige Bojengelmerrie :-).

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-14 12:31 



 
Profiel   

Ooeehh heb je een foto

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-14 13:48 



 
Profiel   

Wat zijn jullie Bojengels mooi! Gentle is al zo braaf, gisteren zelfs een buitenritje gemaakt.

[ img ][ img ][ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-14 10:53 



 
Profiel   

http://m.youtube.com/watch?v=n-uilWEPlfI

M'n Bojengel x vivaldo is echt superbraaf!
Hierboven een filmpje van vandaag..3e keer erop...lijkt wel zadelmak geboren! Daarnaast heeft ze ook nog eens een enthousiast en nieuwsgierig karakter..ze vindt eigenlijk niets echt spannend..in de wei speelt ze dan ook met de ballen en de op/afsprongen die er liggen(eventing)..

Ik ben er blij mee!

Zie dat die van jullie ook zo'n fijn karakter hebben..echt superfijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-14 19:01 



 
Profiel   

Whisperke schreef
Ceasario klopt ze lijkt indd heel veel op Uptown..
Ook volgens mij in het lopen.. maar ik kan enkel een filmpje vinden van hem als 3 jarige..

Die van mij onder het zadel.. Inmiddels loopt ze los en is ze 6 keer nu onder het zadel geweest..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]


Ik was hier lang niet geweest, het ziet er super uit.
Die van ons is nog niet zo ver..najaar pas.

Hier meer Bojengel
https://www.facebook.com/stal.debekelaar

en 2 jarige.
https://www.youtube.com/watch?v=PkviCbYIYtA#t=17

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-14 14:15 



 
Profiel   

Gaan er toevallig mensen naar de keuring?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-14 16:51 



 
Profiel   

Ik ben wel naar de keuring geweest met Gavalli..net geen ster...moesten 1,5 uur wachten in de palle zon...daarna was ze iets te relaxed maar ze waren lovend over haar looks en fenomenale draf!



Laatst bijgewerkt door petraaken op 15-07-14 09:01, in het totaal 1 keer bewerkt

link marktplaats verwijdert wegens offtopic.


Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-14 21:11 



 
Profiel   

Ik ben ook geweest maar ook net niet..
Guus was uuhhmm te nuchter.. Dus niet jeugdig genoeg..
Beetje raar commentaar allemaal ach ja.. ze heeft zich bewezen dat ze voor mij als sportpaard meer als geschikt is. Wat was ze braaf op vreemd terrein zo voor het eerst in haar leventje in een binnenbak.
Maar ja dat willen ze niet zo zien volgens mij..
Overigens die van mij is gemeten op 1.72

[ img ]

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 0678_o.jpg

Daarna heeft ze een week vrij gehad en ben ik haar weer terug op aan het pakken met rijden zo 2x per week.. Ook dit pakt ze zo braaf op. Vandaag mijn eerste les gereden en had weer een week vakantie gehad, een week dus niet erop gezeten en het is letterlijk weer op stappen en weg rijden..
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-14 17:07 



 
Profiel   

Die van mij was ook zoo relaxed en braaf op vreemd terrein en in die kooi! Wel attent en wakker maar precies zoals ik dat zoek ik een sportpaard! Geen zenuwpees!
Nu weer opgepakt met rijden..en dat doet ze echt super! Nog steeds heel blij met deze merrie en haar fijne karakter ! Mijne is 1.68m :-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-14 15:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 9 [ 207 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen