Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 49 van de 49 [ 1215 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49
Plaats een nieuw onderwerp

Everdale Lord Leatherdale X Negro X El Corona

Profiel   

De Everdale is een geval apart. Hij is erg leergierig en is braaf in de hand. Hij was bij de fokker de oudste in de groep van 8 veulens. Ook daar stond hij al met halster omdat hij zijn moeder niet altijd wilde volgen richting de wei. En daardoor ook iets dominant.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 06:43 

Profiel   

Mijn 2 jarige Everdale staat overal met zn neus boven op. Echt voor de duvel niet bang en super brutaal en ongeduldig ook. Maar als hij wel iets spannend vind kan hij behoorlijk heftig reageren.

Ik hoop dat hij nog iets volwassener word in zn gedrag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 21:24 

Profiel   

@ Stal: Ja, precies. Dat veertje in de draf was mooi. Precies zoals Inverness het als veulen ook had.
De tweejarige is verkocht naar Mercedes Verweij. Hij is inmiddels geen hengst meer, dus gaat voor een carrière als sportpaard. Hopen dat hij een de jonge paarden competities etc gaat deelnemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 09:55 

Profiel   

Mijn Everdale hengst Eston is vandaag van het NRPS Nederlands reservekampioen bestgaand rijpaard dressuur geworden :) Hij deed het erg braaf op een terrein vol met merries en veulens.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 15:58 

Profiel   

Ik ben nog altijd zot van mijn inmiddels 6-jarige Everdale x Uphill. Hij lijkt eindelijk gestopt met groeien (+/-1m85) Momenteel bevestigd op Z2 niveau en dat toch enkel dankzij zijn wil om te werken en aannemen. Ik rijd hem maar 2-3 keer per week (ivm zijn grote)

Het is wel een supersensibele en best hete. Dominant, maar ook een klein hartje en wel een mensenpaard. Hij houdt van aandacht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 13:15 

Profiel   

Hoi allemaal!
Ik zat een beetje rond te kijken en zag dat er een Everdale topic was! Wat leuk!
Ik heb een Everdale x Sandro hit merrie uit 2014 thuis staan, die helaas pony is gebleven. Wie weet groeit ze ineens maar ik betwijfel het. We hadden wat opstart problemen (strekpees doormidden) maar zijn nu weer bezig met opbouwen. We zijn nu bezig met het handwerken en grondwerken (klassieke dressuur) en dat pakt ze super op! Ben benieuwd hoe ze zometeen weer onder het zadel is.

Hier wat foto's:

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 13:43 

Profiel   

Mooi dier, mooie aftekening :) Ben benieuwd straks naar beelden onder zadel.

Hier nog een recente foto van Eston, mijn Everdale.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 13:52 

Profiel   

Ik vind dat jij niet meer mag posten als jullie beide niet eens naar de kapper gaan en lelijk worden hoor :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 14:17 

Profiel   

Zoo nessie wat een knapperd heb je!! Mooie bos manen ook zeg! <3
Als ik haar weer onder het zadel heb zal ik wel met beelden komen, maar dat duurt denk ik nog even :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 11:24 

Profiel   

Bedankt :) ! Tegen die manen valt echt niet aan te knippen :+ Dubbele manenbos nog dikker dan die van mijn Haflinger. Knip het meestal 2x per maand bij.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 11:43 

Profiel   

't was een grapje hoor haha :D Knap ding! Dun je die dan uit ook? Paard van mijn vader heeft ook zo'n bos maar ook echt onhandelbaar dik, valt langs beide kanten en zooooo onmogelijk om te vlechten dan als ik niet ga uitdunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 11:45 

Profiel   

Hier kan ik een hengstenvlecht leggen op de manenkam of een dubbele. Vlechten lukt ook wel, maar dat heb ik ruim geoefend met lange manen van de Haflingers. Veel draad gebruiken om het vast te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 11:56 

Profiel   

Wat een fijne berichtjes over de Everdales!

Gisteren namen Jena en ik deel aan het provinciaal kampioenschap en kaapten we de tweede plek weg in B2. Trots op mijn knappe vijfjarige *\o/*

[ img ]
Fotocredit: Stral :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 09:58 

Profiel   

Super! Gefeliciteerd :D

Eston heeft gister met mijn zus de eerste wedstrijd in het M1 gereden. De eerste winstpunten en prijs is binnen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 10:03 

Profiel   

Wauw, wat goed allemaal! Van harte gefeliciteerd allen!

Ik hoop binnenkort ook een (oefen)wedstrijdje te gaan rijden met mijn 4-jarige. Gisteren zijn we voor 3e keer op vreemd terrein geweest en hij is zo braaf en volgzaam. Wauw! wat ben ik blij en trots op mijn mannetje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 13:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 49 van de 49 [ 1215 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen