Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 51 van de 54 [ 1333 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Everdale Lord Leatherdale X Negro X El Corona

 
Profiel   

Leuk ben benieuwd naar de foto's saariewaarie en stral.

Ja met de corona crisis is het even een pas op de plaats helaas. Maar gezondheid gaat nu voor.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 21:28 



 
Profiel   

Wat een leuke foto's Anniique! <3

Ik heb de mijne toevallig vorige week gemeten en die komt nu uit op 1.67m. Hij is nu 5 jaar dus wellicht nog 1 of 2 cm erbij. Heel fijn maatje +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 14:34 



 
Profiel   

ps: wat leuk dat we nu op hetzelfde niveau zitten :o

Corona gooit wel een beetje roet in het eten, maar ja dat geldt natuurlijk voor iedereen. Nog niet overwogen om filmpjes in te sturen bij de KNHS? ;) Mijn eerst volgende wedstrijd staat gepland voor 21 mei (2 dagen na de voorlopige restrictie-datum). Hopelijk mag die wedstrijd tegen die tijd weer door gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 15:23 



 
Profiel   

Owh dat is een mooi maatje. Ik hoop dat de mijne ook zoiets wordt. Kleiner mag ook aangezien ik zelf niet zo groot ben. _O-

Ik ga volgende week voor het eerst een filmpje voor de knhs opnemen. Wij hebben helaas sinds oktober maar 3 wedstrijden kunnen rijden doordat we telkens niet op wedstrijd mochten ivm rhino. En toen dat iets rustiger was kreeg ik nekklachten en daarna kwam corona. Dus we hebben thuis wel lekker door kunnen trainen.

Ja hopelijk is snel alles weer normaal zodat de lessen ook weer gaan lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 20:54 



 
Profiel   

Wij hebben de eerste winstpunten in het M2 online gehaald :) Succes alvast Annique en mooie foto’s ook op de vorige pagina!

Ideale maat 1.67 Esther :j

Hier weer eens een foto van Eston.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-20 14:27 



 
Profiel   

Knappe Eston! <3 Hoe is dat online proef rijden bevallen? Heb je Eston ingevlochten en/of je wedstrijdtenue aangetrokken?

Ik heb mij opgegeven voor een wedstrijd 21 mei aangezien de restricties nu tot 19 mei gelden.
Als de restricties nog langer dan 19 mei gaan duren ga ik ook online proeven rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-20 10:43 



 
Profiel   

Oooee gaaf Nessie <3

Ik heb inmiddels twee online proeven gereden en omdat we nog in de B rijden, dus punten voor verzorging krijgt, heb ik wel ingevlochten en wedstrijdkleding aangedaan.

De eerste proef ging het rijden echt super goed en had ik hogere punten dan normaal verwacht (normaal zitten we tussen de 193 en 196). Maar helaas zijn we echt erg streng gejureerd. Ik laat mijn schoonmoeder die hoger in de dressuur rijdt altijd mee kijken met de filmpjes en die stond er ook van te kijken hoe streng het was. Ik had 189 punten en daar ben ik natuurlijk blij mee maar als je op wedstrijd beter rijdt dan de keren ervoor en je dan lagere punten krijgt is het wel balen.

Ik dacht even dat ze met de filmpjes gewoon strenger zijn met jureren omdat het natuurlijk wel iets makkelijker is omdat er geen of nauwelijks wedstrijdspanning is. Ik had me al voor een tweede keer opgegeven dus heb die ook nog gereden. En deze proef ging na mijn idee wat minder dan de keer ervoor maar nu haalde we wel hogere punten. We hadden 198 punten. Daar ben ik erg blij mee maar had deze punten nu niet verwacht. Ik dacht dat we ergens onder of net 195 punten zouden hebben.

We zijn nu B +11 dus mogen L1 gaan starten. Ik heb me nu 11 juni weer ingeschreven voor een online event maar wel nog in de B. Ik wil eerst nog wat basis dingen beter bevestigd hebben voordat we over gaan.

Owh en we hebben weer een keer wat foto's gemaakt.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 08:36 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de punten en wat een mooie foto’s!

Online, ja het is even wat anders. Ik vind ‘echte’ wedstrijden wel leuker, de sfeer die je er hebt. Ik kijk wel veel serieuzer ernaar, hoe vond ik mijn proef en waar vind ik mijn verbeterpunten liggen en daarna de proef terugkijken met het protocol. Ik ga denk ik mijn live wedstrijden ook eens filmen, dat vind ik wel echt leerzaam. Ik pak nu rustig de Z oefeningen mee, maar we zijn nog bezig met dat perfectioneren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 14:26 



 
Profiel   

Proficiat met de overgang naar L1 Anique! En gave foto's!

Hier nog steeds geen foto's van Jena. Wel een link naar een kort insta-trainingsfilmpje van aan het begin van de lockdown. Ik rijd op de weide omdat mijn bak te zwaar lag en ik nergens anders mocht gaan trainen.
https://www.instagram.com/p/B-35OarBBbp/


Hier in Be geen officiële online-events, dus trainen we maar lekker thuis (en sinds kort ook terug toegestaan bij @Stral) verder.
Dankzij corona mijn wedstrijddoelen voor dit jaar in de vuilnisbak, de droom om nationaal kampioenschap in L2 te kunnen starten in september is weg. Ik zal al blij zijn als ik eind van de zomer dan officieel mijn debuut in L1 zal kunnen maken.
Ik moet andere doelen stellen dus deze zomer: de basis nog beter bevestigd krijgen en er een deftige travers uitkrijgen. (het ligt niet aan haar, maar ik heb dat nog nooit gereden :') )
(Afgelopen winter reden we de - moeilijkere - niv. 1 proeven van de federatie, dus geen L1-angst.

Nessie, ik laat mijn proeven altijd filmen. Ik leer daar heel erg veel uit! Dus ik kan het je zeker aanraden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 16:20 



 
Profiel   

@saarie Owh wat een gaaf filmpje. Leuk om jullie eens aan het werk te zien. En balen dat je wedstrijdplanning nu helemaal stil ligt. Bedoelde je l2 kampioenschap of l1? Best vlot vanaf maart tot september de l1 door en mee doen aan de kampioenschappen van de l2.

@nessie de echte wedstrijden zijn zeker leuker. Ik hoop ook dat dat snel weer kan. Ja en filmen bij de wedstrijden doe ik ook altijd maar ook tijdens trainingen. Die filmpjes stuur ik altijd na mijn schoonmoeder voor extra feedback. Heel leerzaam.

Ik heb trouwens afgelopen dinsdag weer onze eerste springles gehad. Dat vind ze echt super leuk. Ik zal eens kijken of ik het filmpje hier ook kan plaatsen of via insta.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-20 07:55 



 
Profiel   

Anique, doel was inderdaad om in het voorjaar de L1 uit te rijden en dan provinciaal kampioenschap L2 (en hopelijk ook nationaal) te kunnen rijden. Kwestie van mezelf wat speling te geven (staat ook een kindje krijgen op de planning, dus daar gaan we wel even door stil liggen op wedstrijdvlak).
Voor mij valt corona op wedstrijdvlak dus érg ongelegen :')
Maar niet aan te doen, als we maar gezond zijn en blijven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-20 18:39 



 
Profiel   

Heb je al een filmpje van de springles Annique?

Hier mocht hengst Eston weer met 1 van z’n fans aan de slag (6 jaar).
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-20 15:41 



 
Profiel   

Owh wauw dat is een fanatiek vooruitzicht @saariewaarie. Ja, dat snap ik.

@Nessie, ja was het alweer helemaal vergeten maar heb het filmpje op mijn instagram gezet:
https://www.instagram.com/anique.smeets/

Super gaaf om te zien hoe braaf Eston als hengst is. Heerlijk dat je er gewoon kleintjes op kunt zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-20 17:10 



 
Profiel   

Dat ziet er netjes uit! Ze heeft een fijne techniek :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-20 17:24 



 
Profiel   

Oh, stoer, springen! Dat durf ik niet (zelf veel te weinig lef, in mijn ponytijd sprong ik alles, maar ben heel voorzichtig geworden sinds ik als operatiezaalverpleegkundige werk ;) )

Nessie, wat geweldig dat Eston zo braaf is met kindjes! Jena heeft een hart van goud, maar weet niet of ik het zou durven eigenlijk. Denk dat ze het 'gejoel' en gegibber van een kind op haar rug misschien wel wat eng zou vinden eerst.

Vorige week maakte Stral een paar foto's van Jena en mij tijdens de les. Als ik er nu nog eens deftig op leer zitten, komt het nog wel goed met ons, ooit!
Maar ik hou zo van het geweldige gevoel dat deze merrie me geeft <3
[ img ]

[ img ]

Annique, was inderdaad best ambitieus. We kregen in Be wel goed nieuws van de veiligheidsraad deze week: wedstrijden mogen opnieuw. <3 *\o/*
LRV (en Paardensport Vlaanderen) zullen dus kleinschalige wedstrijden organiseren deze zomer. Hoe het met winstpuntenverdeling zal zitten bij LRV (te verdelen per wedstrijd of via een criterium) vernemen we samen met de kalender in de loop van volgende week.
Ik ga allang blij zijn terug een paar fijne wedstrijden te kunnen rijden met mijn kleintje! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-20 15:01 



 
Profiel   

Jippie, onze eerste keer L1 is beloont met 191.5 dus onze eerste winstpunt in het L1 is binnen.
We hebben meegedaan aan zo'n online event. Het filmen was even onwennig maar op zich een goed alternatief. We hebben nu een aantal meetmomenten en online events op de agenda staan. Ik hoop eind van dit jaar L2 te kunnen starten, dat is ons doel.

Hoe gaat het met jullie Everdales?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-20 10:59 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Esther!

Mooie foto’s saariewaarie, ziet er fijn uit :) Eston deed ook een keertwending (ze gaf per ongeluk de hulp), toen was het ook keihard woooeeeeeee op zijn rug. Maar hij doet er geen stap anders om. Laatst reed ik ook zelf tussen een springles van een aantal kinderen en (meeste A) pony’s, veel herrie met gillen lachen schreeuwen, hij is het gewend :P

Hier gaat het goed, we starten nog M2 en willen later/eind dit jaar Z gaan starten. Daarnaast heb ik z’n eerste crosstraining op de planning staan. Mocht hij dit leuk vinden, wil ik dit verder gaan ontwikkelen. Van het weekend ook foto’s gemaakt, portretten zonder zadel en daarna op buitenrit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-20 11:04 



 
Profiel   

Zo leuk, crossen met knappe Eston!:-D Daar heb ik zelf het lef niet voor!

Esther, fijn dat je je eerste winstpunten in L1 te pakken hebt.

Jena en ik zijn zaterdag ook voor het eerst gestart in L1 en ondanks dat ze wat onder de indruk en frisjes was, kaapten we de vijfde plek weg.
Onze eerste drie winstpunten zijn dus ook binnen! *\o/*

Zondag gaan we opnieuw starten, dan hoop ik wat minder schoonheidsfoutjes te maken en een meer afgewerkte proef te kunnen rijden...

Qua planning dit jaar weet ik het even niet, hangt af van een andere planning die mogelijks wat roet in het eten kan gooien. We zien wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-20 10:04 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Wij zijn inmiddels Z1 startgerechtigd. Zijn nog wat puntjes die ik wil versterken voordat ik ons debuut plan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-20 10:23 



 
Profiel   

Jippie, de kop is er af! We hebben gisteren de eerste outdoor wedstrijd gereden.
Wauw, wat heeft King zich voorbeeldig gedragen! Hij was zo braaf, geen stap verkeerd gedaan. Alleen vond ik het een beetje spannend waardoor ik verstarde en 'het er aan rijden' een beetje achterwege bleef.

Daardoor liet ik nogal wat punten liggen. Ik zat alle keren naast de A-C (terwijl dat normaal super strak is) en bij de tweede proef sprong King na de middengalop zelfs tot twee keer toe over waardoor we een 3 en een 4 kregen. Desondanks toch 188 en 185 punten en staat de teller voor de L1 al op 6 winstpunten *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-20 08:18 



 
Profiel   

Wat super dat je eerste outdoor zo fijn ging!

Hier gister voor het eerst gecrosst met Eston. Voor hem de eerste keer en voor mij zo’n 4 jaar geleden op laag niveau en zo’n 10 jaar geleden dat ik wat fanatieker was met mijn Haflinger nog. We kwamen wel met een enthousiaste uitrusting aan, de volledige crossuitrusting van mijn fanatieke zus (inclusief springzadel waar ik voor het eerst op zat).

Hij deed het super braaf :j Heeft zeker potentie voor meer, maar ik zelf ben niet meer zo’n held in het springen. Vandaar dat we gewoon lekker rustige crosstrainingen blijven doen :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-20 08:48 



 
Profiel   

Wat leuk! Stoer hoor! Eston had al wel springervaring?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 08:07 



 
Profiel   

We hebben uitsluitend een enkele keer wat lage sprongetjes gemaakt (50 cm) :j Eston heeft een heel fijn meewerkend karakter, braaf maar wel dapper en hij heeft genoeg werklust. Een relaxt buitenritje aan een lange teugel en het dressuurwerk met ‘actie’. Elke keer dat je opstapt, wat je ook gaat doen, geeft hij een vertrouwt en blij gevoel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 08:26 



 
Profiel   

Hoi allemaal!

Ik heb ook een 5 jarige Everdale... ze is niet simpel te rijden maar wel heel lief in de omgang. Ik vroeg me af hoe het karakter van jullie Everdales is?

Groetjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-20 08:37 



 
Profiel   

Leuk dat je ook een Everdale hebt! Heb je een foto van je merrie?

Mijn hengst is heel prettig in de omgang en onder zadel ook fijn te rijden. Heel werkwillig, goed bewerkbaar en leert makkelijk :j Kleuters stappen er letterlijk ook op weg en ikzelf kan hem relaxt rond laten rijden of wat heter maken. Op buitenrit is hij ook braaf :)

Hier nog een recente foto van Eston.
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-20 10:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 51 van de 54 [ 1333 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen