Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 53 van de 54 [ 1333 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Everdale Lord Leatherdale X Negro X El Corona

 
Profiel   

Tussentijdse film-update:



We zijn nu aan het trainen voor de M. En ik ben er best trots op hoe fijn we samen groeien. Op naar een jaar met hopelijk weer meetmomenten/wedstrijden
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 14:10 



 
Profiel   

Ziet er netjes uit :j Hopelijk komen er binnenkort weer meetmomenten en wedstrijden.

Hier is de buitenbak bodem aangepakt, waardoor wij ook wat vaker in het zonnetje (zonder natte bodem) kunnen trainen :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 14:31 



 
Profiel   

Ik heb een topicje gemaakt van onze nieuwste Everdale :D

[KS-ITP] Ringo (Everdale x Ampère x Weltmeyer)

Zit een fijne galop op, changementen om de pas gingen vlotjes :) Morgen eens de merrie aan de hand laten lopen om de draf goed te zien maar ik heb er een goed gevoel bij al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 18:55 



 
Profiel   

Joepie, een knappe Everdale-baby erbij!

Hoe is het hier met jullie Everdales?

Jena is veel veranderd de laatste maanden. Ze geeft me zo'n fijn gevoel. Als corona het toelaat, hoop ik volgende maand ons L2 debuut te maken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 21:24 



 
Profiel   

Wat leuk, weer een Everdale baby in het topic!

Met onze Everdale gaat het goed. Hij kent z'n vliegende galopwissels eindelijk! *\o/* (ik kende ze ook niet dus we waren er al bijna 2 jaar mee bezig... maar nu dus eindelijk gelukt). Heb meteen ingeschreven voor ons Z2 debuut (donderdag van hemelvaartsweekend), ik ben niet zo van het online dus hoop heel erg dat deze fysieke wedstrijd/meetmoment veilig door kan gaan en we hopelijk ons winstpuntje kunnen halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 22:09 



 
Profiel   

Ja het is de volle broer van onze Noira, Uit de merrie die ook al 2 heel leuke Invernessveulens gaf, dat bloed past mooi op haar duidelijk :)
Z2 spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 09:52 



 
Profiel   

Door corona zijn we niet veel van huis geweest en dat was gisteren te merken. We konden op mijn oude stal een proefje opnemen. Hij vond het nodig om zichzelf flink te tonen, macho! Iedereen op stal vond hem heel knap. Dat blijft leuk om te horen. Nu dus mijn L2 proefje insturen. Hopelijk zijn we na deze proef M1 start gerechtigd en kunnen we dadelijk snel weer naar meetmomenten toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 08:12 



 
Profiel   

Jippie, vorige week onze eerste M1 proef ingestuurd met als resultaat 191 punten!! *\o/* *\o/*

Ik zag dat iPhone ook z’n beste beentje heeft voor gezet?

En hoe gaat het met de rest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 17:50 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Esther! Nette punten voor een eerste M proef! +:)+

Iphone heeft idd zijn bestje hoefjes voor gezet. We hebben nu 2 Z2 proeven gereden op verschillende wedstrijden en haalde daarbij 2 keer 68%, heel trots dus op Iphone! En stiekem heel gaaf dat het ZZL nu in de buurt komt, we gaan de komende tijd goed oefenen en eens zien hoe ver we kunnen komen. Maar daarnaast vooral ook genieten, deze week al 2 keer op buitenrit geweest. Op onze nieuwe stal zijn ze jaloers op zn karakter, ik bof maar met hem :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 22:07 



 
Profiel   

Proficiat Esther met je M1-debuut! Jullie zijn goed bezig!

Ook fijn bezig met iPhone, geweldig als de mensen jaloers zijn op het fijne karakter van onze Everdales he ;-)

In België mogen amateursporters sinds 9/06 terug op wedstrijd. Eerstvolgende wedstrijd op de kalender is 27/06, dus dan maken we ons L2-debuut.
Jena doet het goed, wel vorige maand antibiotica nodig gehad voor een tekenbeetje op haar onderkaak, die in no time ongelofelijk opgezet was. Eng! Vieze, gevaarlijke beestjes... Brrr

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 07:13 



 
Profiel   

Charlotte Fry en Everdale staan alvast op de shortlist voor de OS! Met Dark Legend reservecombinatie.
Fijn nieuws! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 10:59 



 
Profiel   

En nu dan officieel bekend: Charlotte en Everdale gaan naar OS! *\o/* Toch beetje trots dat de papa van onze paarden zich mag presenteren op de OS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 11:42 



 
Profiel   

Ja, super fijn nieuws!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-21 06:29 



 
Profiel   

(half)broertje en zusje samen op wedstrijd:

[ img ]

Samen toch weer mooi 4 winstpunten mee naar huis genomen, op naar de M2 Anique! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 09:06 



 
Profiel   

Ja dat was even heel onverwachts dat jouw naam bij mij op de startlijst stond. Ik wist niet eens dat je in de buurt woonde. Wel heel leuk om eens een andere everdale uit deze groep te ontmoeten en ook meteen aan het werk te zien. Nu weer lekker door trainen en miss zien we elkaar weer bij een volgende wedstrijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 07:36 



 
Profiel   

Wat leuk Anique en Esther dat jullie samen op wedstrijd zijn geweest!

Ik reed dit weekend regiokampioenschappen Z2 met mijn Everdale. Tegelijk met mij reed in de andere ring in het Z1 ook een Everdale.
De mijne ging echt super, helaas 1 fout waardoor de contra mis ging en we geen wissel meer konden rijden (0, 4, 2, 3) en als we voor die onderdelen 5,5 of meer hadden gehad dan hadden we prijs gehad, heel jammer dus maar toch trots op onze Iphone. Nu in dubieu of we nog Z2 blijven of naar het ZZL gaan, nooit gedacht zo ver te komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 09:00 



 
Profiel   

Wat leuk zo'n meeting :)

Noira deed het goed op de keuring, voorlopig keur en nu wordt ze verder voorbereid om IBOP te lopen. Ze mocht voor het goede nog wat voller staan maar dat verhuizen naar NL enzo geeft ook wel wat stress natuurlijk. Nu krijgt ze even de tijd en ik ben benieuwd hoe ze er tegen oktober of misschien zelfs december gaat uitzien. Toch bijzonder je paard(en) zo uit handen geven in goed vertrouwen op zo'n afstand :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 10:36 



 
Profiel   

Wauw wat gaaf welshfan en super knap. Jullie gaan ook hard zeg. Heel jammer van de foutjes maar sowieso al knap om daar te staan in het z2.

Leuk en spannend stral.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 07:56 



 
Profiel   

Ik zag al zoiets voorbij komen van jou en Iphone, super goed zeg!

Inderdaad spannend voor je Stral. Alle vertrouwen hebben op afstand! Komt goed +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 08:18 



 
Profiel   

Ik denk/hoop het wel, GJ is tussenpersoon, anders zouden we het ook niet zo doen :D Mijn pa is normaal echt wel meer controlefreak op dat vlak haha :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 08:59 



 
Profiel   

:wow: Ik kreeg een melding of ik wel in dit topic wilde reageren want er was al langere tijd niet meer gereageerd. Daar moeten we verandering in brengen!

Even een update van onze Everdale; we zijn ZZL geklasseerd!!! *\%/* Ik ben zo blij, want 2 jaar geleden had ik echt niet geloofd dat ons dit zou lukken nadat ik een 1000e poging tot een vliegende galopwissel deed en weer ergens tussen de spanten plakte... achja het is ons gelukt en ondertussen genieten we van hem, heerlijk buitenrijden en eens flink knuffelen houdt hij gelukkig ook van. Wij zitten voorlopig even op een roze wolk en genieten ervan ;)

Hoe gaat het met jullie Everdale nakomelingen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 23:48 



 
Profiel   

Wat goed!! Gefeliciteerd! De aanhouder wint, niet dan?!

Kingsdale doet het goed, we zitten nog altijd in een stijgende lijn. Ondertussen hebben we onze tweede M2 wedstrijd gereden en hebben we 3 wp's. Aankomende donderdag komt er een bitfitter ons eens stang & trens aanmeten als voorbereiding op het Z wat er aan zit te komen. Ook hier is King een enorme knuffelkont, heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 11:08 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je ZzLicht! Top hoor!!

[ img ]
Noira liep afgelopen weekend haar eerste wedstrijd voor 3-jarigen: 80,5 :) Nu hopen dat ze het op de IBOP even goed doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 13:49 



 
Profiel   

Leuk Esther dat je ook richting het Z aan het werken bent!

Wauw wat goed Stral, dat zijn nog eens hoge punten! Ze ziet er prachtig uit op de foto! Wanneer gaat ze de IBOP lopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 14:00 



 
Profiel   

Oeh Stral, wat is ze knap en draagt ze zich mooi. Dat belooft wat!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 11:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 53 van de 54 [ 1333 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen