Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 38 van de 54 [ 1333 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 54  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Everdale Lord Leatherdale X Negro X El Corona

 
Profiel   

Oh, eindelijk eentje die op de onze lijkt! :D

Wij dekken dit jaar onze Ampère met Everdale.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-17 06:13 



 
Profiel   

Mooie vos!

Hier gaat het ook goed met Eston. Hij heeft een heel fijn karakter en is als hengst probleemloos in een drukkere bak te rijden.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-17 07:35 



 
Profiel   

Is hij nog gegroeid? Oogt wat langer ineens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-17 08:17 



 
Profiel   

Zou goed kunnen, ik meet hem nooit. Als ik hem naar de hengstenkeuring wil gaan doen, zal ik hem natuurlijk eerst eens opnieuw meten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-17 09:33 



 
Profiel   

Ze veranderen wel eens ze in het werk zitten ook, misschien is het dat :) Hij blijft knap!

Onze werd vorige week 3 en loopt nog op de wei, die pak ik na mijn zwangerschap op. Kijk er naar uit! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-17 10:10 



 
Profiel   

Welke hengstenkeuring zou je willen gaan Nessie? En wanneer?

Ik heb inmiddels ook weer een veulen van Everdale. Weer een hengst en weer een hele knappe. (Stiekem misschien nog wel knapper als zijn volle broer 8-) )

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-17 18:53 



 
Profiel   

Trots ventje! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-17 19:34 



 
Profiel   

<3 Toen Jai-Li een paar uurtjes oud was:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-17 19:35 



 
Profiel   

Wat een leukerds! :D

Ik denk aan AES of NRPS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-17 13:46 



 
Profiel   

[ img ]

Wauw mooie everdale nakomelingen! Ik had er ook 1. Helaas moeten laten inslapen wegens acute koliek. Komt uit een selle Française merrie. Denk erover om toch nog een keer te fokken met everdale.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-17 12:16 



 
Profiel   

Hoi *\o/*

Ik lees mee, ik heb een 1 jarige hengst v. Everdale.
En ik ben nu benieuwd naar jullie bevindingen en knappe kinders van deze hengst. <3

(Verder heb ik echt geen idee, hoe ik foto's plaats, dus als iemand mij kan helpen *D )

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 18:10 



 
Profiel   

Fabriella, wat leuk! Nu ben ik wel benieuwd naar een foto natuurlijk ;) Bij mij staat er een knopje met "voeg foto's toe" en dan kan ik tussen mijn eigen bestanden bladeren.

Wij hebben onze everdale nog een gemeten. Hij was vorig week jarig, alweer 4 jaartjes! En hij is nu 1,68 (vorig jaar 1,65). Stiekem hopen we nog dat hij de 1,70 aantikt maar ook dit is al een mooie maat. En nog belangrijker, zijn katakter is super! We zijn aan het trainen voor het L2 en hopelijk gaan we deze zomer ook eens een lekker rondje naar buiten en misschien eens een sprongetje maken := :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 22:45 



 
Profiel   

Onze driejarige heeft vandaag voor het eerst aan de longe gehangen, dat ging naar het schijnt goed! Ze was wat stressy op de poetsplaats maar dat kent ze (schande) nog niet en betekende ook weg zijn van de weidevriendjes dus niet abnormaal denk ik :) Dat ze longeren dan Ok vindt spreekt ook wel voor het fijne karakter!

De Ampère merrie is normaal drachtig van Everdale voor volgend jaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 23:11 



 
Profiel   

Oh het lukt! *\o/*

Voor nu nog alleen deze foto. :+
Snel zal ik ff goeie foto's maken!

Hij is donkerbruin/zwart met 3 witte voetjes. <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 17:36 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de Everdales? Eston en ik trainen dressuurmatig door, hebben laatst een eerste mini sprong gemaakt en rijden buitenritten :) Onlangs ook foto's gemaakt op de zandverstuiving.

[ img ]

@FabriellaW: Wat een leukerd, ben benieuwd hoe hij uitgroeit :)
@siko: Wat jammer dat ze ingeslapen moest worden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 09:36 



 
Profiel   

Eston is echt té knap he :D

Onze Everdale is een paar keer gelongeerd met hoofdstelletje, nog niets speciaals. Mijn vader ontbreekt het aan tijd en ik kan door zwangerschap niets doen op dat vlak dus ze wordt allicht in het najaar opgepakt :) Weet nog niet of we er zelf als eerste op gaan maar dat longeerwerk vind ik zelf wel leuk om te doen dus vind het niet erg als hij ze nog even laat staan :D

Ze deed het heel flink, ook voor het eerst een dekentje op enzo, allemaal geen probleem. Enkel de poetsplaats vindt ze dus wat eng :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 13:29 



 
Profiel   

Ziet er goed uit Nessie!

Niet erg toch stral. Even nog ff door laten groeien voordat je erop stapt.

Mijn everdale gaan ook goed. Inverniss wordt als het goed is getraind voor de pavo cup. Dus daar ben ik wel heel benieuwd naar. En miloniek is geselecteerd voor de prinsjesdagveiling. En derde geworden met de centrale keuring. Dus ik mag helemaal niet klagen! (behalve dat die moeders kleur achterna gaat :P)

Toen hij nog schattig was
[ img ]

En weer wat groter en aan het verharen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 21:54 



 
Profiel   

Mooi model!!

Geeft inderdaad niets hoor van Jena, ze is voor de verkoop maar ze mag nog even van de babytijd genieten nu inderdaad :) Weet alleen niet of ik er zelf op ga durven als eerste, zeker na een paar maand niet kunnen rijden nu heb ik geen idee hoe heldhaftig ik nog ga zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 21:59 



 
Profiel   

Stral: Wat fijn dat ze het zo goed oppakt! :)
Yolien: Wat leuk die eerste foto! Mooi type inderdaad :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 08:05 



 
Profiel   

@Nessie Jeetje wat is die van jou leuk zeg! Ik las dat hij nog hengst was?!
@Yolien Oh die wordt wit ja! Maar wel ff anders dan de rest, leuk!

Ik ben vorige week, weer in de opfok wezen kijken. Hij groeit enorm! En het is zo waar hé, jaarlingen zijn zo foei lelijk (en hondsbrutaal).

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 18:59 



 
Profiel   

Dat komt wel weer goed :D Eston is hengst inderdaad. Hadden laatst ook nog wat portretten geschoten.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 19:26 



 
Profiel   

Wat is hij toch knap Nessie!!

Wij hebben Everdale zondag zien lopen tijdens de kur in Ermelo. Wat een beest. Ik vond hem niet heel fijn lopen tijdens de proef. Net te kort in de hals en te veel spanning. Misschien kwam dat wel door de entourage.

Wij hebben een Everdale x Tango x Gribaldi veulen gekocht. Als het goed is komt hij eind augustus naar huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-17 07:17 



 
Profiel   

nickynicole schreef
Wat is hij toch knap Nessie!!

Wij hebben Everdale zondag zien lopen tijdens de kur in Ermelo. Wat een beest. Ik vond hem niet heel fijn lopen tijdens de proef. Net te kort in de hals en te veel spanning. Misschien kwam dat wel door de entourage.

Wij hebben een Everdale x Tango x Gribaldi veulen gekocht. Als het goed is komt hij eind augustus naar huis.


Idd, maar wat een kwaliteiten heeft dat paard!
Is ook nog best een jonge amazone, dus het moet toch wel een nuchtere hengst met een topkarakter zijn om dat op die leeftijd al te lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-17 10:08 



 
Profiel   

Iemand ook naar de pavo cup vierjarige gekeken gisteren? Ben wel benieuwd naar andere meningen als die van mijzelf :o


Mijn veulen doet het nog steeds heel goed. Week na deze foto's alle veulenharen verloren helemaal grijs.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 19:38 



 
Profiel   

Wat een leuk veulen Yolien! <3 heb je een foto van hoe grijs ze nu is? Wat voor kleur krijgt ze straks, weet je dat al of kan dat nog erg veranderen?

Nee ik heb niks gezien. Kan daar slecht tegen, dan ga ik te veel verlangen van die van ons (realistisch blijven denken over dat er ook een heel ander prijskaartje aan heeft gehangen en een andere ruiter op zit vind ik dan moeilijk). Wel een fijne les gehad vandaag, weer heel veel huiswerk. Volgende week alweer les dus veel tijd om te oefenen is er niet maar we zullen zien hoe het gaat. (Instructeur is vrachtwagen chauffeur en ik studeer normaal 4 uur enkele reis bij ons paard vandaan dus lessen plannen is altijd erg moeilijk).
Over 1,5 week de tweede L2 wedstrijd, hij gaat zo hard. Super trots op hem, qua instelling/karakter is hij goud waard.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 22:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 38 van de 54 [ 1333 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 54  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen