Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 54 van de 54 [ 1333 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54
Plaats een nieuw onderwerp

Everdale Lord Leatherdale X Negro X El Corona

 
Profiel   

welshfan97 schreef
Leuk Esther dat je ook richting het Z aan het werken bent!

Wauw wat goed Stral, dat zijn nog eens hoge punten! Ze ziet er prachtig uit op de foto! Wanneer gaat ze de IBOP lopen?

Ze liep hem vandaag in Brummen (als ik het goed onthouden heb; geen idee waar het ligt ‘t was te ver om te komen kijken voor ons helaas :') ). Ze had wat meer spanning maar was braaf en haalde 79, dat maakt het nu een elite merrie :) Blij mee!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 23:00 



 
Profiel   

Wat goed! Gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 09:27 



 
Profiel   

Lang geleden dat ik hier reageerde!

Wat doen jullie Everdales het allemaal goed zeg! <3

Welshfan proficiat *\o/* ZZL zeg. Kan ik alleen maar van dromen

En Kingsdale doet het ook goed! Hoe was de bitfit-sessie?

Dat Stral er een elite-Everdale bij heeft, wist ik al. Ze mag eigenlijk nog wat extra stoefen, want niet alleen de Everdale haalde de IBOP en werd hierdoor Elite he ;-)

Jena doet het ook goed, welliswaar zonder mij op dit moment :7
Zomerseizoen was leuk, we konden wel leuke proeven rijden en we waren ruim geselecteerd voor het provinciaal kampioenschap en vastbesloten daar te knallen en naar het nationaal kampioenschap te kunnen gaan.
Maar de week ervoor had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen en omdat de weg naar die positieve test niet over rozen liep, hebben we besloten om geen risico's te nemen en geen wedstrijden meer te starten.
Jammer aan een kant, want ik had mijn punten voor het M1 bijna allemaal verzameld. Maar die punten verzamel ik wel nà de baby he dan :').
Was wel nog fanatiek aan het rijden en lessen - zoals ervoor, maar ook dat mag inmiddels niet meer door een complicatie (gelukkig alles goed met baby!).
Stral rijdt Jena nu dus 1 keer per week, verder longeer ik ze en rijdt mijn man of een vriendin ermee. Ik wil ook rijden! _-:( Maar ik ben heel blij met alle hulp die ik krijg van iedereen om Jena in goede vorm te houden zodat ik volgende zomer 'gewoon' (*kuch* ) kan opstappen en wegrijden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 15:11 



 
Profiel   

Haha die andere is geen Everdale hè :D

Jena doet het goed, met mij een beetje doortrainen en met je man flink en braaf zijn, toch allemaal niet evident! Fijn karakter heeft ze toch echt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 17:59 



 
Profiel   

!! Update!!

Ondertussen hebben Kingsdale en ik onze eerste wedstrijden (4 wedstrijden/6 proeven) in het Z gereden en hebben onze eerste 3 wp's binnen! Voor mij is het Z ook volledig nieuw dus we gaan niet meer zo heel hard maar met z'n 7 jaar doet Kingsdale het prima.
Ik heb besloten om nu iets minder vaak wedstrijden te rijden en thuis verder door te trainen. Mijn streven is gemiddeld een 7 of hoger kunnen rijden dus thuis gewoon veel oefenen.

@Margot: Heb ik het goed gezien dat Eston binnenkort in Zevenaar start?

Hoe is het met de rest van de Everdales?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 15:03 



 
Profiel   

Wat zijn jullie goed bezig!

Eston en ik trainen thuis. Door tijdsgebrek heb ik momenteel onvoldoende tijd om hem uit te brengen, maar hij wordt inderdaad door mijn zus nu uitgebracht in het M2. Zij traint hem 1-2x per week en ik zelf 3-4x (totaal 5). Zevenaar is een fijne wedstrijd :j

Dit ben ik zelf thuis met hem.
[ img ]

[ img ]

En dit is niet thuis :P
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 17:14 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met jullie klassering het het Z Esther!!

Ik heb met mijn Everdale niet veel gestart de afgelopen maanden omdat de focus op een jong paard lag (en ze vaak door het niveau verschil dan op 2 verschillende dagen zouden moeten starten), en ook omdat het ZZL toch wel pittig is voor ons. Momenteel werk ik tijdelijk op een dressuurstal en is hij gezellig mee waardoor we veel begeleiding hebben. Hij laat goede dingen zien, maar of ze dat ook in de proef gaan kunnen... Stiekem hoop ik wel nog ooit een winstpunt in het ZZzwaar met hem te kunnen halen, maar als het niet zo is, is het niet en dan heb ik wel veel van hem mogen leren en genieten. Het is zo'n heerlijk ongecompliceerd paard, gewoon steeds weer opstappen en wegrijden, maakt niet uit waar je bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-22 21:22 



 
Profiel   

Als ik de voorlopige startlijst zie ga ik Eston waarschijnlijk (net) niet zien. Was wel heel benieuwd hoe ie in het echt is :o

Iphone klinkt als mijn King, eenmaal er op is het aan het werk. Hij denkt altijd mee, soms iets te :=
En alles wat ik van hem vraag doet hij, zo heerlijk. Gaaf dat je bij een dressuurstal werkt, dat zal jullie ontwikkeling zeker te goede komen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 12:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 54 van de 54 [ 1333 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen