Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 11 [ 253 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Santano

 
Profiel   

Hier alles goed, ben nu 2x gestart in de M2.
Valt wel even tegen.
1e wedstrijd was Bantos de baas in de proeven, lekker staken.
2e wedstrijd ging echt super, heerlijk gereden en een goed gevoel.
8 combinaties in de M1 en M2 uitslag in handicap.
Wordt ik 1e en 2e met 2x177
lang leven de jurysport, 1e had in de 2e proef 179
Volgende keer beter!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-15 16:34 



 
Profiel   

Jammer van je punten Saskia79, als je gevoel fijn is, worden iets hogere punten wel gewaardeerd! Maar je gevoel is wel het belangrijkst! Volgende keer weer een jury die het meer waardeert

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-15 19:53 



 
Profiel   

Jammer van de punten. Maar positief bekeken..toch beste van de groep en fijn gevoel is ook belangrijk. Volgende jury zal het vast wel waarderen en zodanig beoordelen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-15 21:17 



 
Profiel   

Hoi allemaal,

lange tijd geleden alweer!

Welkom Lisette! leuk paard heb je daar <3

Wauw Jamie die van jou blijft echt maar mooier worden en gefeliciteerd met de behaalde punten in Z1!


Ik ben vooral erg druk bezig geweest met mijn druktemakertje, ze switchte van de ene op de andere dag.
Ging in de staak met opzadelen en rijden, het leek alsof ze alles weer opnieuw moest leren.
Ik heb haar fysiek laten nakijken en er was niets aan de hand, ik heb het daarom maar gewoon
geaccepteerd en weer van onderaan af begonnen. Ik ben van instructrice veranderd, zij betrekt ook erg het gevoel van het paard en de ruiter erbij (na het voorval was ze namelijk vrij angstig en zenuwachtig) en dat vind ik persoonlijk altijd erg fijn omdat die van mij een gevoelig diertje is.

Sindsdien gaat het stukken beter en het lijkt me erg leuk om een nieuwe santanodag bij te kunnen wonen ook omdat we jammer genoeg niet bij de vorige aanwezig konden zijn, goede oefening!! hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-15 11:36 



 
Profiel   

Hoi!

Het laatste bericht is al even geleden geplaatst! Ik ben wel benieuwd hoe het met al jullie knappe Santano nakomelingen gaat! :) Foto's, filmpjes? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-16 21:07 



 
Profiel   

Zeker alweer even geleden! Wij hebben even in een tipje gezeten, merrielief had er weinig zin meer in en ik deelde dat gevoel. Langzaamaan kruipen we er weer uit, vooral veel buitenritjes gemaakt en gewandeld. Rijden beginnen we nu weer 3-4x per week op te pakken en gaat prima. Binnenkort gaan ze weer lekker het land op, kan niet wachten!
Hier wat foto's van de knapperd <3 Ben benieuwd of iemand gelijkenissen ziet!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-16 16:48 



 
Profiel   

Leuk weer even update'jes te zien en lezen :) Hier gaat het ook goed, zal van het weekend even uitgebreider reageren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 09:04 



 
Profiel   

Fijn dat jullie weer langzaamaan meer plezier in het rijden krijgen Rohol! Knap paard zeg!
Die dipjes zijn niet fijn, zeker niet als je paard het zo lekker duidelijk aan geeft! Staan jullie dicht bij het bos of ga je dan met de trailer er heen? Ik zou ook vaker naar het bos toe moeten :j

Mooi dat het ook bij jou goed gaat Niekje51! Een uitgebreidere reactie met een fotootje er bij? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-16 21:18 



 
Profiel   

Zo, daar ben ik weer, nu kan ik een uitgebreidere reactie geven.
@Rohol, fijn dat jullie weer uit het dipje zijn!
@Lisette59, hoe is het met jouw Santano?
En uiteraard, hoe is het met de rest?

Afgelopen augustus kreeg ik een nieuwe baan en in verband met tijd (Mike staat niet bij mijn andere drie dames op stal, wel geprobeerd maar daar had hij het totaal niet naar zijn zin) is hij weer terug gegaan naar zijn vorige stal. Ik heb hem daar in training gezet bij een dame waar ik het volste vertrouwen in heb qua rijden en omgang, totdat ik het zelf weer kan oppakken. Dit is aanstaande juni!

Ik heb hem zelf tot en met augustus 2015 gereden. Zadelmak maken heb ik flink voor uitgetrokken, want hij is enorm sensibel. Alles in kleine stapjes en langzaam opgebouwd. En toen het moment daar was ben ik er op gaan zitten en zo met hem weggereden. Hij heeft tot nu toe ook nog nooit een stap verkeerd gezet. Nou ja.. Schijnbaar één keer een uitspatting bij zijn ruiter gehad, maar goed. Dat zijn er al 99.586 minder dan mijn oude merrie vroeger had toen zij 3/4 jaar was :')

De afgelopen maanden heeft hij enorme groei doorgemaakt, zowel de lucht in met zijn stokmaat als met rijden, super trots op hem! Ik rij hem nu eens per week, totdat ik hem in juni helemaal ga oppakken.

Twee weken geleden ook zijn allereerste koliek, arm dier.. Blinde darm flink dik van opgehoopt gas, maar na pijnstillers en darmontspanner ging het snel goed. Gelukkig maar.

Vandaag is mijn kleine vriendje ook jarig, alweer 5 jaar! Anyway, tijd voor foto's :)

Juli 2015 - Photoshoot
[ img ]

[ img ]

Rijden
November 2015
[ img ]

December 2015
[ img ]

Januari 2016 met mij (er zijn 1.001 dingen die anders kunnen en moeten aan mijn houding en zit, maar ik zat hier weer voor het eerst sinds een half jaar op een paard haha!)
[ img ]

Verder geen rijfoto's meer de laatste tijd. Ik zal er vanmiddag nog ene paar maken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-16 11:25 



 
Profiel   

Lisette59; Ik sta op 100 meter afstand van een 'park', veel honden, fietsers, joggers etc. Dus niet helemaal ideaal. Zeker niet toen Cach nog helemaal groen en niet gewend was. Wanneer wij verder rijden dan komen wij op mooie akkers, velden, meertjes en een groter bos. Doen we zomers wel een aantal keer, maar dan ben je wel een uur of 2-3 onderweg in stap.
Gefeliciteerd Niekje51! Grappig, zie gelijk gelijkenissen met mijn merrie, vooral in de rijfoto's! Op naar juni dan maar, wel fijn dat je iemand hebt kunnen vinden die hem voor jou nu op kan pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-16 22:00 



 
Profiel   

Mooie foto's Niekje51! En gefeliciteerd natuurlijk met je knapperd! Fijn dat het rijden enzo zo opgelost kan worden! Kan jij in juni weer lekker verder met hem:) Wel sneu voor hem dat hij koliek heeft gehad! Altijd even spannend, gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

Rohol wat fijn dat je best dicht bij het bos staat! Zeker in de zomer zal dat wel lekker zijn! En zo een rondje van 2 a 3 uur is ook wel weer lekker voor de afwisseling!

Met mijn paard gaat het goed! We zijn bezig met de wissels en dat lijkt hij eigenlijk wel leuk te vinden:)

Haha ik probeer een foto toe te voegen, maar het lukt mij natuurlijk weer niet _O-

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-16 20:42 



 
Profiel   

Hier nog een santano x contango hij wordt dit jaar 6. Ik heb hem nu bijna een jaar in mijn bezit.

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-16 19:51 



 
Profiel   

*blaast het stof eraf...*

Dames! Wie heeft er zin om met de Santano's weer eens wat leuks te gaan doen?

Ik ben een beetje aan het rondkijken met Bianca en we zijn erg benieuwd naar jullie input :)

Voorbeelden die we kunnen gaan doen:
* Ricky Young - Vorstenbosch
Instructeur van Anky en Western schijnt een hele goede aanvulling te zijn op de dressuur.

* Hester Bransen Ruitergevoel - Beek
Dressuur, gericht op een beter team worden en meer effect met minder hulpen. Hoor hele goede berichten over haar.

De dag weer soort van zelfde als de eerste keer. Een deel clinic, een deel rondleiding en een demonstratie van de instructeur.

of
* Een bezoek brengen aan een stal of iets dergelijks zonder de Santano's.

Laat je eens horen :D
(Richt periode, oktober/ november 2016)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-16 11:36 



 
Profiel   

Wat leuk een topic over Santano nakomelingen.

Ik heb ook een Santano merrie van 5 jaar.
Ik heb haar nu 1,5 jaar ongeveer.
Vorige jaar 2 x gestart in het B alle proeven boven de 195.
Vorige weekend na mijn zwangerschap voor het eerst weer eens gestart.
Niet zonder succes. 2 x eerste met 211,5 en 208 punten...

Leuk dat jullie een Santano dag gaan organiseren.
Waar ik die van mij heb gekocht staat Santano zelf.
Super leuk om hem te zien!!
Ik ga proberen even het hele topic te lezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-16 20:32 



 
Profiel   

Wat leuk dat je ons topic gevonden hebt! Heb je foto´s van jou Santano lieke

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 20:25 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-16 22:16 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Sorry duurde even. Zit niet zo vaak meer op bokt. Moest even zoeken hoe ik foto's kon plaatsen maar als het goed is het gelukt.
Zijn niet echt recente foto's, door m'n zwangerschap heb ik geen recente foto's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-16 22:19 



 
Profiel   

Hi Lieke, leuke merrie! Hoe heet ze of wat zit er verder nog achter? Zazou toevallig?
Die van mij heeft steeds wel iets (toen op de Santano dag ook) dus helaas is door trainen lastig. Het is ook wel echt een buffel van een merrie geworden dus daar heeft ze misschien ook wel last van. Heel langzaam lijkt het wat beter te gaan, maar lekker door d'r lijf en naar het bit toe lopen vindt ze nog heel lastig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-16 22:58 



 
Profiel   

DexterM schreef
Hi Lieke, leuke merrie! Hoe heet ze of wat zit er verder nog achter? Zazou toevallig?
Die van mij heeft steeds wel iets (toen op de Santano dag ook) dus helaas is door trainen lastig. Het is ook wel echt een buffel van een merrie geworden dus daar heeft ze misschien ook wel last van. Heel langzaam lijkt het wat beter te gaan, maar lekker door d'r lijf en naar het bit toe lopen vindt ze nog heel lastig.


Ja klopt idd er zit Zazou achter. Ze is ook gefokt door de Resim dressage. Misschien dat jullie er wel gezien hebben die dag???
Dat is wel balen!! Hopelijk gaat het nu dan steeds beter!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-16 18:45 



 
Profiel   

Wat een leukerd Lieke! We zijn alweer bijna een jaar verder, hoe gaat het nu? Nog steeds lekker aan het rijden en punten aan het scoren?
Sorry ik zit niet zo vaak op Bokt, dus zie nu pas de foto's en nieuwe berichten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 20:40 



 
Profiel   

Help! Ik zie ook nu je reactie pas lieke....
Hoe gaat het met haar? Ze komt me heel erg bekend voor...Gillian? Wie is de moeder van die van jou?
De mijne gaat eindelijk een beetje beter. Nu wel drachtig van Inspire, want het leek met rijden nergens naar....maar nu misschien dan toch, als alle steekbeesten weer weg zijn, nog maar eens starten.
Hoe is het met de rest van de Santano's?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 23:13 



 
Profiel   

Aan alle Santano eigenaren, we zijn weer bezig met een nakomelingen dag :D De eerste vijf Santano's zijn al aangemeld en we hebben ditmaal Joyce Heuitink (en die is verhuisd naar... jaja :D) gevraagd voor een clinic. Als er hier meer zitten die interesse hebben, laat het weten en meld je aan op onze besloten FB pagina https://www.facebook.com/groups/489256084509868/ Daar komt alle info!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-17 12:42 



 
Profiel   

Hey! Leuk ik heb geen facebook maar ik ben er graag bij. Ik stuur je wel even een pb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-17 13:58 



 
Profiel   

Hallo, is dit topic nog een beetje actief??

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-18 22:50 



 
Profiel   

Nou niet echt meer zoals je hebt gemerkt ;-)
Ik heb mijn Santano merrie verkocht, maar het veulen wat ik eruit heb gefokt nog wel.

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 13:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 11 [ 253 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen