Nakomelingen van Santano

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Methodiek
Berichten: 1827
Geregistreerd: 06-07-04
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 17:17

vladimir1979 schreef:
hi Jamie, zou idd graag ook je filmpje zien, pb?
vandaag helaas net niet de punten gereden die ik nodig had... nouja, dan weer op naar het indoorseizoen.
Welkom l0esjj en sakia79: l0esjj, mijn Santano is ook een vos (ze is ook meer het evenbeeld van zijn VM Houston, dan een typische santano; de lijne lijnen en fijne hoofdjes komen dan zeker wel weer van Santano). Saskia, heb je ook nog een fotootje van jouw Santano? ben erg benieuwd :-)

Ik heb je een pb'tje gestuurd !
Jammer van je puntjes, ging het voor je gevoel verder wel goed ?
Op naar het indoorseizoen indd !! Gaat iemand trouwens dit jaar ook mee doen aan de indoorselecties ?

l0esjj
Berichten: 4824
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 18:22

vladimir1979: Jammer dat je punten tegen vielen, wil je graag overstappen naar een andere klasse voor start van het indoorseizoen?
Leuk, ook een vos inderdaad dat fijne hoofdje is kenmerkend. Hoe groot is jouw vos?

xxjamiexx: grappig ik zie dat jouw Santano Cantana heet, de mijne Cantano :+
Voor mij nog geen selecties dit indoorseizoen. Zit in het regiobestuur van Overijssel en in het kringbestuur dus heb niet eens tijd om zelf mee te rijden denk ik.

saskia79

Berichten: 82
Geregistreerd: 14-10-06

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 19:42

:o beetje heel erg blond, maar krijg geen foto erop!!
staat wel op mijn facebook profile
Saskia Schaap almere

saskia79

Berichten: 82
Geregistreerd: 14-10-06

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 20:13

jeeh gelukt!!

Niekje51

Berichten: 1077
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Gelderland

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 17:57

Nog meer Santano's *\o/*
@Saskia79, ah kijk, fijn dat het gelukt is. Waar staat de foto?
@l0esjj, hier ook een Santano vosje :)

saskia79

Berichten: 82
Geregistreerd: 14-10-06

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:19

is mijn profiel foto bij mijn naam

Niekje51

Berichten: 1077
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Gelderland

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:30

Ah! Ik dacht dat ie in je profiel zou staan oid :D
Had deze foto in het groot op de FB gezien, prachtig!

Methodiek
Berichten: 1827
Geregistreerd: 06-07-04
Woonplaats: Holland

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 20:54

@L0esjj Haha zie dat ook nu pas dat de jouwe CantanO heet haha leuk !!!
@Saskia79 Ik heb hem indd ook via je fb bekeken, wat een gaaf beest zeg, mooi koppie !

Niekje51

Berichten: 1077
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Gelderland

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:52

Inmiddels al 8 Santano's hier, bijna tijd voor een Santano meeting haha :o

saskia79

Berichten: 82
Geregistreerd: 14-10-06

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 06:21

ja, leuk!!

lveldhoen

Berichten: 70
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 08:49

Leuk dat er weer wat leven is hier!

@ saskia79, je bent dus nog maar net de trotse eigenaresse van jouw Santano! Hoe gaat het met jullie? Klikt het goed? Ik hoop het!! Knap beestje hoor :)

@ Sybriich, jeejtje, ik herken onze Santano echt in die van jou!! Vooral dat koppie! Leuk!

@ xxjamiexx, het lijkt me heel leuk om je filmpje te zien :) Ik herken onze Santano namelijk ook heel erg in die van jou!
Ik zou je zeker even verdiepen in het voorbrengen van haar op de stamboekkeuring. Voor zover ik het goed kan zien op je foto's, denk ik dat ze qua exterieur zeker een goede kans maakt om in aanmerking te komen voor het ster-predikaat! Erg leuk dier, hoor! Jammer dat jullie net niet door gingen naar het team! Maar lijkt me hele mooie ervaring (en eer)!!
Succes met de voorbereiding op de M2, is pittig he! Hoe doet ze het in de training voor de M2-oefeningen?

Het valt me op dat veel Santano's best een groot hoofd hebben, jullie!?
En fijn om te horen dat we allemaal vrij koele en aanhankelijke dieren hebben :) Val ik persoonlijk meteen voor!

Ik heb haar album op mijn facebook 'publiek' gemaakt, dus als het goed is kunnen jullie haar hier zien:
https://www.facebook.com/linde.veldhoen/media_set?set=a.1053746376506.2010618.1011182411&type=3

lveldhoen

Berichten: 70
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Groningen

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 08:50

P.S. Nog geen foto's van haar en mij onder het zadel, die volgen nog t.z.t. :)

lveldhoen

Berichten: 70
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Groningen

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 08:51

P.S.2. @ xxjamiexx, tussen die foto's staan ook foto's van de stamboekkeuring en daarna de centrale keuring! Kan je meteen zien hoe dat eraan toe gaat! ;)

Niekje51

Berichten: 1077
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 10:37


saskia79

Berichten: 82
Geregistreerd: 14-10-06

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:19

Heb een hoop werk gehad aan mijn Santano, was hiervoor gereden door een andere ruiter.
Heeft Z1+3 gelopen met deze ruiter.
Per 1 december ben ik hem gaan rijden en gelukkig kon ik hem afgelopen maand kopen:)
Nu weer lekker aan het lopen en hij is weer helemaal blij en soms ondeugend!!!

femkejong
Berichten: 36
Geregistreerd: 24-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 12:19

Hallo allemaal,

gister de wedstrijd gehad!
Ze was mega zenuwachtig ( ik natuurlijk ook)
en toen ze maar niet stopte met hinneken dat ik echt dat het niets
ging worden. Aangekomen bij het inrijdveldje ging het best goed! Rustige
gangen en ze luisterde goed.

De proeven zelf gingen niet echt fantastisch ze had niet veel impuls
en liep dus ook beetje op de voorhand. Toch wel blij met mijn punten

1e proef 179
2e proef 189

Ik ga zeker vaker proeven rijden :) erg goed bevallen

emmelie8

Berichten: 14
Geregistreerd: 23-09-13
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 21:58

Hallo, Als ik mag binnenvallen, ben vandaag nieuw op Bokt.

Ik lease sinds kort een dochter van Santano, genaamd Carola. Sinds deze zomer pas onder het zadel en nu aan het doorrijden.

Geen idee hoe ik een foto kan uploaden haha

saskia79

Berichten: 82
Geregistreerd: 14-10-06

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 19:49

dat probleem van die foto's ken ik ;)

Methodiek
Berichten: 1827
Geregistreerd: 06-07-04
Woonplaats: Holland

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:38

@femkedejong Ahh super goed Femke !! Misschien was ze toch wat moet net voor je proeven had ik bij de eerste wedstrijd met Cantana ook, ze moeten nog een beetje wennen !!
Maar je punten laten genoeg zien, super !! hup maar wel snel op wedstrijd !!! :D

Methodiek
Berichten: 1827
Geregistreerd: 06-07-04
Woonplaats: Holland

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:40


emmelie8

Berichten: 14
Geregistreerd: 23-09-13
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:50

Laatst bijgewerkt door emmelie8 op 24-09-13 20:53, in het totaal 2 keer bewerkt

vladimir1979
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:51

leuk dat ons Santano topic weer helemaal opleeft. welkom voor de nieuwe Santano's.

@ xxjamiexx, wat een mooie foto's van Cantana in je nieuwe topic van vandaag; ziet er echt goed uit, beloofd wat voor de de M2 :-) iid gedragenheid mag meer, maar Cantana is pas 6, die begint nu waarschijnlijk pas een beetje uit te zwaren en goed kracht te ontwikkelen in haar achterhand. dat zoeken naar balans in het sluiten en oprichten herken ik ook wel in mijn Santano; ze is ook vrij lang van zichzelf, dus in het van laag en rond overschakelen naar gesloten en gedragen is een van onze belangrijkste trainingspunten. helaas ligt het even stil allemaal; vorige week concours ging al niet zo geweldig, maar ik denk dat het, samen met 'je weet het eigenlijk nooit echt' dingen (misschien misstap op de wei of de trailer) een onderliggende oorzaak heeft in een lichte spierblessure op de rug; afgelopen vrijdag was het na het opstijgen even niet heel vrolijk allemaal, kon merken dat ze het er niet mee eens was en direct maar gestopt en zat toch reactie op rug/lenden-spieren. weekend rust gehad/stappen ad hand, en gisteren losgewerkt door ostheopate: groot verschil tussen voor en na, en weer heel mooi soepel over de rug nu. even rustig aan en longeerwerk, volgende week pak ik haar weer op. jammer.... eerste keer door blessure even aan de kant sinds ik haar heb (sept. vorig jaar). maar in orde krijgen nu even belangrijker dan wedstrijden of uberhaupt rijden. komt vast wel weer goed.
@ Loesjj: had idd graag willen overstappen voor het indoorseizoen, maar stel het nu even uit. hopelijk eind oktober weer starten, het komt er vast wel aan; mijn merrie is 1.70m, idd een fijn hoofdje

vladimir1979
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:52

emmelie, ik kan je foto niet zien, het gaat heel gemakkelijk via bijv. mijnalbum.nl of picasa, daar kun je dan een url vinden die naar je foto verwijst en je in kunt plakken in je berichtje; op forumzaken staat ook een beschrijving. ben benieuwd naar de 'Santano foto's :-)

emmelie8

Berichten: 14
Geregistreerd: 23-09-13
Woonplaats: West Brabant

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:57


Methodiek
Berichten: 1827
Geregistreerd: 06-07-04
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:58

vladimir1979 schreef:
leuk dat ons Santano topic weer helemaal opleeft. welkom voor de nieuwe Santano's.

@ xxjamiexx, wat een mooie foto's van Cantana in je nieuwe topic van vandaag; ziet er echt goed uit, beloofd wat voor de de M2 :-) iid gedragenheid mag meer, maar Cantana is pas 6, die begint nu waarschijnlijk pas een beetje uit te zwaren en goed kracht te ontwikkelen in haar achterhand. dat zoeken naar balans in het sluiten en oprichten herken ik ook wel in mijn Santano; ze is ook vrij lang van zichzelf, dus in het van laag en rond overschakelen naar gesloten en gedragen is een van onze belangrijkste trainingspunten. helaas ligt het even stil allemaal; vorige week concours ging al niet zo geweldig, maar ik denk dat het, samen met 'je weet het eigenlijk nooit echt' dingen (misschien misstap op de wei of de trailer) een onderliggende oorzaak heeft in een lichte spierblessure op de rug; afgelopen vrijdag was het na het opstijgen even niet heel vrolijk allemaal, kon merken dat ze het er niet mee eens was en direct maar gestopt en zat toch reactie op rug/lenden-spieren. weekend rust gehad/stappen ad hand, en gisteren losgewerkt door ostheopate: groot verschil tussen voor en na, en weer heel mooi soepel over de rug nu. even rustig aan en longeerwerk, volgende week pak ik haar weer op. jammer.... eerste keer door blessure even aan de kant sinds ik haar heb (sept. vorig jaar). maar in orde krijgen nu even belangrijker dan wedstrijden of uberhaupt rijden. komt vast wel weer goed.
@ Loesjj: had idd graag willen overstappen voor het indoorseizoen, maar stel het nu even uit. hopelijk eind oktober weer starten, het komt er vast wel aan; mijn merrie is 1.70m, idd een fijn hoofdje


Beter had ik het niet kunnen verwoorden, precies zoals het is ! :D Opzicht is het wel zo dat ze bovenin wel heel erg los is maar toch nog veel power van achter mist en ze de kracht nog niet altijd tijdens alle oefeningen kan bewaren, dus nog lekker doorhobbelen in het M1 ! :D

Oeii.. ik duim voor je, goed dat je hier zo alert op bent en haar even rust geeft en rustig aan weer opbouwt en het in de gaten houdt.. Hopen dat het snel weer goed gaat en je zeker in Oktober weer aan de bak kan ! :)