Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 61 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen van Zizi Top

 
Profiel   

Inmiddels is mijn Zizi alweer bijna 8. Hij is enorm gegroeid sinds hij bij mij is. Van 1.67 tot nu 1.80+...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 13:59 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 14:00 



 
Profiel   

Jaa, Gina (zizi-top x Krack C) is ook alweer bijna 8! Het gaat zo snel.. doen jullie Zizi-topjes het nog goed? De mijne is inmiddels letterlijk wat volwassener geworden, laatst zelfs een andere ruiter op haar rug (eerste keer) en dat pakte ze super goed op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 16:41 



 
Profiel   

Heel herkenbaar! Mijn Gideon vind het ook raar wanneer er iemand anders op hem gaat. Dan doet ie het niet..... Vorige maand kon wel iemand er even op om uit te stappen en liep hij zomaar bij mij weg! Gideon is nog steeds niet volwassen en is pas nog weer een beetje gegroeid.... laatbloeiertjes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 18:04 



 
Profiel   

Leuk weer wat leven hier!

Mijn Zizi is al weer 10, ben er super blij mee, ze loopt Z1 nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 15:27 



 
Profiel   

Leuk Jord! Gideon loopt nu M1. Hij wordt 8 dt jaar. Sinds oktober is hij echt aan het veranderen, hij is wat minder slungelig. Altijd enthousiast is hij. Echt een heel fijn paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 10:25 



 
Profiel   

@Poffie, ik zou bijna zeggen dat ik naar mijn eigen paard kijk, wat lijken ze op elkaar zeg!

Ik heb zelf ook al jaren een Zizi top. Fantastisch dier, maar wel een vak apart. Ze heeft een beetje gezichten. Ze kan superbraaf zijn waarbij ze zelfs bij een angstige beginner nog geen stap verkeerd zet en ze kan haar dag niet hebben en een duiveltje worden. Wel lijkt ze over de jaren steeds volwassener te zijn geworden, ook mentaal.
Ik vind het ook altijd wel heel leuk, dat als je wat moeilijkere dingen vraagt, ze gelijk enthousiast en heet wordt, dat ze er echt plezier in heeft.
Mijne is nu M2.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 10:59 



 
Profiel   

Bowo, wat leuk!!!! En inderdaad, hoe moeilijker het wordt, hoe leuker hij het ook vindt! Gideon komt uit een moeder van Houston.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 12:54 



 
Profiel   

Haha dat herken ik ook heel erg! En ook het heet worden bij uitdagingen. Was er nou ook iemand hier die sprong met zn zizi?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 17:18 



 
Profiel   

Je zult vast niet bij bedoelen, ik kom voor het eerst in dit topic :P
Maar ik heb ook gesprongen met mijn zizi. Bij de E-pony's op B niveau (ondertussen is ze de paardenmaat ingegroeid). Ze vindt het erg leuk om te doen, maar ze heeft niet bepaald talent en de 90cm van de B was wel echt haar max. Foutloos rondkomen lukte niet (weigeren doet ze weinig, ze is wel erg dapper met springen, maar we hadden altijd wel een balk), dus ik heb na een paar wedstrijden besloten om met springen alleen recreatief verder te gaan.
Ze zou B kunnen springen, maar dan alleen met een springruiter die daar veel in tijd zou stoppen en dan ben/doe ik niet en ik heb geen talent als springruiter :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 12:01 



 
Profiel   

Ik heb een seizoen springlessen gedaan met mijne (haar moeder is springgefokt) Estee heeft niet echt talent om te springen, was dus niet echt een succes, hou het maar tussen de witte hekjes....
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 16:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 61 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen