Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 44 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 52  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Voice!!

 
Profiel   

Bijna kim. Wat artrose op facetgewrichten. Zou eens een nieuwe foto kunnen laten maken en zien hoe het er nu voor staat. Klinisch beeld is goed in ieder geval :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-16 20:10 



 
Profiel   

Knappe Voice heb je Haasje!

En fijn dat Franco weer goed gaat Kim! Het rijden ziet er op de foto's fijn uit vind ik. Het bovenin lopen herken ik heel erg goed. Doet de mijne ook erg graag en vind het moeilijk om lang en laat te lopen. Lekker ook op buitenrit *\o/*

Mijn Voice is weer helemaal herstelt *D En ik denk dat ik er toch een springpaard van moet gaan maken _O- Hij vindt het zo leuk en hij doet het zo gemakkelijk en denkt ook echt supergoed mee :j

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-16 11:36 



 
Profiel   

O mijn god, wat een hoge sprong!!! Oef meid, jij hebt ballen!!!! :o Niet te geloven dat je daar overheen durft! Mij en mijn nederige angst voor hoogtes krijg je daar nooit overheen! Hahaha

Mellamoshan, ben benieuwd wat de foto's nu zouden zeggen! Ben blij dat ook bij jullie alles weer beter gaat!

Gisteren hebben Franco en ik onze eerste proefles gehad van Manon van Lin. Zij vond hem waanzinnig en moest steeds om hem lachen als ie weer eens iets aanpakte om een keer weg te springen of lekker heet werd. Daardoor bleef ook ik de humor ervan inzien haha. We hebben lekker gereden, ben blij dat zij dezelfde punten belangrijk vind als ik: van achteren naar voren, lekker ontspannen en goed over de rug, en directe reactie op hulpen. Denk dat zij erg goed aansluit bij ons. Franco vond haar ook erg lief haha. Ze kreeg direct al een kwijl-pakkerd in het gezicht en toen ze hem terug kroelde, was hij direct verliefd haha.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-16 13:50 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Een poging van mij om een selfie te maken met Franco. Zijn die van jullie ook zulke lolbroeken? :D :+ <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-16 12:20 



 
Profiel   

Franco ook zo'n "bekkentrekker"? Doet mijn Spookje ook, vooral als ze iets spannend vindt. Geen gezicht soms ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-16 14:51 



 
Profiel   

Leuke foto's! Elsom heeft zijn punten om Z te starten binnen. Mijn zusje is nog erg in twijfel of ze nog een seizoen M2 blijft rijden of toch Z gaat starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-16 11:00 



 
Profiel   

Hahaha kim :') Altijd gezellig met zo'n paard :D
Dat doet nucci niet echt moet ik zeggen, die gekke bekken trekken. Hij is wel vaak zo'n clown die met zijn tanden de slang oppakt en de zweep en eeuwig dingen op de bakrand moet besnuffelen als ik bezig ben met opzadelen (en ze er 'per ongeluk' vanaf laat vallen) :')

Knap hoor lizzy!! En begrijpelijk.. vond M2 altijd wel een moeilijke klasse en helemaal omdat je nog net in de kleine baan zit dus wat dat betreft heeft het Z voordelen. Maar ik heb geen idee hoe de nieuwe proeven zijn.. Succes met de keuze!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-16 14:31 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Woehoe, he's back!!! <3
Franco zit op dit moment zo goed in zijn vel en loopt nu al een week erg fijn, dus we zijn op de goede weg! :D


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-16 19:46 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Laten we gewoon zeggen dat een normale selfie met Franco vrijwel niet lukt, omdat meneer vaak erg lollig is XD hahaha

Wauw Lizzy, alweer richting het Z. Tijd vliegt! En wat goed van je zusje en je paardje! De M2 schijnt idd erg lastig te zijn. Ben benieuwd wat Franco en ik er vanaf zullen brengen. we zijn hem nu aan het klaarstomen om te starten!

Vandaag is mijn nieuwe instructrice Manon van Lin (ZZ-zwaar ruiter) erop gestapt. Gup vraagt nog veel werk, maar jeetje: ik ben blij dat hij weer loopt, en hoe! Zag een filmpje van 2 maanden terug, wat een verschil alweer. Dus we gaan zeker weer de goede kant op! :D Manon gaat hem 1x in de maand rijden (ik les elke week 1x, dus ik 3x les, dan Manon erop, etc). Om hem op deze manier sneller door te kunnen pakken en terug te krijgen op zijn oude niveau en verder. Van de zomer wil ik sowieso starten!

Heb mijn instructrice en Franco hier en daar ook wat gefilmd, zodat ik dit thuis steeds weer opnieuw kan bestuderen. Wellicht leuk om te laten zien; ik zal ff kijken hoe ik dit erop kan zetten! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-16 21:31 



 
Profiel   

Leuke foto's allemaal!

Eas gaat erg goed op het moment. We hebben laatst endurance gereden en dir ging ook super.
Hij is naar de tandarts geweest, zadelmaker langs geweest dus alles weer op de rit.
Morgen een weekje naar de veluwe en daarna zal hij exht dressuurmatig weer aan de bak moeten. :D

Heb er laatst trouwens een lichte tour ruiter op gehad en die bakte er ook noets van met hem. Misschien beetje banketstaaf om te zeggen,aar vond ik fijn om te zien want het ligt dus niet aan mij dat hij zo moeilijk ohz is hihi.
En toch als ik zie vanwaar we kwamen zijn we al zo veel verder. We puzzelen dan okk samen lekker door. :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-16 21:54 



 
Profiel   

Hierbij de links naar de filmpjes!

https://youtu.be/AANvC6MBS-4
https://youtu.be/MZNA30hvALs
https://youtu.be/2a1tGqH8kbI

Manon heeft van tevoren echt tegen me gezegd: Ik ga er niet op om het er mooi uit te laten zien, ik ga erop zodat jij er straks wat aan hebt. En dat vond ik erg fijn! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-16 21:58 



 
Profiel   

Die foto's Kim haha maf paard :')
Lekker relaxte galop op de filmpjes, van mij mag het overigens wel wat actiever over het algemeen als ik er zo naar kijk.. Denk dat hij dan ook wat meer naar je hand toe gaat lopen, waarom zit er eigenlijk een slof aan? Al wedstrijden ingeschreven? :)

Wij zijn ook net begonnen met wedstrijden, Nucci vindt het allemaal nog mega spannend en zo waren de eerste indoor en eerste outdoor niet zo'n groot succes :') Maar met inmiddels 4 wedstrijden ofzo achter de rug hebben we toch 2 winstpunten binnen. Het kan allemaal nog veel beter en flitsender, maar hij moet er eerst echt aan wennen (lees, niet meer met de staart tussen de benen en de billen aan de grond bij de trailer weg en de lucht in springen als de jury een blaadje erbij pakt haha). In de training zijn we sinds een paar maanden echt met sprongen vooruit gegaan, kan echt heerlijk rijden met hem! Puur genieten :) Hierbij nog wat foto's: Oja en dat voorover zitten, er wordt aan gewerkt, maar het is nogal hardnekkig als ik geconcentreerd bezig ben :+



Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 16-01-18 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Foto's uit bericht verwijderd


Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-16 10:10 



 
Profiel   

Leuke foto's!

Hier heb ik gister m'n 10e en 11e punt gehaald in het zz licht (63 en 64.6 % ), ondanks maar 10 minuten losrijden... De startlijst op internet bleek niet te kloppen.. Ook nog een foto van een wedstrijd een tijdje terug
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-16 11:49 



 
Profiel   

De voicejes doen het dus goed op de wedstrijden! Leuke foto's! Zie wel herkenbare dingen met onze Voice. Bij die van jou (Haasje) de zwarte vlekjes op de witte voeten. Dat geeft Voice vrijwel altijd door valt me op.

Onze Voice heeft gisteren in beide proeven winst gereden in het Z1 dus hij is nu officieel Z geklasseerd *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-16 13:24 



 
Profiel   

Knap dier haasje!! <3
En gefeliciteerd beide met de winstpunten, super!! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-16 14:06 



 
Profiel   

Wat een gave foto zeg! Knap dier!

Eas gaat eigenlijk heel erg goed op het moment. Zaterdag sinds een tijdje weer dressuurmatig echt aan de bak geweest en dat ging erg fijn. Riep meteen tegen een vriendin die mee was: als hij dit blijft volhouden start ik hem binnenkort weer hoor! :P

En afgelopen week hebben we hem ook voor de wagen gezet. Was al wat voorbereiding aan vooraf gegaan natuurlijk, maar daar kwam zijn coole karakter weer naar boven. Hij deed het voorbeeldig. :D
Hij is van alle markten thuis. Dressuur, endurance, springen en ook mennen. Mega veelzijdig haha


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-16 15:37 



 
Profiel   

So, gaaf hoor. Nou dat zou voor Elsom niks zijn. Dat is echt een held op sokken langs de weg. Zolang hij mag volgen vindt hij alles goed maar als hij alleen moet, durft ie nergens langs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-16 15:50 



 
Profiel   

Leuke foto's weer!

Mijn Voice is verkocht, net opgehaald en vliegt woensdag naar New York. Hoop dat 't m goed gaat, dat verdiend ie.

Ik blijf hier wel meelezen met jullie knappies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-16 21:17 



 
Profiel   

Leuk dat het zo goed gaat Kim! Leuke foto's ook!

En een Voice voor de kar zie ik, wat leuk! Zou niks voor de mijne zijn, die stressed hem al als er met dubbele lijnen wordt gewerkt en de lijn achter zijn kont langs komt :+ Mijne is wel super super braaf langs de weg. Ben gisteren nog een stukje langs de weg geweest, zonder zadel voor een fotoactie van een lokaal bedrijfje hier. (12 weken lang 1 foto insturen in de andere outfit met 12 verschillende achtergronden).

Ik vind het zo leuk dat jij ook springt met je Voice Muriel! En de ontspanning op wedstrijd komt wel. Kilometers maken is vaak het sleutelwoord :j

Jammer dat je jouw voice hebt verkocht Nynke.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-16 12:14 



 
Profiel   

Klein spammetje dan:

[ img ]

[ img ]

En liefde is.....


[ img ]

.... de band waar je zo graag mee speelt naar de baas brengen <3
[ img ]



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-16 12:21 



 
Profiel   

En nog maar een extra fotootje. Springkanon!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-16 14:23 



 
Profiel   

Wat een ontzettend leuke foto's komen er telkens voorbij!

Nynke, zonde dat de jouwe verkocht is, maar het was ook wel een hele gave en andere kant van de oceaan verbaast me ook niets. Ga je voor een ander paard nu? Weer voor deverkoop?

Detroit (mijn telefoon maakt er dutroux van met autocorrect :') ) is ook een grappenmaker he haha.
Spring je veel met hem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-16 15:05 



 
Profiel   

Ja klein beetje maar. Haha. Ik spring 1x in de 2 a 3 weken met hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-16 15:13 



 
Profiel   

Lang niet geweest op Bokt.
Dacht ik ga eens kijken.

Knappe Voice kids.
Leuk dat ze het allemaal zo goed doen in de sport.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-16 11:32 



 
Profiel   

Hier is trouwens mijn grapjas Cypress Hill.

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-16 11:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 44 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 52  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen