Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 45 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 52  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Voice!!

 
Profiel   

Mooi paard!

Ik kreeg helaas vervelend nieuws te horen. Ik was vanmiddag op de kliniek om een ander paard te keuren en bij "mijn" Voice hebben ze vorige week een acute hartafwijking geconstateerd. Ze hadden mijn DA er over gebeld. Hij kan niet meer werken en wordt waarschijnlijk niet ouder dan een jaar of 6-7 (als die dat al haalt). Hij had de "goede" variant, bij de andere was hij er al niet meer geweest. Vind het echt heel erg.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-16 16:36 



 
Profiel   

Heel gaaf paard Maseike, stoer dier om te zien! <3

Nynke jeetje zeg hoe kan dat zo, hij was toch ook gekeurd voor verkoop neem ik aan? Hoe kan het dan zo ineens aan het licht zijn gekomen of is het echt zo acuut..? Pff arm dier.. Hij was zo leuk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-16 19:47 



 
Profiel   

Ja is heel bot gezegd gewoon dikke vette pech, 't zelfde als dat hij bijv. een been had kunnen breken in de wei. Hij is uiteraard gekeurd en toen hij uit quarantaine is gekomen ook nog nagekeken en ook toen was hij gewoon top gezond. Het is echt een acuut probleem. Na een aantal weken merkten ze dat hij steeds vermoeider werd en zijn uithoudingsvermogen achteruit ging. Toen hebben ze er een DA bij gehaald en toen vonden ze de oorzaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-16 20:00 



 
Profiel   

Wat vreselijk Nynke, sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-16 20:05 



 
Profiel   

Afschuwelijk, Nynke. Zo'n jong paard en dan een hartprobleem, dat bedenk je toch niet :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-16 21:03 



 
Profiel   

Jeetje wat erg.. Sterkte.. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-16 21:43 



 
Profiel   

Hoi Heidi, leuk om knappe Cyppie ook langs te zien komen! Hoe gaat het trailer laden momenteel? Zag een filmpje langskomen op Facebook; zag er al goed uit! :D

Jeetje Nynke, wat erg! Dat was zo'n onwijs gaaf dier!

Hier gaat het met Franco erg goed! Geen spoor meer van rugproblemen. Zijn hem nu aan het doorrijden, wil eind juni kunnen starten! Hij moet nog iets meer van de grond komen, maar dat komt wel! Verder doet ie zo goed z'n best; ben erg trots op hem!

https://youtu.be/MClnxMmO4MM

Afgelopen zondag Vera Verrijdt laten komen voor een sessie trailer laden, omdat Franco erg vervelend is geweest de laatste keren. Zij had hem er 5x op, maar heb wel een eigenwijs paard, dus mag zelf nog lekker verder oefenen. Maar de kop is er wel af! :D


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-16 21:04 



 
Profiel   

Dit moest ik jullie even laten zie: Franco met 4 jaar en Franco vandaag met 6 jaar. Allebei de keren door de wasstraat na een pittige training. Wat een verschil, he? <3


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-16 20:28 



 
Profiel   

So, aardig verschilletje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-16 15:07 



 
Profiel   

@ Nynke verschrikkelijk zeg bah.

@ Kim klopt hij is even op bootcamp geweest en hij loopt er weer vrolijk in hoor.
Cyp was op den duur echt niet meer leuk, moesten ook het Chio afbellen want meneer dacht zoek het maar want ik ga er niet in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-16 14:36 



 
Profiel   

Hierbij mijn grote merrie van voice. Ze is 1.75 groot, heeft echt een super karakter. Mag ze jou dan gaat ze voor je door het vuur, zo niet staat ze stil en doet ze niks meer voor je
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-16 16:43 



 
Profiel   

Hallo Iris, welkom! Ook al zo'n knappe Voice! Wat je zegt herken ik wel in Franco. Maar het ene moment doet hij bijv niks en een ander moment zet hij het op een rennen.

Sinds dat Vera met Franco heeft gewerkt heb ik een paar keer geoefend met de trailer, maar dit ging totaal niet goed. Dus heb hem vandaag weg gebracht naar Equinologica in Oudenhoorn voor dezelfde bootcamp trailerladen als waar Cypress Hill naartoe is gegaan. En het grappige was: heb Suzanne hem laten halen in Batenburg. En ze had hem werkelijk in 10min wel 5x ingeladen! Dus was blij verrast! Morgen ga ik er weer heen om te kijken bij de training!


[ img ]

[ img ]

Wat ook leuk is: Franco's halfzusje Elke staat daar op stal voor training! Wat vinden jullie: wel een echte Voice he? :D


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-16 19:35 



 
Profiel   

Ja zeker knappe Voice, ben ook super blij met haar.
Nee mijn voice is niet 1 die ergens weg voor rent, als ze bang ofzo is. Ze loopt er eerder naar toe met een snurkend geluid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-16 09:40 



 
Profiel   

Onze Voice is echt een held op sokken, terwijl hij gek genoeg in de ring vrijwel nooit schrikt.

Vandaag was de laatste selectiewedstrijd voor de Brabantse kampioenschappen en Elsom is door voor zowel de klasse Z1 individueel en met het M viertal!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-16 21:36 



 
Profiel   

Lizzy, super goed gedaan met Elsom!

Franco is een week op bootcamp trailer laden geweest bij Equinologica in Oudenhoorn. Nu is hij erg braaf met trailer laden. Gisteravond thuis geoefend en hij loopt zo de trailer op. Heel erg fijn!

Gisterochtend weer voor het eerst sinds 2 weken les gehad. Hij loopt super, dus tijd om te starten! 31 juli is het zover

Vandaag hebben een vriendin en ik een buitenritje gemaakt. Was super lekker met dit weer!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-16 12:02 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-16 13:34 



 
Profiel   

Fijn Kim dat de bootcamp geholpen heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-16 14:53 



 
Profiel   

Hebben jullie ook gelezen dat Edward niet met Undercover naar de OS gaat? Misschien dat Voice dan toch gekwalificeerd gaat worden.... Dat zou wel echt mega gaaf zijn!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-16 07:32 



 
Profiel   

lizzy1 schreef
Hebben jullie ook gelezen dat Edward niet met Undercover naar de OS gaat? Misschien dat Voice dan toch gekwalificeerd gaat worden.... Dat zou wel echt mega gaaf zijn!!!


Ja, heb ik gehoord! Even duimen!! Zou super gaaf zijn!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-16 08:47 



 
Profiel   

http://www.ruitersinoranje.nl/news/edwa ... tour-11440

En wat zie ik net op facebook voorbij komen.
Nu duimen dat ze het gaan halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-16 16:04 



 
Profiel   

Wat super gaaf van voice he! Hopelijk mogen ze mee!

En wat een leuke foto's komen er weer langs! Ik ben ook nog steeds gelukkig met mijn voice! [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-16 22:37 



 
Profiel   

Ben benieuwd of Voice mee gaat.
Had zitten kijken maar ik kan helaas nog geen filmpje vinden ............

Mijn Voice, Cypress Hill gaat door naar de finale van de Rabotalent op 31 aug in Ermelo.
* Spannend *

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-16 12:41 



 
Profiel   

Super gaaf idd dat Voice naar Rio mag!!!

Onze Voice heeft even een wedstrijdpauze. De osteopaat is geweest en we gaan nu rustig opbouwen naar de Brabantse kampioenschappen.

Leuke foto hierboven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-16 19:56 



 
Profiel   

Mooie foto's hierboven allemaal. Wat is cypress hill een plaatje en wat een prestaties ook. Knap hoor!

Easy gaat op het moment fijn. Zoals we al zoveel ups en downs hebben gehad, hoop ik dat we deze up eens een lange tijd vast kunnen houden, wie weet gaan we dan wel weer een x starten dan binnenkort ;)


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Sommige foto's denk ik echt wat ben ik aan het doen met m'n handen of tenen :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-16 21:31 



 
Profiel   

Ziet er netjes uit hoor Mello.

Hier mijn Voice en zijn minder talentvolle amazone



Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-16 22:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 45 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 52  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen