Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 52  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Voice!!

 
Profiel   

[ img ]

Dit is onze grote vriendelijke reus.

Balen van Evitha zeg. Ik kan me voorstellen dat je daar even over na moet denken aangezien het niet duidelijk is waar het vandaan komt....
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-13 09:14 



 
Profiel   

Wat klote van Evitha zeg! :(:)

Mooie grote vriendelijke reus! :))

En de papa van onze paardjes gaat lekkerrr met Edward! *\%/* *\%/*

Ik ben vandaag met Detroit naar schriktraining geweest. En wat was hij braaf en dapper <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-13 19:45 



 
Profiel   

Jaa echt helemaal niet leuk! Gewoon klote inderdaad |o
We hebben een afspraak staan dus ik hoop dat we snel weten wat het is!

@Lizzy: wat een knapperd! Hij is goed aan de maat :j

@Detroit: stoer dat de schriktraining goed is gegaan.
Liep ie al weer wat relaxer op vreemd terrein? Of was de schriktraining bij jou op stal?
Yep die twee gaan zeker fantastisch!! *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-13 20:47 



 
Profiel   

Schriktraining was bij de Country mill. Hij was relaxter dan de vorige keer al :j Alleen op vreemd terrein stil staan met opstappen is heeeeeeel moeilijk }:0 Hij liep uiteindelijk met een lang teugeltje in draf over kartonnen platen heen, smalle doorgang(gecreerd met zeil en hindernis) en parasols!

Hoop dat t niks ergs is :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-13 20:50 



 
Profiel   

Thnx ik hoop het ook!

Echt heel stoer. Leuk om eens te doen, goed voor het vertrouwen en nog in de buurt ook!
Stilstaan vindt Evitha sowieso moeilijk met een zadel op haar rug :o
Fijn dat ie al wat relaxter was dan de eerste keer! Volgende keer op wedstrijd? ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-13 20:55 



 
Profiel   

Hahah, ja Detroit ook hoor, niet zijn sterkste punt. Thuis gaat het nu supergoed met opstappen, maar ergens anders nog wat minder blijkbaar. Ga na mijn stageperiode(5juli) eerst maar eens een paar keer naar les, een check-up laten doen door een fysio en dan een startkaart aanvragen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-13 21:00 



 
Profiel   

Ik heb ook een voice en ook van moederskant zit er bria in. Als driejarige 1.70m op de keuring nu als vijfjarige thuis nagemeten 1.74m
Super lief, wel een adhd modelltje, maar bokken, steigeren etc komt niet voor in het woordenboek
Laat rijp, nu nog in opleiding, gaat in september in training voor IBOP. Leert snel en is heel sensibel met rijden. Vragen oke, bij dwingen kan je oorlog krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-13 08:11 



 
Profiel   

Welkom Pantarhei!
Leuk dat de groep nakomelingen van Voice met maat zich steeds verder uitbreidt :list:

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-13 17:38 



 
Profiel   

Ik moet zeggen dat mijn Voice erg sensibel is, wat met het inrijden en doorrijden best lastig kan zijn, maar waarvan ik denk dat het op de lange termijn erg gunstig zal gaan zijn. Franco is een paard dat graag zelf wil bepalen en snel omhoog komt uit protest (niet de trailer in willen gaan, eerste keer aan de bijzet, ed.). Dit maakt hem ergens wat onvoorspelbaar. Aan de andere kant is hij de grootste knuffelkont die ik ooit ben tegengekomen, is hij ontzettend lief en wil hij graag voor je werken. Vaak als hij iets kent en het al wat vaker gedaan heeft, is alles helemaal goed.
Wat ze vaak zeggen: het beste paard, is een va de lastigste... Ik denk dat het ergens wel op gaat voor Franco. Hij kan machtig lopen, maar het is een hittepetit en ik ben zeer benieuwd wat hij straks gaat doen. Ik weet wel dat, als we op een gegeven moment op wedstrijd gaan, ik een echte eyecatcher heb, die grote kans heeft om te winnen en de sterren van de hemel te lopen. :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-13 11:00 



 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik heb ook een voice, hij is nu net 7 geworden en we zijn inmiddels Z dressuur. Het is een super lief paard die altijd zijn best voor je doet. Ik krijg bijna elke wedstrijd wel te horen dat we zo'n leuke combinatie zijn :-) Ik ben niet zo handig met foto's plaatsen, maar in het andere topic van voice staat een foto van toen mijn paard 3 was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-13 17:03 



 
Profiel   

Gisteren heb ik voor het eerst op Franco gereden!!! *\o/*
In het begin was het nog wel spannend, aangezien ik er in maart afgevallen was. Maar hij zit ontzettend lekker en hij loopt echt als een tierelier! :D Haha, toen Jan Albers tegen mij zei "Nou draaf maar aan", dacht ik dat ik opsteeg! Zo'n ruime draf heeft Franco! En dan liep hij nog niet eens voluit! Ik ben weer helemaal verliefd <3 <3
Vandaag voor de tweede keer op hem gereden; nu ook door de gehele 20x60m bak met hindernissen, spiegel, ed. (de eerste keer was in afgezet stuk). Dit ging alweer stukken beter dan gisteren! Franco begreep mijn beenhulpen alweer iets beter, plus Jan vertelde precies hoe Franco reed en waar ik dan op moest letten ed. Super fijn! We beginnen nu aan elkaar te wennen.
Het opstappen en wegrijden (de eerste keer alleen) heeft nog veel spanning en dat wil er nog voor zorgen dat hij omhoog komt. Daarom gaat Jan er in het begin op, zodat dat wegslijt. Later stijg ik zo op :D

Hier zijn foto's van de allereerste keer dat ik erop zat. Let niet op houding ed. Daar was ik helemaal niet mee bezig.
Ik was wat zenuwachtig en het ging er puur om dat het een positieve ervaring was voor Franco en voor mij :P

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-13 22:32 



 
Profiel   

Wauw leuk Kim dat je weer op Franco gereden hebt!! *\%/*
Op deze manier wennen jullie zo te lezen weer goed aan elkaar en dan heb je straks die spanning ook niet meer!

Franco is ook donkerbruin hè!
Evitha heeft dat ook, in de winter is ze zwart, maar nu snap ik waarom er donkerbruin in haar paspoort staat ;)

@ Haasje20: Hoi! Leuk dat jij ook een nakomeling van Voice hebt en het al zo goed doen in de sport!
Welk topic bedoel je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-13 22:55 



 
Profiel   

Hoi RivellaLight,
Nee, Franco is zwart. Dat staat ook in zijn paspoort. Maar hij verkleurd in de zomer echt heel erg snel naar wat bruinig. Ikzelf vind dat vaak wel jammer, dus ik denk dat hij later, wanneer we op wedstrijd gaan, een zomerdeken op krijgt om dat te voorkomen. Nu rijd ik nog lang geen wedstrijd, dus is dat nog niet nodig. Haha, je ziet hem dan echt zo op zo'n zij in de wei liggen, alsof hij net zo graag als mensen bruin wilt worden XD

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-13 06:08 



 
Profiel   

Oew, en dit was pas de eerste keer echt rijden. In maart heb ik er alleen opgezeten en toen ging hij ervandoor en ben ik flink gevallen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-13 06:10 



 
Profiel   

Kimmutjuh89

Super meid dat je weer lekker op je mooie knollie zit.
Foto,s zien er goed uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-13 11:03 



 
Profiel   

Maseike schreef
Kimmutjuh89

Super meid dat je weer lekker op je mooie knollie zit.
Foto,s zien er goed uit.


Hey Heidie, ja dankjewel!
Volgende week dinsdag gaan we weer naar Langenboom.
Tot die tijd thuis eraan gaan hangen, zodat dat erin blijft.
Dat is Franco's grootste probleem :)
Voor de rest is het een schatje en kan niet wachten tot ik er weer op kan! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-13 15:43 



 
Profiel   

Kimmutjuh89 schreef
Hoi RivellaLight,
Nee, Franco is zwart. Dat staat ook in zijn paspoort. Maar hij verkleurd in de zomer echt heel erg snel naar wat bruinig. Ikzelf vind dat vaak wel jammer, dus ik denk dat hij later, wanneer we op wedstrijd gaan, een zomerdeken op krijgt om dat te voorkomen. Nu rijd ik nog lang geen wedstrijd, dus is dat nog niet nodig. Haha, je ziet hem dan echt zo op zo'n zij in de wei liggen, alsof hij net zo graag als mensen bruin wilt worden XD
Ja vooral op de eerste foto lijkt hij donkerbruin.
Ik vind het niet zo erg dat ze donkerbruin is in de zomer en zwart in de winter. Denk dat de jury het ook geen probleem vindt ;)

RivellaLight schreef
Jaa echt helemaal niet leuk! Gewoon klote inderdaad |o
We hebben een afspraak staan dus ik hoop dat we snel weten wat het is!
Gisteren met Evitha naar de DA geweest.. Hij heeft een oneffenheid in de kruisband ontdekt op de rontgenfoto, daarna nog met een echo het beter in beeld gebracht. Gelukkig geen scheurtje oid en het komt weer 100% goed _/-\o_
De komende 6weken elke dag 20min stappen onder het zadel en verder moet ze (rustig!) in stal blijven staan. Hoop dat ze een beetje braaf meewerkt aan haar herstel ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-13 10:09 



 
Profiel   

Wat een leuke Voicejes komen er voorbij! Die van ons kleurt in de zomer ook helemaal bruin, terwijl ie toch echt pikzwart is in de winter.

We hebben 'm woensdag toch maar eens officieel gemeten.....op 4-jarige leeftijd 1.77m!!!!!
Én hij is door naar de Brabantse kampioenschappen. Zondag werd ie 5e met 202 punten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-13 12:34 



 
Profiel   

@Lizzy: haha wat een reus!! Heb je hem destijds als 3jarige ook gemeten?
Leuk dat jullie door zijn naar de Brabantse kampioenschappen! Gefeliciteerd en nette punten!!

@Kimmutjuh: hoe gaat het met hangen? is Franco nog steeds braaf?
Succes alvast morgen met rijden ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-13 11:51 



 
Profiel   

Mijn Voice is inmiddels ook meer bruin dan zwart door de zon :+

Fijn dat je lekker op Franco hebt kunnen zitten Kimmutjuh!

Detroit M <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-13 11:32 



 
Profiel   

Knap paard Detroit

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-13 13:53 



 
Profiel   

Qua uiterlijk heeft Detroit wel een beetje weg van Elsom vind ik...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-13 13:43 



 
Profiel   

Misschien interessant voor de mensen met een nakomeling van Voice! http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... valdi.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-13 18:51 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Misschien interessant voor de mensen met een nakomeling van Voice! http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... valdi.html

Ja leuk hè!! Ik zag het al voorbij komen op facebook ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-13 23:08 



 
Profiel   

Detroit @ [ITP] Detroit M schittert voor de lens van Tamahra Massar
:D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-13 18:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 52  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen