Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 47 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 52  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Voice!!

 
Profiel   

Gaat het goed met al jullie voice nakomelingen? Ik ben op zoek naar een leuke wedstrijd voor mijn zz-zwaar debuut :o We hadden van het weekend net geen 65 procent in het zz-licht, gaat de goede kant op :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-16 11:47 



 
Profiel   

Gaaf hoor haasje!!
Hier gaat m'n voice best goed. Lijkt stabieler te worden in de aanleuning. Klinkt beetje suf, maar is altijd een probleem geweest. En het vluchten ohz lijkt er ook aardig uit te zijn dus we beginnen echt aan de slag te kunnen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-16 21:37 



 
Profiel   

Top Kim, jullie gaan lekker.

Haasje netjes hoor.

Zijn veel Voice nakomelingen met een laad probleem.

Die van mij moet nog 2 winst en dan is die Z2, gaat allemaal erg snel
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-16 09:44 



 
Profiel   

Is dat zo?
Misschien omdat ze wel sensibel zijn en ook erg gevoelig voor humeur/stress bij de baas? :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-16 12:46 



 
Profiel   

Zal er best mee te maken hebben hoor.
Paard laden is ook niet mijn ding.

Maar hoor meer om mij heen als er weer een in training moet dat het dan weer een Voice is :)
Gevoelig zijn zeker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-16 20:19 



 
Profiel   

Vanavond een wedstrijd gehad in Zevenaar; Franco was mega wakker, maar in de proef op de goede manier gelukkig. 2x een eerste plek met 195 en 196,5, dus 4 winst!! *\o/* Dat betekent dat we in 5 wedstrijden 13 wp hebben gereden en nu L1 startgerechtigd zijn! 23 okt ons debuut! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-16 22:27 



 
Profiel   

Gaat goed met de Voice-jes, leuk. Aanleuning en tempo is bij mijne ook dingetje, hoewel een goed passend zadel al veel doet. Wat een verschil. Trailer is geen punt, kan terug meestal alleen laden, heen teveel spanning, dan is extra handje met lijn wel handig

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-16 07:22 



 
Profiel   

*kijkt sinds lange tijd weer op Bokt*

Leuk om te lezen hoe het met jullie Voice nakomelingen gaat!!
Evitha en ik hebben ons dit jaar geselecteerd voor de Hippiade Endurance en daar een 6e prijs gehaald.
Niet heel veel dressuurwedstrijden gereden, maar de punten voor de L2 zijn wel al binnen.

Trailerladen gaat heel goed met haar. Aan het begin wel een eens lastig geweest, maar niets meer van te merken gelukkig :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-16 20:50 



 
Profiel   

Vandaag hadden Franco en ik ons L1 debuut! De eerste proef 3e en de tweede proef een gedeelde 4e plaats, en weer 2 winstpunten rijker! Dus de kop is eraf! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-16 16:21 



 
Profiel   

RivellaLight schreef
*kijkt sinds lange tijd weer op Bokt*

Leuk om te lezen hoe het met jullie Voice nakomelingen gaat!!
Evitha en ik hebben ons dit jaar geselecteerd voor de Hippiade Endurance en daar een 6e prijs gehaald.
Niet heel veel dressuurwedstrijden gereden, maar de punten voor de L2 zijn wel al binnen.

Trailerladen gaat heel goed met haar. Aan het begin wel een eens lastig geweest, maar niets meer van te merken gelukkig :o


Super goed, gefeliciteerd!!

Trailer laden gaat hier op zich wel goed, maar wat we nu weer merken is dat ie op de terugweg (dus op wedstrijd) liever niet meteen de klep oploopt, want er is natuurlijk wel een hele hoop te zien buiten die trailer! Dus dit is weer iets nieuws. Hopelijk duurt die fase niet lang ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-16 16:24 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-16 18:49 



 
Profiel   

Gefeliciteerd kim!
Goed hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-16 18:00 



 
Profiel   

Leuk al die Voice nakomelingen! Dit is mijn 8 jarige voice Dietorio

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 22:31 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 22:34 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 22:34 



 
Profiel   

nobless schreef
[ [url=m/nugsRS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Welkom Nobless! Wat een gaverd heb je zeg! Weer een reden waarom ik die Voicejes zo gaaf vind!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 22:35 



 
Profiel   

Vind ze ook geweldig wel een baasje maar moet ook wat bij zitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 22:37 



 
Profiel   

nobless schreef
Vind ze ook geweldig wel een baasje maar moet ook wat bij zitten


Haha, dat herken ik wel! Ik kan ook niet zomaar iemand op Franco zetten, want je rijdt er niet zomaar op weg. Hij heeft echt karakter en verlangt wel degelijk wat van jou als ruiter zijnde. Maar als je ze eenmaal zover hebt, willen ze alles voor je doen. Dan gaan ze door het vuur.

Vandaag heb ik ook echt zo lekker gereden! Ik hoefde maar te denken wat ik wilde doen en daar ging hij al. Zo fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 22:39 



 
Profiel   

Ja dat herken ik ook! Ook bij deze kan er niet zo maar iemand anders op
Als ik op wedstrijd ga denkt ie met losrijden dat hij nog hengst is Echt mn handen vol aan hem maar in de ring hoef ik alleen maar te zitten en genieten hij doet altijd zo zn best zo fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 22:44 



 
Profiel   

nobless schreef
Ja dat herken ik ook! Ook bij deze kan er niet zo maar iemand anders op
Als ik op wedstrijd ga denkt ie met losrijden dat hij nog hengst is Echt mn handen vol aan hem maar in de ring hoef ik alleen maar te zitten en genieten hij doet altijd zo zn best zo fijn


Hihi, heel herkenbaar! Zo was hij mega heftig tijdens het losrijden bij ons vorige wedstrijd. En toen ging ik de ring in en zette hij een hele nette proef neer haha. En als ie wat heftig is (voor mijn gevoel), ziet het er wel gaaf uit en wordt ie mooi gescoord! Whahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 22:47 



 
Profiel   

Ja precies ze worden er alleen maar mooier van!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 22:52 



 
Profiel   

Vandaag heeft vriendjelief enkele foto's gemaakt van de les. We waren een beetje verregend, maar gelukkig ook een gedeelte droog. Let niet op mijn hoofd, hoor haha. Was in opperste concentratie en dan ga ik raar kijken :+ :roll: :=

Mijn instructrice op Franco:

[ img ]

En toen ik :p:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

PS: Sorry voor de vele foto's, maar ik kon niet kiezen :D :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-16 18:17 



 
Profiel   

Vanochtend onze eerste selectiewedstrijd gereden in Bergharen. Wel wat spanning en een grote storing (mijn schuld _-:( ), maar nog steeds 6e van een groot deelnemersveld van 20 man met 190 punten. Dus de teller staat op L1+3 :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-16 16:39 



 
Profiel   

Goed bezig kim!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-16 21:43 



 
Profiel   

Kim je hebt trouwens gewonnen bij tahnee! Zag het bericht voorbij komen op fb :) herkende je foto!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-16 21:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 47 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 52  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen