Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 52  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Voice!!

 
Profiel   

Dat zou leuk zijn!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-13 17:09 



 
Profiel   

Heel veel succes Lizzy en RL met de wedstrijden!! Ik zal hoogstwaarschijnlijk pas aan het einde van volgend jaar met kleine wedstrijdjes gaan beginnen. Eerst Franco maar eens lekker doorrijden en dan komen we er vanzelf :P

Gisteren heb ik wat meer ontdekt over de moederlijn van Franco. Ik kwam ineens een foto tegen van BMC Relevant (v. Rubinstein I x Goldlowe) op de website van Dressuurstal van Baalen en... tot mijn verbazing realiseerde ik me dat dat de opa (vader van moeder) van Franco was!! *D Dus Franco's opa staat bij de van Baalen's op stal, echt super vet! En dat niet alleen, ik las dat BMC Relevant met zijn vorige berijdster, Lisa Wilcox, begedaan heeft aan de Olympische Spelen in Athene!!! *\o/* Ik was zo blij verrast; ik wist wel dat Franco ook een mooie moederlijn had met hengsten als Rubinstein I, Goldlowe, A Jungle Prince en Argentinus, maar dat zijn opa BMC Relevant ook zoveel in zijn mars had, was een totale verrassing. Echt mega vet! Dus mijn paard heet dus officieel: Frankenstein KK "Franco" (v. Glock's Voice x BMC Relevant). Dat klinkt mega chique!!! <3 <3 *\o/* *\o/* :D :D Haha, sorry voor het enthousiasme, maar dat moest ik even delen :o .

Maar gisteravond laat kreeg ik nog enkele foto's uit de shoot! Zitten ook weer hele gave bij, vooral als je je bedenkt dat Franco helemaal niet stil wilde staan en verschrikkelijk aan het schuimen was, haha :p Wat wel heel erg mooi is, is dat Franco zich echt oppompt en dus soms mega groot lijkt, terwijl hij maar 1.62m is. Dit doet hij onder het zadel en ook voor de camera. Krijg je echt mega mooie foto's van haha <3 Foto's zijn gemaakt door Salina Steenmeijer van Equinestars.com!

[ img ][ img ]
[ img ][ img ]
[ img ][ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ][ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-13 11:00 



 
Profiel   

Leuke foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-13 11:02 



 
Profiel   

Jaaa weer mooie foto's! Volgens mij is Franco net zo'n ontzettende kroelerd als Evitha :9
En wat een leuke ontdekkingen over de moederlijn!
Dankjewel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-13 11:14 



 
Profiel   

RivellaLight schreef
Jaaa weer mooie foto's! Volgens mij is Franco net zo'n ontzettende kroelerd als Evitha :9
En wat een leuke ontdekkingen over de moederlijn!
Dankjewel :)


Dankjewel, Lizzy en RL!
Haha, Franco is een enorme knuffel! Hij vindt iedereen wel lief, maar je merkt wel dat hij het meest aanhankelijk is aan de mensen die een vaste stabiele factor zijn in zijn leven, bijv. mijn moeder, mijn vriend, de eigenares van stal en ik. En tussen ons vier zit er ook weer veel verschil. Zo sta ik echt bij hem op nummer 1, ook omdat ik hem al sinds dat hij 4 maanden oud is heb en heel veel met hem gedaan heb/nog steeds doe. Onze band is mega sterk! :p Soms staat hij gewoon mijn jas of arm af te likken, hangt hij zijn hoofd in mijn armen voor een dikke knuffel, en zoekt hij me altijd op.. waar ik ook ben. Echt heel erg leuk! Ben mega verliefd op mijn paard haha <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-13 11:33 



 
Profiel   

Wauw super mooi paard ! Veel succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-13 16:05 



 
Profiel   

Hahaha leuk Kimmetjuh!
Ik zie net ook je onderschrift :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-13 16:13 



 
Profiel   

ja, ik heb weer enkele foto's binnen!!! *\o/*
Ik zal jullie verblijden met enkele ervan (sorry maar ze moeten gewoon in het groot haha :o :D )
Telkens weer word ik meer verliefd op mijn paard!

Plus, afgelopen maandag heeft mijn beste vriendin enkele foto's en filmpjes gemaakt van het rijden.
Dit omdat Franco nu 3,5 maand onder het zadel is. Dus die zal ik ook even delen haha :p
Franco rijdt hier ook voor de eerste keer met een ander paard in de bak en is erg afgeleid en fris, haha :p
Dus mijn houding is niet echt geweldig hier en daar, maar ik deed mijn best om te overleven en tegelijkertijd ontspannen te blijven haha :p

Fotoshoot :D :

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Afgelopen maandag :D :D :

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Filmpje van maandag *\o/* :

http://www.youtube.com/watch?v=Y4gUliVO ... e=youtu.be

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-13 22:27 



 
Profiel   

Mooie foto's kim! Rijden ziet er al netjes uit zo toch!

[ITP] The love between horse and human

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-13 11:44 



 
Profiel   

Dankjewel, Detroit! Jij ook mooie foto's in het andere topic! :D

[ITP] Fotoshoot van Franco bij Equinestars.com

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-13 16:32 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie Voicejes?

Onze Voice heeft inmiddels 4 proeven L1 gestart en de teller staat alweer op +7. Hij doet het echt super goed. Hij wordt steeds ontspannender op vreemd terrein en hij begint eindelijk een beetje paard te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-13 10:45 



 
Profiel   

Zo dat gaat hard! Leuk!! +:)+
Aanstaande zaterdag is ons wedstrijddebuut :D
Ze is wel al mee geweest naar les, maar vindt vreemd terrein nog best spannend. En mensen om me heen denken vaak dat ze 3 is.. Evitha is echt nog een jonkie qua lichaam en onder het zadel. Maar ben al lang blij dat we de blessuretijd uit zijn.. nu duimen dat ze heel blijft!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-13 10:54 



 
Profiel   

Succes vast voor zaterdag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-13 15:23 



 
Profiel   

Succes alvast zaterdag! Spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-13 15:50 



 
Profiel   

Thanks meiden! :)
Hoe gaat het met jou Voice Arianne? Heb jij je debuut al gepland?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-13 15:55 



 
Profiel   

Met mijn voice gaat het goed! Van het weekend voor de tweede keer z2 gestart en had beide proeven winst. Zelfs nog 213 met een 0 en -2, dus we gaan de goede kant op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-13 15:58 



 
Profiel   

RivellaLight schreef
Thanks meiden! :)
Hoe gaat het met jou Voice Arianne? Heb jij je debuut al gepland?

Ik wil januari startpas aan gaan vragen :j En dan gaan we eens plannen :D
Maar hij loopt erg fijn, mijn instructeur is echt vol lof over hem en zijn lopen :j

<3
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-13 16:36 



 
Profiel   

Dat gaat zeker de goede kant op haasje20! ;)
Nette punten! Waarom kreeg je een nul en -2?

Leuke vooruitzichten en mooie foto's Arianne!
Dan komen we elkaar vast nog wel tegen op cc :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-13 22:16 



 
Profiel   

Haast niet te geloven maar ik heb het wedstrijddebuut overleefd :P
Ze vond het echt heeeeel spannend en de jury is nog schappelijk geweest.. beide proeven 170 punten, maar hadden er ook 160 kunnen zijn.. Ontspanning was helaas ver te zoeken -O-
Voor zo'n eerste keer concours niet heel erg, dus het is haar gegeven. Kreeg van alle kanten complimenten voor mijn gave paard <3
Next: haar overal mee naartoe nemen en kilometers maken in de ring!


Oja.. en een foto onder het zadel om haar aan jullie te showen! ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-13 22:32 



 
Profiel   

Voor de eerste keer toch best goed! Voor je kleine knappe Voice is het ook allemaal heel spannend!
Ben benieuwd naar een foto van haar onder het zadel ja!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-13 08:23 



 
Profiel   

Ik was het topic al eerder tegen gekomen maar ik meld me hier ook. Sinds een paar maanden heb ik een 2e paardje erbij gekocht omdat de andere kreupel staat. Intussen is ook de kogel door de kerk met dat dat niet meer goed komt en hij alleen recreatief bereden ka blijven worden.

De nieuwste aanwinst is een ruintje van 4 jaar van voice. Kwam groen bij de fokker vandaan (ook bokker) en heet easy time.
Helaas nog niet zo heel groot ik denk nu 162/163 maar groeit nog duidelijk alle kanten op en wat mij betreft mag dat nog even doorzette want ik ben zelf ook niet heel klein.

Intussen ben ik met hem aan het werk en dat pakt hij heel goed op. Aan de hand kan je je geen fijner paard wensen en met inrijden was hij heerlijk nuchter en nergens van onder de indruk. Hij werkt heel graag voor je en nu hij weet wat er van hem verwacht wordt ohz is dat soms wel wat lastiger door zijn werklust. Hij wil graag zo hard mogelijk en de rem vind hij minder belangrijk dus hier zijn we erg mee bezig en hij begint zich hierin ook fijner te laten bewerken en wat meer te ontspannen.

Foto volgt nog want ik ben nu via mobiel online. Waren die van jullie ook op deze leeftijd zo lekker overbouwt? Zag trouwens prachtig opgedroogde voice's ertussen zitten, tussen voorgaand geposte fotos

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-13 08:32 



 
Profiel   

Welkom! Onze Voice is ook 4 en is ook (helaas) nog steeds in de groei en wat verbouwt. Hij nu al 1.77m!
Het karakter wat je omschrijft is precies hetzelfde als die van ons. Erg nuchter, soms teveel looplust en een schat in de omgang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-13 09:06 



 
Profiel   

Hallo allemaal!!

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik wat geplaatst heb! En heel leuk om de vorderingen en belevenissen te lezen van jullie Voices! En hoe meer foto's ik zie, hoe meer ik vind dat ze allemaal wel wat van elkaar weg hebben. Sowieso al hun mooie koppies! :D

Met Franco gaat het op zich goed. Ik rijd nu ook zelfstandig en kan door de gehele "spooky" bak rijden en dat kunnen er niet veel bij ons op stal :P Wel zijn we met het rijden op een groot punt gestuit. Hij is linksom gebogen en we zijn ontzettend veel bezig met rechtrichten. Echter, rechtsom vindt hij zo ontzettend moeilijk, dat hij werkelijk alles doet om er onderuit te komen. Nu heeft hij weer wat nieuws: kop in de lucht, rug wegdrukken en op de pas wel enkele galoppas maken. Resultaat: vrouwtje en paard allebei in flinke onbalans en ik kan bijna geen normale pas draven op die hand. Hij wilt zoveel en maakt het zichzelf zo moeilijk... Jammer dat je dit niet tegen ze kan zeggen, hè? ;) (zucht). Ook kunnen we daardoor niet normaal aangalopperen op die kant, hij zit altijd verkeerd.
Maaaaaarrrrrr.................... ik heb nieuws!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

IK HEB EEN CLINIC VAN DE GRAND PRIX RUITER TOM HOREMANS GEWONNEN!!! *\o/* *\o/* *\o/*
Echt super gaaf! De clinic is 23 november en we kunnen zijn hulp op deze punten goed gebruiken. We moeten helemaal net over de grens in België zijn, en moeten in wedstrijdtenue verschijnen, en er is een fotografe aanwezig, en....en.... Het is gewoon zo gaaf!
Ik hoop dat guppie het allemaal goed gaat doen en me niet alle hoeken van de bak laat zien. Het zal de eerste keer zijn dat we echth ergens heen gaan. Ik vind het zo spannend en zo gaaf! En ben zoooooooow zenuwachtig (weet ik, is niet nodig, maar toch...) :D

Ik zal de foto's laten zien als ik ze binnen heb!! *\o/*

WISH ME LUCK!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-13 12:32 



 
Profiel   

Misschien eens een osteopaat bij Franco halen? Mijn merrie heeft ook nog problemen met rechtsom en is al een stuk verbeterd door de osteopaat.
Gaaf zo'n clinic, gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-13 19:57 



 
Profiel   

Nee, het is geen kwestie van pijn, maar echt een geval van "ik vind het moeilijk en wil onder het werk uitkomen". Hij moet het gewoon nog leren. De ene keer doet hij het goed en een andere keer heeft hij er geen geduld en ik dan ook wat minder ;). Haha! Maar hij maakt het zichzelf soms zo moeilijk. Echt lastig.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-13 20:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 52  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen