Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 48 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Voice!!

 
Profiel   

Hier is de kop er ook af hoor haha.
De eerste proef was echt overleven. Had daarmee 169 punten haha. En de tweede proef 186 punten.

De eerste proef begon ook zo:


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-16 14:34 



 
Profiel   

Detroit schreef
Kim je hebt trouwens gewonnen bij tahnee! Zag het bericht voorbij komen op fb :) herkende je foto!


Ja klopt!! Echt super super gaaf!!! <3

Wauw, jouw eerste proef ziet er heftig uit! Respect dat je bent blijven zitten! En wat goed van je dat je je zo herpakt hebt! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-16 15:36 



 
Profiel   

Kimmutjuh89 schreef
Detroit schreef
Kim je hebt trouwens gewonnen bij tahnee! Zag het bericht voorbij komen op fb :) herkende je foto!


Ja klopt!! Echt super super gaaf!!! <3

Wauw, jouw eerste proef ziet er heftig uit! Respect dat je bent blijven zitten! En wat goed van je dat je je zo herpakt hebt! :D

Ja ik moest en zou mijn proef uitrijden. Het omhoog komen gaat echt heel rustig. Is heel makkelijk uit te zitten bij hem. :')

Paardlief heeft in de tweede proef zelfs een 9 gelopen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-16 17:23 



 
Profiel   

Mijn voice is gisteren meegeweest voor een instructeursopleiding springen bij Egbert van Roekel. Hij deed het superbraaf en Egbert vond Detroit fantastisch springen. Toch leuk zo'n compliment krijgen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-16 09:40 



 
Profiel   

[/quote]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-16 08:18 



 
Profiel   

Leuk Detroit!! En gefeliciteerd nog met je winstpunt! *\o/* Ik krijg ook vaak complimenten over het springen van mijn voice, leuk dat ze daar zo goed in zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-16 09:43 



 
Profiel   

Wat gaaf dat jullie zo springen met jullie Voicejes! Ik zou het ook graag meer mee willen meenemen, maar Franco is erg onzeker op de sprong (omdat hij het zeer weinig doet). Hij aarzelt en daardoor ik ook. Hij weigert nooit en kan leuk springen, maar omdat we samen twijfelen springt hij bijna een kilometer hoog (even lekker overdreven maar zo voelt het wel) over die hindernis heen en probeert daarbij soms ook op zijn achterbenen te landen. Heeeel kunstig (lees: klungelig) allemaal.
Nu vind ik af en toe springen wel leuk, maar heb een hele slechte rug. Dus ben eigenlijk op zoek naar iemand die hem kan laten zien hoe het allemaal werkt en dan ga ik ook lekker aan de gang. Balkjes lopen enzo neem ik wel al met regelmaat mee in de training.

Afgelopen weekend onze 2e selectiewedstrijd gehad in Beuningen. We zijn geëindigd op een gedeelde 7e plek uit een deelnemersveld van 16 man met 189 punten. Dus we zijn weer een winstpunt rijker. Op de vorige selectie waren we ook 7e uit een veld van 20 man. Voor een stel beginnelingen doen guppie en ik het dus niet slecht. We zijn in ieder geval mega hard aan het trainen, hopelijk kunnen we de volgende selectie iets meer knallen.

Wat wel grappig was: zijn zusje reed ook mee. Super leuk, nog een Voice! Bloedmooi paard, was een stuk rustiger dan Franco (heetkop Haha), en ook een slagje groter. Ze heette Hurry Up, super grappig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-16 18:22 



 
Profiel   

Vandaag met Franco wedstrijd gehad in Uden. Daar waren we nog nooit geweest en wat vond hij het er spannend. We moesten een stuk rijden voordat we bij de bak waren en onderweg had hij al minstens vier dingen gezien die eng waren. Het was dat Joyce mee was (onze vaste chauffeur, groom en voorlezer :D) waar hij gelukkig achter kon kruipen. In de losrijbak was het niet minder eng; open deuren, fleecedekens over bakranden heen (alsof hij dat thuis nooit ziet... |o ), mensen die op bepaalde plekken stonden, vreemde paarden die ineens binnen kwamen... Dus hij was mega scherp, maar liet zich anderzijds wel fijn rijden!
Toen naar de grote bak waar we eerst in de volte ervoor mochten rijden en moesten wachten. Bleek het juryhokje een houten doos op wielen te zijn die ze naar het midden hadden gereden. Haha, toen begon alles weer opnieuw _O- Hup de ring in; hij vond alles zo eng weer. Heb echt op een mega kanon gezeten. Naderhand zei ik nog tegen Joyce: "Poeh, nou dat weet ik niet hoor!". Daarna direct door naar een andere binnenbak voor de tweede proef. Hier vond gup het beter, maar ik kon merken dat ie echt moe was. Hij had alle energie natuurlijk verbruikt met losrijden, de proef rijden en alles eng vinden :) Toch nog redelijk gereden, maar echt wel schoonheidsfoutjes.
Ik verwachtte er niet zoveel van; hoopte alleen op een puntje. Met de prijsuitreiking kwamen er zulke hoge punten langs dat ik dacht: "Nou, daar zit ik echt niet bij", totdat ineens mijn naam kwam! Had ik een eerste plek in de eerste proef met 202 punten en een vierde plek in de tweede proef met 188,5 punten. Met 3 winstpunten erbij, staat de teller nu in L1+7! Gek maar super knap paard! <3 :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-16 00:22 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, knap hoor zulke punten op een hete

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-16 17:40 



 
Profiel   

pantarhei schreef
Gefeliciteerd, knap hoor zulke punten op een hete


Ja, had het ook echt niet verwacht. Ik zag op de startlijst dat er 20 man meededen waaronder een paar bekende namen die echt goed zijn! Dus verwachtte er maar niet teveel van. En toen Franco alles zo spannend vond, had ik helemaal zoiets van: "Dat gaat hem vandaag dus niet worden" haha. Daarom nu extra blij! :D

Nu heeft hij 4 dagen "rij-vrij", vrijdag komt de zadelmaker en dan kunnen we weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-16 23:29 



 
Profiel   

Iedereen de beste wensen voor 2017!!! *\o/*
Hoe gaat het met iedereen? En met alle Voicejes? Het topic lijkt een beetje stil te liggen.

Hier de link richting het jaaroverzicht met Franco:
[EJL-ITP] Franco, en ons jaar 2016!

Verder zijn we nu weer lekker aan het rijden! Franco (en ik :+ ) zijn met de feestdagen mega verwend, dus hij is wel 3 dekjes en een longeersingel rijker en ik een paar laklaarzen en een nieuw frontje voor in mijn C.A.P. <3
Zijn nu in de training langzaamaan steeds meer aan het vragen; veel meer balans en gedragenheid komt nu naar voren. Plus, ik wil dat hij super snel reageert op een kleine hulp. Met als gevolg dat hij nu langzaam echt meer kracht begint te krijgen. Dit merk ik vooral in de oefeningen. Als ik voorheen bijv. een klein stukje contragalop mee wilde pakken, lukte hem dit wel op zijn goede kant, maar op zijn slechte kant sprong hij altijd over in de hoek. Nu kan ik gewoon contra rijden en dit gerust 2 hele rondes rijden. Hij vindt het nog wel zwaar, maar je merkt wel dat het hem steeds een beetje makkelijker af gaat. En voorheen als Franco heet werd (het is een diesel, dus duurt soms even), werd hij heel sterk, drukte alles weg en werd scheef. Nu maak ik hem expres heet, want dan is hij het fijnst! Dan wordt hij mega scherp en hij stopt het allemaal in zijn lopen, dus top! Alhoewel hij toch wel een echt Voiceje (lees: heethoofd) blijft. De overgang stap-galop is natuurlijk mega leuk, dus als ik stap zal hij bijna zelf aangalopperen. Het moeten wachten kan dan nog wat lastig zijn, hihi := Hopelijk zetten we deze stijgende lijn verder door! :D
(Was zo enthousiast na het rijden vandaag, dat moest ik even delen haha :+ *\o/* )

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-17 17:52 



 
Profiel   

Onze Voice heeft even een wedstrijdpauze gehad. Hij was een tijdje terug uit zijn zadel gegroeid en had hierdoor ook taktfoutjes (maar wisten niet dat dat aan het zadel lag). Hij zit nu weer helemaal lekker in z'n vel dus hopelijk kan mijn zusje 'm eind v.d. maand misschien weer meenemen op wedstrijd.

Voor diegene in Brabant: wij organiseren in Udenhout op 13-14-15 januari een hele leuke weekenddressuur. Je kunt voor 1 dag inschrijven maar wanneer je voor minimaal 3 proeven inschrijft, doe je mee aan het weekendkampioenschap. Hier zijn erg leuke (geld)prijzen te winnen! Wij hebben een nieuwe rijhal waar je 2 proeven voor 2 verschillende jury's kunt starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-17 15:54 



 
Profiel   

lizzy1 schreef
Onze Voice heeft even een wedstrijdpauze gehad. Hij was een tijdje terug uit zijn zadel gegroeid en had hierdoor ook taktfoutjes (maar wisten niet dat dat aan het zadel lag). Hij zit nu weer helemaal lekker in z'n vel dus hopelijk kan mijn zusje 'm eind v.d. maand misschien weer meenemen op wedstrijd.

Voor diegene in Brabant: wij organiseren in Udenhout op 13-14-15 januari een hele leuke weekenddressuur. Je kunt voor 1 dag inschrijven maar wanneer je voor minimaal 3 proeven inschrijft, doe je mee aan het weekendkampioenschap. Hier zijn erg leuke (geld)prijzen te winnen! Wij hebben een nieuwe rijhal waar je 2 proeven voor 2 verschillende jury's kunt starten.


Klinkt super leuk! Helaas kan ik dat weekend niet! Ik heb misschien die gewonnen clinic van Tahnee van Wenum en mijn "chauffeur" kan niet op vrijdag en zaterdag ivm haar werk... :(

Dit weekend ging voor mij de 3e selectiewedstrijd helaas niet door. Ze hadden het verschoven naar vanavond, echter mijn "chauffeur" Joyce had een etentje, dus ik moest het overslaan helaas.
Dan maar wat anders gedaan vandaag. Onder de mom van afwisseling is goed gup eens een keer laten vrijspringen :D

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-17 19:44 



 
Profiel   

[ img ]

Super leuk om te zien dat ook jullie Voice paarden graag springen.
Cypress gaat er helemaal op in en vind het onwijs gaaf.

Cypress is verkocht sinds nov aan zijn verzorgster!
Zij reed hem al 1 jaar bij en ze waren zo close met elkaar dat wij besloten hebben om hem te verkopen!
Hij heeft het super goed en we konden geen betere baas voor hem vinden. *\o/*

Zijn moeder heb ik nog maar die staat in een paardenrusthuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-17 14:21 



 
Profiel   

Mijn Voice springt over een losse balk net als bovenstaande over hindernis, gewoon voor de leut. Onder het zadel ook , maar wel,heel beheerst niet zo'n incourante jonge paardensprong met vier benen los ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-17 21:43 



 
Profiel   

Onze Voice is een ramp met springen. Die landt gewoon recht op de balk of loopt er dwars doorheen...

Hij is trouwens wel weer helemaal op zijn oude niveau dus hoop dat ie snel weer een keer op wedstrijd kan.

Gisteren zag ik een Voice en het valt mij iedere x op dat alle Voice afstammelingen op een wit voetje, zwarte vlekken hebben. Dat is echt een Voice kenmerk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 13:18 



 
Profiel   

Mijn voice vindt springen nog steeds fantastisch en doet het over het algemeen echt heel goed. Vorige week lag ik er alleen naast met een rondje BB, omdat ie voor de 4e keer in zijn springcarrière de stop erop gooide :+ Die zag ik niet aankomen. _O- Afgelopen zondag daarom weer meegenomen op wedstrijd. Had ingeschreven voor het BB laag en het BB hoog. Uiteindelijk BB laag en B gesprongen met hem. BB laag netjes foutloos en het B 2 balkjes. Echt super tevreden. Balkjes hadden niet gehoeven, we gingen gewoon veelste rap :=


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 13:34 



 
Profiel   

Mooie foto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 13:41 



 
Profiel   

Wauw wat een gave foto Detroit!! En wat lijkt dat hoog! Is dat pas B?? :oo :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 19:18 



 
Profiel   

Ja dat is pas het B. Staat op 1 meter. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 19:25 



 
Profiel   

Jezus...! :oo
Respect! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 19:52 



 
Profiel   

Oke, ik heb vandaag zo gelachen... :j

Door alle sneeuw en vorst is onze buitenbak al zo'n 1,5 week bevroren en heb ik dus niet kunnen trainen. Wel is onze longeerpaddock goed, dus heb hem elke dag gelongeerd om hem los te houden. En heb gisteren en eergisteren heb ik een lange buitenrit gemaakt met een mega frisse Franco... Dat was mijn voorbereiding op de wedstrijd van vandaag..
Dus had voor mezelf mijn doelen aangepast; het zou gewoon een trainingsrondje zijn, als hij maar braaf was, dan was ik blij. Moest natuurlijk wel reëel blijven en was alleen al blij om uberhaupt te kunnen rijden. Plus, Franco was dan weer een keer mee geweest in de trailer...

Losrijden was hij erg fris, maar goed te rijden. Ik vond hem zelfs wel fijn hihi := Maar later in de ring vond hij het zo super spannend... Ik dacht dat ik opsteeg. Wat een kanon hahaha. Alles kwam aan op mijn stuurmanskunsten hihi. Uiteindelijk twee (voor mijn gevoel) rommelige turbo-proeven neergezet _O- . Bleek ik alsnog 185,5 (3e plek) en 184,5 (2e plek) gereden te hebben, dus alsnog 2 winstpunten erbij!!
Whahaha, ik heb me echt een breuk gelachen! Dat gekke paard loopt gewoon 2 wp terwijl we 1,5 week niet getraind hebben en ik de proeven helemaal niet voorbereid heb... Wat ben ik trots op dat gekke paard :):) <3 :+


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-17 20:24 



 
Profiel   

Een vriend van ons heeft foto's gemaakt, maar die heb ik niet binnen.
Deze heeft mijn vriend even snel gemaakt. Het geeft een idee :p


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-17 22:05 



 
Profiel   

Proficiat, je basis zit wel goed dus ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-17 19:56 



 
Profiel   

pantarhei schreef
Proficiat, je basis zit wel goed dus ;-)


Wij zijn eigenlijk alleen maar bezig met de basis. Als die goed zit, gaan de figuren bijna vanzelf. Vandaar dat gup ook al wat pasjes appuyement kent. Hij kent schouderbinnenwaarts, buitenbeen wat aandrukken voor zijwaarts en hup, daar ga je *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-17 20:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 48 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen