Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 50 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Voice!!

 
Profiel   

Ziet er goed uit!

Mijn voice pakte gisteren helaas een balkje mee op de laatste sprong. -O-

[ img ]

[ img ]

En dressuur tegen verwachting in maar 1 puntje gereden. Hij ging best fijn, dus had er wel twee verwacht (elke proef eentje). Maargoed :Y) Ik heb hem voor donderdag, koningsdag, ook weer ingeschreven voor 2 dressuurproeven. We zien het wel :=
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-17 09:54 



 
Profiel   

Leuke foto's Detroit! Zo leuk te zien hoe veelzijdig hij is! Jammer van het balkje, maar verder toch super gereden! :D

Ikzelf heb gisteren met een vriendin een buitenrit van 8 km gemaakt. We zijn bijna 2 uur weg geweest. 3x dat ie iets zag wat ie spannend vond; verder topbraaf!


[ img ]

[ img ]

En nog een kleine foto van afgelopen zaterdag (van het filmpje):

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-17 12:25 



 
Profiel   

lizzy1 schreef
Heb je nog een foto haasje20?


Nee eigenlijk geen hele recente, ik zal eens kijken of ik wat kan laten maken.
Afgelopen weekend net geen 65 procent in het ZZ licht, gaat top :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 07:47 



 
Profiel   

haasje20 schreef
lizzy1 schreef
Heb je nog een foto haasje20?


Nee eigenlijk geen hele recente, ik zal eens kijken of ik wat kan laten maken.
Afgelopen weekend net geen 65 procent in het ZZ licht, gaat top :o


Deze foto is van vorig jaar, misschien had ik hem al geplaatst maar anders heb je iig een idee☺ inmiddels nog wel wat meer paard geworden!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:39 



 
Profiel   

Wauw wat een prachtige foto, haasje20!! <3
Het is wel een echte Voice! Kun je goed zien!
Leuk te zien dat ze allemaal stiekem toch veel van elkaar weg hebben :D

Ik heb me weer voor 14 mei en 21 mei ingeschreven voor de L2. Ben benieuwd! Heb er wel zin in! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 22:09 



 
Profiel   

Mijn vriend is programmaleider bij de lokale omroep. Morgen gaan ze filmen voor Koningsdag, dus hij had HD camera's geregeld die hij even wilde uitproberen. Hup, vriendjelief mee naar stal. Daar zei ik geen 'nee' tegen! :+

Lekker relaxte training gehad!
https://www.youtube.com/watch?v=zKBwHxSWo9M

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-17 22:52 



 
Profiel   

Hij wordt steeds knapper <3


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-17 00:35 



 
Profiel   

Hallo allemaal,
Wat is het stil in het topic! Gaat alles goed met alle Voicejes?

Hier wedstrijd gehad; 2x eerste met 201 en 193,5, dus 3 wp. We zijn dus nu in 4 wedstrijden bijna de L2 uit. Hij vond alles eng, maar kon nog aardig rondsturen. Wel zelf dure fouten gemaakt in de tweede proef. Maar ach, we hebben het verder goed gedaan! :D


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-17 21:27 



 
Profiel   

Hallo allemaal,
Franco heeft afgelopen zondag weer wedstrijd gehad. Helaas ben ik er daar afgevallen; hij zag een stapel graszoden liggen en besloot te steigeren en ondertussen op zijn achterbenen volledig om te draaien. Omdat hij bijna kaarsrecht stond en zo snel was, raakte ik in onbalans en viel ik eraf. Gelukkig maar dat we niet achterover zijn geslagen, want dat was even mijn angst. Maar daarna er weer opgeklommen en toen wonnen we nog beide proeven met 191 en 197, waardoor we nu M1 startgerechtigd zijn! Was een dagje van vallen en opstaan :+ Maar eerst gaan we de selecties rijden in de L2; we doen er aan twee mee. As zondag 28 mei meteen de eerste in Huissen en de tweede is zondag 9 juli in Driel. We wachten af hoe we het hier gaan doen!

Ik zag trouwens dit:

[ img ]

Eddie en Voice als wikifoto van de dag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 23:43 



 
Profiel   

Hoihoi, waar is iedereen?? -O-

Hier de eerste selectie gehad; was eerste keer op gras en omdat het geregend had en Franco nog geen ijzers met kalkoenen heeft, wat voorzichtig gereden. Toch nog 2e geworden. En bij de "gewone" proef 4e, met weer 2 wp. Hopelijk kunnen we 9 juli meer knallen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-17 19:50 



 
Profiel   

Jeetje jullie gaan hard Kim! Gefeliciteerd!! *\o/* *D
Vorige week heb ik concours gehad en daarbij 3 wp en een 2e prijs behaald. We moeten nog 1 winstpunt en dan zijn we M1 startgerechtigd :D Mijn zusje heeft inmiddels 2 keer B springen gestart en beide keren een winstpunt behaald, heel leuk doen ze het samen in de springring! +:)+ Komend weekend ga ik weer dressuur starten en dan gaat mijn zusje de selecties springen rijden :D Mijn zusje heeft elke donderdag springles en verder af en toe wedstrijd, de rest van de tijd train ik nucci zelf.
Foto's van gisteren in Hattem (foutloos en 13e prijs vd 60):

En van vorige week: (ja mijn zweep is lachwekkend klein, maar nucci is bang voor zwepen :') )



Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 16-01-18 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Foto's uit bericht verwijderd


Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-17 09:27 



 
Profiel   

Gisteravond heeft Edward de GP special gewonnen op het CHIO Rotterdam met Glock's Voice. Prachtige proef *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 08:44 



 
Profiel   

Wauw Muriel, wat een gave foto's van dat concours! Vind Nucci die grote concoursen niet erg eng?

Met Franco vandaag de laatste selectiewedstrijd gereden in Driel. Hier zat ook springen bij en was erg groot opgezet; zo kennen wij dit nog niet en Franco vond het echt razend spannend. Wegspringen, niet opletten, zich afsluiten voor mij... Gelukkig nog steeds 2x een 4de plek gereden met 187,5 en 184,5. Omdat ik op mijn vorige selectiewedstrijd 2e was, had ik 6 plaatsingspunten; gemiddeld dus 3. Hiermee ben ik als 3e afgevaardigd voor de Gelderse Kampioenschappen! *\o/* Ik was wel een beetje als de dood voor de prijsuitreiking (dit moest in de enorme springarena), maar ik sta net achter de reservekampioen. En alleen de kringkampioen en de reserve hoefden prijsuitreiking te rijden.... gelukkig.... hahaha. Frabco's zenuwen hadden al zoveel te lijden gehad vandaag hihi. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 21:07 



 
Profiel   

Gefeliciteerd heel knap

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 21:34 



 
Profiel   

Hey iedereen.
Ik was hier eens in dit topic aan het kijken en ik verschiet ervan hoe de meeste Voice nakomelingen op elkaar lijken. Zelf heb ik ook een Voice staan, hij is 1m65 ongeveer. Een vraagje, hoe doen jullie paarden het tijdens het springen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-17 08:47 



 
Profiel   

xSamSkipp schreef
Hey iedereen.
Ik was hier eens in dit topic aan het kijken en ik verschiet ervan hoe de meeste Voice nakomelingen op elkaar lijken. Zelf heb ik ook een Voice staan, hij is 1m65 ongeveer. Een vraagje, hoe doen jullie paarden het tijdens het springen?


Welkom SamSkipp!!! Wat leuk dat je ook een Voiceje hebt! Kun je er wat meer over vertellen? :D

Wat betreft je vraag over het springen: mijn paard kan wel springen, maar ik doe het te weinig ivm mijn zwakke rug. Ik heb wel een keer een springles met hem gedaan en toen hij het snapte begon hij echt aan te trekken op de hindernissen en vond hij het ook leuk. Maar ik doe het nu gewoon te weinig, dus echt goed gevoel voor de sprong heeft hij niet. Springt eerder te hoog dan naar voren; beetje als een damhert. Haha ook :+


[ img ]


[ img ]

Wat wij verder ook doen is zonder zadel rijden; dit ben ik sinds vorig jaar langzaam gaan doen. Franco vond het in het begin ontzettend raar, maar nu pakt hij het erg goed op. Voor mij is het mega goed voor de zit en de balans.


[ img ]

(Deze foto is van gisteren):

[ img ]

Stap, draf, galop, schoudervoor, contra... We doen het allemaal *\o/* Heb hem gisteren toevallig nog opgemeten! Hij is 1.64m, super blij mee!!! Zeker omdat ie eerst te klein bleef! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-17 12:39 



 
Profiel   

Leuke fotos!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-17 11:02 



 
Profiel   

Joehoe, waar is iedereen?

Vandaag wedstrijd in Beesd gehad. Mijn doel was om meer trainingsgericht te rijden met het oog op de M1 en de Gelderse. Dit pakte hij goed op; 2x een eerste plek met 201 en 201,5. Dus nu ineens 20wp. Blij als de Gelderse geweest is; we hebben zin in de M1 :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-17 14:05 



 
Profiel   

Hallo allemaal,

Waar is iedereen toch gebleven? Volgens mij ben ik zo'n beetje de enige die het topic af en toe wat leven in brengt. -O- -O- -O-
Hoe gaat het met jullie Voicejes? Hoe doen ze het allemaal?

Hier ondertussen alweer 2x M2 gestart; teller staat momenteel op M2+4, dus gaat erg snel.
Kreeg toevallig vorige week een berichtje van de fokkers; ze hebben de moeder van Franco, Aria "Aafje", verkocht aan een meisje die de paarden daar al deed verzorgen. Ze zit nog altijd op dichte afstand van de fokkers af. In de afgelopen jaren heeft Aafje na Franco (was haar eerste veulen) nooit meer een ander veulen gehad. Soms wel heel erg jammer, maar voor de fokkers des te leuker om nog regelmatig contact te hebben. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-18 20:07 



 
Profiel   

Hoihoi nog steeds blij met mijn madam van Voice, maar niet zo actief hier. Jullie gaan super goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-18 10:15 



 
Profiel   

Hier van de zomer voice een blessure gehad, vervolgens ik zwanger dus hij heeft een heeeele lange vakantie intussen.
Kan elk moment bevallen en hij was weer hersteld volgens de da, dus ben longeren weer wat gaan oppakken zodat als ik zelf ook weer fit ben, ik lekker weer aan de slag kan met hem. :D

Franco gaat goed zeg! Leuk hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-18 10:35 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Mellamoshan met de zwangerschap. Ik ben ook zwanger!

Onze Voice doet het ook goed. Mijn zusje had gehoopt komend zomerseizoen de overstap te maken naar het ZZL maar hij heeft afgelopen winter meerdere kleine blessures gehad waardoor hij nu nog niet stabiel genoeg is voor de overstap, dus ze blijven nog lekker een seizoen Z2 rijden.

Jullie gaan inderdaad goed Kimmutjuh!

Weet één van jullie eigenlijk waarom er niet gedekt wordt met Voice? Ik zie dat Glock weer een dekstation heeft maar Voice staat niet in de catalogus viel me op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-18 11:51 



 
Profiel   

Gefeliciteerd lizzy! Leuk!

Misschien richten op sportcarrière momenteel? Sommige hengsten hebben best moeite met en dekdienst en de sport.
Weet het niet hoor, is maar een ider

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-18 15:11 



 
Profiel   

Gebeurt bij Glock wel vaker dat hengsten niet beschikbaar zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-18 16:25 



 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik geloof dat alle Voice-nakomeling-eigenaren erg druk zijn (ik ook hoor :+ ), dus ik heb besloten toch maar weer wat leven in dit topic te blazen. Hoe is het met iedereen? En hoe gaat het met jullie Voicejes?

Lizzy1 en Mellamoshan, hoe is het met de zwangerschappen? *\o/*
Lizzy1, hebben jullie de overstap naar het ZZL al kunnen maken?

Wij zijn bijna Z1; nog 3 winstpuntjes. Dus zijn al hard aan het oefenen; heeeeeeeel af en toe heeft ie al het s&t-tje in. Dit vindt hij af en toe nog een beetje gek. Maar langzaamaan worden we beter. Babystapjes... Aankomende zondag mogen we weer, maar zie deze gewoon als training.

Dit zijn we nu (foto afgelopen woe gemaakt in de les):

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-18 15:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 50 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen