Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 46 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 52  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Voice!!

 
Profiel   

Leuke foto's Mello!
En ook leuke filmpjes van Detroit!!

Vanochtend hebben Franco en ik ons wedstrijddebuut gemaakt bij La Grande in Beuningen. Mijn doel was om ervaring op te doen en wilde vooral dat ie braaf was en ik de bak rond kon komen. Franco vond dat niet genoeg; hij gooide er nog 3 winstpunten tegenaan hahaha. Over 2 weken weer een wedstrijd! :D #smaaktepakken

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-16 19:01 



 
Profiel   

Goed gedaan kim!! Dat smaakt naar meer of niet :p

Leuke filmpjes detroit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-16 17:10 



 
Profiel   

mellamoshan schreef
Goed gedaan kim!! Dat smaakt naar meer of niet :p t!


Hahaha, ja toch wel! Ik wilde natuurlijk al heel lang starten en nu kan het eindelijk! Hiervoor heb ik Franco lang geleden gekocht. Super gaaf dat hij dan direct zo braaf is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-16 17:46 



 
Profiel   

Aah leuk van je debuut Kim! Mijne gaat 9 augustus op bootcamp en ik hoop de mijne dan ook te kunnen starten. Hij doet te nu zo goed!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-16 10:19 



 
Profiel   

Goed gedaan hoor Kim.

Mooie filmpjes zie ik voorbij komen.

Die van mij heeft buiten dressuur een nieuwe hobby erbij :) cross.
Hij vindt het geweldig.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-16 21:03 



 
Profiel   

Maseike schreef
Goed gedaan hoor Kim.

Mooie filmpjes zie ik voorbij komen.

Die van mij heeft buiten dressuur een nieuwe hobby erbij :) cross.
Hij vindt het geweldig.
[ [url=m/cxujV6.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik zag het op facebook, Heidi! Echt super stoer! Franco is als de dood voor water, daar zal hij helaas niet in gaan haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-16 20:49 



 
Profiel   

Vanavond was mijn vriend mee naar het rijden; heeft direct zijn camera meegenomen. Was best gezellig :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Franco geeft zelfs al aan een klein beginnetje van een appuyementje aan te kunnen <3

[ img ]

Toen besloten te gaan springen. Wilde beginnen met een klein sprongetje. Was namelijk pas voor Franco de 4e keer in zijn hele leven ofzo. Dat zag er zo uit:

[ img ]

[ img ]

En de landing whahahaha:

[ img ]

We hebben behoorlijk gelachen, dat kan ik je wel vertellen XD

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-16 00:37 



 
Profiel   

wat een grappige foto's van jullie Kimmetje

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-16 09:37 



 
Profiel   

Hihi, hij durft tenminste over balkjes heen te springen, die muts van mij snapt zelfs een gewoon balkje niet. En zij heeft ook nog een Opa die behoorlijk niveau heeft gesprongen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-16 19:02 



 
Profiel   

Vandaag hebben Franco en ik ons tweede wedstrijd in Beneden-Leeuwen gereden. Toevallig op mijn oude clubje waar ik ooit met mijn verzorgpony's gereden heb. Haha, was leuk daar weer bekenden tegen te komen!
Franco reed naar 2x een eerste plek en weer 3 winstpunten. In twee wedstrijden loopt die gek ffies 6 winst bij elkaar haha. Ben echt super trots op hem! Hier enkele foto's!


[ img ]

[ img ]

[ img ]

(Let niet op mijn houding haha. Mijn schouders lijken telkens naar voren te zakken op wedstrijd hihi := )

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-16 21:02 



 
Profiel   

Vandaag ons derde wedstrijd in Bemmel gereden. Het losrijden ging wel goed; hij was erg scherp, maar wel braaf. Maar zodra we de ring in kwamen, stond hij letterlijk doodsangsten uit! Door de wind bewoog alles, erg stonden witte & gele partytenten langs de ring, de bomen bewogen hard heen en weer, de witte hekjes vielen steeds om, de balken die ze erop hadden gelegd om dit te voorkomen waren ook mega eng, bij het secretariaat lieten ze de consumptiemunten erg luid vallen.... gewoon alles bij elkaar was net te veel voor arme Franco. Veel omhoog komen, weg willen rennen... |o Ondertussen hadden we het startsein gekregen,... na veel gedoe eindelijk aan de proef kunnen beginnen. Deze verliep in een turbo-noodgang voorbij; hij vond het zo eng. Was een mega survivalrit. In de losrijdring geprobeerd de ontspanning weer een beetje terug te krijgen en toen moesten we weer. Dit ging al beter, maar hij liep echt op zijn tenen! Goed herstel t.o.v. de 1ste proef, maar we kunnen veeeeeel beter! :j

Uiteindelijk toch nog 175 kunnen rijden in de 1ste proef (3e plaats) en 186,5 in de 2e proef (2e plaats). En dat terwijl we echt heel erg slecht gingen! :D :+ Arm paard! Wat een indrukken heeft hij gehad, maar wel een super leerervaring natuurlijk.

In 3 wedstrijden nu B+7! Toch wel erg knap van die gekke Franco *\o/*


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 15:11 



 
Profiel   

Dat belooft wat als de omstandigheden beter worden, gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 16:06 



 
Profiel   

Herkenbare blik heeftie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 19:01 



 
Profiel   

Waratje schreef
Herkenbare blik heeftie :D


Haha, een echte Voice he ;)


Pantarhei: Ze waren daar wel helemaal weg van hem; omdat hij alles zo eng vond, zette hij flink zijn kop en hals erop en beweegt ie wel heel erg van de grond af. Voor mijn gevoel is het dan een trampoline rijden, maar voor het oog leuk. Nu nog even wennen aan ook dit soort weersomstandigheden, meer die ontspanning erin en dan komt het goed! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 19:43 



 
Profiel   

Die van ons is ook een held op sokken maar dan vooral in het verkeer. Op wedstrijd is ie eigenlijk niet zo kijkerig.

Gisteren zijn we naar het NK in Ermelo geweest. Hij heeft meegelopen in het L viertal van onze vereniging. Ze zijn 6e vd 20 geworden, dus waren wel tevreden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 19:59 



 
Profiel   

Lizzy, woon je in nh dan? Zag dacht ik de IJsselmeer ruiters op 6e plaats voorbij komen via fb. Maar kan er naast zitten, dat het carrousel was ipv 4tal.

Leuk hoor kim! En komt vanzelf helemaal goed!

Easy is eigenlijk met alles heel chill, wel heet maar niet schrikken ik of kijkenin, behalve juist met proefgericht rijden. Dan kan hij het gewoon niet verwerken dat er snel opvolgend dingen van hem gevraagd worden en dan wordt het een kan bommetje. Intussen verder gaat hij momenteel heel fijn en begint hij eindelijk langzaam voller te worden. Jaja met zijn 7 jaar :o :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 20:11 



 
Profiel   

Mijn voice heeft afgelopen weekend een 1 meter parcourtje gesprongen tijdens staldag (onderlinge wedstrijd). *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-16 12:06 



 
Profiel   

Wat een gaaf filmpje van Detroit. Je hebt meer lef als ik hihi :D

Vandaag met Franco ons 4e wedstrijd gehad. We zijn 2x 2e geworden met 2 winstpunten erbij. Score staat nu op B+9. Gaat nog best hard zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-16 17:40 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-16 20:01 



 
Profiel   

Thanks kim! Wat supergoed van je punten en leuke foto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-16 15:33 



 
Profiel   

Ik had een paard met een laadprobleem.


Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-16 15:42 



 
Profiel   

Supergaaf filmpjes van parcours en trailerladen

Wat een sprankelende foto Kimmetjuh

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-16 16:15 



 
Profiel   

Detroit schreef
Ik had een paard met een laadprobleem.

[ Video ]


Wauw, echt super super goed! Deze methode werkte voor Franco dus weer niet. Hij is echt op bootcamp geweest bij Annemarie van der Toorn (Equinologica) in Ouderhoorn, waar ze met een andere methode werken en die sloeg wel super aan. Gisteren stapte hij dan ook (na 2 weken niet oefenen) gewoon in een keer in de trailer. Fijn als ze gewoon mee willen werken he?! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-16 16:36 



 
Profiel   

Gefeliciteerd en leuke foto kim!

Wat een super filmpje detroit! Zo hoort het!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-16 17:35 



 
Profiel   

Kimmutjuh89 schreef
Detroit schreef
Ik had een paard met een laadprobleem.

[ Video ]


Wauw, echt super super goed! Deze methode werkte voor Franco dus weer niet. Hij is echt op bootcamp geweest bij Annemarie van der Toorn (Equinologica) in Ouderhoorn, waar ze met een andere methode werken en die sloeg wel super aan. Gisteren stapte hij dan ook (na 2 weken niet oefenen) gewoon in een keer in de trailer. Fijn als ze gewoon mee willen werken he?! :D

Bij Detroit werkte dus juist dat van Annemarie niet.
Maar het is inderdaad een verademing als ze het gewoon doen. Echt heerlijk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-16 09:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 46 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 52  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen