Nakomelingen van Voice!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lauran__
Berichten: 354
Geregistreerd: 05-07-11

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:37

ik duim voor je!

lizzy1
Berichten: 1270
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Udenhout

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:45

Ik ook!

RivellaLight

Berichten: 656
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:46

Ik ga ook voor jou en je paard duimen danoesje! Verbetering zou helemaal top zijn, maar eerst maar hopen dat het niet verslechterd is inderdaad ;)
Gisteren heb ik voor het eerst samen met Evitha een buitenrit gemaakt. Er ging geen ander paard of iemand op de fiets mee. Echt met zn tweetjes dus :) en ze deed het super!!

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:47

Hopelijk helpt het allemaal en kan ik donderdag heel blij typen dat er geen verdere botoplossing is, dat de ontsteking (deels) weg is en wie weet zelfs dat de wervels verder uit elkaar staan.... :j :j
Dan ga ik lekker verder dromen dat mijn peerd net zo goed wordt als Voice. Moet ik alleen nog een andere ruiter voor m zoeken aangezien ik niet echt in de buurt kom van Gall :P
RivellaLight, wat super! Braaf peerd!

RivellaLight

Berichten: 656
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:36

Heey dat droom ik ook danoesje! Alleen in mijn dromen rijd ik zelf :P hihi

Even serieus ;)
Twijfel of ik toch nog een wedstrijdje opgeef dit jaar. We hebben dan wel winter-wedstrijd-stop en ze is teddybeer.. maar ze loopt zo fijn! Thuis dan.. op wedstrijd tot nu toe nog niet echt.. :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110759
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 07:04

http://vimeo.com/80726874
Moet zeggen dat ik niet erg blij werd van de proef :\ Voice maakt een zure indruk en slaat een paar keer naar de spoor van Edward.
Er zaten ook wel fijne stukjes tussen, maar de passage vind ik nog een beetje vreemd tonen, alsof hij moeite heeft met de balans.

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 09:03

RivellaLight, is het dan geen mooi moment om lekker te werken aan jullie spanning? Hij is toch al wollig dus kan jou het boeien als ie t niet doet, hij is toch vermomd :+
Haha t liefst droom ik ook mezelf erop, maar dat is wel heeeel erg ver van mijn bed haha. Mja daarom was het ook dromen natuurlijk!

Cayenne, volgens mijn vriend was dit zijn eerste hele grote indoor met heel veel mensen er omheen, waardoor hij erg veel spanning gaf. Is ook wel te zien aan hoe hij de baan in komt, terwijl hij normaal vrij rustig is. Wie weet heeft dat er wat mee te maken?

Ging gister knollie longeren na een paar dagen heel rustig aan (dikke benen) en een paar dagen op magnesium. Jezus wat lopen dat dier! Daar kan ik dan dus echt wel van genieten. Kom maar op met die foto's donderdag, het kan bijna niet dat dat dier zo kan lopen als hij is verslechterd :D

lizzy1
Berichten: 1270
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Udenhout

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 09:32

Goed bericht Danoesje. Ik duim nog steeds mee!

Elsom krijgt de kou te pakken. Hij was gisteren lekker fris. Maar gelukkig gaat ie eigenlijk nooit bokken maar wil dan alleen maar rennen. Nu had ie ook sinds donderdag niet meer gelopen, dus dat is wel lang voor 'm.

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 10:25

Lizzy1, ik kan hem geen ongelijk geven hihi. Het is ook vreselijk koud kan ik je melden na een scooterritje van 20 km :)

RivellaLight

Berichten: 656
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 14:29

danoesje schreef:
RivellaLight, is het dan geen mooi moment om lekker te werken aan jullie spanning? Hij is toch al wollig dus kan jou het boeien als ie t niet doet, hij is toch vermomd :+
Haha aan die vermomming had ik nog niet eens gedacht! Ik ga vanavond maar aanmelden denk ik. Het zal echt niet perfect gaan maar een goede oefening is het sowieso ;)
En het komt wel goed donderdag!!

@Cayenne: ik denk ook dat het spanning was bij Voice. Edward Gal zegt over de kur: “Ook nu was het stilstaan even problematisch, maar het is ook een zeer spannende ambiance voor een paard dat nog ervaring op moet doen. Voice heeft weer veel geleerd. Tijdens de rit moet ik nog te veel corrigeren, maar als ik dan kijk naar de score van bijna 80% en in de wetenschap dat er nog rek in zit, dan ben ik heel tevreden. De reden dat ik in deze wedstrijd voor Voice heb gekozen is om je paard ervaring op te laten doen. Maar ik zal binnenkort ook wel van start gaan met Glock’s Undercover”
http://www.kwpn.nl/2013/12/glocks-voice-tweede-wereldbeker-kur/

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 14:31

Heel goed RivellaLight, gewoon vlieguren maken, dan komt het wel goed met jullie!

RivellaLight

Berichten: 656
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:16


lizzy1
Berichten: 1270
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Udenhout

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:17

Echt leuk man. We hebben lang moeten wachten op Voice, maar nu is ie er, en hoe!!! +:)+ *\%/* :9 :):)

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:24

whoop whoop. Dat onze kinders maar een goed voorbeeld aan paps mogen nemen :D :D

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 11:07

Blij blij blij! Er zijn net foto's gemaakt van de rug van mijn paard en zijn KS is gestabiliseerd en niet meer achteruit gegaan sinds de laatste foto's! Ik was erg bang voor verergering, botwoekering of botoplossing en dat is dus niet gebeurd. De DA gaf aan dat goed management heel erg belangrijk was (en waar we heel veel aandacht aan geven) en dat hij dan prima zou moeten functioneren met deze staat van KS *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

lizzy1
Berichten: 1270
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Udenhout

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 11:14

So, dat is nog eens goed nieuws zeg! Mag je nu ook weer gaan rijden? +:)+ :):) *\%/*

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 11:20

Lizzy1, hij is tussendoor wel even onder het zadel geweest in training (een week of 6) en was ook erg braaf. Heb zelf besloten dat ik er voorlopig niet op durfde omdat ik echt heel bang ben geworden en omdat hij zo lang (bijna 7 maanden) bij anderen was geweest door training, wilde ik eerst zelf weer met hem aan het werk, dan maar ernaast. Daarnaast had ik telkens het idee dat hij nog steeds pijn had, waardoor me dat wel goed uitkwam. Hij is nu in de afgelopen maanden erg vooruit gegaan en weer meer op mij gericht. De staleigenaresse gaat er waarschijnlijk rond kerst weer op. Als dat allemaal goed gaat hoop ik er met een paar maandjes ook weer op te zitten! Dit geeft me even het laatste duwtje om er op te vertrouwen dat het wel weer goed komt.

The_Stig
Berichten: 887
Geregistreerd: 29-04-06

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 11:35

Wat een fijn nieuws!! Lekker weer aan de slag ermee eerdaags!

RivellaLight

Berichten: 656
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 12:24

Yesss wat een super nieuws! *\%/* een mooier cadeau voor Sinterklaas kon je niet krijgen! :P
Ja spannend om er straks weer op te gaan, maar fijn dat je iemand hebt om je daarmee te helpen. Dat gaat jullie lukken!!

RivellaLight

Berichten: 656
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 12:03


Kimmutjuh89

Berichten: 586
Geregistreerd: 18-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-13 17:27


mellamoshan

Berichten: 4260
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 19:00

Wat is het stil hier zeg. Alles goed met jullie voicejes?
De mijne is mega gegroeid. 5 cm in een half jaar. Hij staat nu op 165 en als ik hem zo zie zal hij nog wel iets blijven groeien.
Daarmee is hij alleen wel uit zijn zadel gegroeid. Dus nu begint het hele zadel dilemma weer van voor af aan...
Wat voor zadel hebben jullie voor jullie voicejes?

lizzy1
Berichten: 1270
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Udenhout

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 19:06

Onze Voice is vandaag rontgenologisch goedgekeurd. Ook al wordt ie niet verkocht is dat toch prettig om te weten *\o/* !
Vandaag over een week mag ie naar de kampioenschappen. Ze heeft een gunstige starttijd, dus daar kan het niet aan liggen. :))

lizzy1
Berichten: 1270
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Udenhout

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 19:06

Wij hebben trouwens een Euroriding Diamant erop liggen. Ligt prima.

RivellaLight

Berichten: 656
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Achterveld

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 22:49

Een mooi maatje Mellamoshan! Hoe oud is die van jou nu?

Gefeliciteerd Lizzy! Dat is inderdaad fijn om te weten. Waarom heb je hem laten keuren?

Met Evitha gaat het even niet zo goed. Net voor kerst is ze geblesseerd geraakt. Ze heeft een scheurtje in het gewrichtskapsel rechts voor. Dierenarts noemt het een lichte blessure maar we zijn wel 6 weken uit de running. Ik heb er nu 4 weken stappen op zitten, nog 2 te gaan!

Ik heb voor haar een Hulsebos zadel en dat bevalt heel goed :)