Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Unieko

 
Profiel   

Hay mede-bokkers,

Ik heb in September mijn eerste eigen paard gekocht: Claliza (v. Unieko)
Nu ben ik toch wel erg benieuwd of iemand hier ook een nakomeling van deze hengst heeft?

Zo ja, lijkt het me leuk uiterlijk en gedrag een beetje met elkaar te vergelijken!

Mijn merrie komt uit Juni 2007 en opa van mama's kant is ook Manno:

[ img ]

[ img ]

Zag dat er een aantal jaar geleden ook al een topic over geweest is, maar weinig reactie :=
Hoop dat we hier meer kunnen kletsen!


Ik zou zeggen brand los!! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-13 20:19 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-13 20:20 



 
Profiel   

Mag ik deze weer een schopje geven? Ben eigenlijk nog steeds nieuwsgierig, gezien ik toch wel meekrijg dat nakomelingen van Unieko fijn presteren in de dressuur/recreatiesport :o

Die van mij heeft zich in de afgelopen jaren onpopt tot een ware allrounder! Dressuren, springen, mennen, of een dagje penny-tuttebellen, ze doet het allemaal met evenveel plezier.
Zeer lieve en vriendelijke, maar pittige tante. In de hand een allemansvriend. Zeer werkwillig in alles wat ze doet. Scherp en leert snel. Wel kijkerig, kan dan ook van een mug en olifant maken. Hoe hoger in het werk, hoe fijner. Geen beginnerspaard, maar daar is de situatie ook nooit naar geweest.
Krijg uit alle takken van sport complimenten en vragen over wat voor een bloed het precies is.

Inmiddels wel wat oudere foto's
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Stiekem toch nog wel een hele grote wens om er een veulentje mee te fokken! Maar voor nu vind ik het eigenlijk zonde om haar "uit het werk" te halen voor een veulen. Zou dan in eerste instantie voor eigen gebruik zijn, met rijpaardenbloed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-18 16:53 



 
Profiel   

Ik heb een merrie van Unieko, hier ook zeer allround, dressuur, springen, mennen(enkel en tweespan) werken aan de lange lijnen. werk aan de hand.
vriendelijk maar gereserveerd, heel leergierig, pikt dingen snel op, altijd bereid om te werken, dapper en HEEEEEL sensibel, erg extrovert een hele duidelijke mening. hypermobiel. lastig om correct in balans en over de rug te lopen en neus voor de loodlijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 20:27 



 
Profiel   

riegje schreef
Ik heb een merrie van Unieko, hier ook zeer allround, dressuur, springen, mennen(enkel en tweespan) werken aan de lange lijnen. werk aan de hand.
vriendelijk maar gereserveerd, heel leergierig, pikt dingen snel op, altijd bereid om te werken, dapper en HEEEEEL sensibel, erg extrovert een hele duidelijke mening. hypermobiel. lastig om correct in balans en over de rug te lopen en neus voor de loodlijn.


Leuk!
Klink wel heel erg herkenbaar, duidelijke mening inderdaad, maar ook overduidelijk extrovert. Als je haar aanmoedigt laat ze zich wel goed overtuigen en gaat dan ook voor je door het vuur :)

Heb je een foto toevallig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 16:14 



 
Profiel   

Wat een leukerd.

Mooie merrie hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 16:18 



 
Profiel   

NatasjavE schreef
Wat een leukerd.

Mooie merrie hoor.


Thanks! Ben er ook nog iedere dag gelukkig mee :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 16:29 



 
Profiel   

[ img ]
Crossen kan inmiddels ook op het lijstje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 16:31 



 
Profiel   

het gaat om t paard links en rechts is een dochter

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 19:11 



 
Profiel   

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 20:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen