Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 6 [ 128 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Mc Jonnas

 
Profiel   

Fok je ook specifiek voor de kleur? Want dan heb je met Krem natuurlijk wel kans op een andere uitkomst dan met McJonnas. McJonnas is homozygoot Creme en heterozygoot Agouti. Krem is zowel homozygoot voor Creme als voor Agouti.

Zensi begint eindelijk de echte Zensi te worden, ze is véél rustiger. Ze doet nu eigenlijk al sinds 1 november niks (behalve elke dag buiten zijn) en het is nu al een totaal ander paard. Heel relaxed op stal, op de paddock en in de omgang. Ik merk nu ook sinds dat de scherpe randjes eraf zijn hoe lief ze écht is. Er zit nog steeds karakter in, maar ze zat zichzelf gewoon ongenadig in de weg. Het komt nu wel echt door de rust en de cortisolverlagende medicijnen, maar dat maakt me even niks uit.

16 december komt de cranio sacraal therapeut om haar te behandelen voor die blokkade en dat zou ervoor moeten zorgen dat de constante aanmaak van cortisol stopt. 22 december komt Judith weer terug om een nieuwe meting te doen. Ik ben zo benieuwd wat voor paard ik hieraan ga overhouden. Het is zo'n lieverd, ook al is het dan wel een McJonnas :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 11:09 



 
Profiel   

Kimmm_ schreef
Fok je ook specifiek voor de kleur? Want dan heb je met Krem natuurlijk wel kans op een andere uitkomst dan met McJonnas. McJonnas is homozygoot Creme en heterozygoot Agouti. Krem is zowel homozygoot voor Creme als voor Agouti.

Zensi begint eindelijk de echte Zensi te worden, ze is véél rustiger. Ze doet nu eigenlijk al sinds 1 november niks (behalve elke dag buiten zijn) en het is nu al een totaal ander paard. Heel relaxed op stal, op de paddock en in de omgang. Ik merk nu ook sinds dat de scherpe randjes eraf zijn hoe lief ze écht is. Er zit nog steeds karakter in, maar ze zat zichzelf gewoon ongenadig in de weg. Het komt nu wel echt door de rust en de cortisolverlagende medicijnen, maar dat maakt me even niks uit.

16 december komt de cranio sacraal therapeut om haar te behandelen voor die blokkade en dat zou ervoor moeten zorgen dat de constante aanmaak van cortisol stopt. 22 december komt Judith weer terug om een nieuwe meting te doen. Ik ben zo benieuwd wat voor paard ik hieraan ga overhouden. Het is zo'n lieverd, ook al is het dan wel een McJonnas :)


Niet specifiek kleur, karakter is belangrijker en een leuk kleurtje is geinig. Misschien domme vraag maar wat voor kleuren krijg je dan met een zwarte ( beetje stekelharig) mama van Evita is donkerbruin ( als dat er nog toe doet.

Fijn dat er een stijgende lijn in haar herstel zit! En goed dat je er zo mee bezig bent.

Edit: wat zijn de kosten van Krem en Mc jonnas? Kan dat ook nergens vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 21:36 



 
Profiel   

Ik meld me hier ook, heb een 1.5 Jarige hengst van mc jonas & een 2.5 jarige merrie! 2 compleet andere paarden behalve de kleur deels!

Eerste foto's en de laatste zijn de hengst vanaf veulen tot afgelopen zomer

De anderen de 2.5 merrie vanaf veulen en met 1.5 jaar en nu .

Zijn die van jullie ook zo'n
Toverbal qua kleur als mijn merrie?

Beide heb ik zien geboren worden wat het extra leuk maakt !

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

[ img ]


[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-20 18:33 



 
Profiel   

BonteLisa schreef
Kimmm_ schreef
Fok je ook specifiek voor de kleur? Want dan heb je met Krem natuurlijk wel kans op een andere uitkomst dan met McJonnas. McJonnas is homozygoot Creme en heterozygoot Agouti. Krem is zowel homozygoot voor Creme als voor Agouti.

Zensi begint eindelijk de echte Zensi te worden, ze is véél rustiger. Ze doet nu eigenlijk al sinds 1 november niks (behalve elke dag buiten zijn) en het is nu al een totaal ander paard. Heel relaxed op stal, op de paddock en in de omgang. Ik merk nu ook sinds dat de scherpe randjes eraf zijn hoe lief ze écht is. Er zit nog steeds karakter in, maar ze zat zichzelf gewoon ongenadig in de weg. Het komt nu wel echt door de rust en de cortisolverlagende medicijnen, maar dat maakt me even niks uit.

16 december komt de cranio sacraal therapeut om haar te behandelen voor die blokkade en dat zou ervoor moeten zorgen dat de constante aanmaak van cortisol stopt. 22 december komt Judith weer terug om een nieuwe meting te doen. Ik ben zo benieuwd wat voor paard ik hieraan ga overhouden. Het is zo'n lieverd, ook al is het dan wel een McJonnas :)


Niet specifiek kleur, karakter is belangrijker en een leuk kleurtje is geinig. Misschien domme vraag maar wat voor kleuren krijg je dan met een zwarte ( beetje stekelharig) mama van Evita is donkerbruin ( als dat er nog toe doet.

Fijn dat er een stijgende lijn in haar herstel zit! En goed dat je er zo mee bezig bent.

Edit: wat zijn de kosten van Krem en Mc jonnas? Kan dat ook nergens vinden


Dat doet er zeker toe! Het is alleen moeilijk te zeggen, omdat ik de achtergrond qua kleuren van je merrie niet ken. De moeder van je merrie is bruin, maar jouw merrie is zwart dus draagt ze sowieso geen bruin (agouti). Je zou de coat color calculator een keer kunnen gebruiken, dat is best wel leuk: https://www.animalgenetics.us/equine/ccalculator1.asp

Je weet het nooit 100% maar dan kan je wel zien hoeveel de kans is op een bepaalde kleur. Zensi versterkt bijvoorbeeld met haar cremegen de kleur van de hengst. Als ik een palomino hengst kies is de kans het grootste op een palomino en zo ook met valk, cremello etc. Ik heb gewoon een extraatje door dat cremegen wat ze van haar vader heeft gekregen.

Het dekgeld van zowel McJonnas als Krem zat altijd op 750 excl BTW, maar misschien dat dat weer anders is in het nieuwe dekseizoen. Dat weet ik natuurlijk niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 10:18 



 
Profiel   

Jildouu_97 schreef
Ik meld me hier ook, heb een 1.5 Jarige hengst van mc jonas & een 2.5 jarige merrie! 2 compleet andere paarden behalve de kleur deels!

Eerste foto's en de laatste zijn de hengst vanaf veulen tot afgelopen zomer

De anderen de 2.5 merrie vanaf veulen en met 1.5 jaar en nu .

Zijn die van jullie ook zo'n
Toverbal qua kleur als mijn merrie?

Beide heb ik zien geboren worden wat het extra leuk maakt !

[ [url=m/YJ8AND.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XSGuIF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uXdKRj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dHeA14.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/cYWww2.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/4ZilMa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MrikJ2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A0Fwxx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LOGHEd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CU6urB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aaa2RZ.jpg]Afbeelding[/url] ]



Leuk!! Welkom! Zijn ze nou allebei van McJonnas of alleen de hengst?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 10:20 



 
Profiel   

Update over Zensi! Voor wie het interesseert.. :)

Gisteren is Judith weer geweest. We hebben echt vreselijk saaie weken achter de rug. Alleen maar wandelen voor zover dat ging, buiten scharrelen in het speelbakje en verder alleen maar rust, rust en nog eens rust (en eten, ze is tonnetje rond). Het heeft alleen wel super geholpen!

Zensi is gisteravond op een paar dingetjes na weer helemaal gezond verklaard. Cortisol was natuurlijk het grootste probleem waardoor meerdere organen niet 100% meer werkten. De waarden op zich zeggen mij niet zoveel, maar vorige keer was het 2 en het moest 19 zijn. Ze zat nu al op 15! We zijn dus met sprongen vooruit gegaan en ik merk het ook echt aan haar, ze is een stuk fijner en rustiger in de omgang en op stal. We moeten nog een laatste kuur om haar lever 100% te krijgen en de osteo moet nog een keer terugkomen, maar dan is ze weer helemaal tiptop in orde. Ik mag weer heel langzaam op gaan bouwen met grondwerk, longeren, indien ik het zie zitten ook rijden (na de osteo uiteraard), maar ik denk dat ik dat van het voorjaar weer op ga pakken. We hebben alle tijd en ik wil dat vertrouwen weer op 100% hebben van beide kanten. Ze ziet er oprecht ook een stuk beter uit. EINDELIJK begint haar vacht weer een beetje te glimmen en haar lijf begint ook te ontspannen. Ik ben heel benieuwd hoe ze het straks weer gaat doen onder het zadel!

en natuurlijk of het komend voorjaar wél gaat lukken om haar drachtig te krijgen.. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 10:38 



 
Profiel   

Staat er niet heel duidelijk idd, nee zijn beide van mc jonnas, de merrie is mc jonas x rhodium x ulster. En de hengst is mc jonnas x idocus x flemmigh

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 20:00 



 
Profiel   

Kimmm_ schreef
Update over Zensi! Voor wie het interesseert.. :)

Gisteren is Judith weer geweest. We hebben echt vreselijk saaie weken achter de rug. Alleen maar wandelen voor zover dat ging, buiten scharrelen in het speelbakje en verder alleen maar rust, rust en nog eens rust (en eten, ze is tonnetje rond). Het heeft alleen wel super geholpen!

Zensi is gisteravond op een paar dingetjes na weer helemaal gezond verklaard. Cortisol was natuurlijk het grootste probleem waardoor meerdere organen niet 100% meer werkten. De waarden op zich zeggen mij niet zoveel, maar vorige keer was het 2 en het moest 19 zijn. Ze zat nu al op 15! We zijn dus met sprongen vooruit gegaan en ik merk het ook echt aan haar, ze is een stuk fijner en rustiger in de omgang en op stal. We moeten nog een laatste kuur om haar lever 100% te krijgen en de osteo moet nog een keer terugkomen, maar dan is ze weer helemaal tiptop in orde. Ik mag weer heel langzaam op gaan bouwen met grondwerk, longeren, indien ik het zie zitten ook rijden (na de osteo uiteraard), maar ik denk dat ik dat van het voorjaar weer op ga pakken. We hebben alle tijd en ik wil dat vertrouwen weer op 100% hebben van beide kanten. Ze ziet er oprecht ook een stuk beter uit. EINDELIJK begint haar vacht weer een beetje te glimmen en haar lijf begint ook te ontspannen. Ik ben heel benieuwd hoe ze het straks weer gaat doen onder het zadel!

en natuurlijk of het komend voorjaar wél gaat lukken om haar drachtig te krijgen.. :)


Hoe gaat het nu met Zensi? Stil meegelezen, maar benieuwd hoe het nu gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 10:37 



 
Profiel   

DinaxUllie schreef
Kimmm_ schreef
Update over Zensi! Voor wie het interesseert.. :)

Gisteren is Judith weer geweest. We hebben echt vreselijk saaie weken achter de rug. Alleen maar wandelen voor zover dat ging, buiten scharrelen in het speelbakje en verder alleen maar rust, rust en nog eens rust (en eten, ze is tonnetje rond). Het heeft alleen wel super geholpen!

Zensi is gisteravond op een paar dingetjes na weer helemaal gezond verklaard. Cortisol was natuurlijk het grootste probleem waardoor meerdere organen niet 100% meer werkten. De waarden op zich zeggen mij niet zoveel, maar vorige keer was het 2 en het moest 19 zijn. Ze zat nu al op 15! We zijn dus met sprongen vooruit gegaan en ik merk het ook echt aan haar, ze is een stuk fijner en rustiger in de omgang en op stal. We moeten nog een laatste kuur om haar lever 100% te krijgen en de osteo moet nog een keer terugkomen, maar dan is ze weer helemaal tiptop in orde. Ik mag weer heel langzaam op gaan bouwen met grondwerk, longeren, indien ik het zie zitten ook rijden (na de osteo uiteraard), maar ik denk dat ik dat van het voorjaar weer op ga pakken. We hebben alle tijd en ik wil dat vertrouwen weer op 100% hebben van beide kanten. Ze ziet er oprecht ook een stuk beter uit. EINDELIJK begint haar vacht weer een beetje te glimmen en haar lijf begint ook te ontspannen. Ik ben heel benieuwd hoe ze het straks weer gaat doen onder het zadel!

en natuurlijk of het komend voorjaar wél gaat lukken om haar drachtig te krijgen.. :)


Hoe gaat het nu met Zensi? Stil meegelezen, maar benieuwd hoe het nu gaat!


Wat lief! Ze is wel heel goed uit de behandeling gekomen, zit een stuk beter in haar vel. Vacht is veel beter en mest blijft normaal. We mogen sinds deze week wel de wei weer opbouwen en nu is ze echt poepievervelend ze zit vol energie en ze is heel erg enthousiast. Helaas nu ook wat onhandelbaar

Het dekken lukt tot op heden nog niet. Ze is al een keer geïnsemineerd, maar bleek maandag leeg helaas. Vorig jaar wilde het al helemaal niet lukken, follikel werd niet groter dan 2.3 cm. We waren nu dus heel blij met een follikel van 3.2 cm, maar geen idee hoe groot ze worden bij haar. We hebben geen goed vergelijkingsmateriaal. Ze is 2019 chemisch gecastreerd geweest dus we zijn al ontzettend blij dat ze weer een normale cyclus draait.

Echter nu wel weer een hele goede follikel op de scan te zien en deze is veel groter dan de vorige keer. Ze had een dominante follikel van 3.4 en deze was nog heel rond, dus die gaat nog lekker groeien! Vrijdag gaan we weer insemineren. Spannend!! Nu moet het gewoon lukken. Ik ga de hengst pas laten zien als het is gelukt :o

Ik doe verder alleen veel grond- en longeerwerk met haar, maar ik ga er voorlopig zelf nog niet op. Ik durf het gewoon nog niet aan, het is voor mij te spannend. Ik heb een hele slechte knie (lees; verbrijzeld geweest en van staal en kunstbot) en er is geen garantie dat ze geen streken uithaalt. Ik ga eerst zorgen dat ze weer lekker hele dagen op de wei kan, hopelijk drachtig is en dan zie ik wel weer verder. Misschien op zoek naar een enthousiaste bijrijder ook die haar aankan.. maar dat wordt nog even een uitdaging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 20:23 



 
Profiel   

Wat fijn Kimm! Super om te horen...

Leuke nieuwe deelnemers aan dit topic ook Jildou! Zo grappig hoe elk veulen iets van Mc Jonnas weg heeft. Mack lijkt ook echt op jouw merrie als veulen (zoals je verder terug in het topic kan zien).

Hier lekker bezig met Mack. Hij is echt zo leuk. Wel een echte ruin puber haha. Streken uithalen en al. Over een paar weken ga ik bezig met het letterlijke zadelmakmaken. Longeren met zadel en straks ook met hoofdstel en bit. Beginnen met een beetje spieren kweken.

Hierbij recente foto’s:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 17:34 



 
Profiel   

J_andhorses schreef
Wat fijn Kimm! Super om te horen...

Leuke nieuwe deelnemers aan dit topic ook Jildou! Zo grappig hoe elk veulen iets van Mc Jonnas weg heeft. Mack lijkt ook echt op jouw merrie als veulen (zoals je verder terug in het topic kan zien).

Hier lekker bezig met Mack. Hij is echt zo leuk. Wel een echte ruin puber haha. Streken uithalen en al. Over een paar weken ga ik bezig met het letterlijke zadelmakmaken. Longeren met zadel en straks ook met hoofdstel en bit. Beginnen met een beetje spieren kweken.

Hierbij recente foto’s:

[ [url=m/WAmF8I.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nn8Sj6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/NCUmLq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een knapperd! Volgens mij zijn alle McJonnas nakomelingen leuke pubers :+ ik ben benieuwd hoe hij straks onder het zadel is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 20:52 



 
Profiel   

Vandaag goed nieuws gehad, Zensi is drachtig gescand <3 ik vond het heel spannend, omdat het vorig jaar en de vorige cyclus niet was gelukt. Ik was er zo van overtuigd dat het nu ook niet gelukt was, maar er zat toch echt een vruchtje! Kon eigenlijk ook niet missen met zo’n groot ei. Nu hopen dat alles goed blijft gaan natuurlijk. De hengst is Frederik Hendrik van Nassau, stamboeknaam Franke BP42. Een knappe barock pinto hengst van 1.68m met 75% Fries bloed.

En maandag gaan we weer starten met training opbouwen, ik heb iemand gevonden die mij gaat helpen en Zensi gaat leren hoe ze spanning moet laten afvloeien. En dan hopelijk weer lekker ontspannen rijden van de zomer!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 20:57 



 
Profiel   

Ik blaas dit topic even nieuw leven in. Sinds zaterdag in bezit van een McJonnas nakomeling. Uit een Calypso merrie. Hij staat aan huis en mag met vriendjes uitgroeien tot mijn nieuwe (spring)paard :D


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 10:39 



 
Profiel   

Capriootje schreef
Ik blaas dit topic even nieuw leven in. Sinds zaterdag in bezit van een McJonnas nakomeling. Uit een Calypso merrie. Hij staat aan huis en mag met vriendjes uitgroeien tot mijn nieuwe (spring)paard :D


[ [url=m/tKUPmx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/oFquaN.jpg]Afbeelding[/url] ]



Wat leuk! En wat een knapperd zeg, gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 10:52 



 
Profiel   

Wat een leuke! Hoe oud en hoe groot is hij? :D

Hier nog steeds een kleintje helaas met 25 maanden zo'n 1.50m.. Twijfel slaat nu echt toe of ik er wel ooit op ga passen...

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 11:18 



 
Profiel   

Hij is 1,5 en gok nu rond de 1,55. Hier een foto naast mij, ik ben zelf maar 1,60. Dus al aardig aan de maat vind ik.



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 11:27 



 
Profiel   

Capriootje schreef
Hij is 1,5 en gok nu rond de 1,55. Hier een foto naast mij, ik ben zelf maar 1,60. Dus al aardig aan de maat vind ik.



[ [url=m/fzqMyG.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een knapperd <3
Leuk! Gefeliciteerd met je nieuwe maatje. Mijn merrie is blijven hangen op 1,60 maar voor mij is dat prima en ik wist dat ook van tevoren aangezien ik haar pas kocht met bijna 3 jaar.

Ze is nu drachtig, ik ben ook benieuwd hoe ze fokt en hoe groot haar veulentje uiteindelijk gaat worden :o Het is heel wisselend, sommige van McJonnas blijven klein en andere groeien weer door tot reuzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 11:43 



 
Profiel   

Omdat ik zelf niet groot ben maakt het voor mij ook niet heel veel uit hoe groot die word. Paard gaat hij sowieso wel worden. Moeder is wel groot dus mocht hij een kasteel worden is dat ook oke.

Ben heel blij met hem! Hij is heel nuchter, tijdens en vlak na z’n verhuizing en echt al heel aanhankelijk en knuffelig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 12:34 



 
Profiel   

En hoe gaat het hier met alle Mc Jonnas nakomelingen?

Ik zit te wachten.. Zensi is deze week (vrijdag 1-4) uitgerekend dus ik verwacht elk moment een veulen :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-22 21:45 



 
Profiel   

Spannend *\o/*

Hier gaat het heel goed! Hij is nu bijna 2 en inmiddels al 1,64. Dus hij zal wel ruim aan de maat worden, vind ik helemaal goed :D

Zomervacht begint nu weer een beetje dus hij is een flinke toverbal. Van de winter heel donker en grijzig geweest en nu weer lichter aan het worden, zo leuk om te zien!

Hij is echt mega leuk qua karakter en ben helemaal verliefd op hem <3

Hier zo grijs
[ img ]

En iets recentere foto's


[ img ]

[ img ]

PS: Hij staat alleen met eten even een kwartiertje binnen zodat zijn shetlander maatje ook even rustig kan eten :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-22 07:33 



 
Profiel   

Mn merrie vorig jaar domme pech gehad in de wei waardoor ze nog wat langer vakantie heeft gehad. Inmiddels begonnen met zadelmak maken hoe we het in gedachten hadden lukte niet dus toch maar weg gebracht nu 2 weken onder het zadel, houd nu de benen aan de grond wel heel erg scherp [ img ]

De ruin die nu 3 word heb ik overwogen te verkopen, gezien het me eerlijker leek voor hem maar kreeg onwijs spijt. Dus heb mensen helaas afgezegd en hem snel weer eraf gehaald, hij gaat hier lekker het zomer seizoen de wei op met de andere jonkies en dan eind van het jaar gaat die rustig zadelmak gemaakt worden !
[ img ] links samen met nog een 3 jarige lekker eten en spelen tot het weideseizoen echt begint

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-22 16:48 



 
Profiel   

Wat fijn dat je merrie nu wel goed onder het zadel is!
Wat lukte niet met zelf zadelmak maken?
Ik heb je hengst te koop zien staan volgensmij aan de eerdere foto’s die je gepost hebt te zien. Toen twijfelde ik wel even of ik contact zou opnemen :o
Maar houd het toch braaf even bij 1tje. Was vooral wennen van fanatiek sportpaard in de springsport naar een jonkie maar nog even geduld zal straks beloond worden :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-22 17:00 



 
Profiel   

Capriootje schreef
Wat fijn dat je merrie nu wel goed onder het zadel is!
Wat lukte niet met zelf zadelmak maken?
Ik heb je hengst te koop zien staan volgensmij aan de eerdere foto’s die je gepost hebt te zien. Toen twijfelde ik wel even of ik contact zou opnemen :o
Maar houd het toch braaf even bij 1tje. Was vooral wennen van fanatiek sportpaard in de springsport naar een jonkie maar nog even geduld zal straks beloond worden :+:
nee helaas de gene die het thuis zou doen is er met hangen verkeerd afgevlogen en gebrokenribben als gevolg, en ze moest wel echt bezig nu ze was et helemaal aan toe.

O echt wat leuk. Hij is zo leuk verkopen kan maar 1 x dus heel blij dat ik het op dat moment niet heb door gezet !

Dat is zeker wat anders maar die jonkies geven toch ook veel voldoening als je er dan echt lekker mee bezig bent

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-22 08:28 



 
Profiel   

Daar is ze dan! <3 Precies op de uitgerekende datum! 1 april 2022 20:13. We noemen haar MacKenzie. Een superknappe en grote Barockpinto merrie van Franke BP42.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-22 22:52 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier met alle mcjonnas nakomelingen ? :)

Hier de jongste van de 2 net onder het zadel, heeft nu weer verplicht vakantie voor een langere periode door een ongelukje met me zelf.

En de 5 jarige merrie is 2 weken geleden mama geworden van een prachtig merrie veulen van nick wimphof ! <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-23 14:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 6 [ 128 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen