Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 28 [ 685 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 28  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Toto Jr. (Totilas x Desperados)

 
Profiel   

Ik lees hier ook stiekem mee. Heb de veulens van Toto ook gezien en voor mij was hij de topper van de dag! Super veel balans, fijn schakelen, mooi opwaarts lopen en ik houd van die sterke modelletjes.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-15 13:37 



 
Profiel   

Dat is fijn om te lezen GJ9

Ik heb dus helaas niks van de toto's kunnen zien, hoop dat kwpn snel de video's plaats kan ik ze daar zien :D wel vond ik ze op stand heel mooi gebouwd, goede verbindingen en mooie kontjes :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-15 13:49 



 
Profiel   

Juist omdat Governor zoveel gedekt had had ik meer van de veulens verwacht. Vond het veulen van Weule eigenlijk de beste, die werd 2e.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-15 13:58 



 
Profiel   

Ik lees ook stiekem mee, de veulens spraken me van toto ook allemaal aan. Schakelen makkelijk gingen echt zitten soms iets stekerig in het voorbeen maar allemaal al veel balans

Ik ben er nog steeds niet uit welke hengst te gebruiken op onze ster prok merrie v vic x Jackson x dior maar hij staat wel in de top 3

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 08:47 



 
Profiel   

Leuk Seven, welke staan er meer op je lijstje ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 09:23 



 
Profiel   

Op het moment florencio, cotcha Utopia, iets met rousseau wat ben ik nog niet uit.

Heel wisselt dus vind het erg lastig net deze merrie haar bloed om iets te combineren overal lijkt jazz en flemmigh in te zitten ;)

De lijn heeft goed met rousseau gecombineerd en florencio maar van beide weet ik het nog niet

Ik wil schakel vermogen behouden, opwaarts in beweging, ze zou iets langer in het voorbeen mogen maar de hengsten die aanspreken en kwam bloed passen staan nou weer niet bekend om hun langere voorbeen :)
Lastig dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 10:13 



 
Profiel   

Hoi mijn zus wil volgend jaar haar merrie dekken. Veulens van toto jr zijn die ook geschikt voor jumping? Haar merrie is springgefokt met als grootvader heartbreaker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 10:34 



 
Profiel   

Seven schreef
Op het moment florencio, cotcha Utopia, iets met rousseau wat ben ik nog niet uit.

Heel wisselt dus vind het erg lastig net deze merrie haar bloed om iets te combineren overal lijkt jazz en flemmigh in te zitten ;)

De lijn heeft goed met rousseau gecombineerd en florencio maar van beide weet ik het nog niet

Ik wil schakel vermogen behouden, opwaarts in beweging, ze zou iets langer in het voorbeen mogen maar de hengsten die aanspreken en kwam bloed passen staan nou weer niet bekend om hun langere voorbeen :)
Lastig dus


moet zeggen ons veulen van toto is aardig hoogbenig en onze merrie niet zo zeer (ook geen korte hoor) het schakelvermogen en het goed gaan zitten ga je denk ik wel met toto krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 10:55 



 
Profiel   

MaricoGraphy schreef
Hoi mijn zus wil volgend jaar haar merrie dekken. Veulens van toto jr zijn die ook geschikt voor jumping? Haar merrie is springgefokt met als grootvader heartbreaker.

Toto is dressuurgefokt

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 11:00 



 
Profiel   

Veulens zullen dan niet jumping geschikt zijn? Want mijn zus had totilas ook op haar lijst staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 11:04 



 
Profiel   

MaricoGraphy schreef
Veulens zullen dan niet jumping geschikt zijn? Want mijn zus had totilas ook op haar lijst staan.

Als ze echt wil springen zal ik er persoonlijk niet voor kiezen. Als ze ook dressuur wil, kan ze beter voor een goedbewegende springer gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 11:07 



 
Profiel   

Ok zal het zo aan haar doorgeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 11:12 



 
Profiel   

Bedankt jovibo

Dit is de merrie waar het om gaat
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 11:17 



 
Profiel   

Waarom moet een paard per se een langer voorbeen hebben Seven? Inmiddels is volgens mij wel bewezen dat een langer voorbeen voornamelijk meer blessures geeft en geen successen uitsluit (of misschien juist wel door de blessures ;) ).

Een paard met gummi, die niet op de kop gebouwd is en die een krachtig achterbeen heeft, is volgens mij fysiek prima in staat om goed te kunnen presteren. Dan laat ik het karakter nog even achterwege, want dat telt misschien nog zwaarder mee..

Ik overweeg Toto ook te gebruiken. Vind het vanaf het eerste moment een geweldig fijn dier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 11:23 



 
Profiel   

Ze moet niet perse langer maar ze moet zeker niet korter ;)
Ze gebruikt haar lichaam verder heel fijn gaat goed zitten maar zou iets opwaartser mogen zijn met wat meer voorbeen in draf dat zag ik in de toto's zeker terug ookal waren ze iets stekerig hier en daar ze bleven op dat achterbeen gaan

Wil jij hem gebruiken op amber?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 11:30 



 
Profiel   

Dat ben ik met je eens. Dat stekerige komt denk ik bij het Trakhenerbloed weg.

Mijn merrie is Gelders en verre van stekerig. Ik ga bij Toto juist voor de souplesse.

EDIT: ja voor Amber :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 11:44 



 
Profiel   

Even voor de beeldvorming, dit is mijn merrie: [ITP] Gelders geweld: Amber Vrouwe (v Larix x Nickson) in actie!

Voorl. keur bij de Geldersen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 13:12 



 
Profiel   

Dat stekerige kan echo ook hebben los maar aan de longe en onder het zadel kan ze ook klimmen in het front en juist dat kan ze door de sterke achterhand en daarin willen we niets verminderen.

Editie mooie combi met amber, ben je niet bang het gelderse type wat verliest

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 13:17 



 
Profiel   

Nee, met zo'n merrie valt dat denk ik wel mee :) Bovendien mag het best ietsje luxer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 13:32 



 
Profiel   

Dat is waar nou ben benieuwd
Ik denken er zeker over na hem op mijn dame te gebruiken hij lijkt te geven wat ik wil

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 13:34 



 
Profiel   

Ik ben ook benieuwd! Ook naar jouw keuze :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 13:48 



 
Profiel   

Een lang voorbeen vind ik ook absoluut niet belangrijk!

Mooie merrie Seven, is dat de Spielberg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 14:06 



 
Profiel   

Nee dat is een vic x Jackson x dior
De Spielberg is een ruin ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 14:20 



 
Profiel   

Mooie merrie seven, Ik vind dat ze een mooi functioneel voorbeen heeft voor ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 19:17 



 
Profiel   

Leuk sophievdv.

Volgens mij hebben wij op de SK in boijl nog een hele tijd staan praten of heb ik nu de verkeerde voor me ?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 19:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 28 [ 685 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 28  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen