Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 24 van de 28 [ 685 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Toto Jr. (Totilas x Desperados)

 
Profiel   

Kleine meisjes worden groot, trots op mijn Toto jr. merrie en de fijne opleiding die ze krijgt bij de stal waar ze staat.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-20 10:34 



 
Profiel   

Ook al zo'n mooi front. Daar ga je echt een hoop lol mee hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-20 11:40 



 
Profiel   

We hebben ook nog een Toto jr. merrieveulen gekocht dus hopelijk over een paar jaar weer zo’n fijne merrie.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-20 11:50 



 
Profiel   

Ooh knap paard hoor! Wat is de moederlijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-20 21:46 



 
Profiel   

Moederlijn van de vierjarige:
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... adylira-jb

Moederlijn van het veulen:
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... cess-irene

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-20 07:14 



 
Profiel   

Esplendido schreef

Princess Irene staat te boek als hengst

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-20 20:18 



 
Profiel   

Kaja schreef
Esplendido schreef

Princess Irene staat te boek als hengst


Het is toch echt een merrie ;) , ik heb haar ook niet zelf op die site ingevoerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-20 21:23 



 

Esplendido leuk veulen
Op de kwpn veiling?

Als je inlogt bij horsetelex kan je wijzigen via potloodje bij paardnaam

Net als vorig jaar gaan de Toto’s wel heel best op de stamboekkeuringen!! :wow:

Onze 3 jarige ook voorlopig keur met 80/80
Komende week paar mooie foto’s bestellen


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-20 17:54 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Janne!

Esplendido Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Die van mij ook voorl. keur met 80 punten voor beweging en heel mooi jury commentaar.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-20 19:10 



 

Ook mooie Liaan
Heel ander type dan de mijne, hoe groot is ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-20 19:20 



 
Profiel   

Ja is inderdaad heel ander type dan die van jou. Die van jou is ook knap. Ze is nu 1.64 m en die van jou?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-20 19:33 



 

Die van mij is 1.65! Die van jou lijkt wat groter haha heeft wat meer rek in het lijf

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-20 19:36 



 
Profiel   

Aansprekende paarden met (zeer) goede beoordeling. Gefeliciteerd met voorlopig keur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-20 20:28 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de mooie resultaten op de keuring voor deze prachtige merries!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-20 21:00 



 
Profiel   

Mooie resultaten, gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-20 07:09 



 
Profiel   

Liaan en Janne, gefeliciteerd met de mooie resultaten! Mooie merries ook :)

Espendido, ziet er al goed uit zo onder het zadel. En nog meer Toto op stal dus.

Die van mij is nu 3 weken thuis en ze laat zich goed bewerken onder het zadel. Hopelijk kan ik er binnenkort zelf op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-20 16:13 



 
Profiel   

Ondertussen is mijn 3 jarige Toto x Jazz ook zadelmak gemaakt. :D Hij is 3,5 week weggeweest en ik kon er zo op weg rijden. Ik had toch wel verwacht met zijn jazz bloed dat het niet direct zo makkelijk zou gaan, maar hij heeft tijdens het zadelmak maken geen stap verkeerd gezet. Wel een enorme opluchting! _/-\o_ Thuis was hij de eerste keer gespannen, maar daarna ging het goed. Nu is hij een maandje onder het zadel.

Ik moet mezelf inhouden om er niet te veel aan te willen rijden. Ik verbaas mij er elke keer weer over hoe steady hij al is. Misschien heeft hij door het vele grondwerk al heel veel balans gekregen en loopt hij daarom zo makkelijk zijn rondjes.
Voor nu rijden we 2/3 keer in de week en soms tussendoor een rondje longeren. Verder lekker genieten in de wei!

Dit was ons tweede ritje samen <3 :
[ img ]


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 00:08 



 
Profiel   

Wat is die mooi seg <3 wat fijn dat het zo goed gaat!

Mijn Toto is ook net zadelmak! Heeft nu net weer een dikke maand op de weide gestaan. Is ook echt onwijs braaf! Maar moet nog leren ontspannen. We hebben ook nog niet het juiste bit voor haar gevonden. 20 september gaan we waarschijnlijk de eerste keer met haar op wedstrijd. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 08:40 



 
Profiel   

Gaaf beest emulder!

CL, gelijk lekker aan de bak :). Ik snap je, ervaring op vreemd terrein is nooit slecht en een B proefje is niet meer dan 2x een gebroken lijn en een keer een volte.

Wat mij heeft doen besluiten om Lots volgende week mee te nemen naar de Nootdorpse Dressuurdagen. Hij heeft nog wat moeite met aanspringen (of ik...), maar eenmaal in galop neemt hij het bit fijn aan. In principe starten we B, maar misschien dat ik hem het weekend L start. Wel leuk, als ik de deelnemerslijst bekijk staan er een hoop "Ktjes", en aardig wat namen tegen wie ik vaker heb gereden in het M of Z. Ik denk dus dat er veel meer mensen zijn die de jonkies meenemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 08:52 



 
Profiel   

CalipsoLover schreef
Wat is die mooi seg <3 wat fijn dat het zo goed gaat!

Mijn Toto is ook net zadelmak! Heeft nu net weer een dikke maand op de weide gestaan. Is ook echt onwijs braaf! Maar moet nog leren ontspannen. We hebben ook nog niet het juiste bit voor haar gevonden. 20 september gaan we waarschijnlijk de eerste keer met haar op wedstrijd. [ [url=m/cJJeGL.jpg]Afbeelding[/url] ]



Leuk zeg! Bitten blijven altijd lastig, mijn andere paard is daar ook heel gevoelig voor. Magnifique heeft vanaf het begin een dubbelgebroken sweet iron bustrens in, hij loopt er onder het zadel erg fijn op.

Spannend zo’n eerste wedstrijd. Ik denk dat die van mij op ander terrein nog wel erg gespannen gaat zijn, trailerritjes zijn alleen al geen favoriet 8-). Hij stapt er wel zo op, maar gaat tijdens het rijden alle kanten op. Dat wordt nog even flink oefenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 08:57 



 
Profiel   

Lots speelt juist muilezel voor het laden, eenmaal erop is er niets aan de hand. Op Nootdorp laat ik hem staan.
Hier in het begin ook een beetje lopen zoeken met bitten, uiteindelijk loopt hij nu ook met een dubbelgebroken sweet iron. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 09:06 



 
Profiel   

Marie heeft ook nog maar 2x op de trailer gestaan. Dus moeten we ook nog wat op oefenen. Het is nog niet eens een B proefje maar een aanlegtest, dus er zit enkel voltes in, lange teugel en een paar passen verruimen. Ze worden ook per 4 tentoongesteld zegmaar. We zullen wel zien, wil haar vooral nog ontspannen aan de teugel krijgen. Maar dat gaat volgens mij enkel door kilometers te maken. Ik wil ook een sweet iron proberen, maar die zijn meteen zo duur om even snel aan te kopen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 10:36 



 
Profiel   

CalipsoLover schreef
Marie heeft ook nog maar 2x op de trailer gestaan. Dus moeten we ook nog wat op oefenen. Het is nog niet eens een B proefje maar een aanlegtest, dus er zit enkel voltes in, lange teugel en een paar passen verruimen. Ze worden ook per 4 tentoongesteld zegmaar. We zullen wel zien, wil haar vooral nog ontspannen aan de teugel krijgen. Maar dat gaat volgens mij enkel door kilometers te maken. Ik wil ook een sweet iron proberen, maar die zijn meteen zo duur om even snel aan te kopen...



Volgens heb ik eentje van Harry Horse, mooi compact bitje. Niks mis mee om te proberen, ik hem voor €35 gekocht. Veel succes alvast met jullie wedstrijd/aanlegtest. Klinkt in ieder geval heel leuk! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 10:39 



 
Profiel   

emulder3 schreef
CalipsoLover schreef
Marie heeft ook nog maar 2x op de trailer gestaan. Dus moeten we ook nog wat op oefenen. Het is nog niet eens een B proefje maar een aanlegtest, dus er zit enkel voltes in, lange teugel en een paar passen verruimen. Ze worden ook per 4 tentoongesteld zegmaar. We zullen wel zien, wil haar vooral nog ontspannen aan de teugel krijgen. Maar dat gaat volgens mij enkel door kilometers te maken. Ik wil ook een sweet iron proberen, maar die zijn meteen zo duur om even snel aan te kopen...



Volgens heb ik eentje van Harry Horse, mooi compact bitje. Niks mis mee om te proberen, ik hem voor €35 gekocht. Veel succes alvast met jullie wedstrijd/aanlegtest. Klinkt in ieder geval heel leuk! :)

Bedankt voor de tip! Ik zoek het eens op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 13:35 



 
Profiel   

Hier ook de Harry's Horse, wilde ze uitproberen en ik wist alweer hoe het anders zou gaan. Maandje gebruiken en dan ongebruikt in de kast hangen.
Na een jaartje echt wel slijtagesporen, maar dat mag best voor 30,-.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 13:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 24 van de 28 [ 685 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen