Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 20 van de 28 [ 685 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Toto Jr. (Totilas x Desperados)

 
Profiel   

Ja dat is ook de meest indrukwekkende entourage die er is voor een paard denk ik. Wellicht dat hij nog wel meegenomen word naar ander terrein of kleine wedstrijden wat niet publiekelijk word gemaakt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 07:29 



 
Profiel   

Ja best kans op inderdaad :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 08:09 



 
Profiel   

Onze merrieOnze merrie ook binnen gehaald op de opfok. Kan ze mooi nog even in de hand voor ze naar huis komt.
Gisteren even los geweest in de bak daar. En ik moet zeggen ik ben niet ontevreden hihi.
A.s. dinsdag word ze op de foto gezet dus ben benieuwd.
Hopelijk dan ook alles goed en dan zijn we er klaar voor!

Filmpje is niet de beste ooit. Gewoon de met de telefoon gedaan :).

Merk wel dat ze heel erg aan haar vriendin hangt waarmee ze op de weide stond. Tot echt vervelend toe, hebben jullie toto's dat ook? Dat (extreem) plakken aan andere paarden.

https://vimeo.com/371579840

Hopen dat de link het doet

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 10:10 



 
Profiel   

Leuk paard hoor.
Dat hangen is heel normaal, ze worden vanzelf zelfstandiger. Alles is nu nieuw en spannend natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 10:30 



 
Profiel   

xx_Irisje schreef
Leuk paard hoor.
Dat hangen is heel normaal, ze worden vanzelf zelfstandiger. Alles is nu nieuw en spannend natuurlijk.


Ik denk dat het met de tijd ook wel betert hoor. Maar het is echt opvallend. De andere met dezelfde leeftijd hebben er echt minder last van :)
Maar rustig stap voor stap gaan we door en dan zal ze er inderdaad wel aan wennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 10:45 



 
Profiel   

Leuk paard! Heel ander type lijkt het zo dan die van mij.

Die van mij hangt niet heel erg aan een ander paard. Ze is braaf, maar wel wakker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 14:05 



 
Profiel   

Liaan schreef
Leuk paard! Heel ander type lijkt het zo dan die van mij.

Die van mij hangt niet heel erg aan een ander paard. Ze is braaf, maar wel wakker.


Zo te zien is die van jou wat langer in de rug. Die van mij is redelijk vierkant nog. Al trekt ze de laatste tijd aardig bij naar het rechtshoek model.

Minette is ook wel braaf alleen heeft ze er wel echt een kop op staan. Als ze iets wil of juist niet wil dan laat ze dat duidelijk merken ahum

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 16:20 



 
Profiel   

Ik ben sinds gisteren ook eigenaar van een hele knappe Toto jr x For final hengst van bijna 2. Ik gok dat hij nu ergens rond de 1.61/1.62 zit. Ben er echt ontzettend blij mee, beweegt goed, mooi fundament en heel compleet paard met voldoende lengte.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 07:35 



 
Profiel   

Wat een knapperd! Mooi hoofd-halshouding al. Waar heb je hem vandaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 08:30 



 
Profiel   

Heb m bij een fokker gekocht in ‘t midden van het land. Heb hieronder nog een filmpje van hem:

https://vimeo.com/371820721

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 08:55 



 
Profiel   

Je ziet wel duidelijk de vader erin terug! Mooie knie-actie. Ik vraag het even omdat ik ook op zoek ben naar een Toto, vandaar ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 09:06 



 
Profiel   

Leuk paard! Ook al lekker aan de maat voor een jaarling, is hij ongeveer even groot als mijn 2-jarige.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 09:06 



 
Profiel   

Autumnn schreef
Je ziet wel duidelijk de vader erin terug! Mooie knie-actie. Ik vraag het even omdat ik ook op zoek ben naar een Toto, vandaar ;)


Ik zal het even in de gaten houden voor je! Misschien fokken ze in 2020 weer een Toto met deze merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 09:22 



 
Profiel   

yeentll schreef
Autumnn schreef
Je ziet wel duidelijk de vader erin terug! Mooie knie-actie. Ik vraag het even omdat ik ook op zoek ben naar een Toto, vandaar ;)


Ik zal het even in de gaten houden voor je! Misschien fokken ze in 2020 weer een Toto met deze merrie.


Dat is lief, maar ik zoek wel min. een 2-jarige :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 11:34 



 
Profiel   

yeentll schreef
Heb m bij een fokker gekocht in ‘t midden van het land. Heb hieronder nog een filmpje van hem:

https://vimeo.com/371820721


Gaaf dier hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 12:40 



 
Profiel   

@ Puddhle, thanks! Als hij zo blijft ontwikkelen willen we m volgend jaar aanbieden voor de hengstenkeuring, hij komt uit een mooi merrielijntje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 21:21 



 
Profiel   

yeentll schreef
@ Puddhle, thanks! Als hij zo blijft ontwikkelen willen we m volgend jaar aanbieden voor de hengstenkeuring, hij komt uit een mooi merrielijntje.


Groot gelijk! De mijne gaat as dinsdag op de foto voor de sport/prok. Hopelijk is ze goed heeft ze er weer een predicaat bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 21:21 



 
Profiel   

Dat zou super zijn, laat maar weten, ben benieuwd! Deze is ook al op de foto geweest 2 weken geleden, gelukkig helemaal goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 21:23 



 
Profiel   

yeentll schreef
Dat zou super zijn, laat maar weten, ben benieuwd! Deze is ook al op de foto geweest 2 weken geleden, gelukkig helemaal goed.



Ik zal het hier posten :) ben er niet heel bang voor hoor, maar je weet het nooit helemaal zeker :) en opzich is ze voor de hobby dus mocht ze wel iets hebben is het geen ramp. Maar liever 100% goed natuurlijk. Ook hals schoft en rug gaan op de foto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 21:41 



 
Profiel   

Leuk al die Toto’s. Mijn driejarige Toto merrie hebben we twee weken geleden naar de trainingsstal gebracht waar ze zadelmak gemaakt gaat worden en waar ze haar een poosje doorrijden zodat ze de IBOP kan lopen als alles goed gaat.

Tot nu toe doet ze het daar prima en is ze erg braaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 10:17 



 
Profiel   

Esplendido schreef
Leuk al die Toto’s. Mijn driejarige Toto merrie hebben we twee weken geleden naar de trainingsstal gebracht waar ze zadelmak gemaakt gaat worden en waar ze haar een poosje doorrijden zodat ze de IBOP kan lopen als alles goed gaat.

Tot nu toe doet ze het daar prima en is ze erg braaf.


Spannend! Heel benieuwd hoe ze het gaat oppakken! Laat je wat weten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 10:59 



 
Profiel   

En ze is goedgekeurd voor de sport en heeft haar prok beoordeling binnen!

Weten jullie toevallig of ik hier nog een certificaat van (kan) krijgen. Of word dit enkel in de database opgenomen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 12:20 



 

Kan je downloaden

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 12:46 



 
Profiel   

[***] schreef
Kan je downloaden


Ik ga eens zoeken in mijn kwpn

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 12:54 



 
Profiel   

Weet iemand of Toto Jr. voor 2020 nog vers beschikbaar gaat zijn?
Ik heb al meermaals het verhaal voorbij horen waaien dat ze zich gaan consenteren op de topsport.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 10:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 20 van de 28 [ 685 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen