Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 28 [ 685 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 28  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Toto Jr. (Totilas x Desperados)

 
Profiel   

Wat een prachtige toto’s allemaal. Ben al een tijdje aan het meelezen. De veulens spreken mij erg aan! Ik verwacht begin maart 2 veulens van Toto Jr. uit mijn beide merries. Een donker bruine merrie van Metall x Don Primero en een bruine Lord Leatherdale x Donnerschlag merrie. Voor beide de eerste keer!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-18 16:23 



 

Mijn toto merrieveulen net genoom test binnen
103

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-18 17:49 



 
Profiel   

Hoe is het karakter van de Toto-veulens?
De mijne is de oudste van de groep van 9 en is een baasje.
De drinkbakken waren een tijdje buiten gebruik geweest. Toen ze het weer deden hield ze de andere veulens weg en hield de drinkbak voor zichzelf.
Als er hardvoer over het hooi gestrooid wordt gaat ze er dwars voorstaan, zodat ze 3 porties kan pakken.
De opfokstal zorgt er gelukkig voor dat ze niet alles alleen opeet.
Ze mept niet zozeer, maar duwt de anderen gewoon weg. Af en toe dreigt ze door de kont op te wippen.
Ook bijt ze een veulen dat weg moet in de hals. Niet doorbijten, maar het signaal is duidelijk.
Naar mensen toe is ze terughoudender maar wel benaderbaar.
Herkenbaar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-18 17:27 



 
Profiel   

Does anyone now why Toto Junior is not competing anymore?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-18 12:48 



 
Profiel   

Afgelopen donderdag is onze merrie Fontana (v. Lord Leatherdale) bevallen van een mooi hengstveulen van glock’s Toto jr. :)
[ img ]

Onze andere merrie (v. Metall) ook drachtig van Toto zit vandaag op 339 dagen.

Jammer dat we de laatste tijd niet meer zoveel van hem horen! Denk dat ze voorzichtig met hem zijn en hem thuis rustig verder opleiden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-18 08:17 



 
Profiel   

Hoe is het eigenlijk nu met toto JR? Hoor nog weinig van hem.... Dressuur matig dan

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 17:18 



 

Geen idee eigenlijk

Ik ben recent bij mijn jaarlingen geweest, heb super de luxe merrie jaarling, heel mooi van Toto jr
En een jaarling hengst, die begint al aardig zwaar te worden, heel lief nog. 2 totaal verschillende types

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 20:44 



 
Profiel   

Ja wat ik zoal hoor is dat de veulens het erg goed doen.

Onder het zadel bij Marieke hoorde je heel veel van hem... Nu al ander half jaar niets meer.

Tenminste ik dan.

Stiekem droom ik van een carrière zoals TOTILAS

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 22:35 



 
Profiel   

SolarHertog schreef
Hoe is het eigenlijk nu met toto JR? Hoor nog weinig van hem.... Dressuur matig dan


Sorry, ik breek even in..

Het laatste wat ik weet is dat hij nu door Edward klaar gemaakt word voor de hogere klasses. En dat hij zeer tevreden is over het talent van de hengst, en wat hij aanbied.

Dus die Totilas carriere zou er best aan kunnen komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 07:59 



 

Alleen maar goed als ze rustig aan doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 08:15 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
SolarHertog schreef
Hoe is het eigenlijk nu met toto JR? Hoor nog weinig van hem.... Dressuur matig dan


Sorry, ik breek even in..

Het laatste wat ik weet is dat hij nu door Edward klaar gemaakt word voor de hogere klasses. En dat hij zeer tevreden is over het talent van de hengst, en wat hij aanbied.

Dus die Totilas carriere zou er best aan kunnen komen.



Ja ik vraag me alleen af of dit echt klopt of niet. Denk aan een slager die zijn eigen vlees keurt zeg maar.

Ik hoop het van harte en inderdaad is het heel goed voor het paard dat ze het rustig aan doen.

Maar ik zie bijna nooit een foto en of een filmpje vanuit Edward of Glock dus dat geeft mij een 'stiekem' gevoel ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 08:56 



 
Profiel   

Ik denk niet dat dat "stiekem" gevoel terecht is, je ziet het heel vaak met de jonge hengsten dat ze op jonge leeftijd goed te volgen zijn in de HC en Pavo Cup etc. En daarna een paar jaar rustig verder opgeleid worden.

Volgens mij heb ik laatst ergens trainingsfoto's gezien van Edward en Toto maar ik kan me even niet meer herinneren waar en wat precies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 11:08 



 
Profiel   

https://www.facebook.com/GlockHorsePerf ... 23/?type=3

Dit was vorige maand nog, dus niets geen stiekem gedoe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 11:14 



 
Profiel   

Vind het ook wel jammer dat we er zo weinig van horen, rustig aan doen is natuurlijk super maar Total Us is ook jong en die neemt hij ook gewoon mee dus vraag me ook af of die niet gewoon blessure of iets heeft gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 11:35 



 

Of het is een verrassing. Dat niemand 't ziet aankomen en dan opeens....

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 12:18 



 
Profiel   

Resistance schreef
Of het is een verrassing. Dat niemand 't ziet aankomen en dan opeens....

Dat moet je een paard niet aan willen doen, ieder paard heeft recht op een opleiding.
Na jaren voor het eerst op concours in de GP heb ik nooit een fijne route gevonden....
Wat dat betreft vind ik de manier waarop springruiters het doen vaak eerlijker tegenover het paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 13:09 



 
Profiel   

_Zoe schreef
Vind het ook wel jammer dat we er zo weinig van horen, rustig aan doen is natuurlijk super maar Total Us is ook jong en die neemt hij ook gewoon mee dus vraag me ook af of die niet gewoon blessure of iets heeft gehad.



Ja daar zit ik dus ook aan te denken....

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 15:02 



 
Profiel   

Anoeska27 schreef
https://www.facebook.com/GlockHorsePerf ... 23/?type=3

Dit was vorige maand nog, dus niets geen stiekem gedoe.


Nou vind ik wel, ik heb echt mijn best gedaan maar nergens zie ik filmpjes of 'beweeg' foto's... Leuke foto dit maar zegt mij niet zo heel veel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 15:03 



 
Profiel   

_Zoe schreef
Vind het ook wel jammer dat we er zo weinig van horen, rustig aan doen is natuurlijk super maar Total Us is ook jong en die neemt hij ook gewoon mee dus vraag me ook af of die niet gewoon blessure of iets heeft gehad.

Waar neemt hij Total US mee naar toe?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 22:15 



 
Profiel   

_Zoe schreef
Vind het ook wel jammer dat we er zo weinig van horen, rustig aan doen is natuurlijk super maar Total Us is ook jong en die neemt hij ook gewoon mee dus vraag me ook af of die niet gewoon blessure of iets heeft gehad.


Total US moest verplicht de pavo cup lopen volgens mij, Toto is een jaar ouder en die hoef(de) dat niet meer. Blessure kan natuurlijk altijd, maar ik denk dat je gewoon even geduld moet hebben voor bewegend beeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 07:42 



 
Profiel   

Je ziet toch regelmatig dat hengsten na de verplichte wedstrijden een poosje minder in beeld zijn omdat ze thuis rustig doorgetraind worden en dan weer opduiken in de lichte tour? In het voorjaar zullen we Toto vast zien bij de hengstenshows.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 07:45 



 
Profiel   

[ img ]


[ img ]

Ik volg al een tijdje hier, mijn toto nakomeling, merrieveulen van eind mei.
Gedraagd zich soms als een Arabier en mag graag wat showen :P ze is heel nieuwsgierig, hinnikt altijd naar je als je eraan komt, wel wat terughoudend. Ze had mijn buurman en nog iemand anders in de vinger gebeten, niet echt gemeen bijten, meer speels. Ben tevreden, alleen de stokmaat kan misschien wat tegenvallen. Maar ik ben zelf ook niet zo groot, dus dat hoeft niet zo'n probleem te worden later.


[ img ]

Ze krijgt steeds meer een toto hoofdje of niet? :D
Eerste foto is van juli, andere twee van vorige week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 19:29 



 
Profiel   

Ik ben sinds enkele weken de trotse eigenaar van deze merrie Toto jr x Jazz.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Het is echt een hele fijne merrie van karakter. Ze is pas twee en echt nog groen, maar zo mensgericht, wel wakker en attent maar niet bang of zenuwachtig. Soms een keer extra kijken en dan loopt ze gewoon overal op en langs. Echt heel blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 20:32 



 
Profiel   

Er staat nu een filmpje onder het zadel op de fb site van Glock.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-18 20:41 



 
Profiel   

https://m.facebook.com/GlockHorsePerfor ... rce=result
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-18 21:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 28 [ 685 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 28  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen