Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 11 [ 274 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van NAS In de ban van Pjotr

 
Profiel   

:9 Wat een knappe veulens weer. En de oudere nakomelingen groeien ook mooi uit. Zijn er ook filmpjes? :9
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-17 05:41 



 
Profiel   

Wat een mooie verzameling dit jaar weer, ben benieuwd naar de laatste drie. Ik meld me even als baasje van de vos appaloosa, wij zijn erg blij met onze Vu. Op de foto's van Anna en uurtje of 8 oud, ik zal nog even aanvullen met twee foto's van gisteren (2 dagen oud). Dan hoor ik ook echt bij de groep haha.
[ img ]
[ img ]

Meer foto's en filmpjes in het topic van Vu: https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.ph ... &t=1920889

En Emma, Springveer en Ragnar zien er ook weer super uit! Ik ben ook erg benieuwd naar Springveer in zomertenue!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-17 05:54 



 
Profiel   

lailapri schreef
:9 Wat een knappe veulens weer. En de oudere nakomelingen groeien ook mooi uit. Zijn er ook filmpjes? :9

Filmpjes zou ik even uit moeten zoeken, ik heb er zoveel :')

Gefeliciteerd Mooney! Knap dametje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-17 06:40 



 
Profiel   

Wauw Emma ziet er echt super goed uit! Wat een prachtige pony is ze geworden. Ze zijn allemaal prachtig natuurlijk! ;)
Jammer genoeg hwb ik mijn Pjotr kindje niet meer, maar hij heeft een geweldig nieuw huisje gevonden. Voor nu blijf ik wel even mee genieten van de leuke foto's die hier voorbij komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-17 10:27 



 
Profiel   

Ik heb een filmpje van vandaag :)
Hij loopt hier niet op zijn best, maar hij wou heel graag terug naar de rest :')


Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-17 21:27 



 
Profiel   

Ragnar is geweldig!!

Ik heb alleen deze oude filmpjes zo snel bij de hand, toen Springveer 5 dagen was en geknutseld met filmpjes maken door Mooney :D

https://www.youtube.com/watch?v=fR7XE2tUVag

En draf nog meer in slowmotion:

https://www.youtube.com/watch?v=AiCJRHDbRoc

:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 12:30 



 
Profiel   

Pjotr x mini maat nas merrie (1,03), het bruin fewspot merrieveulentje <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 12:15 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Hier de 2 jarige Pjotr zoon, El Macho.
Stoer mannetje is het! :j

Wat een knappe pjotr kinders zijn er weer geboren! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 20:30 



 
Profiel   

Sinds gisteren ook een nakomeling van In de ban van Pjotr! Helemaal blij <3 Een 5 jarige ruin, net onder het zadel! Het is echt een geweldige kinderpony! Binnenkort snel foto's plaatsen!


Laatst bijgewerkt door MallyBelly op 27-05-17 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-17 09:35 



 
Profiel   

Nu maak je me heel benieuwd! Ik ben nog geen pjotr nakomelingen uit 2014 tegen gekomen. Of is hij toch wat ouder en is het lexus? Die heb ik wel te koop zien staan.
Laat die foto's maar snel komen :D

Mijn kleine spruit nog maar een keer
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-17 09:43 



 
Profiel   

Melissa1996 schreef
Sinds gisteren ook een nakomeling van In de ban van Pjotr! Helemaal blij <3 Een 5 jarige ruin, net onder het zadel! Het is echt een geweldige kinderpony! Binnenkort snel foto's plaatsen!


Wat leuk! Gefeliciteerd! Volgens mij is hij al aardig vaak van eigenaar gewisseld, ik heb hem ook eventjes gehad voor de afstammingskeuring van zijn vader. Ik kocht hem van zijn fokker (ook hier op bokt) en verkocht aan iemand die voor hem een deklicentie bij het WPCV heeft aangevraagd en met hem gedekt heeft, hij heeft daar een mooie dochter gekregen, ze kreeg een 1ste premie op de keuring :). Ze heet Outhome's Beautifull Birden.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-17 13:02 



 
Profiel   

Knappe Danny-Boy Zoals ik hem noem :P Mijn zusje heeft er vandaag zelfs al op gezeten! Het is zn lieverd!
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-17 19:18 



 
Profiel   

Hij is leuk :D
http://boktimg.nl/img/m/jBCarB.jpg

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-17 15:21 



 
Profiel   

[ img ]

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-17 22:40 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Stoffige macho

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 20:52 



 
Profiel   

<3 Ragnar, ga je nog naar de keuring in september?

En jeetje, wat een manen heeft Macho :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 20:57 



 
Profiel   

Ja ik wil heel erg graag, maar rond die tijd verwacht ik ook 2 veulens := Dus ik weet niet of ik het ga redden

Die manen van Macho <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 17:25 



 
Profiel   

tuurlijk red je dat. zou toch mooi zijn als je beestje een mooie premie verdient

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 11:24 



 
Profiel   

Danny doet het onwijs goed, zeker met mijn verzorgster. Mijn zusje moet nog heel erg wennen, ze komt van een pony die echt braver dan braaf is (rijden met oud en nieuw? geen probleem! Carnavalsoptocht kijken? geen probleem) Maar dat paardje is een beetje op (23jr). Hopelijk kan ze snel net zo met hem overweg als met haar oude pony!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-17 09:59 



 
Profiel   

Ik had hem te koop zien staan vanochtend, maar jullie gaan het toch wat langer proberen dus?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-17 10:45 



 
Profiel   

Hopelijk went je zusje snel, hij is erg leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-17 10:48 



 
Profiel   

We kopen geen paardje voor haar om er weer vanaf te moeten, maar het moet wel lukken.. :(:) We zien het nog even! Hij is veel te leuk :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-17 12:00 



 

Ik kom hier even binnenvallen, ik ben benieuwd of er evt. nog mooie nakomelingen van rond een jaar of twee te koop staan. Dan hoor ik het graag. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-17 08:14 



 
Profiel   

Lacardi Gold staat te koop volgens mij, palomino jaarling hengstje van 2016 en een volwassen Pjotr nakomeling (volle zus van Nimroos). Maar wie weet zijn er meer nakomelingen te koop als je ernaar vraagt.

Even mijn Pjotr baby spammen (deze is niet te koop :+ ), ze groeit goed.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-17 08:44 



 
Profiel   

Omdat het topic al een tijdje stil ligt, even een Ragnar spam <3
Hij staat momenteel lekker bij de dames, want ze zijn drachtig. Hij is nog steeds super sociaal naar ze. Als hij maar even laat zien dat hij hengst is, wordt hij meteen afgestraft door ze :') en dan doet hij weer normaal. (Meteen ook "smakken" dan :') )

Op de foto's lekker nat geregend :)

Hij heeft nu een stokmaat van 130 cm en pas 1,5 jaar oud :))

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Samen met zijn mams ♡
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-17 23:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 11 [ 274 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen