Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 22 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

 
Profiel   

Bob de Bouwer ! :Y) :D
Uiteraard altijd gezellie met zo'n weer even de bak omwroeten }>
Scheppen gaat niet joh, werk je jezelf te pletter. Misschien wil ze het morgen wel zelf terug fatsoenlijk leggen :P
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-16 19:45 



 
Profiel   

Pandora2 schreef
Bob de Bouwer ! :Y) :D
Uiteraard altijd gezellie met zo'n weer even de bak omwroeten }>
Scheppen gaat niet joh, werk je jezelf te pletter. Misschien wil ze het morgen wel zelf terug fatsoenlijk leggen :P


Tja, geloof helaas niet in kaboutertjes..... En terug leggen zal ze niet lukken, hebben de hoefslag naar binnen gehaald (bijna halve Meter diep) en om terug te leggen zouden ze dus aan andere kant van lintje moeten gaan staan.
Ben bang als zo laat deze week elke dag slechter gaat worden en dan kan echt niet lessen vrijdag.
Volgende week staleigenaar maar met trekker beter laten recht leggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-16 19:55 



 
Profiel   

Whoopsie...dat was dus vliegles!
peerd 3 dagen vrijgegeven ivm drukte rondom huis en dacht, wel lekker ff voor de spieren. Gister lekker half uurtje longe en wilde toen nog ff 20 min rijden maar hij was niet echt alert. Zweepje erbij gepakt, ff kriebel op de kont en toen kon ik afstappen... :+ meneer was niet van een zweep gediend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-16 14:33 



 
Profiel   

Oeps... :') Maar je bent nog heel en niet te blauw mag ik aannemen ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-16 18:23 



 
Profiel   

Stoute pietertje! ;) was de eerste keer dat je eraf afging?

Pandora weer wat aan het opdrogen bij jou? Of nu vorst?

Ik morgen laatste dagje voor de beestjes op stal zorgen, deed ze alleen na werk maar vond dat al veel tijd kosten!

Baretje weer in vorm, vandaag goed gelest. Bu weer lekker zelf trainen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-16 00:14 



 
Profiel   

Begint aardig op te drogen hier, wel een koude noordenwind vandaag :brr: Ze komen zo meteen de mesthoop leegmaken, scheelt weer wat spierkracht om de kruiwagens naar boven te duwen :D

Haike verlost van de stalwerkzaamheden !

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-16 10:20 



 
Profiel   

Hahaha arme Tess! maar les maakte vast veel goed!
kom maar op met dit weer, mutsie op, handschoenen aan, stuk beter dan die regen!

Hmpf, pieter staat sinds 3 weken alleen op paddock, zijn vriendin heeft n peesblessure. Vindie blijkbaar lichtelijk saai dus probeert alle rietstengels uit te graven. Gevolg: paddock ziet eruit alsof ie is aangevallen door een stel wilde zwijnen. Niet lief!
Was tweede keer dat ik eraf lag, eerste keer schrok ie zich rot van een gordijn dat werd opgehangen voor het raam naar de kantine, schoot er vandoor en begon van schrik te bokken. Deze keer was ie gewoon boos, gefrustreerd en weet ik wat allemaal. Heeft het 3 dagen volgehouden om me niet aan te kijken, niet naar me toe te komen na longeren of in de paddock en boos te kijken als ik m ging borstelen, maar gister was ie weer normaal. Slofje eraan gedaan als noodrem maar was niet nodig dus is weer geland. Rot knol met zijn merrie-syndroom! -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-02-16 10:56 



 
Profiel   

Merrie - syndroom... _O- :') 't Zit 'm bij sommige Primero's een beetje in de genen lijkt me, merrie of ruin maakt niet zoveel uit :+

Hier alles weer kletsnat :\ Beesten mogen nog beetje vakantie houden...ofwel is de bak nog bevroren ofwel regent het als ik klaar ben met werken, schiet niet op zo met dat rotweer :roll:
Voordeel nu is wel dat mijn huis gekuist is en alle rommel een beetje aan de kant :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-16 19:36 



 
Profiel   

Pandora eindelijk aan het drogen nu hoop ik met dit weer? Hopelijk blijft dit zonnetje voorlopig, mag van mij nu ook wel lente worden!

Danoushia heeft ruin die voor merrie speelt ;) moey hij nu al die tijd in de paddock blijven omdat zijn vriendin geblesseerd is of kan wel met ander de wei in? Want anders blijft hij wss ook alleen maar energie opsparen?

Fotootjes van vrijdag.
[RIJ-ITP] Baret back on track, en hoe!

Gisteren ook weer fijn gereden, beetje gespeeld met beginnetje travers en daarna over balkje gehuppeld. Was 2de keer na blessure en ze vond het heel erg leuk! Eerste keer wel een achterlijk hoge sprong waar ik niet op was voorbereid maar daarna gewoon weer lekker simpel. Blijft dan keurig zelfde tempo lopen, alleen dr oren vallen er aan de voorkant bijna af :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-16 09:52 



 
Profiel   

Alles weer droog hier ! :D Wel erg koud vandaag met die wind :brr: Lente is er toch nog niet echt...

Baretje binnenkort zonder oren... :') :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-16 19:23 



 
Profiel   

Ja de wind viel mij ook flink tegen!!

En bijna zonder oren idd, zal ze de volgende keer maar vastplakken ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-16 19:34 



 
Profiel   

Nou, tot zo ver mijn relaxte wandelingetjes met pieter aan een touwtje! :(
Ik dacht slim te zijn door na t longeren even wat grasjes met m te gaan eten, beetje wennen vast voor het weideseizoen. Zo gezegd zo gedaan, vanaf stal het pad af, 200 meter ofzo, bruggetje over, kop naar beneden en happen maar.. Tot meneer in een split second ineens los in het natuurgebied liep }:0
Eerst keihard links het pad op, heuveltje op over het fietspad, kataklop kataklop, heuveltje af, ruiterpad en ineens...in volle galop terug, ik kon mijn geluk niet op. Tot ie keurig langs me heen scheurde! Staart op de rug, neus vooruit en volgens mij vooral met heel veel plezier, vol de andere kant op. Ik die kant op, zie ik m in de verte gras staan eten! Opluchting, dan komt hij in ieder geval niet op een brug terecht!n Ik in een drafje er naartoe, komt ie doodleuk naar me toestappen de laatste 20 meter, helemaal vrolijk. Aangezien ik heb geleerd: 'laatste bedrag belonen ' snoepie erin en maar blij dat ie is blijven staan en naar me toe kwam lopen. oef!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-16 11:04 



 
Profiel   

:+ Pedro on the run ! Familietrekje .... ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-16 17:48 



 
Profiel   

Oeps, stoute stoute pietertje! Je zal wel een hartverzakking hebben gehad en pietertje de grootste lol.... -:(-
Volgende keer toch maar even zorgen niet weg kan trekken, longeerlijntje eraan?

Ik woensdag weer met mevrouw op pad geweest voor oefendressuur nieuwe proeven. Viel me flink tegen, soms toch echt wel snelle stukken en ook echt wel wat fouten daardoor. Zat helaas sinterklaas en kerstman ineen dus eigenlijk 0 commentaar of tips gekregen en 218 en 221-2 punten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-16 18:25 



 
Profiel   

Op deze dag met een dikke zwarte rand voor ons landje ;( , toch een paar foto's gemaakt in het zonnetje...

Lentegroetjes van omapaard ! :D telefoonkwaliteit...sorry


De typische oma-blik toen ze vaststelde dat de draad naar het grote land gewoon dicht was... :+
[ img ]


Dan toch maar kantjes knabbelen...zit niks anders op ... :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-16 18:50 



 
Profiel   

aaah bezigheidstherapie voor oma. Niks nog niet vers, sappig groen gras, gewoon dorre stengeltjes en mini sprietjes hahahaha. Oma dacht: das naar van je baas!
Haike, had wel aardig hartverzakking ja! Heel hard op m gevloekt. Maar ook heel blij dat ie uiteindelijk gewoon terugkwam nadat ie zichzelf uit had gelaten. Vandaag dus maar ff longe voor ik erop ga na 2 dagen vrij :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 14:09 



 
Profiel   

Zielige oma :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 16:37 



 
Profiel   

Dat is het lot van omaatje...nix nooit meer vers groen sappig jong gras...ocherm :+ Krijgt ze heel erg pijne voeten van. Dus strookjes tot alles uitgebloeid / doorgeschoten is en dan mag ze zich weer uitleven op het grote land, niet eerder ~~}>

Zag gisteravond poown van de achterburen zichzelf ook even uitlaten op het veld hierachter...moest gelijk aan Pedro denken :D
Heb die mensen maar even verwittigd, voor het beest een dorp verder stond :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 20:26 



 
Profiel   

Pandora, hahahahaha. stoute poown! t is wat met die beesten, luisteren ho maar, doen alleen waar ze zelf zin in hebben!
Arme omie! maar ach, ziet er fit en happy uit dus t zal wel meevallen met r :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-16 14:23 



 
Profiel   

Oeps Pandora, dat is idd ook niet zoals het hoort dan! En oma wel echt zielig hoor, maar leg ze maar eens uit dat voor eigen bestwil is.....

Danoesje geen rondrennend dier meer gehad?

Ik had vandaag oefendressuur, proefje, wat toelichting/tips en weer proefje. Sinds gisteren nieuw hoofdstel en leek me wel daar vandaag mee kon rijden. Ging ook prima maar merkte wel net wat verschil gaf. Ook vond ze de voetballers naast losrijden soms wel interessanter dan mij, loopt ze beetje te suffen :D
Proefje 1 ging fijn, af en toe mocht van mij wat vlugger. Jury heel positief, ze wilde eigenlijk dat ik de 2e proef m ging starten maar dat leek mij niet zo'n strak plan.
Ik moest alleen zelf wat meer rust houden, ik wilde teveel (dat ook mijn moeilijke punt). Ook moest ik de overgangen terug meer markeren dus daar thuid mee verder trainen.
2e proef dus echt geprobeerd minder aan te rijden met als gevolg wat minder fijn eraan bleef lopen. Jury zag dat ook dus moet nu tussenweg zoeken. Wel nuttige tips weer gehad dus waar ik mee verder kan.
Had 212,5 en 208,5 punt, dus maar goed vooral oefenwedstrijden start want uit 7 proeven anders al 19 winstpunten gehad. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-16 20:15 



 
Profiel   

Schiet lekker op zo Haike ! :D Voor je het weet, zitten jullie in de Z !
Voetballers naast losrijden ? :oo Zou voor oma-paard zeer zeker een reden zijn om rondjes gaan te knorren met staart in de lucht :+

Ik ben geveld door één of ander griepvirus..bah %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-16 12:07 



 
Profiel   

Jij weer beetje opgeknapt pandora?


Laatst bijgewerkt door haike op 27-12-23 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-16 12:36 



 
Profiel   

Veelzijdig peerd ! <3

Griep is hier weer vertrokken mag ik hopen...ben die virussen beetje zat ondertussen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-16 18:26 



 
Profiel   

whoop whoop Bob de Bouwer flikt het weer! Lekker weer 2 dikke winstpunten bij elkaar gehobbeld met meneer pietertje! Beroerde kwaliteit maar klein filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=NAj_eyH2J60

Nog 1 puntje en m'n primero mag L!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-16 17:05 



 
Profiel   

Leuk Danoesje !! Toch altijd fijn zo'n verhoging van niveau, is altijd weer een nieuwe uitdaging vind ik !

Dierendoc is gister bij oma geweest...'t beest hoest, wel geen pijl op te trekken...soms een week niks en dan 3 dagen volle bak. Dacht al dat ze dempig werd :\ Maar alles so far so good zegt doc, soort van allergie aan pollen waarschijnlijk. Hoestsiroop mag ze nu 10 dagen slurpen :Y)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-16 16:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 22 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen