Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 23 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

 
Profiel   

Knappe Pietertje! Ziet er goed uit hoor, vind de draf soms nog wat wiebelig maar galop doet hij echt heel netjes, jullie gaan goed zo samen!

Pandora beterschap voor oma, hopen allemaal mee valt inderdaad! Ze zal jou komende week dan vast niet meer lief vinden met vieze hoestsiroop ;)

Baretje hier ook top, zit voortaan weer in de springles op dinsdag en had vandaag eerste les. Dier doet echt alles ondanks mijn talent om haar in de weg te zitten soms :o Echt heerlijk vertrouwen krijgen zo in haar en springen, ze twijfelt nooit, versnelt niet, doet gewoon keurig haar parcoursje <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-16 21:20 



 
Profiel   

Aaaah, arme omie aan de siroopjes en hoesttabletten:P
Wat een fijne poown Haike!

Haike, draf heeeul wiebelig, komt ook weer door nieuwe hoofdhouding en door die lange stelten hahaha.
Galop vindt ie ook echt een beter plan.
Gister lesje van Anouk Hansen, damn dat was afzien maar daarna ben ik helemaal high!

https://www.youtube.com/watch?v=G0romG8POx8

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-16 09:25 



 
Profiel   

Ik ken Anouk niet en het is ook maar 1 1/2min film uiteraard, maar ik zou Pedrooke zo niet door de bak laten gaan :o Wat ik zie en wat ook terugkomt in het wiebelige in draf, is dat hij nog veel draagkracht mist achteraan. Ik zou hem in heel korte stukjes en snel achter elkaar verzamelen en weer weg en veel kleine voltes en gebogen lijnen rijden, zo dat die achterbenen aan het werk moeten en hij wat '' sneller '' wordt in zijn beenzetting. Maar goed, dat is mijn idee na het kijken van het filmpje, heb 'm live natuurlijk niet gezien en dat geeft toch soms ook een ander beeld. En misschien ben ik wel teveel into de barokke rassen de laatste jaren :D Ik bedoel dit dan ook niet als kritiek, maar als nuttige tip :P

Baretje binnenkort ook in de sgw te zien ? :) Oma vond springen vroeger ook altijd geweldig, ik iets minder :')
Hoestsiroop is wel te pruimen :9 Gaat over haar brokjes...hap-slik-weg. En als ze het moest laten staan, is er nog altijd de spuit in de mond :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-16 12:15 



 
Profiel   

Pandora, snap helemaal wat je bedoelt en ook waar je naartoe wilt, dat is inderdaad precies wat ik normaal doe. Alleen door mijn spanning heb ik hem heel lang teruggereden en moet hij weer eerst gas geven voor ik m terug mag rijden icm dat ik aan zijn kop ga sjorren en daar moest ik nu juist vanaf blijven en hand alleen gebruiken voor nagevelijkheid ipv terugrijden, dat moet dus weer op zit :P Dit was de allerlaatste 1,5 minuut van mijn les, daarna was t ook klaar. Haar inzicht is iig om eerst weer voorwaarts te denken en van daaruit weer op te pakken en om mijn grenzen op te zoeken omdat ik niet zo hou van vol op tempo rijden. Als ik alleen rij ziet het er zeg maar n beetje anders uit, maar dit was wel heftig voor de adrenaline :P
Dus snap je feedback helemaal hoor! Wordt zeker aan gewerkt, met mijn andere juf werk ik idd hard aan vlugger maken, rem En gas en veel bochies ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-16 12:30 



 
Profiel   

Ah oke, ik snap 't ! :j
Dat trage in de bewegingen heb ie van z'n paps denk ik...wel meerdere Primero's ( en Donnerhalls) gezien die hier '' last '' van hebben, oma incluus :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-16 15:11 



 
Profiel   

Grappig idd dat t er vaak traag uit ziet. Als k erop zit denk ik vaak dat ik heel hard ga en op filmpje mag er wel gas bij. Maar nu wel echt flink gas. Hij is lekker paar dagen vrij en dan weer even wat heel anders, balkjes ofzo. Typt ze vanonder n boom, schuilend tegen hagel..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-16 15:19 



 
Profiel   

Hagel ?? >;) Mag je daar houden, hier gewoon lekker rustig licht bewolkt weertje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-16 16:48 



 
Profiel   

Vind het er al wel fijner uitzien dan laatste filmpjes wat je mij stuurde! Ben het wel eens met Pandora, activiteit krijg je niet door vooral hard te gaan maar juist door te schakelen. Maar volgens mij weet je prima wat je doet dus jullie komen er vast wel!

Pandora, fijn ze de hoestsiroop goed eet, als de verhalen van oma zo lees steeds had ik daarop ook wel een eigenwijze nukkige oma verwacht die doet wat ze zelf wil. ;)

En geen cross nog voor ons hoor! Eerst maar eens kilometers maken met gewoon springen en daarin vertrouwen krijgen. Eind zomer in Breda altijd crossje voor de echte beginners, dat mss wel leuk doel voor dit jaar.
Gisteren ook dressuur les gehad en was echt nodig weer! Beide flink aan het werk gezet maar wel met veel effect, ze wordt dan echt heel fijn en gaaf! Nu paar dagen simpel rijden en zondag weer wedstrijd, nu officieel na 2 maanden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-16 19:53 



 
Profiel   

In die hoestsiroop zit veel suiker .... :9 :D

Ik zie jullie helemaal gaan in de sgw :j Hoge scores in dressuur en peerdje wat graag springt...wat wil een mens nog meer :P Zo'n beginnerscrossje lijkt dan idd wel wat !

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-16 14:36 



 
Profiel   

Haike, lijkt me zo coooool keertje crossen! Maar wordt m niet met langpootmugje }:0

Oh boy ik heb me over laten halen door de juf om voor het eerst buitenaf te starten. Doodeng maar ga gewoon proberen. Ook nog inrijden En proef buiten zucht..mag wel inrijden met thiedeman, dat scheelt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-16 15:18 



 
Profiel   

Danoesje en Pedro op uitstap ! *\o/* Komt vast helemaal goed ! :j

Zitten er bij jullie ook al zoveel teken _-:( ? Vorige week 2 uit oma haar lies geplukt en vandaag had de D-Day merrie er ééntje aan haar keel...allebei met een bult zo dik als een ei :\ Absoluut geen lang gras hier en werkelijk de 1e keer in heel haar leven dat oma geveld wordt door teken :+
Dat belooft wat voor de rest van het seizoen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-16 17:40 



 
Profiel   

Kunnen jullie prima danoesje, heb vertrouwen in jezelf en pietertje!

Hier nog geen teken gezien gelukkig, sowieso bijna nooit eigenlijk. Hopen deze verdwaald waren en rest van het seizoen weg blijven.

Cross lijkt mij echt heel gaaf maar ik ben echt een watje :o krijg door baret wel echt goed vertrouwen in het springen dus lijkt me wel een mooi doel ooit keertje lesje ofzo in te doen, maar lange termijn plan.
Vanmiddag in stromende regen gelongeerd, en dan duidelijk te zien hoeveel ze weer veranderd is qua lopen en bespiering. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-16 19:19 



 
Profiel   

Danoesje fijn gereden??

Wij vanmorgen weer op pad geweest, 2de keer officieel en 1ste keer buiten. Losrijden ging heel fijn en dus vooral gestapt. Ringen waren wat slechter qua bodem dus daar reageerde ze wel wat op helaas en daardoor niet zo fijn als met losrijden maar nog wel goed tevreden.
Had beide proeven gewonnen met 195 en 199,5. Die halve punten toch wel wennen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-16 11:46 



 
Profiel   

+:)+ Jullie gaan als een speer Haike ! Top !

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-16 17:04 



 
Profiel   

Jeeeej gogo vossie!
Ik ben trots en stom verbaasd. Voor t eerst op vreemd terrein en we reden 197,5 en 201,5 bij elkaar! Dus gewoon 4 winst, B +13 en ermee ga ik officieel L starten volgende maand!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-16 08:02 



 
Profiel   

Hahaaa...zie je wel dat Pedrooke doet wat ie moet doen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-16 16:35 



 
Profiel   

Super goed! Nu dus niet meer zo miepen ;)

Ik weer heerlijk gesprongen vandaag, echt een perfect dier heb ik, zo blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-16 21:39 



 
Profiel   

Oma says hi !!!! :D
Als pensionado doe je nu eenmaal niet veel anders dan wat rondstruinen en vreten op een dag :z :z

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-16 18:06 



 
Profiel   

Hoi oma!! Wat is ze toch een schatje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-16 18:30 



 
Profiel   

:brr: :brr: :brr: :brr: De winterdekens liggen hier terug op :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-16 18:24 



 
Profiel   

Ja echt vreselijk dit weer! Ik nu meivakantie maar lijkt wel herfst met al die regen en hagel......

Zou deze vakantie lekker de duinen in gaan met m'n beestje en buurman en zijn paard maat met dit weer daar absoluut geen zin in. Hoop springles vanavond toch gewoon maat binnen is en dat het morgen tijdens dressuur les droog is. Over 1,5 week weer wedstrijd, op gras, hoop echt dat beetje te doen is want met dit weer zal glad worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-16 08:24 



 
Profiel   

Brrr ik lees vanalles over naar weer. Gelukkig op vakantie. Paarden zouden 8 mei land op maar denk dat dat niet doorgaat helaas...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-16 14:12 



 
Profiel   

Ik lees hier meivakantie en in de duinen wandelen ? :brr: Denk dat je van je paard waait Haike !

Danoesje op vakantie ?? Zal maar niet vragen waar, want heb een klein vermoeden dat het 20+ graden is onder een stralend blauwe hemel {:} .... en dan wordt ikke een beeteke jaloers :Y) :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-16 07:57 



 
Profiel   

Uuuhm danusia heeft dr kuiten verbrand. En de rest trouwens ook. Ik ga het lekker toch vertellen: Mexico. Vandaag gesnorkeld wat echt heel gaaf was maar oh boy wat ben ik ondanks factor 30 smeren gruwelijk verbrand. Miss moet pietertje maar ff paar dagen longe ipv rijden, die broek krijg ik niet pijnloos aan en uit hihi. Maar voor je troost: morgen vliegen we weer terug.

Is het weer daar nog steeds zo dramatisch? Ik probeer Echt zon mee te nemen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-16 01:38 



 
Profiel   

:roll: Ik had 't gedacht...exotische toestanden dus :D :D 8-)
Moet maar niet zo lang in de zon liggen, ben je niet verbrand }> Of in NL blijven :') :')
Effe serieus nu...breng idd please een beetje zon en wat warmte mee want we zitten hier met hagel, sneeuw en met een beetje geluk een vlotte 5 graden boven nul overdag :brr: :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-16 18:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 23 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen