Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 26 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

 
Profiel   

haike schreef
oliebol Pandora, ondertussen verholpen door de smid?


:D Smid afgebeld. Was al even zelf met een hoefmes en de nodige bruute kracht door die hoef gegaan en 's avonds stapte 't peerd weer vrolijk weg en been was al stukken minder dik. Dus smid afgebeld en tafereeltje nog paar keer herhaald, want ergens moet ik dan toch een gaatje gemaakt hebben waardoor de druk ervan af kon. :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-16 11:12 



 
Profiel   

Fijn! Ongemak van korte duur dan gelukkig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-16 19:06 



 
Profiel   

Hoe is het hier?

Oma goed overweg met deze winterse temperaturen? Hoefzweer mooi weggebleven?

Ik ben de vorst nu al beu.... Gisteren te voet naar binnenbak gegaan, gereden en toen heeft ze 1,5 uur braaf staan wachten tot ik klaar was met lesgeven en ze weer naar huis mocht wandelen.
Vandaag binnenbak dicht en bak bevroren dus alleen maar gestapt vandaag :(
Gelukkig is ze verder heel fijn in vorm, wil af en toe nog te hard werken maar gaat wel fijne dingen laten zien. Over 2 weken eindelijk weer op pad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-16 18:08 



 
Profiel   

Oma staat lekker onder deken ganse dag buiten :D Oma haat trouwens dekens }>
Hoefzweer netjes weggebleven. Toen de smid een paar weken geleden kwam beslagen, heeft hij het plekje waar die zat nog gevonden en nog eens goed opengemaakt.
Ik ben die vorst dus ook al beu. Regen hoeft ook niet persé, maar een kleine 10 graden en droog zou wel netjes zijn :+ Ben een beetje een koukleum geworden :')

Over 2 weken weer wedstrijd ? Succes alvast !

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-16 19:05 



 
Profiel   

arme oma, niet haar seizoen dus nu! Brrrr wat een kou! :brr: Ook niet fijn voor de baasjes trouwens he!


Met pietertje gaat het eindelijk echt heel goed. Geen rare dingen meer en gewoon steeds fijner lopen. Zondag hopelijk onze laatste puntjes in het L1, dan mogen we naar het L2. Hij is er ook wel ongeveer aan toe dus dat komt goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-16 16:00 



 
Profiel   

Wat een fijn nieuws Danoesje ! Heb je uiteindelijk de oorzaak van al zijn ellende kunnen achterhalen ?
Succes met de wedstrijd !

Het mag trouwens zo stilaan weer lente worden .... :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-16 10:50 



 
Profiel   

Pandora, denk niet dat er echt 1 oorzaak valt aan te wijzen, hij is gewoon een erg gevoelig typje en het land is bij ons echt heel slecht en arm met veel onkruid. Via de zweverd heeft ie een kuur gehad voor maag/darmen om beter voedingsstoffen op te kunnen nemen en hij gaat ook geen hele dagen meer op het land op de stal waar hij nu staat. Krijgt wel echt veel ruwvoer bij, halve dagen op de paddock en ik rij hem een dag of 4 en een dagje longe, dat lijkt te werken in ieder geval. Misschien moet ie er gewoon overheen groeien en wordt vanaf nu alles beter.

Nou van mij mag die lente inderdaad ook wel komen, ben de kou en de nattigheid alweer helemaal zat!
Oma dekens heel gelaten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-16 11:21 



 
Profiel   

Oma bijt de dekens nooit stuk, maar wel het mens dat de dekens op- en afdoet }> :D

Fijn dat er nu in elk geval een stijgende lijn inzit bij Pieterke !

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-16 12:19 



 
Profiel   

haha killeromaatje!

Pieterke deed het prima! Behalve dat ie knetter stuiter was en me dat duidelijk maakte toen ik ging zitten, dus snel eraf en aan touwtje, pieterke kwartiertje rondbokken en toen kon ik er weer op :D

Daarna twee dikke winstpunten gereden (waarvan ik de tweede niet eens winst verwachtte) en zelfs mijn tweede proef 1e! Kortom: we mogen L2 !! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-16 17:37 



 
Profiel   

*\o/* Schitterend !

Oma was ook altijd knetter stuiter...begon meestal thuis al nog voor ze op de aanhanger stond.
Ben er ooit op wedstrijd afgeknikkerd...met losrijden voor de psg. Was mooi zicht met lange frak in het gras :') :') :x
Zit in de genen vrees ik :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-16 17:54 



 
Profiel   

mwhoehahahah heel charmant met je witte broekie in het groen :D :D :D Heb je de vlekken dr ooit nog uit gekregen?
1 keer per week moet ie sowieso even ongegeneerd hard door de longeercirkel crossen, dan is ie daarna weer een week te doen. Stalgenootje vond tijdens mijn vakantie dat niet nodig was vorig jaar maar die is in het schot beland, dus toch maar vasthouden aan gewoontes :+ Doen de andere primerootjes dat trouwens ook? Echt knoert hard zonder rem een minuut of 5 rondscheuren? Plat door de bocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-16 17:57 



 
Profiel   

Vlekken vallen goed mee op witte broek onder een lange frak :D

Dat rondscheuren en plat door de bochten is hier ook bekend idd :o Maar eens ze 24 zijn, gaat dat langzaam aan voorbij hoor, het beste is er dan vanaf zullen we maar zeggen :') Ze scheurt nu enkel nog langs de draad als ze vindt dat het tijd wordt om binnen te komen :+
Geen idee of de rest van de familie dit ook zo in zich heeft, ik ken hier geen enkele Don Primero in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-16 18:07 



 
Profiel   

Nou dat duurt nog een paar jaartjes, mag hopen dat ie dat überhaupt gaat halen! Opa pietertje hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-16 18:20 



 
Profiel   

Gaat sneller dan je denkt :+ Die Primero's zijn taai, dus Pietertje wordt vast een hele bejaarde opa Pieter :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-16 18:22 



 
Profiel   

Eerst mag ie nog ff leuk gaan dressuren en fijn boscross paard worden, voorlopig nog geen opa hoor! Nog teveel te doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-16 18:27 



 
Profiel   

Hier geen rondcrosser hoor, liefste en fijnste dier wat ik ken!
Afgelopen weekend eindelijk weer op pad geweest en ons debuut gemaakt in het m1. Ging nog niet zoals moet rn kan maar de kop is eraf en met 188 en 193 de eerste punten binnen en ook 3e en 1ste prijs gewonnen.

Gefeliciteerd Danoushia!

En gekke fanatieke oma, echt een portret ook volgens mij ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-16 18:59 



 
Profiel   

Moest zonet weer even de hengstenketting gebruiken toen ik dat portret van het land ging halen }> :')

Heeft jouwe zeker het karakter van moederskant geerfd, Haike :D
Mooie resultaten ook alweer ! Mogen jullie niet direct over naar het Z ? :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-16 19:34 



 
Profiel   

Mogen wel, willen en klaar voor zijn niet ;)

En oma met hengstenketting, gek dier.......

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-16 21:41 



 
Profiel   

oma iig fris en fruitig voor dr leeftijd hihi. Pieter dan weer braaf schaap aan het handje. Af en toe naait ie iemand een oor aan als ie met een leuk vriendje is, dan trekt ie zich los en scheurt naar achter naar de paddocks, maar bij mij nog nooit gedaan gelukkig :D
Haike is ook beetje perfectionistisch, gaat alleen voor allerhoogste score *\o/*

Vet goed gedaan trouwens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-16 09:31 



 
Profiel   

De beste wensen voor 2017, dat het maar een topjaar mag worden voor iedereen en de paarden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-17 19:02 



 
Profiel   

Van mij ook een jaar vol geluk en plezier ! En een goede gezondheid voor mens en dier ! dat rijmt nog ook :+

Hier is het jaar alvast goed begonnen... gister is er wat in mijn rug geschoten. Echt, loopt voor geen meter en niks schiet nog op :+
Oma heeft gister ook het poortje tussen tuin en rijbak even willen verbouwen...iets met ontsnapt toen ik ze van het land ging halen }>

Dan kan de rest van het jaar alleen maar beter worden, toch ... :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-17 19:07 



 
Profiel   

Beste wensen allemaal! Oma is dus ook
Sloopkogel, heeel fijn!

Helaas 2017 in met n kreupele Pietertje, geen idee wat ie nu weer heeft...gelukkig vandaag heel stuk beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-17 23:21 



 
Profiel   

Pietertje is het jaar ook niet zo goed begonnen dus... -O- Gelukkig alweer beter nu ! Hopelijk snel weer back-on-track !

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-17 09:06 



 
Profiel   

Hebben jullie nog mooie plannen voor 2017? Al dan niet mbt paard?

Pietertje was al te lang heel vond ie, had niks geen zin in L2 denk ik! Op ijzertje gezet en door zweverd behandeld dus hopelijk weer ff uit de lappenmand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-17 11:38 



 
Profiel   

Plannen voor 2017? Komen ze ... :D
Mijn eigen gezondheid weer even wat proberen op te krikken ( lang verhaal, helaas...)
En als dat voor mekaar is, ga ik weer naar school :') 't Is te zeggen, ik ga een cursus volgen om een volledig andere beroepsrichting uit te gaan :+ Moet toch lukken voor deze ouwe taart :Y)

En met de paarden verder hobbelen zoals ik nu doe. Wordt hier ondertussen al een echte hospice zo, enkel de spanjaard is nog een jonkie 8-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-17 12:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 26 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen