Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 21 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

 
Profiel   

Ik vandaag voor laatst l1 gestart, was flinke aankleding maar gelukkig trok ze zich daar niks van aan. Beide foutloze proeven maar vond zelf vrij simpel, vind moeilijk om gesloten te houden met lichtrijdrn. Galop al wel weer veel fijner ook.
Waren met 19 starts en vond hoop goede ruiters dus heel blij met 1e en 5e prijs met 212 en 213 punten. Hebben nu 32 punten dus op naar het l2
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-16 17:38 



 
Profiel   

Geproficiteerd ! *\o/* You go girls ! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-16 19:59 



 
Profiel   

https://youtu.be/7Q9YTT9amKs
M'n knappe dametje in de 2e proef

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-16 22:55 



 
Profiel   

Mooie proef Haike ! Beest heeft toch echt een goed achterbeen, valt mij elke keer weer op :j
Heb ze van moederskant gekregen denk ik, Silvio als ik mij niet vergis ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-16 11:30 



 
Profiel   

Pandora2 schreef
Mooie proef Haike ! Beest heeft toch echt een goed achterbeen, valt mij elke keer weer op :j
Heb ze van moederskant gekregen denk ik, Silvio als ik mij niet vergis ?


Dank je! Ze ontwikkelt ook wel echt fijn, vooral in de galop. Clubgenoot vond haar op de voorhand lopen maar denk dat wel meevalt, had ook 8en voor impuls bij beide jurys.

Zit vanuit moederskant silvano x flemmingh achter.

Bij jullie nu ook weeeeeeeeeer zwembad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-16 20:29 



 
Profiel   

Aaahhhh Silvano, niet Silvio dus...kleine misser van mijn kant...excuus :o

Hier al 2 dagen bijna non-stop regen :roll: We zitten idd weer in de blub :+ De grote stukken land achter zijn nog gewoon biljartvlak en relatief droog, maar vooraan hebben de eendjes waterpret :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-16 14:38 



 
Profiel   

goedemorgen allemaal! Lekker weekend gehad?
Hier weer lekker winderig en nat helaas !

Gisteren tussen alle verhuis/verbouwstress door (voor mij, niet voor peerd) toch gestart, 188 en 194. Weer twee winstpunten erbij dus! Zat nog wat meer in maar we zijn pas een paar weken bezig met koppie erop rijden dus dat is nog wat zoekend. We gaan in ieder geval heel erg goed en ons (iig mijn haha) vertrouwen groeit, braaf peerd! Nog wat meer stabiliteit opbouwen en wat meer kracht en dan gaan we straks naar de L!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-16 09:17 



 
Profiel   

Hartstikke goed, gefeliciteerd!! Was hij nu liever met losrijden? Hoeveel winstpunten heb je nu?
En hoe gaat het springen?

Ik flinke week met griep in bed gelegen en afgelopen weekend met schoonfamilie weekendje in groet (bij Schoorl) gezeten. Vandaag dus pas weer gereden en ondanks het stormachtige weer en de passerende carnavalswagens liep ze eigenlijk wel fijn, beetje fris wel, ze had er zin in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-16 21:08 



 
Profiel   

Danoesje weer helemaal back on track zo te lezen ! *\o/*

Haike griep te pakken gehad, hoop dat je nu volledig hersteld bent :(:)
En carnavalswagens...denk dat oma uit d'r wei springt en die ligt niet eens aan de straatkant :')

Hier is het verzopen boel...peerden staan verlof te hebben op de wei... rijden is niet lollig zo, ik word oud denk ik :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-16 17:28 



 
Profiel   

Pandora, balen! Is het inmiddels een beetje bijgetrokken met de nattigheid?

Brave Baret, gewoon dwars door de storm heen! <3

Griep? Joh, hier hoor ik ookal niet anders, bah!
Weer een beetje opgeknapt allebei?

Heb nu 6 winst in 3 wedstrijden, waarvan 2 keer 194 dus bijna paar puntjes extra haha. Gaat lekker dus! Losrijden was ie deze keer heel fijn, beter gezegd, hij wordt super los aan de voorkant, heel erg fijn! IK denk dat IK los word aan de voorkant maar dat ter zijde :P
Zit momenteel middenin een verbouwing en de springles is pas laat op de avond dus daar heb ik helaas even geen puf voor. We kunnen morgen in de nieuwe woning (kamperen in eigen huis wordt het haha) dus hoop met een paar weken weer mee te kunnen doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-16 17:41 



 
Profiel   

Haha Pandora, is het zo erg? Ik vind met regen rijden ook niet lekker hoor, maar gelukkig maakt paardlief heel erg veel goed door altijd dr best te doen.

Danoesje, je gaat goed! Volgende keer voor de 195, dan mag je sneller naar de l1! Fijn ook echt zoveel verbetering merkt!
En succes met de verhuizing en de verbouwing!

Wij vandaag ons L2 debuut gehad en kon er fijn aan rijden. Ze was iets minder scherp vandaag dan de rest van de week dus halverwege losrijden toch maar spoortje om gedaan maar uiteindelijk toch niet echt nodig gehad. Beide proeven goede en minder goede onderdelen maar over het algemeen dik tevreden!
Na de 2e proef bij de jury geroepen en veel leuke complimenten gehad dat ze het een heel fijn paard vond en erg netjes voorgesteld was. Ze was ook erg verbaasd toen ze hoorde hoe weinig ervaring we hadden samen en moesten dus zo verder gaan dan had ze alle vertrouwen in, dus leuk om te horen.
De uitslag was echt heel ver boven verwachting, nr 2 had 194 en 196 en ik had beide proeven gewonnen met 211 en 219 :o Vond wel duidelijk te hoog gescoord, helemaal nadat net filmpjes heb teruggezien (kan evt per pb verzenden) maar blij met de manier waarop we rond konden rijden en nu. Start volgende week oefendressuur en denk dan tijdje weer weinig op pad en vooral thuis trainen, wil van de zomer de selecties rijden en nu al 6 winstpunten dus gaat iets te snel. :o

Heel trots op m'n galop onderdelen, vinden we normaal moeilijkste nog.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-16 21:40 



 
Profiel   

Ik vind vooral best wel asociaal veel 8en mwhoehahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-16 13:28 



 
Profiel   

danoesje schreef
Ik vind vooral best wel asociaal veel 8en mwhoehahaha.

Precies dit dus ! :D :+

Wat een fijn resultaat Haike !

Danoesje in de verbouwing / verhuizing... kan me er wel iets bij voorstellen dat de puf er dan 's avonds uit is. Maar hé, eens dit achter de rug, op naar rustigere tijden ! :j

Nattigheid is hier nu wel weer weg, maar aankomend weekend weer veel regen en wind :\
Rijden dus idd op een lager pitje momenteel... is de eerste keer in, denk ik, 30 jaar :') De leeftijd dus, zonder twijfel :)) Heb teveel werk om ze te verzorgen en dan nog te rijden in zo'n slecht weer...ook geen puf meer :x Komt wel weer goed hoor, en de peerden vinden het wel geinig zo }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-16 18:19 



 
Profiel   

Echt he, ik mag dromen dat ik ooit zo'n lijstje bij elkaar sprokkel!

Oooh jee, echt zo'n laag pitje voor t eerst in 30 jaar? nou, dagen genoeg dat ik zonder binnenbak mooi niet op de knol was gaan zitten dus ik vind je sowieso al stoer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-16 18:52 



 
Profiel   

:D
Ik heb nog nooit in een binnenbak getraind :o
Wel op concours uiteraard, maar gewone training altijd in een buitenbak...al van toen ik 9 was met mijn kleine poown :+
Mijn oude botten kunnen nu niet meer zo goed tegen vocht en koude blijkbaar :')
Bij sneeuw en echt vriesweer wel eens wat winterstops gehad, maar dat was dan overmacht :P

Spanjaard ziet er de lol wel van in...kan nu opeens piafferen aan de hand als ik hem uit de wei slinger :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-16 20:04 



 
Profiel   

spanjaard heeft zijn lolletje weer gehad dus haha. je moet wat met je energie he, kun je net zo goed je eigen oefeningetjes bedenken!
Ik tot ik hier kwam ook nooit binnenbak gehad, nu ik hem hem wil ik m niet meer kwijt...verwende snob ben ik geworden :S

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-16 10:33 



 
Profiel   

Je kan er maar van genieten, van die binnenbak :j
Een mens moet zichzelf al eens verwennen, toch :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-16 19:40 



 
Profiel   

Pandora, hier dezelfde situatie, ook altijd buiten idd. Als bak echt bevroren is en ik heb vervoer gelukkig wel naar de binnenbak dan, maar dat zal per jaar mss 5x zijn. Vind buiten rijden ook echt veel fijner!
Soms wel lastig als zeikweer is om te beginnen, maar eenmaal bezig merk niks meer van. Maar snap goed motivatie afneemt met dit weer, zou ik ook hebben als geen wedstrijd Zou hebben.

Hoeveel heb jij er nu staan om te verzorgen, oma en de Spanjaard of nog meer? Blub nu weg nu weer vriest?

Danoesje druk met verbouwing/verhuizing maar aan de foto's te zien wel zeer mooi aan het worden!

Wij vrijdag oefendressuur, voorlopig weinig officiële plannen want wil nog tot augustus l2 starten (selecties en doel is Brabantse). Dacht afgelopen weekend ook sinterklaas had gehad, maar zag op uitslag dat 28 meer had dan de 2e, en 42 dan de 3e. Verder deze week nog weinig gereden maar vandaag ging heel lekker

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-16 21:53 



 
Profiel   

Ik heb er hier 3 rondhuppelen :D De oma van 23j, de D-Day merrie van 20j en de gekke spanjaard van 10 jaar. 2 twintigers dus...wordt hier een lekker zootje pensionados :+
Vind het niet erg om te rijden in minder goed weer, maar het is alles rondom wat tegengaat in de winter...mesten, water verversen, water en hooi naar de wei brengen, mesthoop opscheppen, paarden naar en van de wei brengen...ben ik al snel 2 uur mee aan de gang :\ En dan moet ik ook nog eten maken voor mezelf :Y)
Maar binnenkort is het weer lente ! *\%/* :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-16 18:19 



 
Profiel   

Daar idd dan al een hoop werk mee, snap motivatie om dan ook nog te rijden dan wel minder wordt! Heb jij ecbt bij huis staan of op complete doe-het-zelf stal?

Ik als kind wel ponys aan huis gehad maar zou nu toch niet meer willen. Heb ook het voordeel dat ze nu super staat, ben verwend. :o

Gisteren oefendressuur gereden,voorbereiding was erg slecht en alles zat ook tegen dus mijn concentratie slecht. Baret gelukkig onverstoorbaar en liep dus weer fijn, ook in enge bak deed ze gewoon dr proefje. Nu komende maand weer thuis aan het trainen en dan weer een keer oefendressuur, met de nieuwe proeven dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-16 22:56 



 
Profiel   

Echt aan huis staan ze hier...achterdeur open, 10 stappen en ik sta in de eerste stal :+
Ik zou niet anders willen hoor, maar de koude en vocht speelt mij parten in de winter om nog fatsoenlijk elke dag te rijden. :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-16 10:11 



 
Profiel   

Alweer verzopen landje hier.... :roll:
Ik wil graag weer een klein beetje {:} Of moet emigreren naar het zuiden 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-16 17:49 



 
Profiel   

brrr zoveel nattigheid! Ik hoef alleen maar in t weekend erdoor om binnen te halen en knol uit/in paddock te sleuren en kruiwagen mest en dan ben ik er al spuugzat van:P Verwend nest geworden ben ik bang.
Arme jij! Hopelijk snel beter weer maar voorlopig vrees ik niet :S

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-16 18:13 



 
Profiel   

:+
Gaat weer vriezen ook vanaf morgennacht...kan de boel een beetje opdrogen hopelijk.
Zat net weer vast met de kruiwagen aan de mestbult...plop...wieltje tot halfweg de modder weggezakt...schiet ook niet echt op zo :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-16 18:45 



 
Profiel   

Pandora2 schreef
Alweer verzopen landje hier.... :roll:
Ik wil graag weer een klein beetje {:} Of moet emigreren naar het zuiden 8-)


Ja, het is echt ontzettend nat en vies _-:( Ik stem ook voor meer zon! {:}

Hier staleigenaar op vakantie dus na werk ook de paarden doen (4), in de ochtend doet iemand anders ze. Kwam net ook echt aan, stonden ze heel zielig buiten en veel haast om naar binnen te gaan zodra mocht. Jongste (en baret) staan nu in de bak omdat de rest zo nat is overal, heeft ze de bak compleet afgegraven en omgeploegd, dus net flink staan scheppen weer enigszins recht te krijgen maar niet echt gelukt. Komende week dus maar in een kleinere bak rijden ben ik bang, beetje jammer vrijdag ook les heb.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-16 18:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 21 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen