Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 30 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

 
Profiel   

Totally food focussed. Kan heel veel kunstjes als er een hapje te scoren valt. Best goeie spaanse pas voor een Duutser enzo, grapjas.
Mazzel zeg dat oma nog niet vol in dr vacht zit, zeker gezien het cushing verhaal inderdaad! Nja geluk moet je hebben!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 16:55 



 
Profiel   

:D Lekkere vreetbakken zijn het ook! Schijnt ook besmettelijk te zijn...mijn propje spaans vreet ook alles wat los en vast zit :')

Inderdaad bijzonder, die vacht. Zeker omdat oma al jaren geen pillen meer krijgt en ze eigenlijk even goed in haar vacht zit als de D-Day merrie die wel nog altijd pillen krijgt. :+
Enige is dat de wintervacht in december bij beide weer wat gaat groeien en ik alsnog 2 teddyberen heb tegen de lente :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 17:38 



 
Profiel   

nja das maar een paar maandjes overbruggen dan, das te doen toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 06:10 



 
Profiel   

Ja, eigenlijk is het tot nu toe geen probleem. En ik werk toch met dekens als het nat is want zo'n lange mammoet-cushing-vacht is waardeloos voor warm houden.
In worst case ligt er hier ook een scheermachine }> Maar al jaren niet meer hoeven gebruiken gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 08:18 



 
Profiel   

Nou we hebben de herst goed te pakken nu. Gets wat een weer. Pietje hele dag in de prutregen maar nog steeds blij ei ;)
Jullie beestenbende ook oke?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 30 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen