Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

 
Profiel   

Leuk dier!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 20:10 



 
Profiel   

Thanks ! Ik hoop dat ze nog heel lang hier mag genieten van haar ouwe dag, mijn gekke oma }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 20:26 



 
Profiel   

Ziet eruit als een heel tevreden omaatje Pandora! Kan alleen maar hopen dat die van mij ook zo oud gaat worden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-14 10:22 



 
Profiel   

danoesje schreef
Ziet eruit als een heel tevreden omaatje Pandora! Kan alleen maar hopen dat die van mij ook zo oud gaat worden!


Zolang er eten binnen hoefbereik is, is ze zeker een heel tevreden omoetje :9 :9 Maar zoniet, wordt het wel een draakje }> Hebben we toch wat aan moeten sleutelen toen ze op dieet gezet werd :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-14 12:11 



 
Profiel   

Pandora2 schreef
danoesje schreef
Ziet eruit als een heel tevreden omaatje Pandora! Kan alleen maar hopen dat die van mij ook zo oud gaat worden!


Zolang er eten binnen hoefbereik is, is ze zeker een heel tevreden omoetje :9 :9 Maar zoniet, wordt het wel een draakje }> Hebben we toch wat aan moeten sleutelen toen ze op dieet gezet werd :')


Haha, zo zijn de andere merries bij ons op stal ook. Behalve baret, die vind aandacht veel belangrijker dan eten, en ik had bedacht wel wat muesli mocht hebben voor erbij s avonds, maar heeft ze 3 dagen gegeten en laat het nu weer staan.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-14 21:49 



 
Profiel   

Haike, misschien heeft ze een balansdag:P piedro eet bijna alles, al krijgt ie weinig krachtvoer. Is van 3 kg sportbix (bij aankoop) naar 3x halve schep muesli gegaan plus twee keer flinke portie voordroog. Van mij krijgt ie nog een emmer luzerne en plak hooi s avonds. Maar laat m niet merken dat er ergens een paardensnoepje verstopt zit, dan duikt ie in je zak! En hij krijgt nooit zomaar iets, kleine schooier:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-14 07:47 



 
Profiel   

Het was inderdaad eenmalig, ze eet haar muesli weer gewoon op :P En dat schooien klinkt heel bekend, is mevrouw ook heel erg goed in!

Vandaag eens meegedaan aan een oefenwedstrijd hier in de buurt, mooie generale voor ons officiele debuut volgende week. Zoals verwacht was ze ontzettend braaf en heeft ze geen stap verkeerd gezet. In de proef deed ze ook heel fijn, alleen de rechtergalop was niet helemaal zoals het moest en bij het afgroeten lag er een rotte plek bij de X waar ze dus wat schoof en toen opzij sprong. Maar al met al dik tevreden, complimenten van de jury dat ze zo ontspannen en los in haar lijf was, maar mocht alleen nog wat hogere hoofd-halshouding krijgen, maar daar had ze nog meer kracht voor nodig. Op coupon ook fijne punten (aantal 8en) en commentaar en 194 punten, dus geslaagd dagje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-14 19:24 



 
Profiel   

Goed begonnen is half gewonnen ! :j
Veel succes volgende week ! Welke proef wordt het ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-14 19:31 



 
Profiel   

Pandora2 schreef
Goed begonnen is half gewonnen ! :j
Veel succes volgende week ! Welke proef wordt het ?


Gewoon l1, eerst maar eens kilometers gaan maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-14 19:38 



 
Profiel   

Jaaa ik meld me! Vader van paardlief is Don Primero. Heb niet alle reacties gezien, maar zie wel overeenkomsten als gevoelig lichaam en dergelijke, geinig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-14 20:08 



 
Profiel   

welkom izmir! Vertel eens iets meer over jouw don primero?

ik vandaag mn debuut gemaakt met baretje, ze vond in de eerste proef het juryhokje een beetje spannend maar ging na paar rondjes braaf langs, maar wel met wat teveel spanning. tweede proef was angst compleet weg en liep ze heel fijn proefje, nog genoeg verbeterpunten maar voor de eerste keer dik tevreden. Eerste proef onverwacht een 2de prijs met 184, andere 3de prijs met 190 dus dat een erg leuk begin!
filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=70sQmXiQ ... e=youtu.be

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-14 22:16 



 
Profiel   

Goed gedaan haike voor jullie debuut. Moet ja nagaan als je de spanning eruit kan krijgen hoe ze dan gaat! Filmpje kijk ik morgen even.

Helaas staat die van mij op rust. Zichzelf aangetikt, oude schiefel daarbij geraakt en die is nu gaan irriteren. Gaat al een stuk beter, hopelijk met een week of 2 er weer op.

En welkom izmir! Toch herkenningspunjes met die van ons, leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-14 23:48 



 
Profiel   

Dat ziet er fijn uit zeg! Lekker qua tempo en aanleuning!

Ik zit een beetje in een dip met Piedro. Sinds hij enorm aan de scheur is gegaan heb ik een paar keer gereden, maar daarna was het steeds enorm druk in de bak, heel veel wind waardoor alles rammelt etc. Daarnaast zit ik middenin een verhuizing, dus zelf ook gespannen.
Ik doe wel longewerk, laat m flink scheuren, doe lange teugelen maar rijden ff niet. Frustreert me enorm maar aan de andere kant: hij is pas 4 :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-14 07:02 



 
Profiel   

Mooi begin Haike ! :j Goeie proef en de mogelijkheden van dat paard zijn echt enorm denk ik ... :~

Danoesje veel commotie in de bak en alles wat rammelt, dan moest ik vroeger ook niet opstappen...ging er zo weer af dan :') :') Even wachten tot je zelf ook weer meer rust hebt en dit pokkeweer eindelijk ophoudt, is misschien geen slecht idee...laat 'm nog maar even lekker jong zijn }>

Bebble niet fijn als ze in de lappenmand liggen :( Hopelijk snel weer back on track !

Izmir heb je ook beeldmateriaal ? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-14 13:31 



 
Profiel   

Wat oliebol bebble! Zit jullie niet mee zo!

Danoesje, wat jammer toch een dipje hebt nu! Hij staat nog op stal toch waar gekocht hebt? Kunnen zij je niet mee hier doorheen helpen, of andere handige ruiter op stal? Dan is straks voor jou de stap misschien ook kleiner om er weer op te gaan en voor Piedro ook mooi leermoment. Maar aan de hand een team worden ook erg belangrijk!


Pandora, ik hoop het, doel is toch wel z2 dressuur maar heb geen haast. Pakt wel ontzettend fijn aan ook in training dus heel blij al mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-14 17:47 



 
Profiel   

haike schreef
Pandora, ik hoop het, doel is toch wel z2 dressuur maar heb geen haast. Pakt wel ontzettend fijn aan ook in training dus heel blij al mee


Haast en spoed is idd zelden goed :D Maar niet te bescheiden zijn hoor...doe maar wat hoger als doelstelling <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-14 17:49 



 
Profiel   

Pandora2 schreef
haike schreef
Pandora, ik hoop het, doel is toch wel z2 dressuur maar heb geen haast. Pakt wel ontzettend fijn aan ook in training dus heel blij al mee


Haast en spoed is idd zelden goed :D Maar niet te bescheiden zijn hoor...doe maar wat hoger als doelstelling <<)


Dat zou heel mooi zijn, maar die weg is nog lang en moeilijk. Anderhalf jaar geleden ook paard waarvan dacht zeker ver zou komen, liep toen goed z1, nu al die tijd verder en moeten concluderen dit echt haar top is. Komt dan zoveel bij kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-14 17:56 



 
Profiel   

Ja, kan gebeuren inderdaad. Net zoals bij mensen hebben paarden ook hun grenzen uiteraard.
In elk geval is het plaatje van Baret hoopgevend en dat geeft de burger ook moed natuurlijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-14 18:05 



 
Profiel   

Inderdaad! En altijd lief en werkwillig, en braaf in bossen en springen, dus nog genoeg leuke uitdagingen samen dus vermaak me wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-14 18:30 



 
Profiel   

Fijne kerstdagen nog voor iedereen hier en op naar een schitterend en gezond 2015 met de Don Primero's ! {:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-14 09:12 



 
Profiel   

De beste wensen voor 2015, dat we allemaal maar veel geluk hebben ook met onze don primero's!

Ik vandaag al lekker begonnen, omdat bak te slecht is moet nu steeds naar binnenbak in de buurt, ongeveer 25 minuten stappen. Aantal dagen was staleigenaar op de fiets meegeweest, gister vanwege vuurwerk met wagen gegaan en vandaag in mn eentje. Echt topbraaf, super relax en nergens bang voor, alleen heel nieuwsgierig om zich heen kijken. Rijden in vreemde bak maakt dr ook niks uit, merk dan wel wat lastiger vind 100% op mij te concentreren maar dat moet ze nog leren ook. Komende week weer dressuurles, en hoop week erop te kunnen beginnen met springles, ook veel zin in! In al deze tijd ook pas 1 nadeel gevonden, ze moet alles in haar mond nemen, niks is veilig, liefst heeft ze haar eigen teugels vast, lebbert ze dr sperriem af of pakt ze hamster vast.... Gekke clown :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-15 16:43 



 
Profiel   

Thanks! Ik moet bekennen dat ik die van mij al sinds april heb, maar door omstandigheden zelf nog niet veel ermee gedaan heb. Mijn vader rijdt 'voor de lol' en die is wel al flink met hem aan de slag geweest. Qua rijden kan ik er niets over zeggen, wat me wel is opgevallen is dat ie zich nergens toe laat 'dwingen' zeg maar. Mijn andere paard loopt eigenlijk nageeflijk zodra ik met mijn pinken draai, bij Winnetou (das de Don) kan ik trucjes uithalen wat ik wil, maar die komt pas omlaag zodra hij er zelf 'klaar' voor is. Die laat zich eigenlijk niet echt rijden dus. Verder zoals ik al zei heel gevoelig, vrij fris en energiek, maar wel eerlijk. Ik heb november vorig jaar wat springlesjes met hem gereden, maar ik merk dat 'ie dressuur leuker vindt. Hij kan wel flink springen, maar ik heb het idee dat ie er zelf niet zoveel plezier aan beleeft. Kan dat kloppen? Ik heb gelezen dat er in de vaderlijn enorm veel dressuur en ook op hoog niveau, dus op zich is dat wel logisch.

Qua omgang is het een clown eerste klas. Kwam een keer de wei in, stond ie met een tak te slingeren. Kruipt nog net niet op schoot als ie de kans krijgt, communiceert heel erg met je. Is dat herkenbaar voor iemand hier? :D


Edit: Gelukkig nieuwjaar voor iedereen hier!
Ik ga eens even wat foto's opzoeken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-15 17:01 



 
Profiel   

Mja zoals ik al zei heb ik dus nog vrij weinig met hem gedaan, dus nog geen foto's ohz. Even de foto's spammen die ik wel heb :D

Voor 't eerst samen met m'n opaatje de wei op

[ img ]

[ img ]

Had ik zijn enorme nieuwsgierigheid al genoemd? :Y)

[ img ]

Puppyface <3

[ img ]


Vriendlief was ook al vanaf dag 1 BFF met 'm :')

[ img ]

En tot slot, een deken de hele dag omhouden is nou eenmaal onmogelijk he... :z

[ img ]



Sórry voor de enorm grote foto's. Moest ze even van Facebook afplukken

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-15 17:12 



 
Profiel   

Leuk dier iszmir!
Jammer jullie met rijden de klik nog nier gevonden hebben, gaat het bij jouw vader wel makkelijker? De mijne vind volgens mij echt alles leuk en overdreven werkwillig, dus herken het niet. Springen pas paar keer gedaan maar dan wel enthousiast ook, dus benieuwd straks gaan lessen.
dat nieuwsgierige en de clown uithangen, en altijd aandacht willen krijgen wel heel herkenbaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-15 18:01 



 
Profiel   

Iedereen een goed 2015!

Leuk dier idd iszmir!

Waarschijnlijk kan ik van het weekend of toch in elk geval volgende week weer beginnen met opbouwen. Dus 2015 start in elk geval goed. Nu ze al een tijdje boxrust heeft is ze erg wakker. Gelukkig wel hanteerbaar wakker. Verder kijkt ze alle stalgenoten de hele dag na, zodat die er weer wat lekker in stoppen. Haar buikje is aardig gegroeid in elk geval :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-15 18:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen