Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 14:15

hahahah ik ben setjesverslaafd, weet niet wat erger is :P
he balen dat bit begint te slijten:P
Hahahah heb 3 normale trensjes hangen, en een robart-bitje, maar hij vond deze tot nu toe echt t fijnst :)

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 15:44

Setjesverslaafd is ook drama :D :')
Heb hier een hele collectie bitten hangen....zijn er bij van 30 jaar oud, nog van mijn eerste paardje :P Lekker dikke watertrensen :)) , dan nog een paar dubbelgebroken aureganbitten, 2 stang en trens hoofdstellen met bijhorende ijzerwinkel uiteraard en dan die voor de spanjaard nog... moet eens wat weggeven denk ik 8-)

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 18:06

Wat verzamelen jullie toch veel!! Ik heb echt niet zoveel, ben meer van hergebruiken. Baret loopt nu met hoofdstel van m'n pony (al 11 jaar oud), bit van vriendin overgekocht, dekjes al jaren niet meer gekocht..... Voor een van m'n eerste paarden wel tig bitten geprobeerd voor s&t, gelukkig mocht bij winkel lenen.

Wel fijn zoveel verschil merkt!

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 18:44

Ik was er nog ééntje vergeten :o een ongebroken bustrens... werd ie woest van }>
Dus als iemand een bit wil proberen, just call me :Y)

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 19:31

Even snel fotootje, moet nu weg maar wil deze vast met jullie delen <3


Afbeelding

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:41

Mooi Haike !! <3

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-15 09:20

Superknappe merrie! Zag ook nog wat andere foto's, heel erg gaaf!!

Hier gaan we goed, hebben onze dummie les overleefd. Paard vond het leuker dan ik, best spannend omdat ie nog echt op goed geluk afzet en ik dat ook niet kan bepalen als echte dummie. Hij vond het wel errug interessant en vooral heel leuk, hij is nog nooit zo fijn geweest als de dag erna! Kortom, dinsdag weer en maar lekker ervaring opdoen. Deze week weer n ander clubje mensen want er bleek zoveel animo dat we de groep in tweeen moesten knippen.
En ja, er is beeldmateriaal maar alleen op facebook, sorry pandora :P
Zaterdag weer eens wedstrijd, het zal mij benieuwen!

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 10:03

-O- :D
Wel zo fijn dat peerdlief het leuk vond ! Nu jij nog.... :+ Had ik ook altijd met springen vroeger :')

Succes op de wedstrijd !

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-15 10:55

Haha pandora, vroeger wel veel gesprongen en dat vond ik ook echt wel leuk, maar die paarden sprongen zelf al heel goed en op t juiste moment. Vind het belangrijk dat ie genoeg afwisseling krijgt dus we gaan er wel mee door!
Ging hem na mijn les zaterdag lekker uitstappen aan de hand in het twiske (stuk natuur tegenover mijn stal), besluit meneer middenop het ruiterpad dat het zand zo mooi droog is. Schraap schraap, daar lag ie hoor! *\o/* *\o/*

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-15 11:48

zo, de eerste punten zijn binnen! 191 en 194 dus dikke winstpunten!
Hopsaaa, go pietertje! In Januari mogen we weer. Afbeelding

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 14:01


Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 12:18

Geproficiteerd Danoesje en Pieter (tje ) *\o/* *\o/* Met het goede gevoel door naar de volgende wedstrijd !!

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 17:25

Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!! Op naar veel geluk en gezondheid voor onze don primerootjes :)

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:52

Van mijn kant ook nog een fijn nieuw jaar voor iedereen !! Veel paardengeluk en weinig tot geen zorgen ! :)

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 12:11

Jullie ook allemaal nog de beste wensen, al is het nu wat laat :P

Hoe gaat het met jullie en de beestjes?
Gisteren weer gestart met een 1e en een 2e plaats, dik tevreden! Was bijna niet gestart omdat ie weer in standje giraffe ging, maar gelukkig liep ie een hele nette proef! Nu flink doortrainen want dit geeft mij echt teveel spanning, zo vind ik starten niet zo leuk :P

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 20:59

Gefeliciteerd!!

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 11:35

*\o/* Proficiat !
Enne...tegen de spanning bestaan nog altijd pilletjes als het echt te erg wordt :')

Pokkeweer hier....land begint aardig te verzuipen...volgende week vorst... kunnen ze schaatsen :+

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 15:15

Pandora, die spanning komt doordat ie vrij onbestuurbaar is in standje giraffe. Inrijden was op 20 x 20 naast de wedstrijdbaan en hij stond 1 keer bijna in de proef :x keer ervoor was ie braver en dus zelf ook stuk ontspannener. Rijd hem op advies van juf een paar weekjes met slof, maar t ding hangt in een boogje tot ie zijn kop er vol op gooit. Heeft me gister paar keer gered en zorgt voor veel ontspannener paard, nu wordt hij niet nijdig maar doet zijn ding, heel fijn. Zal nu wel half bokt over me heen krijgen maar denk echt dat dit voor verbetering zorgt..
Hier ook echt pokkeweer trouwens, bah!

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 09:00

Iedereen de vorst overleefd en nu weer een zwembad met al dat water? :\

Ik weinig gereden afgelopen week, vriendje net thuis na 16 weken buitenland, ik druk op werk en geen zin gehad dan ook nog hele avond bezig te zijn om naar manege te gaan, kost hoop tijd.
Wel gisteren gelest, komen nu echt aan moeilijke stukje maar als doorheen ben merk wel duidelijk verbetering. Straks even simpel rijden en dan morgen weer eens op wedstrijd.

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-16 10:54

Whieee Tess, vriendje eindelijk thuis! Lekker van genieten! Peerd FF vakantie. Succes met wedstrijd, let me know!
Deze week bootcamp, schrok een beetje van hoe vlak Pieter was geworden dus meer hoofdje omhoog en ietsje meer op achterbeen. Doet ie echt goed na 3lessen deze week! Moesten er echt even doorheen maar nu begint ie weer te sjouwen!
Natte bende idd maar ik heb binnen bak :p

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:40

Ice age overleefd en nu staan we weer in de blub...soort van dan toch... 8-)
Morgen is de bak hier ook weer volledig ontdooid en kunnen we weer rijden...wordt een mens toch altijd zo roestig van als je een week niet op 't peerd zit vind ik :+
Hier beginnen ze te verharen... oma als eerste natuurlijk...hoezo oud en cushing :D

Haike vriendje bij de marine of het leger ? Niet altijd gemakkelijk lijkt me, maar de thuiskomst is dan toch dubbel plezier !
Succes met de wedstrijd morgen !

Danoesje en Pietertje bootcamp... wat moet ik mij daarbij voorstellen ?
Fijn dat hij weer lekker aan 't lopen is !!

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-16 12:59

Oef snel wat aan die roest doen Pandora, heerlijk zonnetje hier!

Bootcamp houdt in dit geval in vooral voor de baas: 3dagen gepest deze week en een juf die me piekfijn in de gaten hield en meteen corrigeerde als ik m te diep liet komen. Was erg druk in de bak en dan gaat ie beetje in zijn eigen wereldje duiken en verstoppertje doen. Maar wat een verschil! Hopelijk wil iemand filmen volgende week.
Daar over gesproken, wie heeft er beeldmateriaal?

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 18:23

Super danoesje, aan het werk jij/jullie! Fijn dan wel meteen zo met begeleiding ook aan de gang kon en opgelost kreeg, nu volhouden!

Pandora, erg he dat niet kunnen rijden? Hopelijk morgen de bak weer goed en aan de gang! Oma vorst wel goed doorgekomen?

Baret ook al flink aan verharen, echt al veel af nu. Vandaag rijden werd naar veel simpel, alleen bovenste laag ontdooit dus bij stap en simpel drafje gehouden. Daarna mocht ze even los in de bak en toen hartstikke gek met de 2jarige gespeeld.
Thx voor de succes wensen, zal weer laten filmen ook

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 21:03

Aaaahhh bootcamp voor de ruiter dus ~~}> Leuk!!

Oma is de vorst helemaal goed doorgekomen...lekkere winterjas aan en gaan met die banaan :+
Zolang oma ijzertjes heeft vooraan, is er geen probleem met harde en hobbelige ondergrond.

Van beeldmateriaal gesproken...denk dat ik mij ga moderniseren en eindelijk een smartphone ga kopen, kan ik tenminste weer foto's nemen *-:) :D

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 21:33

Jaaa, oma foto's!! *\o/*