Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 29 van de 29 [ 710 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Profiel   

Topic logt al een tijd stil, maar hoe gaat het met oma en Pieter?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-17 10:54 

Profiel   

Oooohhhh... ik zie net dat mijn laatste post vanuit een tropisch belgie was :') :')
Topic was idd een beetje dood :D

Gaat goed hier. Alleen veel regen en nu vrieskou, dus het landje van oma vind dat niet zo geweldig.
Maar kranige oma banjert gezellig door de modder, goed voor de conditie zullen we maar denken :Y)

Hoe gaat het met jullie paardjes ondertussen ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-17 12:02 

Profiel   

Oma is volgens mij een taaie die zich niet zo snel uit het veld laat slaan!!

Hier liggen we even stil alweer, ongelukje gehad met fiets en daardoor nu al 3 weken alleen beetje kunnen knuffelen. Daarvoor ging het fijn, tijdens training liep ze super, op wedstrijd kon vaak nog niet volhouden maar toch elke keer nog nette punten en af en toe een prijsje. Hopelijk snel weer aan de gang

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-17 14:05 

Profiel   

Oei...fietsongeluk ? %) Zo niet leuk ! Ik hoop dat de schade meevalt !
Paardjes hebben betaalde vakantie dus...zullen ze vast niet zo erg vinden :D

Is Danoesje nog ergens te bespeuren ? Lang niks meer gepost hier... :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-17 18:58 

Profiel   

Hoop morgen weer eens op baretje te stappen, vorige week wel kort rondje gedaan maar was toen nog geen succes. Jonkie dan nog even aan longe eerst en dan daar ook maar weer mee aan de slag hopelijk.

Baret vind vakantie echt vreselijk, dat is echt een werkpaard dus zal blij zijn weer wat mag doen. En ik ook!

Danoushia erg stil, zag op fb wel geslaagd m debuut voorbij komen laatst. Hopelijk gaat allemaal goed verder ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-17 19:16 

Profiel   

Morning!
Danoesje momenteel echt onder een steen. Sinds relatie uit is hele leven aardige puinbak. Pietertje kan blijven maar ben behoorlijk aan het strugglen om koppie boven water te houden. Per 1 maart weer dakloos dus nu weer op zoek naar woonruimte.
Peerd accepteert eindelijk eens een bijrijder dus heb handen wat meer vrij voor andere dingen, ook wel fijn in deze situatie. Hij gaat heel goed, alleen ik zelf moeite soms met motiveren. Wel inmiddels M1 + 3 dus we gaan prima :)
Jullie ook zo toe aan zomer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-18 12:11 

Profiel   

Lastig danoushia steeds zoveel onzekerheid mbt wonen! Wel fijn Pieter nu een bijrijder accepteert, dat zal wel meer rust geven. En gaat wel goed dan op wedstrijd, knap zo met alles erbij!

Hier gaat ook fijn, nu met de vorst even vrij maar hoop morgen naar de binnenbak te kunnen. Sinds aar keer weer bij nieuwe instructrice geweest en dat geeft duidelijk verschil. Voorlopig even clublessen met haar combineren

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-18 22:23 

Profiel   

* kruipt onder ijsblok vandaan * :+

Daar is Danoesje terug ! :wave: Wel kl*te dat je leven beetje in puin ligt na de breuk :(:) Altijd zo naar.
Ik duim mee dat je snel weer een dak boven je hoofd vindt en wat rust krijgt.
Toch een beetje goed nieuws over Pietertje ! Is ook al heel wat !

Haike zo fijn dat de nieuwe instructrice goed meevalt ! Is toch altijd een tikkeltje spannend in 't begin :P

Hier ook vakantie voor de peerden, bak is beton :brr: Eerste weiland ( van oma dus ) is beetje maanlandschap vooraan, maar oma zou oma niet zijn als ze hier geen raad mee wist :Y) :D
's Avonds voor ze binnenkomen mag ze dan altijd even in de rijbak rondstruinen. Die ligt vlak en kan ze een sprintje trekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-18 12:10 

Profiel   

Hoi!!!!

Hoe is het met oma en pietertje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-18 19:34 

Profiel   

Hai ! :wave:

Oma still alive and kicking ! :D
Enkel der tanden geraken wat teveel afgesleten...de leeftijd begint zijn tol te eisen :Y)
Maakt hooi kauwen soms wat moeilijker. Tandarts komt volgende week even kijken of er nog wat te verbeteren valt, maar das twijfelachtig.

Hoe gaat het met jullie ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-18 20:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 29 van de 29 [ 710 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen