Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 33 [ 822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 33  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Desperado

 
Profiel   

Ik heb haar juli vorig jaar gekocht en toen was ze 1.43 dus ze heeft al een boel ingehaald. In haar eerste jaar veel last van wormen gehad..
Haar moeder is 1.64 en net als Isa best rondgeribt. Denk dat ze ongeveer 1.65 wordt, prima maatje.

Wat zit er nog meer achter James qua bloed? Die wordt dan wel groot ja! Jeetje hihi.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-15 18:31 



 
Profiel   

Ik verwacht half maart mijn desperado veulen.. Vind het nu al zo spannend!!!! Leuk om deze allemaal voorbij te zien komen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-15 18:44 



 
Profiel   

Leuk biscaya. Echt leuk al die nakomelingen wat voor lijn zit er verder achter?

Aha pienelien, 1.65 is en mooi maatje. Ben benieuwd naar de verhalen als je naar terug haalt :D achter James zit sultan een vrij oude lijn. jonge lijn met oude lijn. Wel was sultan 1.76 zelf dus het word inderdaad een grote. *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-15 20:12 



 
Profiel   

Mijn merrie is een Special d x Samber . . Mijn merrie meet ook maar 1.64..Zou het leuk vinden als Desperado wat vergroot en iets meer beweging meegeeft aan het kleintje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-15 21:10 



 
Profiel   

Roos, ja klopt. Ik had vroeger een grote (1.78, miste het fijne meewerkende karakter) dus 1.65 is prima.
ik heb haar vlakbij huis staan dus kan vanalles vertellen hihi.
Ja denk echt dat die van jou een grote wordt!! Ach als er een goede motor onder zit hoeft dat geen probleem te zijn.

Biscaya, welkom!! Wat leuk en spannend!! Dan hebben we alle jaargangen hier.
Volgens mij hebben ze bij Isa daarom ook wel voor Desperado gekozen, voor wat vergroting.. hadden ze misschien iets beter moeten ontwormen int begin.. hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-15 22:05 



 
Profiel   

Dank je wel..Ik zal dit forum regelmatig checken op foto's e.d
Leuk!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-15 22:55 



 
Profiel   

Heey iedereen!!
hoe gaat het met jullie babies?? Allemaal hard aan het groeien? :D

Isa is nu bijna 29 maanden oud en wordt steeds knapper :+: Veranderd nog bijna elke dag.. hihi.
Nu best wel weer overbouwd:
[ img ]

en even snel een foto van de andere kant om te laten zien dat ze al een mooi halsje krijgt :D
[ img ]

als ze gewoon ontspannen staat meet ik haar op 160, als ik haar voor vierkant zet meet ik 162

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-15 13:44 



 
Profiel   

Ziet er erg goed uit!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-15 14:14 



 
Profiel   

Dit is mijn merrie..Hier precies op de helft van haar dracht..Van Desperado..
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-15 16:43 



 
Profiel   

Dankjewel!
Wat ik zo kan zien heb je een leuke merrie! Ben erg benieuwd!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-15 19:43 



 
Profiel   

Wat leuk om alle foto's te bekijken :) Wij hebben afgelopen zomer een Desperado hengstje gehad uit een Jetset D merrie. Ook echt een knapperd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-15 11:08 



 
Profiel   

Mijn baby staat thuis! Alles is goed gegaan en hij staat al heel relaxed op stal [ img ]




[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-15 19:48 



 
Profiel   

Marcella, hebben jullie hem aangehouden??

Powiepower, wat fijn!!! Met een uitloop zo te zien.
Hij ziet er goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-15 21:29 



 
Profiel   

Ja hij heeft aan zijn stal een paddock van 10 X 10 die grenst aan de paddock van de anderen. Zo kunnen ze aan elkaar wennen zonder dat ze elkaar pijn kunnen doen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-15 08:59 



 
Profiel   

Ik heb ook 2 Desperado's. Uit 2013 een vosmerrie en in 2014 een zwart hengstje. Beide komen uit een Metall x Darwin.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-15 15:09 



 
Profiel   

powiepower, oh dat is top! Kunnen ze rustig wennen. Zijn die paarden zo groot? of is je baby zo klein? :P

Froukje, welkom!
Wat een leuke dieren! Toch ook wel typische desperado's. De merrie heeft qua bouw veel op de mijne! Erg leuk om te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-15 15:42 



 
Profiel   

Inderdaad Pieneliene, zag de overeenkomsten wel met jouw Desperado. De mijne is wel erg groot hoor. Ze is van eind april 2013 en meet 1.70 m nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-15 16:21 



 
Profiel   

haha dat is wel een verschil inderdaad! volgende week zondag is de mijne 2,5 en dan zal ik haar weer opmeten. Maar de 1.70 haalt ze niet hihi.
Leuke dieren om te zien! Wat zijn je plannen voor ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-15 16:26 



 
Profiel   

De merrie houd ik aan. De jaarlinghengst staat in de opfok. Deze hoop ik te kunnen verkopen als 3-jarige.
Wordt ook erg groot.
De foto van de merrie is overigens al genomen toen ze net 2 was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-15 17:12 



 
Profiel   

Wow, dat zijn ook weer hele knappe paardjes!

Mijn jonkie is best klein ( 1.50 ofzo?)en de anderen zijn nogal groot ( 1.75-1.85) haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-15 20:35 



 
Profiel   

Hoi, ik zie dit topic nu pas, maar wat leuk! Heb zelf ook een Desperado, en zie veel gelijkenissen. Heb nu op mn computer alleen een foto van J'adore als veulen. Ze is nu ruim 1,5. Ik hoopte wat vergrotend te zullen fokken, mijn merrie is maar 1.64m. Maar vooralsnog lijkt ze wel wat achter te lopen op gemiddeld, ze was op 1,5 jaar 1.52m. Hoe lijkt het bij jullie? Lijkt Desperado groot te fokken? En hebben jullie al volwassen nakomelingen van Desperado gezien?


[ img ]


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-15 11:28 



 
Profiel   

Ricoh, welkom!!
Leuk dier om te zien! wat zit er verder voor bloed achter?
Volgens mij is de eerste jaargang van Desperado nu 2,5. Dus komend jaar zullen er meer volwassen te zien zijn.
Mijn merrie komt uit een kleinere moeder (1.64) en is ook nog niet zo groot. Ze is nu bijna 2.5. Zal haar dan ook weer opmeten. Toen zij 1,5 was was ze ongeveer 1.48 ofzo. Nu zit ze in de 1.60
Het merrieveulen van Froukje is al 1.70 en ook 2.5. Nog wel wisselend dus..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-15 16:07 



 
Profiel   

Dankjewel!
De moeder is een Jetset x Heidelberg x Amor.
Qua stokmaten geeft ie nog een wisselend beeld dus. Ik hoop maar dat ze groot genoeg wordt, in ieder geval zo rond de 1.65m. Ik heb toch nog een foto gevonden van afgelopen zomer op de wei, hier was ze een jaar en vier maanden.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-15 09:37 



 
Profiel   

Wat een leuk topic ! Ik heb zelf ook een desperado nakomeling een hengst van maart 2013
Heb hem gisteren gemeten op 1.67 m , ik plaats straks zijn stamboom en een foto .
Leuk om wat andere te zien hier ! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-15 09:42 



 
Profiel   

Ricoh, leuk bloed! De moeder van mijn merrie is een Jazz x Jetset!

Olgamaria, welkom!! Ben benieuwd naar een foto!

Mijn merrie is gisteren 2,5 geworden. Ik heb weer een standfoto gemaakt en die onder de standfoto van vorig jaar gezet. Wat een verschil! Zo leuk om te zien! Ik meet haar met een waterpas en een meetlint, niet ideaal haha, maar dan kom ik nu uit op ongeveer 161.
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-15 13:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 33 [ 822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 33  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen