Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 33 van de 33 [ 822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Desperado

 
Profiel   

Mijn Desperado X Houston is inmiddels ook aan het werk! Super braaf <3


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 09:28 



 
Profiel   

Wat een knapperd!

Qua karakter zitten ze volgens mij allemaal wel goed!

Mijne heb ik nu 3x in het L2 gestart en de teller staat op 9 winstpunten!
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 13:53 



 
Profiel   

En nog 2 kiekjes van afgelopen donderdag:
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 21:03 



 
Profiel   

Heel knap!
Heeft wel wat weg van mijn gefokte nu 2 jarige desperado.
Hopelijk krijgt hij nog wel wat meer body zoals die van jou!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 19:36 



 
Profiel   

Hoi allemaal, ook maar eens een paar foto's van mijn nu 7-jarige zelf gefokte Desperado. Aan de hand de allerbraafste die ik ooit gehad hebt! Onder het zadel kan ze soms vreselijk dominant zijn, soms complete kortsluiting en in paniek, en soms heerlijk te rijden, is altijd een verrassing... Klinkt dat herkenbaar?
En tot afgelopen oktober was ze nog helemaal zwart, sindsdien heeft ze vitiligo, en steeds meer witte plekken op haar hoofd.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

En als baby:


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 14:11 



 
Profiel   

De mijne vorige week meegenomen naar een clinic om te kijken hoe hij zich zou gedragen en gisteren voor het eerst gestart in de B. Beetje spanning en daardoor soms een beetje stout, maar ben heel blij met 199 en 208 punten!

Foto van de clinic

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 15:46 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Knappe Naika doet alles zo braaf! :D Echt een heerlijk paard. Helaas door tijd gebrek staat ze nu te koop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 23:46 



 
Profiel   

Erg benieuwd hoe het nu met alle Dessies gaat!
Hier mijn 2,5 jarige eindelijk weer thuis, wat een kadootje.
Echt een heerlijk en eerlijk dier.

[ img ]
En nu al een kindervriend, ook super lief voor mijn 4 jarige dochter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 22:40 



 
Profiel   

Ik overweeg om met hem te dekken, hij blijft terug komen op mijn lijst. Twijfels zitten bij de maat, mijn merrielijntje is niet bijster groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 18:00 



 
Profiel   

sorbetje schreef
Ik overweeg om met hem te dekken, hij blijft terug komen op mijn lijst. Twijfels zitten bij de maat, mijn merrielijntje is niet bijster groot.

Mijn Desperado is ook relatief klein, hij wordt in mei 2 jaar en is nu 1,55m. Moeder is 1,62m maar ik had wel de hoop dat haar nakomeling de 1,65m zou halen.. Nou ja, misschien krijgt hij nog een groeispurt, maar ik ga niet terugdekken met Desperado omdat ik wel graag een klein beetje groter wil fokken dan de merrie. :o
Mijn Desperado is wel heel erg knap, dus in dat opzicht zou ik Desperado wel aanraden. :P

Voor de mensen die een Desperado hebben gefokt: tot in hoeverre zijn die van jullie nog gegroeid nadat ze bijna twee jaar oud waren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 14:02 



 
Profiel   

Mijn gefokte Desperado is een echte laatbloeier. Meet ong 1.65 uit een merrie van 1.67 en wordt in juni 4. Dus denk dat die dezelfde maat krijgt als zijn moeder.
Desperado heeft met name de stap en het karakter enorm opgewaardeerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 14:18 



 
Profiel   

Ook mijn tweejarige is helaas klein. Nu 3 officieel. Ook 1.57 nu maar groeit enorm ineens. Heb nog wel de hoop dat die ruim de 1.60 gaat passeren.
Toont wel veel groter dus daar ben ik al heel blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 16:25 



 
Profiel   

Oh dit geeft wel twijfels, de merrie is 1.61 en het hoeft geen kanon te worden maar zeker niet kleiner. Ik wil vooral goede stap en braaf fokken. Dat lijkt dus wel in orde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 17:09 



 
Profiel   

Mijn merrie wordt in april 5 en is ze nu zo'n 1.73. Moeder is net 1.68, dus zij is toch wel een stukje groter (en breder).

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 18:23 



 
Profiel   

Die van mij wordt 6 eind mei en tikt de 180 inmiddels wel aan.. Is dan best groot als ik het zo lees

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 21:59 



 
Profiel   

Mijne is vooral een laatbloeier.
Wel echt een mega fijn karakter. Echt bijzonder zo lief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 22:03 



 
Profiel   

Ik ben overtuigd, volgende maand hopelijk dekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-23 19:31 



 
Profiel   

[ img ]

Zei hier iemand dekken? ;) ;)
Nadea v. Desperado was afgelopen week uitgerekend. Ze is drachtig van MBH Santiano. Heel spannend!
Ik heb haar nu 3 maanden stil staan, buiten is ze erg braaf en rustig maar in de rijbak wil ze zich nog wel eens overlopen. Tijdens het rijden merkte ik dat niet aan haar maar na het rijden was ze echt kapot.. :O
Qua maat ben ik wel benieuwd wat er uit komt, Nadea is zelf 1.75 maar komt uit een merrie van 1.60.

Net voordat ik haar stil zette afgelopen winter zat ze wel wat lekkerder in de bespiering. Maar dat komt wel weer. ;)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 09:48 



 
Profiel   

Wat leuk! Eerste veulen? Grote dame! Ik heb mijn andere merrie vorig jaar ook met santiano gedekt, helaas niet gepakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 12:23 



 
Profiel   

Hi allemaal ,
Ik zie dat er al lange tijd niet gereageerd is, maar ik probeer maar weer wat leven in het topic te blazen.
Sinds afgelopen week ben ik eigenaar van twee hele leuke paarden geworden.
Een vier jarige Desperado x Osmium en een drie jarige Glamourdale x Osmium. Halfzusjes dus :D
Ik ben wel benieuwd naar de karakters van jullie paarden. De Desperado is enorm onder de indruk van alles, maar blijft wel heel braaf. Er heeft 3 keer iemand op haar gezeten, maar verder is ze nog “groen”.
Afgelopen jaar is ze naar de keuring geweest en net geen ster geworden. Het plan is nu om haar eerst goed te laten wennen en haar verder te beleren. Dan maar kijken of we nog voor een Ibop kunnen gaan.
[ img ]
Nog een foto van de dames, de lichte met witte benen is de Desperado

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-23 20:00 



 
Profiel   

Hier mijn Dessie nu onder het zadel.
Wat een wereld paard.

Hoe is jullie ervaring met gezondheid op de foto’s?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-24 13:16 



 
Profiel   

Mijn Desperado is inmiddels ook onder het zadel en pakt het werkt goed op. We moeten elkaar wat vinden, maar het gaat steeds beter. Hielp ook niet mee dat er een struisvogel, ganzen en eenden naast de bak kwamen te staan :+ ze worden er iig mak van.

Op de foto’s was ze helemaal goed :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-24 21:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 33 van de 33 [ 822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen