Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Fairytale!

 
Profiel   

aah das jammer dat t allemaal ff vertraging oploopt sunny.
maar zoals je zegt, je overhaast het niet :). en zo doet je paardje ook geen stap verkeerd.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 16:49 



 
Profiel   

Joltsje wat fijn dat het goed gaat!
Hier heb ik weer een tijd niks gedaan. Heb zelf wat zware blessures gehad waardoor ik vrijwel niks kon doen (schouder en voet). Afgelopen maanden weer bezig gegaan en ze lijkt wat gewilliger te zijn geworden. Onder het zadel hobbel ik nog steeds wat rond...het is heerlijk om geen wedstrijd ambities te hebben en gewoon van elkaar te genieten...het is zo'n bijzonder paard...wat betreft karakter, charisma, kracht en balans dat ik gewoon van rond hobbelen al blij word..Werk aan de hand en werk met dubbele lijnen vind ik ook heel leuk en ik merk dat dit haar lichamelijk minder belast. Aan de hand doe ik veel oefeningen (wijken, achterwaarts, schouder binnenwaarts, wending om voor en achterhand en traver) puur om haar lichamelijk soepeler, rechtgerichter en handiger te maken. Aan de lange lijnen train ik tempo wisselingen en ga ik al naar verzameling. Ik vind werk aan de hand nog bijna leuker dan het rijden...dan kan ik tenminste naar haar kijken <3

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 19:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen