Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Fairytale!

 
Profiel   

Vandaag mijn enter gehaald. 1.68 :=
Ga anti groeihormoon bestellen. :Y)

Ze zijn beide nog erg aanhankelijk en lief. Even acclimatiseren en dan maar eens de manen netter maken. Maandag project hoefsmid.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-16 22:19 



 
Profiel   

Ze zijn lekker aan de maat idd! Super leuk om zo te kunnen volgen.

Jordan ga ik rond deze tijd volgend jaar voorzichtig beginnen met hangen ed. Voorjaar/ zomer 2018 ga ik m verder oppakken. Omdat hij zo aan de maat is wil ik er iets langer over doen.

Maar aan de hand blijf ik natuurlijk met m alles doen. Hij vind onze boswandelingen heerlijk. Geniet er zo van. Helemaal als we met zijn grote voorbeeld gaan. (Mijn oude ruin).

Hij is een onwijze knuffelkont maar niet opdringerig. Hij heeft op stal iedereen voor zich gewonnen (al vanaf dag 1). Heerlijk relaxt en ontzettend sociaal. Vreemde paarden durf ik m probleemloos mee los te laten, mits de ander ook braaf is. Honden en gekke dingen in het bos vind hij alleen maar interessant.

Trailer is ook geen enkel probleem. Ik heb m zelfs al een aantal keer uit de kantine moeten plukken. Dus een ruimte binnen lopen vind hij niet eng (vooral als er eten te vinden is)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-16 23:15 



 
Profiel   

Als ik het zo lees zijn het wel fijne paarden. Mijn dochter werkt zaterdags op een stal en daar komt er misschien een bij waar zij dan mee mag wandelen en verzorgen en dan wordt ie in het voorjaar zadelmak gemaakt

Vader is dan Fairytale maar de moeder weet ik niet. Daar komt natuurlijk ook een stuk karakter van maar ik hoop dat het een lieverd wordt, dan kan mijn dochter haar tzt verder gaan rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 05:46 



 
Profiel   

Thanks, ja ik zie hem gewoon groeien, zal deze week weer eens meten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-16 07:49 



 
Profiel   

Enter v fairytale x metall


[ img ]



Big boy

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-16 04:45 



 
Profiel   

We zijn weer wat maanden verder.
Hie gaat het met de fairytail nakomelingen?

Met Jordan gaat het super!
Inrijden wacht ik nog even mee ivm zijn groei.

Hier wat foto's


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Hopelijk gaat het met de rest ook goed!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-17 09:59 



 
Profiel   

Hij ziet er goed uit vc immortel. Hoe groot is hij nu?

Antje gaat over een paar weken op stal en beginnen we met longeren en dan rustig aan inrijden. Vorige week een grote beurt gehad bij de tandarts. Blij dat ik dat heb laten doen voordat er een bit in gaat. Meteen geleerd dat dat voortaan bij alle jongen paarden zo gaat. O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-17 16:25 



 
Profiel   

He xjamilla!
Hij is nu 1.71 maar ik denk niet dat hij in de hoogte nog veel zal groeien. Maar dat vind ik ook een mooie maat aangezien ik zelf 1.75 ben.

Wat leuk dat antje over een paar weken op stal komt! Ben benieuwd hoe ze er nu uitziet. Ja tandjes zijn idd heel belangrijk. Jor heb ik steeds laten nakijken ieder jaar maar de dierenarts zei ook dat er pas iets gedaan moet worden als hij een bit in krijgt. Maar hij was er toch voor mijn oude ruin dus Jor meteen ff eraan laten wennen.

Het inrijden! Ook super leuk en spannend. Ik probeer me al 3 jaar te verbeelden hoe het zal zijn om straks echt gewoon erop te zitten. Jor vind ik alleen nog net iets te puppy kwa rugontwikkeling dus ik ga waarschijnlijk pas einde dit jaar/ begin volgend jaar ermee beginnen.

Tegen z'n 4de dan inrijden.

Gaat er nog iemand naar de van Olst hengstenshow in april? Ik ben zo benieuwd naar de fairytales die dit jaar worden ingereden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-17 20:11 



 
Profiel   

Als het goed is ga ik naar van olst! Ben benieuwd wat er voorbij gaat komen.

http://i66.tinypic.com/5bqp8x.jpg

Vandaag een foto gemaakt van antje. Volgende week gaan we beginnen met trainen. En 28juni gaan we naar de keuring. Benieuwd hoe ze gaat veranderen. En kan niet wachten tot al die lange haren er eindelijk af zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-17 17:20 



 
Profiel   

Oh wat een mooierd is ze! Haha ja precies!! Als ze straks geen beertje meer zijn dan zijn het meteen andere paarden.

Ze heeft dezelfde puppy blik als Jordan iig. Ene moment denk ik "jee, wat is hij al volwassen" en even later echt een puppy die nog heel veel gaat ontwikkelen.

Ben benieuwd hoe de training gaat! Maar dat gaat helemaal goed komen denk ik zo.
En spannend in juni met de keuring!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-17 21:01 



 
Profiel   

Ja inderdaad! Elke dag even de borstel er overheen. Hoop dat het grootste gedeelte eraf is als ze op stal komt.

Zit ook nog in dubio of ik haar ga laten dekken of niet dit jaar. Zou voor mij wel gunstig uitkomen. Maar ik heb nog geen idee met welke hengst :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-17 10:34 



 
Profiel   

http://i64.tinypic.com/ipweg4.jpg

We zijn bijna een maand bezig en het gaat super! Blij dat alle oude haren er bijna uit zijn.
En jeetje wat een fijn paard om mee te werken. Hadden ze allemaal maar dat Karakter!
Hebben de meeste een makkelijk karakter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 13:58 



 
Profiel   

Stoer dier!
De onze is ook erg makkelijke en vriendelijk nu 2jr en 1.75. Vraag een trapje op mijn verjaardag :)
Wij moeten nog een paar weken wachten dan kunnen ze nog een seizoen de weide in.
Door zijn grote zwalkt ie wel behoorlijk met hier en daar wat misstappen.
Ben in ieder geval erg blij met hem

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 14:44 



 
Profiel   

Wat leuk een Fairytale topic! :D

Ik heb sinds vorige week ook een Fairytale nakomeling, wat een fijn dier met heerlijk karakter <3

Een 3-jarige ster prok merrie van 1.68
Fairytale x elite v Vivaldi x Gribaldi

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 10:40 



 
Profiel   

Hé wat leuk een actief fairytale topic :D

Ik heb net een 2-jarige merrie v Fairytale (x Hamlet, interessant) gekocht, we gaan haar over een week ophalen. Heel blij mee maar vind het ook erg spannend, ze is ontzettend lief en kalm, maar ik vind dr nog echt klein ogen :o lees hier goeie verhalen over +1.70, dat wil ik zelf ook graag gezien mijn lengte (bijna 1,80). Ze schijnt nu 1.60 te zijn en is 2 jaar en 3 maanden. Kon haar niet laten staan (op slag verliefd) dus qua lengte krijgt ze t voordeel van de twijfel :D ze lijkt totaal niet op de rest hier, bruin (vrij licht) met veel wit (volledige bles en 4 witte benen).

Foto's houden jullie tegoed :) eerst maar eens zien dat de rit in de trailer van een dikke 2 uur goed gaat

Ps: als ik op bokt zoek krijg ik veel uiteenlopende ervaringen over het groeien na 2de jaar, ben benieuwd wat jullie ervaring hiermee is :) kan ik misschien toch nog hopen op iig 1.68?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 21:55 



 
Profiel   

Super leuk!!
MacavityL, mooi paard!
Hoe heet ze?

Pliencw, succes met de rit en ik ben benieuwd naar de foto's!!

Jordan is intussen de 1,70 voorbij. Maar hij is zijn eerste twee jaar onwijs hard gegroeid. Mijn oudere ruin was op zijn 4-5 pas uitgegroeid. Hij was een laatbloeier terwijl Jor al echt paard is.

Hierbij wat recente foto's



[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 23:27 



 
Profiel   

Leuk om er nog meer voorbij te zien komen!
Onze Fairytale is (Soort van) verkocht (En dragend van George Clooney). Beetje lastig uitleggen maar ze is in ieder geval niet meer van mij :') Ze is helaas daardoor ook niet naar de keuring geweest. Wel balen voor de moeder maar oké! Ik hoop dat de andere volgend jaar wel gaat. Maar aangezien die ook verkocht is heb ik dat allemaal zelf niet meer in handen :=

Ik ben rustig op zoek naar een nieuw jong paard of iets dergelijks. En het valt me op hoe ik op de een of andere manier toch weer naar de fairytale's getrokken word :+ Staan(Of stonden) ook echt een paar leuke te koop!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 14:59 



 
Profiel   

Wat leuk een Fairytale topic!
Mijn Fairytale ruin Kensington komt in oktober naar huis :-)
Hij is alleen nog niet zo mooi aan de maat als die van jullie, denk dat hij nu 1.63m is

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 10:18 



 
Profiel   

Gisteren dan eindelijk Kayenne Opgehaald; ze liep zo de trailer op en ook de rit van 2,5 heeft ze voorbeeldig gedaan *\o/* ze staat nu lekker bij de te komen in de wei. Uiteindelijk lijkt ze toch wat groter dan ik in eerste instantie dacht (gelukkig!)


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 20:17 



 
Profiel   

Hoi, mag ik me hier ook melden? Sinds vorig jaar oktober heb ik een Fairytale x Metall op stal staan. Een merrie van nu ruim 3 jaar oud. Onwijs nuchter en fijn beest in de omgang. Afgelopen maanden rustig zadelmak gemaakt en nog geen stap verkeerd gezet. Ook een ontzettende kroel.

Tot mijn grote verbazing bleef haar lichamelijke groei achter, terwijl ze wel steeds dikker werd. En zo stond er eind juli ineens een hengstveulen bij... Training staat nu dus op een laag pitje.
Foto's zijn van een maandje geleden. Lichamelijk zie je haar per dag bijtrekken gelukkig en ze wordt steeds meer paard. Qua maat is ze nu 1.68 denk ik.

Mooie fairytales zie ik hier voorbij komen! Zijn die van jullie ook zo lief en nuchter?


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 21:09 



 
Profiel   

Hoi, wij hebben sinds vrijdag ook een Fairytale x Negro op stal staan. Een 3 jarige merrie. Ik heb haar gekocht voor mijn dochter van 17 jaar, die de overgang naar de paarden gaat maken. Ze heeft een heel fijn karakter. Zoals de andere Fairytale's die ik hier tegen kom. Ze is een beauty en kan leuk bewegen. We zijn erg blij met haar.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 21:31 



 
Profiel   

SafierZ schreef
Hoi, wij hebben sinds vrijdag ook een Fairytale x Negro op stal staan. Een 3 jarige merrie. Ik heb haar gekocht voor mijn dochter van 17 jaar, die de overgang naar de paarden gaat maken. Ze heeft een heel fijn karakter. Zoals de andere Fairytale's die ik hier tegen kom. Ze is een beauty en kan leuk bewegen. We zijn erg blij met haar.
[ [url=m/FHoAtw.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een plaatje is ze ? Mag ik vragen hoe groot ze is ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 07:19 



 
Profiel   

Ze is nu denk ik 1.70 m. Ze zal nog een beetje groeien. Maar ze kan zich erg groot maken, door de hals er op te zetten. Maar mijn dochter is 1.80 m, dus past mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 07:47 



 
Profiel   

oh dat past dan zeker mooi ja! Bijna alle Fairytales zijn zo mooi groot hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 08:35 



 
Profiel   

Hier ook een nakomeling van Fairytale :D Merrie van nu 2 jaar en 4 maanden met de afstammeling Fairytale x jazz. Komt uit dezelfde moeder als de hengst Five Star. Ze is super aanhankelijk en lief, nu al :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 10:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen