Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen (Hexagon's) Gorgeous Latino

 
Profiel   

Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn met een nakomeling van Latino. Of die de merrie er dragend van hebben. Laat gerust een berichtje achter als je het leuk vind andere nakomelingen te volgen.
Ik fok zelf nrps d-pony's en heb ervoor gekozen om wat paard bloed in te mengen. Uiteraard ben ik mij ervan bewust dat de kans klein is dat de F1 dan een d-pony zal worden, zeker met deze merrie want die is zelf al uit de maat gegroeid met haar 1,51m

In 2020 is er een verrassing bij mij geboren, ipv een vos/palomino met wildkleur en/of appaloosa kreeg ik een wildkleur bruin veulen dat nu doorkleurt naar appaloosa. De vader moest dus wel een andere vader zijn. Na speurwerk kwam hier Glamourdale uit. Dus achteraf nog dekgeld betaald en zo stamboek papieren kunnen aanvragen. Dit veulen is mij goed bevallen, er zijn veel goede eigenschappen van de paardenvader doorvererft, echter mis ik wil de pony opdruk een beetje en heeft zij een heel ander karakter als de pony's. Ze wordt wel steeds toegankelijk maar het kost tijd. Ze is erg op haar moeder gericht en heeft weinig met anderen en al helemaal niet met andere veulens. Het aangekochte maatje heb ik dus ook weer verkocht want die stond daardoor ook altijd alleen. Na het spenen op 10 mnd leeftijd is zij na 2 weken hongerstaking weer terug bij haar moeder gegaan. Daar is ze nog altijd gek op. Het meest bijzondere is dat zij meer met haar moeder heeft als haar jongere zusje. Maar ze heeft ook bewezen een hele goede oppas te zijn voor haar jongere zusje. Heel zorgzaam ook, net als haar moeder zelf ook is. Ik zie dus zeker toekomst in deze kruising en heb daarom besloten dit jaar nog 3 merries met een paard hengst te bieden om met de F1 (die passen in mijn fokdoel) weer terug te fokken naar de pony's. De merrie die ik diepvries met Latino geïnsemineerd heb zal ik hieronder voorstellen.

Dewi's Danika
NRPS stermerrie
Wildkleur vos
1,51m (uit een moeder van 1,45 en een vader van 1,48, moeder komt op haar beurt uit een moeder van 1,38 en een vader van 1,43)
Plus punten:
Heel veel lossigheid
Fijn karakter
Fokt heel goede veulens

Min punten:
Wat stijl in de schouder
Mag met meer kracht en afdruk bewegen

https://nrps.nl/database/528008120021112-dewi-s-danika

[ img ]


Latino:

[ img ]

https://www.facebook.com/watch/?v=1046182239212672

https://nrps.nl/database/52800320160519 ... ous-latino
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 05:53 



 
Profiel   

Lucky You die nog met hem heeft kunnen dekken. Hij stond op mijn verlanglijstje voor dit jaar maar hij was al weg eer ik kon beginnen met dekken dit jaar. Dan maar weer naar Kaygo gegaan maar helaas niet gepakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 08:01 



 
Profiel   

Was er geen diepvries meer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 20:26 



 
Profiel   

Voor zover ik weet niet en we werken ook liever met vers sperma.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 09:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen