Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 69 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Love for You (voorheen Dance for You)

 
Profiel   

[ img ]
Love for You als klein dropje, net uit de weide, als 2 jarige.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-15 21:08 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Hierbij een aantal foto's van mijn Love for You, Johnny Love :D word bijna een jaar maar al een echte bink!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-15 15:09 



 
Profiel   

*Smelt*! Wat een leukerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-15 15:12 



 
Profiel   

Hier nog wat foto's van lucky hoe hij er nu uit ziet, hij is al aardig gegroeid in 4 maanden tijd.

[ img ]

[ img ]

[ img ]



Johnny love is een super leuk paardje om te zien !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-15 22:37 



 
Profiel   

Hier een filmpje van Love for You wat gisteren op Youtube is verschenen:

https://www.youtube.com/watch?v=rYleGGhCeDg

ps. Ik mocht het v.d. maker delen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-15 10:30 



 
Profiel   

Nou zo vader zo dochter ...... erg herkenbaar loopje , doet mijn 3 jarige merrie ook, en ook de hoge halshouding komt me erg bekend voor. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-15 19:58 



 
Profiel   

barri schreef
Nou zo vader zo dochter ...... erg herkenbaar loopje , doet mijn 3 jarige merrie ook, en ook de hoge halshouding komt me erg bekend voor. :D


Altijd grappig om de kenmerken terug te zien. Ik kan niet wachten op L..... Nog een paar maanden wachten _/-\o_ /3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-15 20:12 



 
Profiel   

De amazone moet alleen proberen om hem er van achteren wat meer onder te rijden. Dat geeft een veel mooier beeld. Nu is het achterbeen vaak achter de massa.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-15 20:50 



 
Profiel   

janderegelaa schreef
De amazone moet alleen proberen om hem er van achteren wat meer onder te rijden. Dat geeft een veel mooier beeld. Nu is het achterbeen vaak achter de massa.


Dat klopt. Viel mij ook op. Al zijn de beelden ook van 2012 en wordt hij nu door een andere ruiter gereden, dus mogelijk dat dit niet meer het geval is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-15 21:06 



 
Profiel   

De M2 proef is van vorige maand :)

Hij heeft wel het Duitse achterbeen geerfd van LL, het kruis is ook wat hoog.
Daarintegen laat hij zich wel makkelijk bewerken en loopt gemakkelijk door de oefeningen (net zoals de rest van dat stammetje)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-15 22:04 



 
Profiel   

listiglistje schreef
De M2 proef is van vorige maand :)

Hij heeft wel het Duitse achterbeen geerfd van LL, het kruis is ook wat hoog.
Daarintegen laat hij zich wel makkelijk bewerken en loopt gemakkelijk door de oefeningen (net zoals de rest van dat stammetje)

Dit is echt een rijkunstig iets. Hij valt uit elkaar, is niet nageeflijk. Ik denk wel dat het een hele aparte is als je hem iets meer op druk rijdt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-15 22:24 



 
Profiel   

Ja bij de amazone is het ook een stukje rijkunstig, al vind ik hem geen snel achterbeen hebben (ook niet bij die andere ruiter).

Ik ken er veel uit dat stammetje welke een heel stuk vlugger in de benen zijn, dat knietje voor erin is wel heel herkenbaar :D
Halfzus, de Sunny Boy is ook wat trager in het achterbeen...dat komt toch bij die Duitsers weg.
Niet erg, de kracht is er wel, maar ik zie ze graag wat electrisch/vlugger in de benen ( mijn persoonlijke smaak :) )

Maar ik denk ook dat als je hem echt aan het werk gaat zetten er wel heel veel uit te halen is,
zo te zien heel werkwillig en het gaat hem gemakkelijk af in het lijf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-15 22:38 



 
Profiel   

Ik overwoog om met hem te dekken maar idd het achterbeen laat me heel erg twijfelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-15 23:37 



 
Profiel   

;( helaas.... geen veulen meer op komst. |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-15 23:34 



 
Profiel   

Ach....... hoe kan dat nou.......

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 08:04 



 
Profiel   

Wat toevallig dit topic. Ik rij momenteel een halfbroer van deze hengst: een Larino uit dezelfde merrie. Het hoge kruis is wel herkenbaar en dat is niet altijd even simpel.
@ Pasha, wat jammer! Heeft ze verworpen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 08:14 



 
Profiel   

Mijn 3 jarige merrie (V. Love for You) voor het eerst onder het zadel :D
[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-15 15:08 



 
Profiel   

barri en adnil35: ze heeft inderdaad het veulen verworpen :'(

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-15 15:38 



 
Profiel   

Ziet er goed uit barri!! Knap paard onder het zadel! Heel veel succes en plezier! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-15 15:38 



 
Profiel   

Hoi allemaal,
Rij zelf een 4 jarige Love for You merrie, en ben erg nieuwsgierig naar ervaringen van mede ruiters van jonge Love for You nakomelingen. :o
De mijne is eerlijk maar goed vlot onder het zadel. :D Buiten alleen op buitenrit nog wat zoekerig en vindt het nog eng af en toe. Samen loopt ze met een ander paard mooi vlot door buiten.
Dressuur is eigenlijk te saai en liefst loopt in de bak met balkjes, hindernisje en zo voort...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-16 16:59 



 
Profiel   

Ik heb sinds een paar maanden ook een nakomeling van Love For You.
Een 3-jarige ruin, nu al rond de 1.70m dus wordt een grote Hij is qua karakter behoorlijk dominant en brutaal, wel op een eerlijke manier.


Laatst bijgewerkt door Mliiesje op 31-03-22 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-17 17:11 



 
Profiel   

Mliiesje schreef
Ik heb sinds een paar maanden ook een nakomeling van Love For You.
Een 3-jarige ruin, nu al rond de 1.70m dus wordt een grote Hij is qua karakter behoorlijk dominant en brutaal, wel op een eerlijke manier.

[ [url=m/3j1yxo.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ img ]

[ img ]


Oh wat een mooi paardje zeg ! Die van mij is nu 4 geworden, een beetje brutaal is hij wel maar toch verder wel heel erg braaf en slim !

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-17 13:56 



 
Profiel   

yashira89 schreef
Mliiesje schreef
Ik heb sinds een paar maanden ook een nakomeling van Love For You.
Een 3-jarige ruin, nu al rond de 1.70m dus wordt een grote Hij is qua karakter behoorlijk dominant en brutaal, wel op een eerlijke manier.

[ [url=m/3j1yxo.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/sJkzeG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/sAhuQW.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh wat een mooi paardje zeg ! Die van mij is nu 4 geworden, een beetje brutaal is hij wel maar toch verder wel heel erg braaf en slim !


Die van jullie beide hebben wel een beetje een vergelijkbaar hoofd! Leuk om te zien!
Ik baal nog steeds dat de merrie bij ons op stal destijds haar veulen verworpen heeft.
Het was een bruin hengstje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-17 14:01 



 
Profiel   

Zonde zeg. Was in je profiel naar het eindresultaat aan het kijken en zag er niks tussen staan en dan lees ik dit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-17 14:07 



 
Profiel   

GabberGill schreef
Zonde zeg. Was in je profiel naar het eindresultaat aan het kijken en zag er niks tussen staan en dan lees ik dit.


Ja helaas :( De merrie is ook niet meer.
Nu wel aan het kijken voor onze huidige merrie, maar Love For You is geen geschikte partner voor haar. Gelukkig zijn er genoeg andere hengsten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-17 14:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 69 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen