Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 171 van de 177 [ 4421 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 177  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomeling Krack C

 
Profiel   

Die Jiro ging vandaag op voor voltige paard :D We hadden het er al eens over gehad en vandaag zou ik alleen gaan stappen aan de hand.. tot ik ze met die singel zag lopen ;)
Dus hup die singel om en eerst even aan de longe .. nou of hij het al jaren deed ( stiekem had ik het wel verwacht ) dus hup lijn overgegeven aan de voltigeur en haar dochter erop ... nou zo vreselijk braaf .. benen op zn kont , staan .. alles was goed ( wel in stap hoor , eerst even aftasten ;) )
Dit gaan we dus vaker doen ..
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 18:13 



 
Profiel   

Aah gut wat een topper is het ook ! echt super knap !

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 18:20 



 
Profiel   

Wat leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 20:06 



 
Profiel   

Hieronder een filmpje van een paard dat nog van mij geweest is, tussen ons klikte het jammer genoeg niet voor de dressuur, gelukkig heeft ze het nu goed in wat ze echt graag deed!
Ze is wel dressuurgefokt, is een ooseven..

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 5812601290

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 17:45 



 
Profiel   

Tof zeg !! Vind het beeld alleen iets minder fijn springt iets zonder rug althans gelijk koppie der weer op na de sprong maar gaaf dat ze nu idd iets heeft wat ze leuk vind

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 18:02 



 
Profiel   

Goh zonder rug zou ik niet durven zeggen, ze hebben een beetje een stroeve start. Ze heeft alleszins wel veel vermogen :) mss als ze iets minder snel zou galopperen, ze nog iets meer rug zou gebruiken! De sprongen die ze uit een rustig tempo neemt, vind ik heel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 19:53 



 
Profiel   

Qleke, wat gaaf zeg , die Jiro breekt zn nek al als er een balk op de grond ligt hahaha.
Op het hoogste niveau zie ik ze vaker zo door de baan gaan ... belangrijkste is dat ze aan het einde van de rit alle balken nog in de lepels hebben liggen toch ? En ze heeft er overduidelijk lol in .

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-19 07:20 



 
Profiel   

Inderdaad! Ze staat nu al 6 of 7 jaar in Italië en dit is haar 2de ruiter! Denk dat ze daar wel meevalt dan :D
Ik heb het met [***] nog niet aangedurft, ik vrees dat hij ook een beetje een slungel is :') mss moet ik het toch eens testen deze zomer O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-19 12:38 



 
Profiel   

Hoi hoi allemaal , ik heb besloten om Jiro te verkopen .. ik heb geen klik met hem onder het zadel .
Heb het nu bijna 7 mnd geprobeerd en het wordt niet beter helaas. Morgen breng ik hem naar een stal waar hij verkocht zal worden. Uiteraard ga ik wel weer opzoek naar een ander.

Wordt vervolgd ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 07:48 



 
Profiel   

moniek21 schreef
Hoi hoi allemaal , ik heb besloten om Jiro te verkopen .. ik heb geen klik met hem onder het zadel .
Heb het nu bijna 7 mnd geprobeerd en het wordt niet beter helaas. Morgen breng ik hem naar een stal waar hij verkocht zal worden. Uiteraard ga ik wel weer opzoek naar een ander.

Wordt vervolgd ;)

Jammer zeg! Maar begrijpelijk, is toch zonde dat je geen klik hebt maar 7 maanden is wel lang genoeg om het zover te krijgen lijkt me. En ik denk dat je er best snel weer een goede ruiter voor zal vinden, het lijkt me een erg leuk paard en mooie uitstraling dus dat zit wel goed denk ik!
Ben benieuwd naar je volgende project :) ga je weer voor een jong paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 10:04 



 
Profiel   

Jeetje Moniek wat jammer, maar een klik moet er zeker zijn!

Hoe gaat het met de andere krack’jes? Ik ben nu zelf helemaal uit de lappenmand gelukkig! Maar nu is gien niet goed :roll: speelt al een hele tijd.. 3 mei naar de kliniek.. #)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 11:18 



 
Profiel   

Ik ga kijken wat er op mijn pad komt.. iig wil ik niet ouder dan 7 jaar.

Jeska wat vervelend , ben je zelf weer helemaal beter is je paard niet goed . Heel veel succes bij de kliniek. Laat je weten wat er uit komt ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 12:29 



 
Profiel   

Toch effe schrikken Moniek, maar de beste keuze vind ik ook! Klik is zo belangrijk!

Ai Jeska, hopelijk komt het snel goed!! Veel beterschap voor Gina!

Hier alles zn gangetje, heb vorige week [***] zijn s&t besteld :) spannend!
Merrie nog niet bevallen maar is niet lang meer, nog 2 weken ongeveer...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 15:06 



 
Profiel   

Spannend Q, wat voor hoofdstel is het geworden ?
Die 2 weken zijn vast snel om .. ben heel benieuwd naar jouw knappe veulentje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 16:30 



 
Profiel   

Het is er eentje op maat van Bridle 2 fit geworden! Prijs viel echt super mee en het ging hem ook echt goed af, heb wel platte riempjes gepast maar toch rondgenaaid besteld.. We moeten mee met de tijd he :=
Ook klein stukje mee gereden maar was nog niet alles, zit nog veel oefenen in van mijn kant denk ik..
Ik kan eerst de stubben bitjes passen en indien niet goed nog sprenger bitjes!

Vanaf morgen slaap ik bij mn ouders om hopelijk de geboorte te kunnen meemaken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 18:24 



 
Profiel   

Supergaaf Qleke, zo’n bevalling meemaken! Heel benieuwd naar het veulen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 20:11 



 
Profiel   

S&T rijden is even een handigheidje maar dat went snel ..

Spannend ik hoop ook dat je het kunt gaan zien .

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 07:34 



 
Profiel   

Is er al een veulen? :D

Hier iets minder goed nieuws. Gisteren naar de kliniek geweest met Gina. Blessure aan de aanhechting van de tussenpees op beide achterbenen.. 4-6 maanden mee zoet -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 09:20 



 
Profiel   

Nog niet... Duurt me veel te lang :=

Dat meen je niet!! Enig idee hoe ze dat opgelopen heeft? Veel sterkte en beterschap :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 11:53 



 
Profiel   

Ja misschien toch nog van het vastliggen in stal maar 100% zeker weten we het niet! Misschien zit er iets in het si-gewricht niet goed waardoor deze blessure is ontstaan maar dat gaan we over 5 weken bekijken. Dit moet eerst rust krijgen zodat het niet erger wordt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 15:06 



 
Profiel   

Getver Jeska wat een vervelend nieuws. Heel veel sterkte met het herstel !

Jiro staat nu 1,5 week op die stal voor de verkoop, hij heeft een knap filmpje gemaakt en er zijn al mensen geweest, maandag mensen uit Frankrijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 21:21 



 
Profiel   

Q is het veulen er al :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-19 14:36 



 
Profiel   

neeeee |( word er gek van!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-19 18:46 



 
Profiel   

Ahhh dat snap ik , zou er ook gek van worden ...

Voor de mensen met FB .. Jiro staat op de site van EquiNL.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-19 19:33 



 
Profiel   

Jiro is verkocht *\o/*

Hij gaat van de week naar Spanje .

Ik ga maandag naar een 3 jarige Franklin merrie kijken die hij had staan .. ben heel benieuwd wat ze ziet er veelbelovend uit <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-19 15:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 171 van de 177 [ 4421 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 177  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen