Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 177 [ 4421 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 177  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomeling Krack C

 
Profiel   

Dankje! Zijn er erg blij mee.

Ik heb er nu een testzadel van Vivary op liggen :) bevalt goed tot nu toe.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-16 17:49 



 
Profiel   

Ziet er erg fijn uit, ga zo even Googlen hahaha

Gedaan maar zie geen prijzen ;)
Weet je toevallig in welke prijsklasse dat zadel ligt ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-16 22:12 



 
Profiel   

Hier een Krack C x Jazz hengst van 2006! Fijn paard, enorm braaf <3 Het is zelfs soms een beetje een sulletje :') Wel veel talent voor pirouettes, passage en piaffe :)
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-16 22:22 



 
Profiel   

Ziet er heel fijn uit Miep :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-16 23:02 



 
Profiel   

Knapperd is het toch miep! <3

Rond de 3000 volgens mij Moniek! Is voor ieder paard passend te maken, wel zo praktisch voor onze DreamBoy als hij 3 is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-16 08:05 



 
Profiel   

Thnx Essie , vind ik iets te gortig 3 voor een zadel ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-16 08:14 



 
Profiel   

Snap ik :)
Volgens mij willen ze ze ook maken voor een lagere prijs, maar deze die ik wil (dus in het bruin, deze is zwart) gaat rond die prijs komen.

Leuk trouwens Miep dat jouw Krack ook zo braaf is, die van ons ook. Echt een goedzak, merk je echt niks van dat hij hengst is. In het begin was hij stiekem nog best gespannen, hij is erg in zichzelf gekeerd dus toen was hij al helemaal braaf, echt gewoon té braaf :') Hij komt nu wel lekker los!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-16 08:38 



 
Profiel   

Nog wat recentere foto's van een nakomeling van Krack C!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-16 12:39 



 
Profiel   

Wat goed om te lezen dat die van jullie zo braaf zijn als hengst, Hudson was erg veel hengst , veel brullen steigeren en klauwen .. Zelfs na de castratie heeft het nog maanden geduurd voor de hormonen wat minder werden ;) ik heb de zadelmaker op bezoek gehad , het wordt waarschijnlijk een MFSC .. Ga nu een week met een zadel rijden en dan beslissen .

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-16 12:46 



 
Profiel   

Thanks Moniek en Essie!

Leuk je hier weer te zien Essie, haha! Leuk om te horen dat jouw hengst ook zo braaf is! Moet wel zeggen dat die van mij we praatjes krijgt als er een merrie voorbij komt hoor haha! Maar ook heel goed te corrigeren :)
Grappig dat die van jou zo anders was Moniek! zo zie je maar wat moeders voor invloed heeft :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-16 10:59 



 
Profiel   

Nou zeker weten Miep, Hudson heeft dan ook niet de mooiste afstamming hahaha Krack x Jazz hihi...
Nee hoor het is een vreselijk lief paard, had er 3 wk niet opgezeten wegens zadel problemen, het was gewoon opstappen en wegrijden . Nu nog steeds geen zadel .. Maar dat wordt hopelijk donderdag opgelost.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-16 11:06 



 
Profiel   

Red heeft juist geen klein hoofdje, haar hoofd is zelfs wat groot vergeleken bij haar stokmaat, ze is max 165cm.

Mooie dieren komen er voorbij

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-16 11:46 



 
Profiel   

Haha die van Miep is ook Krack C x Jazz. Geinig. Dat is toch wel heel braaf Moniek!!

Mijn oudere hengst (v. Karloo, waar nog nooit iemand van gehoord heeft :D ) is ook erg hengst, maar erg sensibel en dus makkelijk te hanteren, die heeft wel een dominant karakter, is echt een arrogant heertje. :D Fly is echt onwijs braaf, durf ik een klein kind mee het bos in te sturen haha. Je hoort toch wel wisselende verhalen over Krack C nakomelingen, veel stakers helaas. Maar kan natuurlijk ook komen omdat er veel van ze verwacht wordt, té veel dan misschien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-16 11:58 



 
Profiel   

Die van mij is idd ook Krack C x Jazz, maar zijn moeder was ook niet een echte Jazz, behoorlijk nuchter karakter gelukkig! Wel fijn dat je er zo weer op kon stappen!

Fijn he Essie, zo'n braaf ding! Hoewel een beetje arrogantie ook enorm goed van pas kan komen :+ Beetje offtopic, maar je veulen is ook een prachtding zeg <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-16 15:38 



 
Profiel   

Ja karakter van de moeder zegt eigenlijk het meest, die voed het veulen ook op.

Hoe zijn jullie Kracks te rijden?

Dankje Miep!! Dat is ook echt een lieverd, en lekker brutaal haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-16 17:07 



 
Profiel   

Hier ook een 4 jarige zizi top X Krack C merrie :) heel sensibel diertje maar zo eerlijk en eigenlijk ook heel braaf voor een jong ding!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-16 17:15 



 
Profiel   

Hudson is fijn te rijden ( wat ik me nog kan herinneren na 3 wk niet hahaha ) lekker naar voren maar kan hem ook eens een schop geven zonder dat hij gek wordt .. Echt een fijn dier.
Oh wat grappig Miep ook een x Jazz ..
Ik ga ons opgeven voor de Horsefood competitie , gewoon voor oefenrondje op ander terrein ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-16 18:03 



 
Profiel   

Wat leuk dat dit topic een beetje tot leven is gekomen , ben zelf wel aardig inactief geweest de laatste tijd :')

Komen een hoop mooie paarden voorbij!

Heb mijn merrie hier volgens mij nog niet echt voorgesteld :j
Is een Uphill x Krack C merrie van 5jaar (word 6 dit jaar) met een mooie hoogte van maar liefst 1.80

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-16 20:07 



 
Profiel   

Oh wauw Sharkj wat is ze groot en knap ;)
Ik vind het ook erg leuk dat er weer wat leven is hier :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-16 10:25 



 
Profiel   

Dankje moniek! :D Gelukkig is ze net zo lief als dat ze groot is , heb zelden zon lief paard meegemaakt. Al heeft ze wel een sterk karakter als ze eenmaal iets echt wil , en met het rijden word ze wel steeds bijdehanter :') krijgt ook nu pas een beetje de kracht. Veel ellende gehad met deze grote lange slungel!

Vind jouw krack c ook een leuk dier , leuk koppie zit erop!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-16 11:02 



 
Profiel   

Dat geloof ik Shark dat ze lang slap is geweest, ze ziet er goed uit... Die groters hebben langer de tijd nodig gewoon.
Hudson is nu 168 cm denk ik, zal nog wel wat bijkomen ik hoop dat hij 170 cm wordt ;)

Ik heb ons opgegeven voor de horsefoodcompetitie op 12 maart in Aalsmeer ..
We gaan heen voor een trainingsrondje lekker weer op ander terrein rijden ervaring opdoen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-16 15:35 



 
Profiel   

Ik rij Red nu niet meer ivm zwangerschap, maar ze is een heel fijn paard om te rijden, kunt er heeeeerlijk op zitten. Wil graag lopen, kunt zo 2 lessen rijden en dan ben je nog niet moe. Een heerlijke galop zit er op. Zal nooit rare sprongen of bokken maken, behalve als ze los in de bak loopt, dan ineens erg lenig. Als ze het ergens niet helemaal mee eens is dan trekt ze je er even een half rondje uit, maar is dan na enig protest wel weer terug te halen. Teugels lang is wel echt teugels lang, vind het niet leuk om dan weer opgepakt te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-16 16:44 



 
Profiel   

Ik heb ook een Krack C x Gribaldi gehad, is helaas verkocht naar USA. Dit paard heb ik L2 en M1 gestart en we waren bijna altijd eerste of tweede. En dat is niet omdat ik zo goed kan rijden :D Wat een super mentaliteit, altijd voor je gaan en voorwaarts denken. Sensibel en goudeerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-16 17:52 



 
Profiel   

Hier ook een Krack C! Een 9-jarige merrie, 2 tot 3 jaar niets gedaan, 0 spieren en conditie dus nu lekker opbouwen. Ze is pas een maand van ons, maar doet het al onwijs goed! Aan de hand is ze een geweldig lief en rustig paard, maar onder het zadel wel wat pittiger.
Dit was Baila haar eerste dag bij ons;
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-16 18:02 



 
Profiel   

Joysie, wat een jeugdig hoofdje, knappe merrie .

Truitje , dat klinkt als een heel fijn dier .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-16 19:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 177 [ 4421 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 177  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen