Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 175 van de 177 [ 4421 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomeling Krack C

 
Profiel   

Ik zag het op FB voorbij komen Renske, ze is knap .
Wat is er met Adje gebeurd ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 04:01 



 
Profiel   

Thanks!

OH niks maar ik mis het wedstrijden rijden en gewoon lekker buiten huis rijden lessen volgen enzo en SGW rijden. Dat kon daar misss hooguit 5 tot 6 uitjes in een jaar zegmaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 06:52 



 
Profiel   

Jammer Renske , ik nu hoop dat je hier veel plezier gaat hebben met deze .

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-19 06:49 



 
Profiel   

Lucy heeft gisteren mee gedaan met de Pluvinelcup in Maren Kessel .. takke end rijden maar dan heb je ook wat hahaha .. ze vond het super spannend maar heeft zich onder het zadel keurig gedragen .
Ik heb jaar laten rijden door de jongen waar ik haar vandaan heb .
Ze was uiteindelijk exaequo 13e van de 51 met 80 punten super tevreden dus .

https://youtu.be/BVf3KRuXRNo

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 20:32 



 
Profiel   

Heey , hoe gaat het hier ?

Lucy is verhuisd naar de stal waar ik 2,5 jaar met Huds gestaan heb .. voelt echt als thuis komen :j
En het is niet normaal hoe relaxt ze is .. heel bijzonder .
Nog even wennen en dan komt ze samen met een andere 3 jarige te staan ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 16:42 



 
Profiel   

Super Moniek! Hopelijk komt alles op zn plooi daar :)

Hier alles in orde.
Het 2de veulentje van kenissen is toegekomen zo'n 2 weken geleden, Twinkelstar heet ze.
Vandaag even halstertje op gezet, was pas de 2de x met een halster op en ze liet het mooi doen.. effe vertrouwen winnen maar kwartiertje later spelenderwijs had ze het aan :) (niet evident als ze los in de weide staan)
Het is ook echt een lieverdje.. wel dubbel zo groot als die van ons!! Raar wat het doet als er een spring gefokt veulen naast je dressuur veulentje staat :')

Als ik vanavond nog tijd heb zet ik een paar fotootjes hier op :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 18:05 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 19:02 



 
Profiel   

Ohhh wat een schatjes Qleke... mooie kleurtjes ook <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 19:32 



 
Profiel   

Inderdaad mooie kleurtjes <3 zo schattig altijd veulentjes <3 <3 kreeg van de week allemaal herinneringen op Facebook van Halo als veulen, kan er uren naar kijken hahaa

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 19:51 



 
Profiel   

Kan ik me voorstellen Princes <3

Ben heel blij dat het zo'n handelbare en lieve veulens zijn. Zijn echt momenten die je nooit meer vergeet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 20:02 



 
Profiel   

Ah zo schattig!

Hier echt een oliebol haha maar... het jaar is bijna voorbij :+ gien weer bijna goed, nu ik ziek. Nog drie weken opbouwen in het draven en dan als het nog steeds goed is, mogen we weer galopperen *\o/*

Ik zit er steeds meer aan te denken om haar te verzekeren. Hebben jullie je paard verzekerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-19 09:30 



 
Profiel   

Jesaja, jeetje ik ga duimen voor je .. zal wel weer fijn zijn als je alles kunt.
Ik heb nooit mijn paarden verzekerd gehad .. nu heb ik de mazzel dat ik zelden blessures heb ..
Verzekeringen kosten een hoop geld , ik leg dan liever elke maand geld opzij dat als er iets is dat je het kunt betalen ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-19 13:45 



 
Profiel   

Ik ook niet...

Wat rot dat het niet mee zat... ben ook goed ziek geweest voorbije week. Keel, neus, hoofd, buik, koorts alles is de revue gepasseerd :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-19 14:53 



 
Profiel   

Ik had ooit mijn pony verzekerd. Toen moest ze een keer voor koliek op de kliniek blijven, en werd dat weer niet vergoed (is echt al weer lang geleden) dus sinds dien nooit meer gedaan. Die van mij hebben eigenlijk nooit wat, en anders betaal. Ik het zo. Denk dat je uiteindelijk goedkoper uit bent door niet verzekeren..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-19 23:07 



 
Profiel   

Ja dat was mijn gedachte dus ook altijd. Tot nu. Nu is mijn spaarpotje leeg :( stel dat ze nu iets krijgt.. maargoed nog maar even goed overna denken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 08:43 



 
Profiel   

Wat is het hier stil zeg. Niet dat ik wat mag zeggen.... ben er ook maanden uit geweest :D of in ieder geval niet op bokt geweest.

Kleine update: Vos heeft na ons trailerverbouwen avontuur een peesblessure gehad (begin juli) en is eigenlijk nu bezig om op niveau te komen. Mijn "oudste" paard waar ik echt heel veel mee meegemaakt heb (bloed zweet en tranen om iets te bereiken met dat dier) hebben we in moeten laten slapen omdat hij een giga explosie van artrose ineens had.
En dan mijn lievelingetje ID. Na 7 punten in 4 proeven maar m1 "om te zien waar we staan". Zondag gaan we onderling de m2 maar eens proberen. Ben zo trots op haar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-19 23:23 



 
Profiel   

Viba, jemig dat zijn geen leuke berichten dat je je maatje heb moeten laten inslapen ;(
Wel fijn te lezen dat vos weer in opbouwende fase is +:)+ En je andere topper gaat super lekker zo te lezen , top hoor !!

Lucy is 2 weken geleden door de tandarts behandeld .. 3 van de 4 doppen verwijderd en 2 wolfstandjes eruit gesneden .. 1 x boven en 1 x onder .. die onder zat was ook afgebroken super zielig ..
ze heeft er goed last van gehad . Afgelopen zaterdag weer voor het eerst een bit in gehad en gereden .. gisteren weer een les gereden en wat deed ze het goed *\o/*
Alleen heeft ze een virusje onder de leden , waarschijnlijk door verminderde weerstand .. achterbenen beide dik maar na beweging weer dun en geen koorts .. het is nu 4 dagen aan de gang en gelukkig weer op zn retour :wave:
Volgende maand hebben we een clinic op de planning staan en in februari gaan we weer mee doen met dressuurtalent Berlicum .

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 06:33 



 
Profiel   

Bij ons op stal ook al van alles ziek Moniek! Precies hetzelfde als hoe jij het omschrijft. Heb ik gelukkig geen last van, naja gelukkig.. was al niet echt een top jaar maar afgelopen oktober ging het met mij helaas helemaal mis. Dus nu even helemaal geen paard en stalwerk voor mij. Gien staat nu vanaf oktober al 24/7 buiten te chillen met een stokoude fjord wat Shetlanders, kippen, kalkoenen en ganzen :') en ik had daar best wat zenuwen over, want dikke blubber nu, veel regen etc. Maar.. ze vind het fantastisch. Beest is helemaal gelukkig, haha heel fijn kan ik even rustig ademhalen. En volgens de dierenarts was het ook een prima oplossing voor haar blessure. Hij verwacht dat als ik haar van het land pluk, we gelijk weer kunnen gaan opbouwen en dat de benen voldoende hersteld zijn. Dus dat is mooi!

Ikzelf dus last van mijn hersenpan. Nog van mijn val begin dit jaar. Nu revalideren en dan kan ik hopelijk straks alles weer doen, maar nu op dit moment kom ik niet verder dan veel slapen, een rondje wandelen, klein dingetje in het huishouden en weer slapen. Dus, mijn advies; zet in ieder geval altijd je cap op! Als ik dat niet had gehad, had ik hier waarschijnlijk niet meer gezeten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 08:51 



 
Profiel   

Jeetje Jeska wat ik schrik ik hiervan -O- Ik hoop dat je snel herstelt. Heerlijk dat Gina zo lekker staat en zo blij is .. dat scheelt dan voor jou een hoop zorgen .
Doe vooral rustig aan en alles stap voor stap :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 20:27 



 
Profiel   

Geen fijn nieuws Vibabu :( paard afgeven is zo hard...

Voor jou ook niet fijn Jeska :(:) rustig aan doen he, heb van andere mensen al gehoord dat je zoiets echt niet kan en mag forceren! Blij dat Gina zich kan amuseren :)

Hier is de tandarts ook geweest vorige week! Alles was oke maar bon zijn dan ook volwassen paarden :Y) ze zal je vast dankbaar zijn dat je haar ervan verlost hebt Moniek :)
Was alleszins blij dat ze ook niks zag bij [***], aangezien ik hem nu meer dan 2 maand met s&t rijd! Hoewel hij het heel goed aannam, weet je toch maar nooit he..
2 weken geleden hadden we wedstrijd in ZZ en hadden we een gedeelde 1ste plaats, was best tevreden na zo'n lange tijd eruit te zijn! Vorige week hadden we een fotoshoot bij ons thuis, moet de foto's nog ontvangen.. plaats er dan wel enkele hier :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 09:47 



 
Profiel   

Dat klinkt super fijn Qleke ben heel benieuwd naar de foto’s .

Vandaag nog even gereden met Lucy .. na een klein kwartier nog even In de buiten bak gereden voor het eerst .. ze vond het rete spannend maar oh wat braaf is ze toch .. 5 min en toen was ze klaar .. ze was wel heel erg moe hoor na het rijden .. dus even een paar dagen rust nu .
Gisteren had m’n vriend even wat foto’s gemaakt van ons .. niet bijzonder maar wilde ze wel laten zien ..[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 17:02 



 
Profiel   

Wat heeft ze een mooie uitstraling, echt een knap paard! Zo lief met je kindje <3
Is dat een groen dekje of lijkt dat maar zo? Vind het mooi!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 17:33 



 
Profiel   

Dank je wel Q ,
Het dekje is zwart .. maar denk dat het met het lichter maken van de foto groen is geworden .. de rijfoto’s waren best donker ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 23:37 



 
Profiel   

Vandaag het D-OC aangevraagd voor Lucy .. hopelijk is alles goed en krijgt ze het predikaat ..
dan nog naar de keuring en een ibop ..
Ik heb er echt de ballen verstand van met een merrie maar hopelijk wordt ze dan Elite ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 11:35 



 
Profiel   

Oh ik duim voor je mee Moniek! Tof paard. Ben eigenlijk wel benieuwd ook hoe zo’n merrie keuring in zijn werk gaat enzo. Totaal geen verstand van haha. Wil je met haar gaan fokken ook?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 15:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 175 van de 177 [ 4421 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen