Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 177 [ 4421 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 177  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomeling Krack C

 
Profiel   

Joysieee wat een leuk koppie heeft Baila :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 17:27 



 
Profiel   

Red die haalt denk ik de 165 net niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-16 07:30 



 
Profiel   

Bright is 170 denk ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-16 10:30 



 
Profiel   

Vandaag weer les gehad met Hudson, pff 3 handen vol hahaha maar wauw wat wordt hij dan gaaf :D
Het kwam door het paard bij de buren.. Ze waren lekker met hun Norriker bezig met kleine kindjes.. Zolang ze dan inzicht zijn is er niks aan de hand , tot ze de bank uit gingen .. Dan wil Hudson toch wel even weten hoe wat en waar ;) , jeetje wat een energie opeens hahaha, lekker gegaloppeerd pff volgens mij kwam hij elke sprong 2 meter hoog met z'n voorbenen hahaha lopen dat ie deed. Toen de meeste looplust eruit was hihi nog eventjes een klein beetje wijken meegenomen .. Dit doet hij naar rechts goed, naar links heb ik bijna geen druk op m'n linker teugel en kan daardoor moeilijk z'n schouder begrenzen .. Maar ook dat gaat goed komen ik weet het zeker ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-16 20:09 



 
Profiel   

Wel leuk om even te delen misschien, kwam m net tegen op de pagina van Joop van Uytert!
Krack C aan de wandel met een jochie :)

https://www.facebook.com/joop.vanuytert ... 696190483/

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-16 10:45 



 
Profiel   

Ach wat lief!! <3

Fly is rond de 1.60/1.62. Niet zo groot haha. Hij gaat wel erg fijn momenteel, echt bizar hoe ongecompliceerd hij is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-16 11:01 



 
Profiel   

Wat schattig!! Weet ik in ieder geval op wie mijn paard het meeste lijkt :p

Lekker moniek dat Hudson zo goed gaat! Geeft een gaaf gevoel he als ze ineens zo gaan lopen :D

Volgens mij is fancy best een uitschieter als ik het zo bekijk. Zijn allemaal niet heel erg groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-16 11:32 



 
Profiel   

Paardenmiep, dat filmpje heb ik al eens voorbij zien komen. Echt te schattig .

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-16 12:43 



 
Profiel   

Ah leuk filmpje zeg! Gina is rond de 1.65 denk ik. Afgelopen zomer voor het laatst gemeten en toen was ze 1.64m, maar ze toont zo groot.. Niemand geloofd het als ik zeg hoe groot ze is. Heel apart. Misschien moet ik nog maar eens meten haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-16 17:13 



 
Profiel   

Soms kunnen kleine paarden inderdaad heel groot tonen , en andersom ook.

Vind het altijd wel grappig hoe mensen dat zo mis kunnen hebben. Op de foto's verwachten ze ook dat fancy een stuk kleiner is in het echt. Ze is dan ook wel meer been als dat ze echt een groot en grof paard is.

Was een keer op wedstrijd mee met een stalgenootje en daar liep een onwijs "groot" zwart paard. Dus haar moeder zegt tegen mij jeetje dat paard is groot zeg!! Maar we stonden er bijna naast dus ik zeg... nou valt mee fancy is groter hoor. Kwamen we terug op stal en ging ze naast fancy staan , oh verrekt ja die is een stuk groter zeg! Dat paard was alleen een stuk grover en had een hele hoge brede hals waardoor hij heel groot toonde.

Viel me trouwens wel op dat op de wedstrijden waar ik tot nu toe ben wezen kijken de paarden allemaal vrij klein oogde. Denk dat er weinig boven de 1.65 uit kwamen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-16 18:19 



 
Profiel   

Haha gek he dat dat zo anders kan lijken! Nou heeft Gina ook best een hoge hals aanzet en inmiddels een vrij brede nek dus het zou kunnen dat ze daardoor ook groter lijkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-16 09:18 



 
Profiel   

Ja gek is dat he. Fly en mijn oudere hengst zijn qua stokmaat ongeveer even hoog. Perry lijkt net een reus in vergelijking met Flytje :') als ik er op zit ook best een verschil, terwijl fly al niet heel rank is.

Deze is ook 1.60/1.62
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-16 09:24 



 
Profiel   

Essie , Perry toont ook veel groter idd door z'n massa .. Ik hou daar wel van persoonlijk , mijn vorige was ook vrij massaal .. En dan 172 cm. Ik denk dat Hudson 168 is , hoop dat daar nog wel wat bij komt .. Maar dat gaat wel gebeuren ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-16 10:06 



 
Profiel   

essie_blue schreef
Ja gek is dat he. Fly en mijn oudere hengst zijn qua stokmaat ongeveer even hoog. Perry lijkt net een reus in vergelijking met Flytje :') als ik er op zit ook best een verschil, terwijl fly al niet heel rank is.

Deze is ook 1.60/1.62
[ [url=m/i4Bd0Q.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jeetje dat zou je inderdaad niet zeggen, toont veel groter!

Eindelijk is het hier droog en mooi weer (zon!!) dus ik ga vanmiddag voor het eerst is naar buiten met Gina. Afgelopen zomer wel veel naar buiten geweest maar nu van stal verhuisd en hier in de omgeving is het een stuk drukker met vrachtwagens enzo. Ben benieuwd wat ze ervan vind haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-16 11:44 



 
Profiel   

Wat heerlijk Jeska , dat wil ik met Hudson ook zeker gaan doen.. Wordt wel van de zomer denk ik.

Hudson is gisteren behandeld door de osteopaat, hij had 2 plekjes .. 1 onder het zadel wat wel te verklaren is door m'n vorige zadel. En 1 plek achter het zadel.. Kan natuurlijk vele oorzaken hebben, verder vond ze het een erg los paard :) .. Nu moet hij even rustig aan doen. Morgen komt de smid en ga hem daarna even longeren of daarvoor ;) .. En dan zaterdag weer rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-16 13:10 



 
Profiel   

Het was heerlijk vandaag! Ik wilde ook even lekker gaan rijden maar paard had vandaag haar stuiterdag, dus om mezelf heel te houden maar niet gereden en haar flink uit laten rennen en bokken. Is voor haar ook wel lekker natuurlijk!

Bij mij is het ook langzaam weer tijd voor de osteopaat. Laat eigenlijk om de 3 a 4 maanden gewoon even checken voor de zekerheid in combi met de zadelmaker er vlak na. Nu kom a.s. zaterdag de zadel maker alweer, tijd gaat snel! Dit keer maar de osteopaat erna.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-16 17:24 



 
Profiel   

ik heb ook een tuigpaard x crack c. hij is nu 17 jaar oud en echt een super eerlijk paard, tikje apart in sommige dingen maar zeker betrouwbaar.
hij is aangekocht als manege paard op ons bedrijf. heeft ook M gelopen voordat ik hem uitbracht.
in ruim een jaar liep hij van M1 naar ZZL met winst. nu is hij op zijn nieuwe B debuut aan het wachten met mijn bij rijdster.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-16 17:47 



 
Profiel   

Leuk dier rink!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-16 18:25 



 
Profiel   

Idd leuk dier Rink .

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-16 21:11 



 
Profiel   

Nog even een foto van fancy van gister nadat ze zich flink uitgeleefd had.

[ img ]


Ook is ze dol op de stal katten, alleen vinden de katten haar maar een groot monster.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-16 10:26 



 
Profiel   

Shark, ze kijkt tevreden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-16 10:36 



 
Profiel   

Wat een lieverd die Fancy!

Knapperd hoor Rink!! Doet zo te zien zijn stinkende best voor je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-16 10:44 



 
Profiel   

Leuk dier Rink! En Fancy kijkt inderdaad zeer tevreden haha

Mijn tocht buiten ging gisteren prima, zelfs door het dorp langs de markt gegaan. Geen probleem, maar met dit weer (harde wind) in de binnenbak: doodeng! Raar paard..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-16 11:33 



 
Profiel   

Haha ze was ook zeer tevreden!

Vandaag dan ook met die storm zo op kunnen stappen zonder gekkigheid. De binnenbak leek wel uit elkaar te vallen zoveel lawaai.. trillende platen , schuddende rekken en piepende geluiden maar daar heb ze dan weer niks van.

Die paarden zijn af toe best gek.. de kleinste dingen zijn soms toch zoooo raar!

Morgen komt de zadelmaker , ben erg benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-16 19:14 



 
Profiel   

Wat een leuk topic!
Ik heb ook een nakomeling van Krack C. Zijn moeder is van Olivi en momenteel is hij 3 jaar oud en krijgt aardige puberstreken -O-
Maar verder super fijn beestje en heel koel in z'n hoofd.
Momenteel is hij nog maar net 1.60m (en toont ook niet zo groot haha) maar ik heb hoop dat er nog wel wat centimeters bij komen, alhoewel het verder ook niet uit maakt want het past precies!

[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-16 19:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 177 [ 4421 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 177  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen