Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 177 [ 4421 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 177  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomeling Krack C

 
Profiel   

Dat is ook al zo'n kleintje haha , op de eerste foto ziet hij er een beetje uit als een pony. Erg schattig! Tweede foto dan weer niet ,ziet er leuk uit!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-16 20:05 



 
Profiel   

Sharkj schreef
Dat is ook al zo'n kleintje haha , op de eerste foto ziet hij er een beetje uit als een pony. Erg schattig! Tweede foto dan weer niet ,ziet er leuk uit!


Ja klopt :j komt volgens mij ook omdat hij (bijna) geen voorpluk heeft en daardoor een onwijs babyhoofd heeft :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-16 20:38 



 
Profiel   

Haha dat geeft hem inderdaad wel een babyface!:') en hij lijkt vrij rond/compact op die foto en dat is op je rij foto helemaal niet het geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-16 20:49 



 
Profiel   

Alweer zon leukerd , hihi dat voorplukje en die babyface herken ik wel dat heeft Hudson ook.[ img ]

Vandaag is de smid weer geweest, nu hopen dat hij ze er eens een keer onder laten zitten hahaha afgelopen 2 weken is hij 3 x geweest :o ik moet ook gaan leren springschoenen om te doen ~~}>

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-16 21:15 



 
Profiel   

Wat een leuke foto van bij de smid! Net alsof hij hem op wil eten :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-16 21:30 



 
Profiel   

Wat een leukerd princes! Chique diertje zo op de rijfoto te zien :)

Oh Moniek zo herkenbaar, hier ook een eeuwige ijzer verliezer :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-16 22:58 



 
Profiel   

Wat een schatje Princes!!

Flinke voorpluk hier :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-16 23:21 



 
Profiel   

Bedankt allemaal! :D
Woow jaloers op die pluk :o
Mijne had een pluk, toen hebben we hem naar een trainingsstal gebracht en echt van het ene op het andere moment, pluk weg.. :=

Maar ik heb hoop, het lijkt te groeien.. *\o/* of ik wil het zien groeien..

@moniek21, staat hij nou de smid te bijten? :+

Ik las ook nog ergens in het topic iets over kuilen graven.. Man die van mij graaft hele loopgraven, hij verbindt rustig 3 kuilen met elkaar.. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-16 23:38 



 
Profiel   

Hahaha nee hoor PrinCes, dan had hij wel een kopstootje gehad :=

Wauw Essie ik ben ook wel jaloers hoor op die voorpluk... Het rare vindt ik weer dat Hudson wel vrij veel staart heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-16 02:49 



 
Profiel   

[ img ]
Hier ook een die wel een redelijke voorpluk heeft gelukkig. Plus een staart waar ik zelf jaloers op ben hhaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-16 07:48 



 
Profiel   

Wat een gaaf beest, die tuiger! Liet 'm aan mijn moeder zien en die zei gelijk 'misschien moeten we Krack C ook maar op Happy gooien (onze andere merrie, half tuiger)' :')

Die van jou is ook leuk Princess, echt een puppyhoofdje <3

Baila heeft een poef-voorpluk, waar de rest van onze paarden jaloers op is, hier is hij nog aardig platgedrukt..:
[ img ]

De laatste week had ik weinig tijd voor haar en dan merk je haar wegzakken. Gisteren na bijna een week niet rijden er weer op, en ze vond het heerlijk om weer iets te doen! 'T was wel een bommetje met die wind, maar gelukkig blijft ze aardig gecontroleerd. Binnenkort even een andere zadelmaker zoeken en bellen, sinds korte tijd rijd ik tijdelijk met de barebackpad ondat het zadel niet zo lekker meer ligt. Wij hebben normaal altijd van Rijs, dus die hadden we gebeld, door drukte konden ze niet op locatie komen en zouden we met Baila naar hun winkel moeten komen. Aangezien ze op vreemde locaties onwijs druk is durven we dat nog niet aan, en dan heb ik nog niet eens gesproken over de wachttijden van het opvullen..
Afijn, voor nu gaat dit ook prima, ook goed voor mijn eigen zit :=


Laatst bijgewerkt door Joysieee op 30-01-16 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-16 11:35 



 
Profiel   

Wij hebben ook van Rijs inderdaad. Hij kwam bij mij in oktober en heb toen maar gelijk een afspraak voor april gemaakt :')
Toen ik wist dat paard naar huis zou komen gelijk een afspraak gemaakt (zo'n 3 weken van te voren gebeld) en toen zeiden ze dat ze over 5 weken konden komen := Uiteindelijk toch gelukt en kwamen ze een week nadat hij thuis was gekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-16 11:39 



 
Profiel   

Van Rijs duurt inderdaad bizar lang voordat je daar terecht kan. Mijn zadelmaker heeft helaas vandaag af moeten zeggen vanwege lichamelijke problemen. Word dus ietsje langer wachten , zadel ligt nog wel netjes dus echt haast heeft het ook niet gelukkig.

Vandaag wel een bizar opvliegerig en vervelend paard :') merkte het gelijk al dat ze wat gespannen was dus maar lekker aan het werk gezet wat redelijk oke ging. Maar toen er 2x bijna een duif tegen haar aanvloog bij de ingang van de binnenbak was het toch echt gedaan. Vloog 2x bijna tegen het plafond aan en daarna was ook echt ALLES eng -O- ben maar gestopt toen ze uiteindelijk nog 4 rondjes ontspannen liep. En die X die al jaren midden in de bak hangt... BWWAAHHH ENGGG!!! :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-16 12:20 



 
Profiel   

Dan heb je het goed gedaan dat je gestopt bent toen ze ontspande Shark.

Hudson was ook wat frissig vandaag , hij was wel heerlijk los na de behandeling van de osteopaat
fijn kunnen rijden... Hij had zoveel energie dat hij morgen weer mag hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-16 18:15 



 
Profiel   

Altijd stoppen als ze braaf hebben gedaan wat je vroeg , en gezien ik geen zin had in verdere discussies met paardlief was het de beste optie ook. Ben net nog even terug geweest op stal nog even een uurtje met der in de bak gespeeld, ze had toch wel wat energie over haha.

Zal Hudson vast blij mee zijn dat hij morgen nog een keer mag hihi, maar mooi dat hij weer lekker los was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-16 18:59 



 
Profiel   

Mijne graaft ook heeeeul graag kuilen.. Wat zeg ik kuilen? Kraters..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-16 23:17 



 
Profiel   

__PrinCes schreef
Ik las ook nog ergens in het topic iets over kuilen graven.. Man die van mij graaft hele loopgraven, hij verbindt rustig 3 kuilen met elkaar.. -O-


Haha oh gelukkig, gina is dus niet de enige! En die van Rink dus ook haha, gina graaft ook wel een een kuil vlak naast de plek waar ze gemest heeft en graaft dan vervolgens zo haar drol erin :') scheelt mij weer opruimen O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-16 10:27 



 
Profiel   

Hahaha dat is wel heel netjes van Gina .

Hudson vandaag weer even gereden , hahaha even maar hij was toch wel wat moe van gisteren hahaha.. Toch even fijne stukken gevoeld. Kon ook fijn naar voren rijden in galop en hem weer terug rijden dat je ook echt tempo terug voelde aan het einde van de lange zijde.. Zo gaaf als ze dingen beginnen te snappen.
Lekker nog verlichte zit in galop en hem daarin wat lager kunnen zetten. Al met al dus heel blij met hem <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-16 15:29 



 
Profiel   

Awww die Hudson, toch wel een beetje moe. Wel goed dat je nog lekker heb kunnen rijden.

Fancy was vandaag weer lekker puberaal, vraag me soms wel eens af wanneer die eens moe word haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-16 18:26 



 
Profiel   

Hoe doen jullie krack'jes het met deze storm :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-16 22:00 



 
Profiel   

Keurig! Die van mij heeft echt een prestatie knop die aangaat als hij gaat werken en helemaal als er knotjes gevlochten worden... Showtime!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-16 22:19 



 
Profiel   

Iets heter dan normaal maar niet overdreven gelukkig :)
Zal ook wel komen omdat hij gewoon heel de dag buiten staan tenzij het echt te erg regent dan gaat hij wat eerder naar binnen of later naar buiten maar in principe staat hij gewoon van 9 tot 6 buiten. Scheelt volgens mij sowieso een hoop ook met hoe hij normaal is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-16 23:53 



 
Profiel   

Hudson is gelukkig ook erg braaf . We gaan vandaag weer even rijden ( als het weer het toe laat ;) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-16 05:42 



 
Profiel   

Brave paarden allemaal.

Fancy heeft er vaak geen last van , soms ook wel. Gister was het hier zo erg dat de bak wel uit elkaar leek te waaien zo'n lawaai maakte het , dat risico toch maar even niet genomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-16 08:12 



 
Profiel   

Wij hebben een heel leuk zeil langs de binnenbak hangen, deze kan omhoog en omlaag zodat het in de zomer koel blijft en in de winter niet naar binnen regent. Dat zeil klapperde natuurlijk als een gek gisteren! Woon redelijk vlakbij de kust dus ook het dak leek af en toe wel weggeblazen te worden. Officieel had ik les maar ik zag dat toch niet zo zitten. Mijn instructeur wel, dus die is erop geklommen en wat denk je? Super braaf. 2x even wegschieten en 1 keer een noodstop dat was alles :D toch wel trots op paardlief!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-16 08:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 177 [ 4421 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 177  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen