Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__PrinCes

Berichten: 2552
Geregistreerd: 14-07-05

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:16

Ow zuur zeg van je auto! Heb je geen whiplash opgelopen? :(:)
Best schrikken uiteindelijk toch, kan je best emotioneel van blijven hoor!

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:34

Wel, ik was bang daarvoor inderdaad! Maar aangezien ik nu zo goed als geen pijn meer heb (het is geleden van maandagavond), denk ik dat het nog zal meevallen Princes!! Gelukkig want er zit anders ook geen paardrijden in natuurlijk :)
En dan al die dingen regelen met de verzekering, dan m’n nieuw paardje, geen zadel en dan nog wat vervelende dingen plus niet genoeg slaap dan krijg je soms emoties he := pffff dat het maar snel een andere week is :)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 04:52

Heftig Qleke, gelukkig heb je er niet veel letsel aan overgehouden .

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 19:35

He bah. Geen leuke dingen zijn dat!

Zus heeft vandaag gedressuurd met de vos. Ging netjes maar ze moet er meer aan rijden. Ze rijdt dan ook nette punten maar niet spetterend. 186 en 188. Nog 2 puntjes en dan mag vos Z. Ik hou het maar bij springen... veel leuker.
Vandaag wel dressuur met de jongste gestart. Is inmiddels alweer 5 maanden onder het zadel, alles gaat nog wat wiebelig en onhandig maar ze gaat wel vooruit en is best braaf (afgezien van het rennen en bokken door vogeltjes, blaadjes, takjes etc. Maar daar is ze jong voor :') )

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 21:29

Haha jij liever het spannende en je zus wat rustiger, mooie combi zou ik zeggen :D en leuk voor de paarden die afwisseling!

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 20:52

oeii Qleke gelukkig valt het verder mee ;)
Maar snap idd dat je nog wat emotie der van hebt is niet niks

Ah super van de vos! En altijd leuk dat jonge spul wat nog zo wiebelig is :P

WHAAAAAA!! ik mag toch wedstrijden rijden :D Voornamelijk alleen de selectie proeven wil me proberen te kwalificeren voor de gelderse :D
is nog een droom van me :P vond dat met bradje en uuk toen zo gaaf!
Alleen nu minder nieuwsss Adje staat na deze week 2 weken stil meneer had zijn tong behoorlijk kapot en dat peesje is door onder zijn tong arm ding! is in de stal gebeurd maar hoe is een zeeer groot raadsel.. het is al helende en staat nu zonder medicatie ;)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 19:27

Hij zal zijn tong vast ergens gestoken hebben waar het niet moest Remke :D maar nee, wel zielig eigenlijk... nog nooit gehoord!

En leuk dat je mee mag doen!! Dromen zijn er om waar te maken :)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 15:59

Ahh Remke dat is zielig, hoe gaat het nu met hem ?
Super leuk dat je mag gaan starten , succes +:)+

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 21:07

Vandaag een zadeltje gekocht voor [***]! Tis een Wintec 500 cair vzh zadel geworden.. zat nog verbazend goed en ze liep er heel los en ruim onder! Voor de basis zal het zeker goed werken denk ik en dan haar verandering in lichaam meegerekend komt dat ook voordeliger uit :)
Hopelijk binnenkort eens een foto’tje dat ik eens kan showen O:)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 07:52

Klinkt helemaal top Qleke, en fijn dat je er natuurlijk zelf ook nog goed in kon zitten.
Ben heel benieuwd naar een foto onder het zadel .

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 10:33

Jaa gaat goed met adje ;) volgende week weer wat proberen ;)

Aah super qleke idd FOTOOOOO'S

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 22:44

Qleke, hoe gaat het nu? Ik ben zoooooo benieuwd naar foto’s! Desnoods een lelijke haha!

Hoe gaat het met jullie en jullie krackjes? Gien doet het nog steeds fantastisch, alsof we over een bepaalde drempel heen zijn ofzo! Genieten iedere keer met rijden, zo blij mee!

Voor de geschoren krackjes, gien heeft alweer aardig wat haar en was ook alweer behoorlijk aan het zweten vorige week maar nu het kouder is niet meer. Aankomende week wordt het hier best wel weer koud dus lijkt mij het niet zo nodig maar stel dat het weer warmer wordt, zouden jullie dan nu nog scheren? Tot wanneer is dat eigenlijk oke om te doen? Ivm zomervacht enzo?

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 23:10

Haha super Jeska!! Blij dat te horen :)

Ik heb [***] een maand geleden ofzo voor de 2de x geschoren! Ik heb hem het eerste jaar dat ik hem had, nog laten scheren in maart! Hij had daarna ook gewoon een mooie zomervacht :) dus ik zou het zeker nog doen!

Ik kan mss wel een kort filmpje uploaden ofzo :D

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 23:23

Kan zijn dat hij nog niet beschikbaar is, maar alvast: https://youtu.be/_KlfEBilxb8
Was een losgooi paddock, ze snapte de bedoeling alleen niet echt :D

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 23:31

Haha oh wat een knapperd zeg!! Kijkt je echt zo aan van ‘eh wat moet ik doen?’ Hihi

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 00:10

Vandaag mijn doop met [***] gehad en in het zand gebeten :') niks ergs gebeurd, ben op mn pootjes geland :D wel gebotst tegen de betonnen muur daardoor beetje schouder en hoofdpijn.. Ze was bang van iets en ik wou ze wat “doorduwen” :+ toch maar niet dacht ze en enkele keren de hertensprong gemaakt ter plaatse en hop daar ging ik :D daarna verder gereden en was ze heel flink.

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 21:44

uuuh WHOOOPS!! Wel sjiek dier hoor! Balen dat je zo ver weg woont anders kwam ik snel foto's maken want ja geen foto hebben van je nieuwe topper dat kan echt niet :P

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 01:02

Oh oh , gelukkig beide niks aan overgehouden .. toch altijd weer even lastig om bij een “ nieuwe “ te kijken tot hoe ver je kan gaan ;)

Volgende week maandag mogen Huds en ik aantreden in Ermelo voor de WK selectie , we mogen om 14.55 uur :)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 09:27

Haha, goh ja niks aan overgehouden is veel gezegd :o heb deze namiddag een afspraak bij de kine, rug zit helemaal scheef en vast.. maar komt goed, heb dat nog eens een keer voor gehad :)

Dat zou lief zijn Remke, maar idd beetje ver he.. maar binnenkort in haar zomervacht zouden ze ook mooier zijn denk ik! :D

Wauw Moniek wedstrijd rijden op maandag, klinkt als een professional ;) veel succes en plezier he!!

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 14:34

Hahaha het is dat ik vrij ben hoor ;) ik kom uit de nachtdienst dat is wat minder ..

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 19:46

Haha oops ja das durven! :D ik zou het niet kunnen...

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 15:35

Ik heb hem verplaats naar 12 maart , er zijn 2 selectie dagen .. vandaag gereden en het gaat God maar nog niet goed genoeg .. ik moet natuurlijk al 10 x beter rijden dan alle bekenden die mee rijden .. dus dan neem ik liever nog even 5 wk extra om te trainen ;)

Qleke , het scheelt dat wij een paar uurtjes niks te doen hebben in de nachtdienst ( om 01.02 uur gaat de laatste trein , en om 05.02 uur weer de eerste .. ) dus dan kan ik mooi mn ogen even dicht doen ;)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 19:20

Ah ja dat scheelt wel inderdaad! :)
Je hebt gelijk hoor dat je het beste wil laten zien! Ik ben ook zo’n uitsteller/altijd beter willen, af en toe wel es tevreden zijn he!! Dat vergeet ik ook wel te doen soms.. maar ik ben wel van het gedacht dat je effectief beter kan zijn dan een “bekende” dat heeft in mijn ogen niks met naam te maken maar wel met kunnen :) ze zijn allemaal begonnen zonder naam (of toch sommigen)

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 01:17

Gewn bekende naam werkt nou eenmaal in je nadeel. Zelfde met keuringen... als die voorgesteld wordt via een bekende stal sta je 1-0 voor.

Ik ga de 24e kampioenschappen springen starten en 24 maart geloof ik sgw amsterdamse bos en 11 maart nog een indiir cross. Zus heeft zaterdag een proefgerichte clinic en de week er na wedstrijd. Zou mooi zijn als ze haar laatste 2 puntjes rijdt voor de z1.

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 08:33

Vibabu, zo is het inderdaad helaas met de bekende namen .
Druk programma maar wel heel gaaf allemaal. Gaat vast wel lukken die laatste puntjes , van wie is de clinic ?